Opublikowano 4 kwietnia 20241 r Dokładnie tak. Dlatego na ten moment gadanie o tym, czy większy świat w RE może mieć sens, czy nie, mija się z celem. Może mieć, ale nie musi, wszystko zależy od wykonania i nikt tu raczej nie chce wielkiej mapy i znaczków.
Opublikowano 4 kwietnia 20241 r 3 godziny temu, Nyu napisał: wszystko zależy od wykonania i nikt tu raczej nie chce wielkiej mapy i znaczków Dokładnie to miałem na myśli pisząc "open world", aż się dziwię że trzeba to precyzować. Wiadomo, że jakieś większe lokacje i okazjonalne skoki w bok są mile widziane, bo widać że Capcom w to umie, wyraziłem tylko swoje zaniepokojenie potencjalnym kierunkiem w jaki może pójść Capcom i przegięcem tak zwanej pałki. RE Engine z tego co zauważyłem po DD2 średnio sobie radzi z naprawdę dużymi światami.
Opublikowano 4 kwietnia 20241 r No ale taki RE9 we wiosce, ale 10x większej, albo Raccoon City z RE3, tylko 10x większym, mógłby być zajebisty, a mapy mogłoby w ogóle nie być. Pamiętam jak za dzieciaka wyobrażałem sobie takiego Residenta w apokaliptycznym zzombiaczalym mieście, ucieczka po dachach i pełnym survivalem, Item menadzmentem, oszczędzaniem nabojów itp. No, że tak powiem, dałoby się to zrobić zajebiście. I nie sądzę, że jeżeli otworzą RE bardziej, to zajebia go znaczkami na ogromnej mapie. Ale nie sądzę też, że będzie survival horrorem jak RE2, skoro 3->Village->4 to znowu tendejca zwyżkowa w stronę akcji. Czekamy na kolejny reset jak VII. A tym czasem widzimy się na napierdalaniu helikopterów w dziewiątce i napierdalaniu głazu w RE5.
Opublikowano 20 sierpnia 202420 sie Wczoraj dopiero sie obudzilem ze nie wbilem sheryffa na stacji w dlc. To sie zabralem za niego. Tym razem wszystkie butle odkladalem na koniec kiedy jest naprawde goraca atmosfer Zostalo mi skompletowac list pozostawiony przez Jill i 100% Nie wiem jak to moglo sie stac. Przegapic taki dodatek
Opublikowano 28 listopada 202428 lis Fanowski cosplay z gówna, błota i kawałka tektury vs Birkin w filmie za 25mln dolarów jeżeli to pierwsze to nie AI, no to WOW Edytowane 28 listopada 202428 lis przez Josh
Opublikowano 28 listopada 202428 lis W filmie spokojnie mogliby dać coś takiego, dorobić tylko animację ruszającej się gałki ocznej w Paintcie i byłby William 10/10.
Opublikowano 6 grudnia 20246 gru Doskonały REmake 2 oraz inne gry serii otrzymały dedykowane wersje pod PS5.
Opublikowano 6 grudnia 20246 gru Ciekawe czy chociaż ten "nextgen" pacz jest na płycie znając życie to tylko zmiana kolorku na pudełku
Opublikowano 7 grudnia 20247 gru 14 godzin temu, Pupcio napisał(a): Ciekawe czy chociaż ten "nextgen" pacz jest na płycie znając życie to tylko zmiana kolorku na pudełku Podobno wersję bazowe ps4 - siódemka nawet nie ma dlc na płycie tylko w formie kodu, a wersja gold na ps4 miała wszytsko na dysku
Opublikowano 31 grudnia 202431 gru Właśnie wróciłem i zapomniałem jak beznadziejny jest ten soundtrack z rimejku. Przez większość gry jest cisza, jedyne co warte zapamiętania to utworek z walki z Tyrantem, no i jak w pobliżu jest Mr X to włącza się muzyka co ułatwia jego lokalizację, w starej ścieżce słychać tylko kroki.
Opublikowano 31 grudnia 202431 gru no niestety ale sountrack w tej grze nie istnieje a ten płatny z og też średnio daje rade bo jest źle zaimplementowany. W trójce trochę sie poprawili no ale i tak średniawa. Niestety ale od czasu 5ki dla mnie muzyka w residentach to popłuczuny po tym co dostawalaiśmy do czasu 4ki
Opublikowano 31 grudnia 202431 gru 57 minut temu, Zwyrodnialec napisał(a): Właśnie wróciłem i zapomniałem jak beznadziejny jest ten soundtrack z rimejku. Przez większość gry jest cisza, jedyne co warte zapamiętania to utworek z walki z Tyrantem, no i jak w pobliżu jest Mr X to włącza się muzyka co ułatwia jego lokalizację, w starej ścieżce słychać tylko kroki. Świetny jest ten utwór jak Claire razem z Sherry wieją z laboratorium, poza tym lipa straszna. Zawsze będzie mnie bawić, że to w remaku RE3 wykorzystali zajebiście przerobione Secure Place, które POWINNO się znaleźć w RE2R.
Opublikowano 31 grudnia 202431 gru Nie zawsze idealnie udało im się wmontować konkretne utwory we właściwe miejsce, ale i tak nie wyobrażam sobie, żeby grać bez OG soundtracku. Przecież to cholernie podbija klimat tej gry.
Opublikowano 31 grudnia 202431 gru Bardzo średnio to działa no ale lepiej mieć wybitną muzyke niż żadną
Opublikowano 31 grudnia 202431 gru 17 minuta jak Leon zwiedza zalane korytarze RPD i leci TEN kawałek
Opublikowano 31 grudnia 202431 gru Ale mnie wc0rwiło to wejście na posterunek ze zlagowaną muzyczką ehh jak można było to tak zjebać?
Opublikowano 31 grudnia 202431 gru Dobra przyznam ze nie wlaczalem tego orginalnego OST jak gralem na PS4 Widze na Steam cos takiego: https://store.steampowered.com/app/920567/Resident_Evil_2__Original_Ver_Soundtrack_Swap/ Kupie moze jakos jutro bo i tak planuje w 2025 pograc znowu w remake tylko tym razem przy okazji zalicze te dodatkowe tryby bo olalem to mocno na sonce.
Opublikowano 31 grudnia 202431 gru 3 godziny temu, Josh napisał(a): Nie zawsze idealnie udało im się wmontować konkretne utwory we właściwe miejsce, ale i tak nie wyobrażam sobie, żeby grać bez OG soundtracku. Przecież to cholernie podbija klimat tej gry. Tylko dla soundtracku warto było brać DLC. Stroje są takie sobie i najlepsze i tak są dostępne za darmo. Ewentualnie jeszcze samurai edge Weskera ze względu na większą szansę headshota.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.