Frantik 2 574 Opublikowano 22 czerwca 2018 Opublikowano 22 czerwca 2018 Liczę, że pudełko będzie można dostać za te "standardowe" 179zł Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 22 czerwca 2018 Opublikowano 22 czerwca 2018 Godzinę temu, Wesker napisał: Cena bez pudelka? A widziałeś kiedyś na Steamie grę w pudełku? Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 22 czerwca 2018 Opublikowano 22 czerwca 2018 Ja widziałem pudełko z wypasioną figurką...i kodem do gry na steam. Śmieszniejsze bo prawdziwe. Xd Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 2 godziny temu, nobody napisał: Ja widziałem pudełko z wypasioną figurką...i kodem do gry na steam. Śmieszniejsze bo prawdziwe. Xd Chyba najgłośniejsza afera jaką pamiętam to brak płytki w pudełku z MGSV, a zamiast tego kartka z kodem, ależ ludzie się burzyli Co nie zmienia faktu, że pudełko kupujesz w sklepie, a na Steamie możesz kupić tylko cyfrę. W 2018 dwie i pół stówki za nowy tytuł mogą smucić, ale nie powinny dziwić, przecież od dawna to cena w zasadzie standardowa jak na dużą grę. Sklepy walczą promocjami między sobą, a na polu pecetowej cyfry platforma Gabena dominuje srogo, to i ceny są jakie są. Zastanawiam się czy czekać na preorder łoniakowy czy brać na pieca... Cytuj
LiŚciu 1 314 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 To co mnie zastanawia/martwi to długość gry. Będa musieli naprawde sporo dodać żeby ta gra nie była jak oryginał. Dwójke się przechodziło poniżej 2 godzin na scenariusz. I nie był to znak serii z tamtych czasów bo jedynka była znacznie dłuższa (remake jeszcze dłuższy dzięki nowym lokacjom), trójka również była długa, natomiast 2 w założeniach była naprawde grą o długości filmu i nawet backtraking niespecjalnie ten czas wydłużał. I teraz moja obawia jest taka że jak dołożą sporo żeby gra była bliżej dzisiejszym standardom to mogą przesadzić. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 (edytowane) Nie była wcale taka krótka, powinno się liczyc ile zajmuje pierwsze przejście, a nie z punktu widzenia speedrunnera czy osoby, która zna gre na wylot. Edytowane 23 czerwca 2018 przez SlimShady 3 Cytuj
Rezoo7 217 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 (edytowane) OJ grało sie grało..... Złote czasy Psx -a się przypominają to byly czasy kiedy gry sie nie przechodzilo tylko wyciskalo ostatnie soki z tytułu. moja ulubiona część z całej trójki wydanej na psone szkoda że nie będzie mi dane pograć w ten przepiękny remaster patrząc po gamplay-u to będze kosa . Edytowane 23 czerwca 2018 przez Rezoo7 Cytuj
Mani 696 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 Ja pamiętam jak do Oficjalnego Playstation Magazyn dodali na płytce 10 minutowe (timer) demko i ze znajomymi robiliśmy konkurs kto najdalej w ciagu 10 minut zajdzie piękne czasy. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 4 godziny temu, ListuniO napisał: Dwójke się przechodziło poniżej 2 godzin na scenariusz. I LOL jakie ponizej 2h. Pierwsze przejscie zajmowalo spokojnie 7h. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 Nie no, jak się robiło przejścia by mieć dobrą ocenę to ponizej 3h trzeba bylo się zmieścic, ale mówimy tutaj o pamiętaniu każdego pomieszczenia, i ekonomicznym bieganiu, zawsze wiesz po co idziesz i masz miejsce w kieszeni. Normalne przejście scenariusza w re2 to było około 10h, poźniej koło 6. Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 Ja miałem koło 1:46 czas a swojego czasu w extremie była tabela najlepszych, mashter był na pierwszym miejscu w speedrunach. Pamiętaj jak się wysyłało i z re2 i re3 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 Podejrzewam że kosztem scenariuszy B, wydłużą rozgrywkę, zreszta sami mówili o zmianach i dodatkowych wątkach, wyczuwam że wydłuża 1 kampanię do 15 h, co da razem 30 h, a to może poważnie, biorąc pod uwage jak dobrze się ta gra zapowiada, dac na gre ktora będzie zbierała same 9ki. W sensie będzie wyyebana w kosmos. Ja się cieszę z czegoś innego jeszcze, gra zapowiada się na tyle odmiennie od oryginału, że nie tyle dostaniemy remake re2 który podmienimy na półce, co raczaej grę którą postawimy obok re2. Widze tutaj jednak inny klimat, inne kolory, oczywistym zmienioną fabułę, co oznacza ze re2 nadal będzie grany co pare lat. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 (edytowane) Ale kultowe "hold your fire! I'm a human! " musi zostać niezmienione. Edytowane 23 czerwca 2018 przez Zwyrodnialec Iksde 1 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 OOUUU, sorry 'bout that, i thought you are one of them! na pamięć, głownie dzięki demówce z psm ;] jezu jak ja kocham tę grę 1 Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 (edytowane) Siódemka tez nie byla jakos specjalnie dluga jak na dzisiejsze standardy. Spory regress w stosunku do RE4 czy 5, ale gra i tak dla mnie o wiele lepsza. Moga spokojnie wydluzyc czas przed komisariatem, w kanalach, dodac mejscowki w laboratorium. 10h z solidna eksploracja powinno byc ok. No i rzeczywiscie z klasyczna kamera eksploracja trwala dluzej. Teraz z kamera zza plecow i brakiem loadingow pomiedzy pokojami przejscie takiego komisariatu w skali 1:1 zajeloby znacznie mniej czasu. Zobaczymy sie jak sie wybronia. Edytowane 23 czerwca 2018 przez Lukas_AT Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 RE4 to był moloch jak na Residenta. U mnie pierwsze przejście, to było 25h. Dzisiaj znając grę na wylot, zbierając i zabijając po drodze wszystko, wciąż wynik jest dobry, 10-11h za(pipi)istej gry. Chciałbym, żeby remake dwójki przy obu scenariuszach wystarczył przynajmniej na te 20h za pierwszym razem, ale tutaj dużo zależy od nowej zawartości. 1 Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 8 godzin temu, ListuniO napisał: To co mnie zastanawia/martwi to długość gry. Dwójke się przechodziło poniżej 2 godzin na scenariusz. Z opisem na kolanach chyba. 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 Ech, nie mogę się doczekać jak znowu będzie się znajdywało klucz z koniczynką i sprawdzało wszystkie drzwi po kolei, później figury szachowe, ehhhh. A może się zdziwimy i po posterunku przywita nas RACCOON CITY OPEN WORLD ze znacznikami i npc. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 Spokojnie styknie jeden niezmienny scenariusz dla Leona i jeden dla Claire, po 8h każdy, o ile rozgrywka od początku do końca będzie tak fajna, jak to co zaprezentowano na posterunku. Walić wydłużanie na siłę kampanii. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 23 czerwca 2018 Opublikowano 23 czerwca 2018 martwie sie o zagadki. notesik z rysunkami wygladal na zart... musi wrocic mechanika obracania przedmiotami w inventory i interakcja. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 24 czerwca 2018 Opublikowano 24 czerwca 2018 Jak możesz się martwić o zagadki których już w RE2 nie było. To nie "jedynka" ze można było się zaciac - tu leciało się jak przecinak z tymi pseudo zagadkami, tak samo w Nemesis. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 24 czerwca 2018 Opublikowano 24 czerwca 2018 W trójce ta z próbkami pod koniec mogła na trochę zaciąć, ale to też zależało od złożoności wykresu, który był losowy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.