Opublikowano 14 czerwca 20222 l 10 minut temu, Bzduras napisał: To akurat bardziej do @LiŚciu było odnośnie tego, że high framerate nie działa - może chciał włączyć obie opcje i dlatego lepszy klatkaż nie chciał się załączyć? Nie. Lepszy klatkarz u mnie nie działa. Czy to w RT czy bez RT. Pewnie to jest klatkarz wyższy niż 60 fps. ( mam obsługę 120 w TV ale tylko w fhd). Wlaczylem RT i pierwsza scenka rwie strasznie, do tego sama gra tez jakoś zjechała z klatek ale może tylko mi się wydaje. Na pewno nie ma 60fps.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Najpotężniejsza konsola na świecie a gra mówi mi że mam nieodpowiedni sprzęt żeby grać w 60 fpsach. Po wyłączeniu RT opcja przestawienia klatek jest niedostępna. O co tu chodzi? Aha...teraz qmam Edytowane 14 czerwca 20222 l przez Szymek
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Ja to testuje na RE3 i wszystko smiga ale no... ten RT jest tak biedny ze chyba poszukam jakiegos video z porównaniami zeby wiedziec w którym momencie gry warto to na chwile załaczyć. Klateczki robią robotę mocno :banderas:
Opublikowano 14 czerwca 20222 l RE3 w wersji XOX działał już w 4K i 60fps. Jakie benefity więc doszły tym razem?
Opublikowano 14 czerwca 20222 l A to nie zrobili odbić RT? Jak zobaczyłem gameplay to nie widziałem tak ziarnistych odbić jak wcześniej np. w głównym holu RPD.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l 13 minut temu, messer88 napisał: To jakie teraz są tryby? Osobno RT i osobny z 120fps plus trzeci 60? Włączasz RT albo klatki, jak nie włączysz nic to masz 4K60. 12 minut temu, Czoperrr napisał: RE3 w wersji XOX działał już w 4K i 60fps. Jakie benefity więc doszły tym razem? Z tego co sobie oglądam Digital Foundry to RE2 i 3 działały w 1620p, trójka na premierę miała natywne 4K na Xboxie i przez to dropiła mocno w rejony 40 klatek. Teraz niby jest pełne 4K i te trzy tryby graficzne, ale osobiście jeszcze nie sprawdzałem.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l 10 minut temu, messer88 napisał: To jakie teraz są tryby? Osobno RT i osobny z 120fps plus trzeci 60? W menu masz tylko RT ON/OFF i poniżej Klatki On/OFF. Nie ma informacji ile czego z czym.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l 2 godziny temu, Bigby napisał: Podobno z Ray Tracingiem wydajność niezbyt zadowalająca. Na PC jest bardzo dobrze, natywne 4K, wszystko max i obydwie opcje RT na maxa i na luzie 75-100 FPS. Postarali się z tym RT, nie dodali na pałę, wydajnościowo jest dobrze. W sumie jedna z niewielu gier, która na mocnym PC przy maks ustawieniach i full RT w 4K nie potrzebuje DLSS, żeby było 60+klatek, jak nie jedyna. A sam RT bardzo spoko, oświetlenie i odbicia (3 opcje, low-medium-high), robi mega klimat. Edytowane 14 czerwca 20222 l przez tjery
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Z tego co czytam z RT (oświetlenie i odbicia) wszystkie 3 gry dropią na konsolach nawet w okolice 40 FPS. Pytanie więc, czy nie lepiej wtedy pozostać przy zwykłym trybie.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Póki co sprawdziłem na szybko RE2R i na PS5 z raytracingiem performance jest miejscami mocno średni, na pewno daleki od "betonowych" 60 klatek BTW pytanko, czy ktoś z was próbował pobrać posiadane wcześniej DLC. Udało mi się pobrać dla wersji PS5 wszystkie dodatki oprócz tego najfajniejszego kostiumu dla Claire ("Elza Walker") gdzie przy każdej próbie pobrania wyskakuje mi błąd.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Czy te upgrade'y RE2R, RE3R i RE7 powoduja konieczność instalacji na SSD ? Czy normalnie pójdą "ulepszone" z HDD na PS5 we wstecznej ? Edytowane 14 czerwca 20222 l przez mrynk
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Na PS5 to będą natywne apki na PS5, więc na 99% musisz je mieć na dysku wewnętrznym Na Xboxie ciężko powiedzieć - niektóre tytuły X|S Optimised śmigają z dysków HDD (AC: Odyssey, Halo MCC), więc ktoś musiałby ręcznie sprawdzić.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Sprawdzał ktoś czy jest upgrade graficzny 7 na VR? W sensie czy są jakieś różnice ?
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Potestowałem chwilę RE2 i RE3. - RT daje tyle co kot napłakał jeśli chodzi o wizualia i naprawdę trzeba by z lupą szukać różnic graficznych (na statycznych screenach coś tam niby widać, ale gra to nie statyczny screen), a klatki potrafią dropnąć w okolice 30-40 w niektórych miejscach czy scenkach - imo nie warto go włączać - tryb normalny wygląda tak, jak go zapamiętałem - tryb klatkażowy rusza się pięknie, a jeśli jest jakaś strata na rozdziałce to jej nie zauważyłem - to jest mój wybór na ponowne granko - loadingi są błyskawiczne - zombiacze truchła w oddali nadal animują się w 30fps I to w sumie tyle wrażeń. Szkoda, że RT nie trzyma stałych 60fps, może gdzieś dalej różnice są większe. Jak na darmowy paczyk - spoko, ale nie jest to coś co przekona nieprzekonanych do zakupu gierek jeśli do tej pory tego jeszcze nie zrobili. Mimo tego i tak chętnie ogram raz jeszcze.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Fajnie jakby dorzucili przy okazji te seksowne stroje dla Claire, bo na yt pełno tego a na konsoli bieda
Opublikowano 14 czerwca 20222 l 1 godzinę temu, Bzduras napisał: Potestowałem chwilę RE2 i RE3. - RT daje tyle co kot napłakał jeśli chodzi o wizualia i naprawdę trzeba by z lupą szukać różnic graficznych (na statycznych screenach coś tam niby widać, ale gra to nie statyczny screen), a klatki potrafią dropnąć w okolice 30-40 w niektórych miejscach czy scenkach - imo nie warto go włączać - tryb normalny wygląda tak, jak go zapamiętałem - tryb klatkażowy rusza się pięknie, a jeśli jest jakaś strata na rozdziałce to jej nie zauważyłem - to jest mój wybór na ponowne granko - loadingi są błyskawiczne - zombiacze truchła w oddali nadal animują się w 30fps I to w sumie tyle wrażeń. Szkoda, że RT nie trzyma stałych 60fps, może gdzieś dalej różnice są większe. Jak na darmowy paczyk - spoko, ale nie jest to coś co przekona nieprzekonanych do zakupu gierek jeśli do tej pory tego jeszcze nie zrobili. Mimo tego i tak chętnie ogram raz jeszcze. Zgadzam sie 100%. I rzeczywiscie może są gry w ktorych przeskok z 60 do 120 klatek nie jest zbytnio zauwazalny. Tu jednak czuć wyraznie zwiekszoną immersje.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l 13 minut temu, Rash napisał: Zgadzam sie 100%. I rzeczywiscie może są gry w ktorych przeskok z 60 do 120 klatek nie jest zbytnio zauwazalny. Tu jednak czuć wyraznie zwiekszoną immersje. W każdej grze przeskok z 60 do ok. 90-100 kls jest zauważalny, bo 60 wcale nie jest idealną płynnością, ale w zupełności wystarczającą to komfortowego grania. Dopiero po przekroczeniu 100 FPSów różnica już się zaciera i raczej tylko docenią ją gracze esportowi. Residenty w tym tyrbie płynności chodzą w 80-100 kls to i czuć różnicę.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Otóż to, to widać i czuć w tym, jak tę grę się obsługuje. Menusy, każdy ruch, no jest zajebicho przy takiej rozgrywce. Włączyłem na końcu testów i nie wracam do poprzednich trybów, bo nie ma po co. Jeśli gdzieś po drodze Capcom dopracuje RT tak, by trzymało tę stałe 60 to na jedno przejście byłoby fajnie włączyć, ale raczej nie ma co na to liczyć. Gratis to uczciwa cena, a bazowe wydania były na tyle dobre na nowych konsolach, że i bez tego updejtu możnaby w nie grać i wyglądałyby zajebiście.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Jakby ktoś się zastanawiał, to Series S też otrzymał 3 tryby w każdej z gier - z Ray Tracingiem lub bez, oraz z klatkażem do 120 FPS.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l Jako nadworny skrinszuter wstawiam małe porównanie RT vs brak RT RT bez RT W tej grze RT to odbicia plus trochę lepsze oświetlenie (bardziej kontrastowe), Także jako dodatek bez strat w płynności naprawdę spoko, bo jak zawsze w przypadku odbić dodaje plastyczności i "realizmu". Ale jak ma się to wiązać ze spadkami do 40 fps to nie ma sobie po co tym zaprzątać głowy, to nie jest żaden gamechanger jak w przypadku CP2077, Metro Exodus, Dying Light 2 czy Control. Jeszcze co do odbić to poza o wiele lepszą jakością i "realnością" (wszystkie obiekty, które powinny mieć odbicia je mają i są o wiele bardziej accurate) to w RT nie znikają przy obniżeniu kamery jak te w SSR. Może nie jest to jakaś wielka rzecz, kiedyś człowiek na to tak nie zwracał uwagi, ale RT trochę rozpieścił i fajnie jak refleksy nie bawią się w pojawiam się i znikam.
Opublikowano 14 czerwca 20222 l A jak z wykorzystaniem Dual Sensa? Bo podobno wprowadzili haptyczne wibracje i adaptacyjne spusty.
Opublikowano 15 czerwca 20222 l 7 godzin temu, YETI napisał: A jak z wykorzystaniem Dual Sensa? Bo podobno wprowadzili haptyczne wibracje i adaptacyjne spusty. Spusty reagują.
Opublikowano 15 czerwca 20222 l Porównanie z wersji PC: Ogólnie koleś wie co to jest ray tracing i wie jak pokazać jego działanie, ma najlepsze materiały w sieci w tej tematyce, polecam pozostałe filmiki z jego kanału jak ktoś chce się dowiedzieć coś więcej o RT.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.