MEVEK 3 547 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Narazie, za krotko grane, zeby stwierdzic, ale moze da sie otworzyc przejscie i tym samym skonczyc demo w inny sposob. Jest dostep do 2 skrytek. 3 moze byc w bibliotece, po opuszczeniu lewarka? Bedzie trzeba poszukac jeszcze Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 No nie wiem co wy z tą grafą. Przecież to naprawdę okey wyglada? Jak komuś za szaro i ma wyblakłe kolory to polecam gamę w tv obniżyć i podbić kolory. Kurdre mogliby taką jedynkę zrobić , bo trójka to formalność. 3 Cytuj
yaczes 14 482 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Mnie to w ogole te forumkowe opinie zdziwily, przeciez ta gra to jest petarda. Handgun w residentach zawsze byl na kapiszony, za to shotgun... 8 Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Ponawiam prośbę, zmieńcie deafultowe słuchawki w opcjach na inny zestaw Cytuj
Shago 3 564 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Dla mnie petarda! Co mi się bardzo spodobało? - Gra ma bardzo mroczny klimat, cały czas czułem niepokój i trochę się bałem, grałem bardzo zachowawczo :P. - Krytykowany brak muzyki: WHAT? Właśnie ścieżka dźwiękowa zrobiła na mnie duże wrażenie (grane na kinie domowym)! Brak muzyki w niektórych miejscach właśnie robił bardzo duży klimat, bo człowiek słyszał wszelkie szelesty, poruszające się puszki czy jakieś inne odgłosy. Dla mnie właśnie brak przygrywającej melodii powodował największy niepokój. Tam, gdzie melodia była potrzebna, to przygrywała. - Gunplay bardzo dobry, nie mogę się przyczepić. Podobało mi się to, że zombiaki "się gibają", przez co ciężko je trafić. - Grafika bardzo dobra, nie mam do czego się przyczepić. Grałem na XoX i nawet jeżeli były jakieś dropy, to ja kompletnie nie zwracałem na nie uwagi. Szczerze? Totalnie mnie bawią te analizy i "o rany, granie trzyma 60fps, straszne!!!!!!!!11`2211@!". Co na minus? - Czemu tylko 30min? Nie udało mi się skończyć, bo grałem zbyt zachowawczo 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Te opinie tutaj niektórych... Myślę, że nieważne co Capcom by nie zrobił nie dogodzi każdemu. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 46 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Te opinie tutaj niektórych... Myślę, że nieważne co Capcom by nie zrobił nie dogodzi każdemu. RE ma na tyle szeroki fanbase ze nie wiem skad to zdziwienie. Jedni lubia action RE, inni horror RE a jeszcze inni te dziwne hybrydy miedzy tymi dwoma stylami. Oczywiscie ze wszystkim nie dogodza. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 (edytowane) Nie przesadzajcie z tymi zachwytami bo idealnie nie jest i jest na pewno do czego się przyczepić, aby zrobili lepiej. Btw na alledrogo jedna aukcja po równo 200zł z Poznania pudełka, gdyby ktoś szukał najtaniej Edytowane 12 stycznia 2019 przez Fanek Cytuj
Bzduras 12 577 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 In Capcom I trust. Dostarczą kolejny milestone w serii, wierzę. @Dave Czezky cytować Twoją niewiarę w styczniową premierę teraz czy za dwa tygodnie? Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 dwie rzeczy ktore mi sie nie spodobaly: -strzelasz w nogi i zombie sie nie przewraca. to handgun taki slaby czy nadal dead space lata swietlne przed seria re? -przedmioty wywalane z inventory zamiast na ziemie leca do shadowrealm czy innego mordoru bo ich juz sie nie podniesie?. (i tak krok do przodu ze wywalic je mozna LUL) demko nie zawiodlo. z prawdziwa przyjemnoscia sie biegalo po nowych lokacjach rozpoznajac w nich stare. to co zobaczylem bardzo mnie zachecilo bo bardziej survival horror niz action shooter. oby teraz jakos wytrzymac do premiery ps. mowilem sobie ze zagram raz ale nie wytrzymalem i z rana musialem jednak znowu Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 2 godziny temu, Bansai napisał: Jedni lubia action RE, inni horror RE a jeszcze inni te dziwne hybrydy miedzy tymi dwoma stylami. Oczywiscie ze wszystkim nie dogodza. RE2 wygląda mi właśnie na taką dziwną hybrydę tyle, że ja powiedziałbym, że Capcom znalazł w RE2R właśnie złoty środek pomiędzy tymi dwoma stylami. No ale zobaczymy jeszcze jak to będzie w fullu. Po ograniu dema na PC zagrałem też w nocy na zwykłej PS4 i gra wygląda podobnie, wiadomo framrate niższy ale ogólnie gra chodzi i wygląda dobrze. Demo+ trainer na infinite time i ammo w shotgunie - tak się dzisiaj bawię. Cytuj
Gumiś_JaGoDa 961 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Zrobiłem dzisiaj drugie podejście. Tym razem shotgun wszedł mocno. Jak dla mnie to jest coś nie tak z tymi broniami. Nikt mi nie wmówi, że w RE4 feeling strzelania był taki sam. Mimo wszystko moje nastawienie się zmieniło, bo czuję, se chce więcej. Wygląda to fajnie. Ciemne pomieszczenia przeszukiwanie z latarką dają radę. Takiego Residenta lubię. Gdzie jest laser ja się pytam. 1 Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 12 stycznia 2019 Autor Opublikowano 12 stycznia 2019 6 godzin temu, balon napisał: No nie wiem co wy z tą grafą. Przecież to naprawdę okey wyglada? Jak komuś za szaro i ma wyblakłe kolory to polecam gamę w tv obniżyć i podbić kolory. Kurdre mogliby taką jedynkę zrobić , bo trójka to formalność. Nie rozumiesz, albo nie widzisz. Czerń zamienia się w mleko w momencie w którym Leon używa latarki. Kiedy przestaje szarość znika. Wina jest ewidentnie po stronie gry. Zwłaszcza, że reszta gier na moim telewizorze wyglądają jak należy. Takie ciemne lokacje chociażby w Gears of War 4 wyglądają pięknie i są czarne jak diabli. Demo DMC wygląd dużo lepiej, tam HDR i kolory są jak Pan Capcom przykazał. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Tę czerń można ustawić w opcjach zmieniając paletę kolorów z sRGB na rec.709 jak pisał @bocieque na poprzedniej stronie.Ta zmiana robi dużą różnicę ale na konsolach możliwe, że nie ma tej opcji, a to dziwne bo to jest przy ustawieniach obrazu, a nie w opcjach graficznych PC. Wiem że uwielbiacie te porównania to polecam analizę FPSów na każdej z konsol: W skrócie: Resolution: X & Pro: Reconstructed to 1620p. PS4: Native 1080p. XB1: Reconstructed to 1080p. Framerate: X: 59.4 fps PRO: 59.0 fps PS4: 48.4 fps XB1: 40.2 fps Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Niby Wszystko fajnie ale strzelanie nie ma tego fajnego feelingu z re4. Grafa to poziom poprzedniej generacji imo. Poczekam jednak na recki pelnej wersji bo nie jestem przekonany do zakupu. 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Rec.709 to standardowe widmo kolorów, przy HDR powinien automatycznie rozszerzać się na rec.2020, więc przy 709 tracimy HDR w teorii. Cytuj
Pupcio 18 447 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 o nie zaczyna się :| 6 Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Ja trochę nie rozumiem czemu gameplay'em ten remake zbliżony jest do archaicznej dwójki a nie do RE4. Drewno straszne. Kupić kupię z sentymentu ale bankowo nie D1 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 7 godzin temu, balon napisał: Kurdre mogliby taką jedynkę zrobić Przecież masz Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Jedynka rządzi, nie ma jak statyczna kamera. A chcielibyście remake RE3 w FPP? To by było ciekawe Przeszedłem właśnie drugi raz na innym koncie, tym razem do końca. Shotgun faktycznie wymiata. Po drugim przejściu lepiej oceniam gierkę. Zombiaki są niesamowicie zrobione, pięknie się gibają i obrywają. Komisariat niby ten sam, ale inny. Będzie więcej pomieszczeń do zwiedzenia co bardzo mnie cieszy. No i ten suwak z FoV w ustawieniach. Wow! Takie rzeczy na konsoli? Jestem na tak. Tak myślę że gra odniesie spory sukces nie tylko z powodu sentymentu sporej grupy fanów, ale również z powodu że jest... bezkonkurencyjna. Silent Hill i Dead Space nie żyją, TEW jest spoko, ale ma za dużo elementów paranormal. Dookoła same piaskownice i shootery. Poziom hajpu: 99/100 Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 17 minut temu, aux napisał: No i ten suwak z FoV w ustawieniach. Wow! Takie rzeczy na konsoli? Jestem na tak. Kiedykolwiek twórcy to dodają na konsoli, dostają ode mnie mega szacunek. Np. Battlefield 1 czy Doom 2016. Od razu lepiej się gra. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 (edytowane) 55 minut temu, _Be_ napisał: Przecież masz Nie no wolałbym w pełnym 3d, ruchem przy strzelaniu, rozszerzeniu o nowe mechaniki (jak ten nóż) i ze STRASZNYM MLEKIEM BEZ CZERNI! @mozi co ty z tą poprzednią generacją?! Edytowane 12 stycznia 2019 przez balon Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Godzinę temu, Ryo-San napisał: Ja trochę nie rozumiem czemu gameplay'em ten remake zbliżony jest do archaicznej dwójki a nie do RE4. Drewno straszne. Kupić kupię z sentymentu ale bankowo nie D1 Drewno straszne. Czemu nie można strzelać w ruchu jak to było w RE4? Cytuj
Gumiś_JaGoDa 961 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 (edytowane) 8 minut temu, Bartolini napisał: Drewno straszne. Czemu nie można strzelać w ruchu jak to było w RE4? Chyba graliśmy w inne gry. Gdzie w RE4 strzelałeś podczas chodzenia? Swoją drogą, dla mnie strzelanie w miejscu jest esencją RE. Nie wyobrażam sobie grać w inny sposób. E: nie wyłapałem, sory. Edytowane 12 stycznia 2019 przez Gumiś_JaGoDa Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 To chyba była i r o n i a ale mogę się mylić Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.