Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie ma magnum chyba ale w scenariuszu leona w biurze stars dostęp za pomocą usbsticka daje hawka czyli coś podobnego, a claire podstawowy pistolet można upgradować na silniejszą amunicję i staje się tak jakby magnum. W Claire B zaczyna z jakimś rewolwerem.

Edytowane przez devilbot
Opublikowano

No ten Hawk to właśnie jest magnum :)

 

Cytat

Gdzie jest magnum? Nie znalazlem a lazlem prawie wszedzie. Moze wciaz przede mna gdzies :shieeet:

 

Nie wiem kim grasz, ale ta broń występuje tylko u Leona, tak jak wspomniał devilbot - w biurze STARS, w zbrojowni (Claire dostaje tam machine-guna). Łączysz czerwony kamyczek ze szkatułką --> otrzymujesz w ten sposób odznakę, która w rzeczywistości jest pendrivem --> podłączasz go do kompa w biurze STARS i wklepujesz hasło --> ??? --> profit.

 

Btw, zacząłem Claire B i ku mojemu zaskoczeniu póki co jest łatwiej niż przy pierwszym podejściu Leonem. Znajomość lokacji oraz rozłożenia przedmiotów znacznie ułatwia zabawę, przeciwników nie ma wcale więcej, a Mr.X nie pojawi się dopóki nie odwiedzimy pokoju STARS, więc do tego czasu swobodnie można sobie eksplorować komisariat i zbierać pierdółki. Niestety, z tego co widzę scenariusze A i B różnią się tym razem nawet mniej niż w oryginale icon_confused.gif 

Opublikowano

No raczej nie-e.

Ja wlasnie dotarlem do kanalow.

NOWE etapy tj. Ulice boiska oraz przede wszystkim sierociniec fenomenalny, co za klimat, przez chwile poczulem sie ze ktos zrobil zupelnie nowego residenta.

Jest meg latwo, mam zawsze 5 inkow trawy cale pole i nawet pociski zawsze sa. Claire radzi sobie lepiej z lickerami, jest zwinniejsza, i ma machine guna na psy. 

Zginalem chyba dwa razy.

 

Zauważyliście ze remake skonczyl z tandetnymi dialogami :)? 

 

cala ta historia z dziecmi z sierocinca mocno po(pipi)ona.

Mevek jak nie zrobiles usb z odznaki to jestes mega leszcz.

Opublikowano

Co mi się spodobało od razu w scenariuszu Claire B to rewolwer, znacznie skuteczniejszy od Matildy Leona, którego w połowie gry praktycznie przestałem używać bo taki był słaby.

Opublikowano

U Leona w B denerwuje mnie to, że mamy dwa typy amunicji do handguna - jeden pasuje do Matildy i Samurai Edge, drugi do M19. No trochę słabo,  że na podstawową broń muszę marnować pięć slotów (dwa na ulepszoną Matildę, jeden na M19 i po jednym na każdy typ ammo) :dafuq:

Opublikowano
Godzinę temu, Bzduras napisał:

U Leona w B denerwuje mnie to, że mamy dwa typy amunicji do handguna - jeden pasuje do Matildy i Samurai Edge, drugi do M19. No trochę słabo,  że na podstawową broń muszę marnować pięć slotów (dwa na ulepszoną Matildę, jeden na M19 i po jednym na każdy typ ammo) :dafuq:

 

Ja przez to olałem Matyldę i korzystam tylko z M19.

 

Opcja usunięcia dodatkowych pistoletów w scenariuszu "B" oraz teleportujący się łysol to dwie rzeczy, które mogli by poprawić jakimś patchem. Poza tym sztos :)

Opublikowano

Leon A ukończony. Ocena C, czas 12:25:20, zapisów 34. Co za wspaniała końcówka, całe lab to festiwal wkur.wienia i esencja hardcoru. O mało padem nie rzuciłem przy walce z G3. A jaka cudowna muzyka! I to wszystko na normalu, hehe. Widzę że HC to będzie prawdziwe wyzwanie. Ok, wracam do 2nd Claire. 

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, Popi napisał:

Panowie, zamotałem się ostro.

 

Claire A

 

  Ukryj zawartość

Wróciłem z podziemi, zdobyłem już dwie kostki elektroniczne i gdy chcę wrócić do biura Ironsa przejście blokuje żelazna brama, potrzebuję korby której nie wiem gdzie szukać? Mam w inwentarzu klucz kiera którego na posterunku już nigdzie nie idzie użyc a przynajmniej nie widzę, a jedno pomieszczenie mam zamkniete w archiwum na klucz trefla, ale takowego nie posiadam.

 

 

Do Ironsa wrocisz obchodzac caly posterunek  najwyzszym pietrem, tak jak szedles do clock tower.

 


 

Klucza trefl i korby nie ma w Claire A, przynajmniej ja tez nie mialem. 

 

 

Btw podoba mi sie jak rozwineli watek Ironsa, tego chorego skur.wesyna. :obama:

 

Kto znalazl fotke Rebecci w biurze STARS? :D Mily uklon w strone easter egga z oryginalu.

Edytowane przez smoo
  • Dzięki 1
Opublikowano
6 godzin temu, milan napisał:

 

Zauważyliście ze remake skonczyl z tandetnymi dialogami :)? 

 

Niby tak, ale ten dialog Leona z Claire podczas spotkania na posterunku to i tak lekki LOL. I szczerze mówiąc mogliby sobie odpuścić niektóre żarty sytuacyjne (np. ten, kiedy Leon rozwala dzwon i mówi do siebie "mam nadzieję, że nie będę musiał o tym wspomnieć w raporcie" :) ), bo lekko psują klimat. 

Opublikowano

No koncowka Marvina z perspektywy Claire bardzo emocjonalna. Chociaz nie bylo za bardzo czasu na sentymenty bo z gory juz bylo slychac tuptanie :yao:

 

Podobal mi sie jeszcze komentarz Claire po wejsciu do sciekow "Now I will literally smell like shit" :D

Opublikowano
15 godzin temu, milan napisał:

Jedynkę ograłem na ... chyba ps3,  było  calkiem ok.

Dwójkę chyba 2 albo 3 epizody,  odpadłem, niezłe, ale kompletnie nie wciagneło. Przeciwnicy dziwni.

Tak.

Ty powaznie chcesz odebrac mi  radosć z przejścia re7?

Prawdopodobnie przez re7 które 90% przeszło  w 2d mamy  re2 remake.

 

Niczego odbierać Ci nie chcę.

Mnie rozyebało. 

Dlatego chcę tym niesamowitym doświadczeniem gejmingowym dzielić się z jak największą ilością graczy.

Opublikowano

W sumie dobrze. Tak samo jak nie mam cut-scenek przy pierwszym Lickerze czy Mr.X. Chodzi o element zaskoczenia i wymuszanie szybkiej reakcji, cut-scenki pozwalają chwilę się psychicznie przygotować a tutaj trzeba szybko działać z marszu. Zayebiscie to przemyślane.

Opublikowano

Ale ci przeciwnicy w kanałach

Spoiler

nie dość że faktycznie wydają dźwięki jakby śpiewali, to jeszcze w jednym miejscu ich natłok w postaci 3 sztuk sprawił że wystrzelałem się ze wszystkiego co miałem, a i tak jeden został. No ale na końcówce zdrowia udało się ledwo uciec:obama:

Podoba mi się to że zombiaki w niektórych pomieszczeniach stoją i patrzą się w ścianę lub walą w jakieś zabarykadowane drzwi zupełnie nas nie widząc. No i ten dylemat, załadować mu headshota od tyłu (a raczej pięć), czy przeszukać pokój skoro nas nie widzi. No ale kątem oka ciągle patrze czy się skubaniec się nie odwrócił i nas nie zauważył. No bo czasem się odwracają i słychać ryk za plecami, a wtedy można nie zdążyć z reakcją.

Opublikowano

To jest właśnie to ryzyko wymijania. Ale można je oszukać bazując na mechanice gry. Kojarzycie pomieszczenie, w którym jest biurko Leona? Mając właściwy klucz dostaniecie się tedy do holu. Wystarczy wabic trupy do drzwi i otwierać je co chwila i zdążycie ciachnac je nożem bez straty życia bo one do holu nie wejdą. Taki sam myk robiłem od strony holu ze zdechlakami w bibliotece.

 

Spoiler

I jednak są pieski na parkingu, Bena zabija pan X a nie Birkin jak w klasyce 

 

Opublikowano (edytowane)

Laboratorium mnie psychicznie wykończy. Po 40 min musiałem konsolę wyłączyć. Naprawdę jestem słaby w horrory. 

 Sytuacja jak biegnę do przodu a wylatują dwa lickery a z tyłu 4 Zombiaki to too much

 

Btw udało mi się acziwment za max miejsca w ekwipunku ostatni pouch jest w laboratorium i to nieźle schowany w pewnym pokoju. 

Edytowane przez blantman
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, milan napisał:

Mevek jak nie zrobiles usb z odznaki to jestes mega leszcz.

Nie mam odznaki. Mam kamien bez szkatulki :dunno: 

Mam save, ale czy chce mi sie wracac? Strzelba rzadzi wystarczajaco.  Lipton :reggie:

 

Godzinę temu, Sep napisał:

Ale ci przeciwnicy w kanałach

  Ukryj zawartość

nie dość że faktycznie wydają dźwięki jakby śpiewali, to jeszcze w jednym miejscu ich natłok w postaci 3 sztuk sprawił że wystrzelałem się ze wszystkiego co miałem, a i tak jeden został. No ale na końcówce zdrowia udało się ledwo uciec:obama:

Podoba mi się to że zombiaki w niektórych pomieszczeniach stoją i patrzą się w ścianę lub walą w jakieś zabarykadowane drzwi zupełnie nas nie widząc. No i ten dylemat, załadować mu headshota od tyłu (a raczej pięć), czy przeszukać pokój skoro nas nie widzi. No ale kątem oka ciągle patrze czy się skubaniec się nie odwrócił i nas nie zauważył. No bo czasem się odwracają i słychać ryk za plecami, a wtedy można nie zdążyć z reakcją.

Zabilem tylko jednego, reszte obieglem :lapka:

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano
43 minuty temu, blantman napisał:

Laboratorium mnie psychicznie wykończy. Po 40 min musiałem konsolę wyłączyć. Naprawdę jestem słaby w horrory. 

 Sytuacja jak biegnę do przodu a wylatują dwa lickery a z tyłu 4 Zombiaki to too much

 

Btw udało mi się acziwment za max miejsca w ekwipunku ostatni pouch jest w laboratorium i to nieźle schowany w pewnym pokoju. 

Ciezka sprawa z nimi 4 razy podchodzilem. Lezacych zombie spacyfikowac strzałem w leb jak spia. A lickery no trzeba zabic. Mi wystarczyly 2 granaty.

 

Efekt ognia i kwasu super u Claire. Spalenizna na zombie, az zglodnialem.

1 minutę temu, MEVEK napisał:

Nie mam odznaki. Mam kamien bez szkatolki :dunno: 

Mam save, ale czy chce mi sie wracac? Strzelba rzadzi wystarczajaco.  Lipton :reggie:

 

Zabilem tylko jednego, reszte obieglem :lapka:

Grasz na hc i bez magnum xD?

No nie ma opcji za bardzo. Deskami bedziesz pizgal birkina?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...