Opublikowano 15 września 20159 l Wygląda zaje.biście! Podobno tworzone przez Team Ninja od NG JARAM SIĘ! Edytowane 15 września 20159 l przez XM.
Opublikowano 15 września 20159 l patrzyłem na gameplay tylko kilka sekund (bo w pracy cięzko oglądać kiedy patrzą ci przez ramie i coś chcą x)), ale kuźwa wygląda to bardzo fajnie. Dawno nie było tego typu gierki
Opublikowano 15 września 20159 l Koei w zasadzie wszystko wydaje na zachód, więc i to wydadzą. Nie wierzyłem, że kiedyś ta gra wyjdzie (toż to chyba pierwsza gra oficjalnie pokazywana na Ps3)Gameplay z trailera wygląda jak mix Onimushy i Soulsów (mam dziwne wrażenie, że Sony udzieliło silnika z Bloodborne do produkcji tego tytułu).Oczywiście czekam.Edit:Już oficjalnie: Team Ninja developerem, ex na PS4.Edit2:Gra określana jest przez twórców jako "Dark Sengoku Action RPG". Edytowane 15 września 20159 l przez Hendrix
Opublikowano 15 września 20159 l Autor Nie Soulsy tylko Ninja Gaiden, byli pierwsi z milionem zgonów na etap i nie mieli co kopiować od DS. Z resztą, jedyną rzeczą jaką widzę zaczerpniętą z tej serii jest klimat Bloodborne, reszta to Ninja Gaiden (pełno assetów) i Onimusha (walka identyczna jak w ten serii). Ogólnie wszystko na plus, ale jest i minus - design głównego bohatera to pomyłka i średnio mi się widzi bieganie Geraltem... Ogólnie petarda, na pewno wezmę na premierę (nie wiem czy konsolę), trzeba wspierać slasherki.
Opublikowano 15 września 20159 l Fajnie, że gra nie pojawiła się na PS3e gdzie po trailerze wyglądała, jak by miała być tępawą młócką, ala Dynast Wariors. Projekt przesunęli na PS4 i wygląda na to, że inspiracja serią Onimusha jest sporo, co dobrze rokuje dla tej gry. Przemierzanie tej mrocznej krainy jako samotny Wilk oraz szlachtowanie najwymyślniejszych maszkar, na pewno bedzie dawało mnóstwo frajdy. Nowej Onimushy od Srapcomu raczej się nie doczekamy, a tu taka niespodzianka - Super.
Opublikowano 15 września 20159 l o, drugi porządny ex na plejstejszon vier i do tego wygląda jak miks onimushy, ninja gaiden i otogi, szykuję piniondz
Opublikowano 15 września 20159 l o Otogi - masakrator w swej dziedzinie. X-bołnowcy powinni słono płakać, że im wielmożny Microsyf trzeciej części nie szykuje.
Opublikowano 15 września 20159 l Czuć NG spod dłuta Tecmo - widać to przy finisherach i typowym zbliżeniu kamery, jak w Gaidenach. Fajnie, że ex na ps4. Przynajmniej skupią się na jednej platformie i może wyjdzie z tego coś sensownego. Od razu przekonamy się jak sprawuje się engine, na którym pewnie wydadzą NG4
Opublikowano 15 września 20159 l Wygląda na tytuł dla którego warto kupić konsolę. Czuję w tym mocną inspirację BB, ale jak się uczyć to od najlepszych. Cóż, jaram się.
Opublikowano 15 września 20159 l Autor Według Famitsu gra ma działać w 60 fps. No to pierwsza mądra decyzja już za nimi, spedalonemu cintematic expierience w slasherze stanowcze "nie". Edytowane 15 września 20159 l przez XM.
Opublikowano 15 września 20159 l Jak to się genialnie prezentuje. Tak mi brakowało gierek w takich klimatach, a tu proszę jaka niespodzianka. Nowe Yakuzy,teraz Ni-Oh ciekawe co jeszcze będzie pokazane na TGS. Zakup Ps4 coraz bardziej nabiera sensu.
Opublikowano 15 września 20159 l Koei w zasadzie wszystko wydaje na zachód, więc i to wydadzą. Nie wierzyłem, że kiedyś ta gra wyjdzie (toż to chyba pierwsza gra oficjalnie pokazywana na Ps3) Gameplay z trailera wygląda jak mix Onimushy i Soulsów (mam dziwne wrażenie, że Sony udzieliło silnika z Bloodborne do produkcji tego tytułu). Oczywiście czekam. Edit: Już oficjalnie: Team Ninja developerem, ex na PS4. Edit2: Gra określana jest przez twórców jako "Dark Sengoku Action RPG". Masz na myśli Genji Days of Blade.
Opublikowano 15 września 20159 l Nie, mam na myśli Ni-Oh, gra teoretycznie została zapowiedziana w 2004 roku, jeszcze przed fuzją z Tecmo (a w 2005 pojawił się pre-render). Koei podobał się koncept gry w erze Sengoku, więc postanowili powrócić i zmodernizować stare (i niespełnione) plany.Sam ów koncept, był zainspirowany w dużej mierze przez niedokończony scenariusz Kurosawy, żeby było jeszcze ciekawiej, to syn wielkiego Akiry miał go dokończyć i nakręcić film, który towarzyszyłby grze.
Opublikowano 15 września 20159 l Sam ów koncept, był zainspirowany w dużej mierze przez niedokończony scenariusz Kurosawy, żeby było jeszcze ciekawiej, to syn wielkiego Akiry miał go dokończyć i nakręcić film, który towarzyszyłby grze. Tym fragmentem mnie zaciekawiłeś. Będę musiał poszukać w sieci wiecej info na ten temat bo brzmi to intrygująco.
Opublikowano 16 września 20159 l Jak nam wszystkim no ale w scenariuszu Kurosawy jest białowłosy kolo. Do tego rysy jak biały wilk i deżawi gotowe.
Opublikowano 16 września 20159 l Takich podobieństw można się wszędzie doszukiwać a projekt postaci Ni-Oh masz już z 2004 roku więc raczej nie mieli co z Wieśka 3-ki zrzynać. Zresztą skoro to ma być dark sengoku to typowy samurai miał kitę a że białowłosy to tylko bardzie badass;-) Kurde jaram się i punkt dla tego komu też skojarzył się tutaj nie tylko Onimusha ale i Otogi ;-D
Opublikowano 17 września 20159 l Pojawił się dłuższy gameplay, niestety potato quality (Nico Nico ). Inspiracje widać. Od Ninja Gaiden, po Soulsy, Otogi i Onimushę. Nawet w takiej jakości dobrze to się prezentuje (elementy zbroi, animacje, efekty cząsteczkowe)https://www.youtube.com/watch?v=yuY6R-iF3XU
Opublikowano 17 września 20159 l Autor O JA PIER.DOLE!!!No niesamowite, myślałem, że to xbox w przyszłym roku będzie mnie miał w swoich sidłach wraz ze Scaleboundem, a tu totalnie znikąd wyskakuje Nioh i robi na mnie jeszcze większe wrażenie!- 60 klatek! - zaje.bisty movement -KLIMAT pierwszych chapterów Ninja Gaiden OG -system walki z onimushy i dark souls - pasek staminy u wrogów - super design przeciwników i bossa Oby poszli w wymaganie skilla jak w Soulsach i system rpg nie był czymś najważniejszym (szkoda, że aż tak po chamie nawet ściągnęli jakaś budę do levelowania), do tego kustomizacja. O jezusie, czekam jak cholera, jaram się niesamowicie! POZAMIATANE! Widac, że przerwa od Ninja Gaiden wychodzi studiu tylko na dobre. Jeszcze jakbym się dowiedział, że nie pracuje nad tą grą Yosuke Hayashi to
Opublikowano 17 września 20159 l Stawiam, że warstwa erpegowa będzie nawet trochę lżejsza niż w Soulsach, za to bronie i pancerze...( dla osób jarających się epoką sengoku to już w ogóle będzie miód). Walka już wygląda super (movement sety, weapon sety, szybki roll). Największa pozytywna niespodzianka na TGS.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.