Czoperrr 5 120 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 3 w nocy a ja od dwóch godzin nie potrafię podołać bossowi na statku. Co za s(pipi)iel. Sama gra świetna, chociaż spodziewałem się czegoś bardziej w stylu Onimushy a otrzymałem kopię Soulsów. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 jesli nie ma sejwa ja bym sie ugiał i obczaił taktykę na yt Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 3 w nocy a ja od dwóch godzin nie potrafię podołać bossowi na statku. Co za s(pipi)iel. Sama gra świetna, chociaż spodziewałem się czegoś bardziej w stylu Onimushy a otrzymałem kopię Soulsów. "Kopia soulsow" sugerowalaby bardzo podobny gameplay, w szczegolnosci system walki. System walki w tej grze nie przypomina nic a nic Soulsow - takze nie moge sie zgodzic z tym stwierdzeniem, z kolei czy jest wiele zapozyczen? A no jest, cala gra to niezly mix Soulsow/Onimushy etc. @nobody Progres jest non stop zapisywany. Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Gierka jest kozacka i na preordera pojdzie aczkolwiek siedzi mi w glowie jak wygladala zapewne konferencja w Teamie Ninja czyli: -Robimy nowy projekt ktory ma sie sprzedac. -Dobra to kopiujemy system z Dark Soulsow i szczegolnie bezczelnie jego wizytowke czyli utrate dusz po smierci w celu ponownego ich zebrania. Juz widze panow z Froma z kwasnymi minami. -Ladujemy otoczke zywcem wyjeta z Onimusha i Ninja Gaiden. -Stamina i jej taktyczne zarzadzanie i tutaj polecialy brawa dla kozaka co to wymyslil. Smutne realia dzisiejszego przymyslu gierkowego. Koniec o zalosnej konferencji wrocmy do staminy bo wlasnie ta owa stamina czyni ta gre innowacyjna i trudniejsza od gier Froma. Jakakolwiek masherka w stylu szybko go lub ich zaciupie konczy sie szybka strata staminy i zgonem co czyni ze kazdy masher walnie karpia ze zdumienia. Gra poprzez to jest bardzo trudna i niewybacza zadnych bledow szczegolnie w zarzadzaniu staminy otoczenie przez 4 wrogow konczy sie bardzo czesto zgonem nie ma ze hura i ciachamy kazdy zamach i nasz ruch musi byc przemyslany bo inaczej stamina juz sie konczy wrogowie blisko i beret po raz kolejny. Podsumowywujac ta gra nie da sie nazwac poprostu slasherem bo na to nie zasluguje a wypada ja nazwac taktycznym slasherem bo tym wlasnie jest. Pany szlachta czapy z glow bo wszystkie jany pankracany odbija sie jak kulki kauczukowe od tej jakby nie bylo genialnej pozycji. Tutaj moja postac po upartym i krwawym przedarciu sie przez wiekszosc demka i takie widoki az zapieraja dech w piersiach poprostu czuc moc. Post napisany przy odglosach chrapania Yano na PSN party takiego rasowego predatora dzwieki zapodal ze wszyscy jak jeden (pipi)neli. 2 Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Gierka sztos. Nie powinna być przeniesiona do działu Souls-Like? 2 1 Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 3 w nocy a ja od dwóch godzin nie potrafię podołać bossowi na statku. Co za (pipi). Sama gra świetna, chociaż spodziewałem się czegoś bardziej w stylu Onimushy a otrzymałem kopię Soulsów. "Kopia soulsow" sugerowalaby bardzo podobny gameplay, w szczegolnosci system walki. System walki w tej grze nie przypomina nic a nic Soulsow - takze nie moge sie zgodzic z tym stwierdzeniem, z kolei czy jest wiele zapozyczen? A no jest, cala gra to niezly mix Soulsow/Onimushy etc. @nobody Progres jest non stop zapisywany. System walki polegający na operowaniu czterema różnymi postawami, tryb "specjalny" (nazwy zapomniałem) i umiejętne "zarządzanie" staminą różni się znacząco od Soulsów, to fakt. Ogólny feeling gry jednak bardzo go przypomina. Podobieństw jest mnóstwo: - Kapliczki pełniące również rolę checkpointów przy których levelujemy postać i robimy kilka innych rzeczy, a które każdorazowo respawnują przeciwników. - Ekwipunek, skróty itd. są bardzo podobne. Mamy tutaj jednak udogodnienie w postaci dostępnego pod ręką łuku (L2) - Skopiowano nawet gesty! Nie znaczy to, że jest to problem. Jeśli coś kopiować to od najlepszych, jeszcze lepiej kiedy dodaje się sporo od siebie tak jak w Ni-oh. Wielki + za setting gry, dobra odmiana dla rycerzyków z serii From Software. Grając wczoraj (a raczej dzisiaj w nocy) nagrywałem transmisję, zdarzało się zginąć mnóstwo razy na samym początku zanim ogarnąłem na czym to dokładnie polega. Zresztą później było podobnie, zapominałem blokować, a skupiałem się na unikach. Mam nadzieję, że dzisiaj to ukończę. Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 (edytowane) Gierka sztos. Nie powinna być przeniesiona do działu Souls-Like? nie teraz każda gra, w której chodzimy ludkiem i bijemy inne ludki mieczem jest souls-like ? jest coś, co przypomina bonfire i są skróty.....hmmm......jest uchigatana Edytowane 27 kwietnia 2016 przez Kazub Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Jak LotF sie łapie to Nioh też. 1 Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 nie wiem niezła paraolimpiada te lets playe od czappiego Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Panie, poznawałem L O R E xD Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 (edytowane) Czappi niespecjalnie korzysta z systemu walki xD Oficjalnie skończyłem demko, drugi boss mocniej bije od pierwszego, a cały dziedziniec jest napchany wrogami i dojście do niego jest całkiem ciężkie. Z ręku na sercu mogę powiedzieć, że system walki raczej opanowałem - płynne zmieniania postaw i Ki pulse to podstawa, przyzwyczajenie się do lock ona jest potrzebne, ale teraz nie wyobrażam sobie walczyć bez niego.Najwięcej i-frame'ów mamy na low stance (a odpowiedni timing uniku działa tak samo jak Ki Pulse z R1) - low i mid do walki z grupą są najlepsze (i przełączanie się między nimi). Z Samurajami 1v1 raczej High Stance (nieoceniona przy zombie) - zwykle samemu korzystają z niej, więc łatwo sprowadzić przeciwnika do zera staminy i zrobić vicerala. Bardzo przydatne są kopnięcie - skill przy katanie i włóczni na Mid Stance.Na demony imo tylko mid (i HS przy otwarciach) - za wolne są by unikać na LS - marnowanie siły uderzeń.System pary to też mistrzostwo - zarówno kataną jak i włócznią.Warto też pamiętać, że Guardian Spirit dzieli się na passive skills i living weapon.Teraz tylko czekać na fulla.P.SW pełnej grze będzie na pewno spowolniony rozwój - tu zaczynamy z rankiem Veterana, co otwiera skille przed nami, Edytowane 27 kwietnia 2016 przez Hendrix Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Panowie! Puscili juz stronke gdzie mozna skladac feedback: http://www.gamecity.ne.jp/form/nioh_us W-Y-P-E-L-N-I-A-M-Y 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Ja wczoraj już wypełniłem ankietę. Ciekawe czy po skoczeniu alphy wypuszczą nowe wiadomości o grze - np. datę premiery. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 (edytowane) no i ten wygląd naszego ludka do bólu przypomina gerwanta z libii xd nawet ta koszula xd Edytowane 27 kwietnia 2016 przez Andżej Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Eh, (pipi)e tego bossa, nie mam już sił. Dark Souls przy tym to błahostka. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 @UpKtórego? Tego ze statku? Imo jest prosty (podstawa to uniki) - Nue, drugi boss, ten dopiero daje popalić. Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 No ten ze statku, irytuje mnie strasznie kiedy włącza mu się rage mode w drugiej fazie. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 A co jest w tej grze z Ninja Gaidena ? Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 @CzappiDruga faza to trzymanie się na dystans (kule łatwe są do uniknięcia) i wykorzystywanie openingów (najlepiej mocnymi atakami). Naładowanie broni warto zostawić właśnie na drugą fazę. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Developer. Sorry miał być plus Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Pierwszy raz jak usłyszałem o tej grze to przypomniało mi się to: https://www.youtube.com/watch?v=oOKKmyi318Y A po zagraniu.... 1 Cytuj
oFi 2 467 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Jaka ta gra będzie mocna, skoro w demo gram już drugi dzień Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Demko w 99% skonczone, musze jeszcze w drugiej misji znalezc 1 zielonego ludka i bedzie 100%. Drugi boss to niezly psychol Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Opublikowano 27 kwietnia 2016 Pogralem troche(tez utknalem na pierwszym Bossie na ten moment) i wyglada, ze po szrotach NG 3 i Yaiba w koncu bedzie dobra gra od nich. Niby demo,a mozna spokojnie pare h spedzic,a co do wrazen z gry to jest blizniaczo podobnie do soulsow oprocz tego jest sporo trudniej,inne realia no i duzo bardziej rozbudowany system walki w ktorym jest duzo wiecej mozliwosci niz pare ciosow na krzyz,ale jakos nie jestem w stanie zmieniac w locie postaw. Z rzeczy najbardziej wku.rwiajacych to szybko niszczaca sie bron(niby mozna cos tam zablokowac w opcjach,ale malo pomaga) no i te zombiaki nie pasuja tutaj zupelnie. Na pewno nie jest to gra nextgenowa,bo spokojnie moglaby wyjsc na 7 generacji, wiec FanczeskoTheGrafika nie bedzie zadowolony. Jest dobrze,ale narazie jestem daleki od brandzlingu bo jednak zbyt malo czuc swiezosci, a za duzo tutaj naśladownictwa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.