Skocz do zawartości

Nioh


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdzie jest powiedziane, ze etapy w tym demie sa z samego poczatku?Rownie dobrze moga to byc etapy ze srodka gry albo nie bedzie ich wcale w pelniaku.

Pokonalem w koncu 1-szego bossa i tak jest trudniejszy niz ktokolwiek z pojedynczych bossow w DeS czy DS1, ale jest do zrobienia nawet jak sie nie jest elitarnym koneserem ejkejej poszukiwaczem gejmingowych trufli.

Sama walka zajela wielokrotnie dluzej niz 1 etap,z jakies 15 minut trwala ostateczna proba i caly trzeba bylo byc na oriencie szczegolnie jak byl w drugiej fazie,gdzie nie ma miejsca na bledy.

 

2 etap tylko zerknalem poczatek i w porowaniu do bez jajecznego 1 etapu tutaj jest lepiej,muza tak samo lepsza.Jednego ninja spotkalem to niezly ancymon zjadajacy kazdego ze zwyklych przeciwnikow,walczy sie z nim jak w technicznej bijatyce.

Nie wiem czy dojde do tego niemozliwego bossa w tym etapie,ale wyglada ze bedzie ciezko.

 

Czapi

jesli jeszcze nie popchnales tego dalej to wyrzuc wszystkie g.owna zeby poruszac sie jak najszybciej,graj w 60 klatkach,postaraj sie miec wszystkie estusy na 2 faze walki,a kule do unikniecia sa latwe ale trzeba z wyprzedzeniem zanim rzuci. Caly czas unikaj kul,caly czas odbiegaj jak sie zbliza i wyczekuj momentu gdy robi obroty w powietrzu uderza o ziemie,wtedy szybka zmiana postawy na wysoka i uderzasz jeden raz z przytrzymaniem trojkatem. Takim sposobem troche to zajmie ale coz.

 

Opublikowano

 

 

Gdzie jest powiedziane, ze etapy w tym demie sa z samego poczatku?

 

nigdzie nie jest tak powiedziane

 

 

 

Rownie dobrze moga to byc etapy ze srodka gry

 

być może

 

 

 

albo nie bedzie ich wcale w pelniaku

 

nie liczyłbym na to

 

 

 

Pokonalem w koncu 1-szego bossa i tak jest trudniejszy niz ktokolwiek z pojedynczych bossow w DeS czy DS1

 

serio takie nieprzemyślane bzdura ? miejcie litość

 

 

 

Sama walka zajela wielokrotnie dluzej niz 1 etap

 

  mi zajęła 1-2 minut około. ten boss ma tak długie openingi, tak wolne ataki i opóźnienia, że nie ma nad czym się zastanawiać, tylko bić

 

 

 

z jakies 15 minut trwala ostateczna proba

 

chyba kończą mi się pomysły......na pewno miałeś broń na sobie ? bo w bare hands trwałoby to krócej

 

 

 

Nie wiem czy dojde do tego niemozliwego bossa w tym etapie,ale wyglada ze bedzie ciezko

 

ten boss w porównaniu do tutorial bossa bije 2 razy mocniej, jest 5 razy szybszy i ma 10 razy krótsze openingi, więc wygląda, że tak

 

 

 

jesli jeszcze nie popchnales tego dalej to wyrzuc wszystkie g.owna zeby poruszac sie jak najszybciej

 

w sensie, że pozbycie się itemów z inventory obciąża mu loada ? lol, nie, to tak nie działa. wpływ ma tylko ubrany sprzęt i dwie bronie

 

 

 

postaraj sie miec wszystkie estusy na 2 faze walki

 

tip z gatunku bij i nie daj sie zbić

 

 

 

a kule do unikniecia sa latwe ale trzeba z wyprzedzeniem zanim rzuci

 

można to łatwo obiegać, albo dashować. dash w tej grze ma klatki niewidzialności. brzmi pewnie potwornie skomplikowanie, ale większość podobnych gier je ma  

 

 

 

Caly czas unikaj kul

 

sprytnie przebiegłe. skuteczniejsze od przyjmowania na twarz

 

 

 

szybka zmiana postawy na wysoka i uderzasz jeden raz z przytrzymaniem trojkatem

 

 ale jaka broń ? bo jeśli katana, to nie ma takiego inputa, jak przytrzrymanie trójkąta. topór ma, ale nie ma sensu

 

 

 

Takim sposobem troche to zajmie ale coz

 

no cóż

  • Minusik 1
Opublikowano

Co do etapów: pierwszy jest etapem początkowym, drugi z dema jest prawdopodobnie z dalszej części gry i tyle, nie ma nad czym się rozwodzić. Gra jest dzielona na misje, kończysz - nagroda za wykonanie, mapka i wybranie nowej.

Nie wiem też dlaczego porównuje się systemy walki rodem z DMC i NG, Ni-oh ma korzenie w grach akcji, ale nią nie jest. Nadal liczy się i ekwipunek, i statystyki - dochodzi tylko ten pierwiastek zręczności, mocny pierwiastek warto rzec.

Nie zmienia to faktu, że system walki jest absolutnie rewelacyjny. Z miejscem na metodyczność i zwykłe popisywanie.

 

Opublikowano

najgorsze co może przydarzyć się tej grze to por. do typowych slasherów jak MGR, DMC, czy NG, a poźniej gorszy sort będzie pisać że drewno i po choy ta cała stamina

 

niech przed premierą ustabilizują te 60 fps dla trybu action i biorę day one

Opublikowano

Filmiki kolegi Bansaia ostatecznie mnie sponiewierały, przeżuły i wyplutego podeptały :obama:

Pytanie podstawowe: czy przy TYM Dark Souls ma jakikolwiek system walki??Mnie się zdaje,że to zwykłe klikadło-mashadło a la Diabolo...

A właśnie... pytanie odnośnie tego aspektu. Konkretnie chodzi o 54-ta sekundę przytoczonego filmiku:

Jak technicznie wykonuje się tą kontrę?

 

W innym filmiku przedstawiającym moveset włóczni. Czy i Wam nie wydaje się,że jest troche podobny do Lunara z Ninja Gaiden? :P

Opublikowano (edytowane)

Wiem ze w tej grze nic nie osiagne ale to uczucie gdy koles Ciebie sponiewieral, a potem idziesz i zabijasz go bez zadnego drasniecia aby potem odblokowac skrot na nabrzeze :fsg:

Edytowane przez hav7n
Opublikowano

@Czez

 

Trzymasz L1 i jak przeciwnik robi atak, wciskasz trojkat, potem jak wchodzi parry, wciskasz ponownie trojkat aby zrobic to pchniecie do tylu w glowe, moj drugi filmik okolo drugiej minuty zawiera tez drugą animacje kontry z innym follow-upem pod kwadratem.

Opublikowano

Nie ma skrotu do ostatniego bossa ?Otworzylem  glowne drzwi na tym zaj.ebanym przeciwnikami placu i po beckach i restarcie sa nadal zamkniete. Miejscowka troche przesadzona w tani sposob. Ciekawe ilu hardorow z forumka ukonczy cale demo.

 

Miszczu Miyagi jak latwo sie (nie)domyślic chodzilo o wszystko co wplywa na wage co jasno wynika z napisu weight w zakladce.

Jesli ukonczyles cale demo wrzucilbys walke z ostanim bossem i pokazal jak sie powinna grac w gierki dla dzieci po Bożemu?

 

 

P.S.

Czytaliscie opisy przedmiotow? Natrafilem na magiczny wisiorek z ktorego wynika, ze nalezal do corki cesarzowej Japonii i pomagal jej w odrabianiu lekcji  podczas trwania burzy kiedy nie bylo pradu w calej wiosce. Zapowiada sie, ze otoczka fabularna bedzie jeszcze lepsza niz w serii Souls.

 

 

Opublikowano

Nie ma skrotu do ostatniego bossa ?Otworzylem  glowne drzwi na tym zaj.ebanym przeciwnikami placu i po beckach i restarcie sa nadal zamkniete. Miejscowka troche przesadzona w tani sposob. Ciekawe ilu hardorow z forumka ukonczy cale demo.

 

Juz dawno ukonczone :cool:

 

Skrot jest, a nawet lepiej, na prawo od drzwi do bossa znajduje sie nawet kapliczka.

Opublikowano (edytowane)

Tu nie chodzi o to by porównywać tą grę do DMC czy MGR:R. Jest satysfakcja z zabijania każdego mobka, a o bossach to już nie wspomne. Moje ręce są gotowe na premierę NIOH'a  :lapka:  :lapka:  :platinum:  :platinum:  :platinum:

Edytowane przez oFi
Opublikowano

 

 

Miszczu Miyagi jak latwo sie (nie)domyślic chodzilo o wszystko co wplywa na wage co jasno wynika z napisu weight w zakladce

 

napisałeś

 

 

 

jesli jeszcze nie popchnales tego dalej to wyrzuc wszystkie g.owna zeby poruszac sie jak najszybciej

 

co ma w takim razie wyrzucić ? ekwipunek, który nosi na sobie ? bo to jedyne, co obciąża load. czego mam się (nie)domyślać ? że nie zrozumiałeś, że sprzęt nie noszony nie dodaje wagi ? czy tego, że nie jesteś zbyt bystry, ale brniesz dalej w zaparte? 

 

 

 

 

Jesli ukonczyles cale demo wrzucilbys walke z ostanim bossem i pokazal jak sie powinna grac w gierki dla dzieci po Bożemu?

 

 

a co kur.wa czytać nie potrafisz ? gra jest bardzo dobrze przedstawiona, oferuje sporo cennych tipów odnośnie mechanizmu walki, jak i warstwy erpegowej, skille są dobrze opisane, można nawet wyświetlić sobie demonstracje do umiejętności. wciskając options, można zobaczyć objasnienie do dosłownie każdej statystyki i skilla. developer dołożył wszelkich starań, żeby gracz zapoznał się z narzedziami pozwalającymi skutecznie pokonywac wyzwania. mimo to widzimy miedzy innymi na youtubie, jak ludki biegają jak w benny hillu i maszują light attack. podobnie jest w przypadku niektórych preview, gdzie na przykład typy odkrywają po godzinie chaotycznego naciskanie przycisków, że stance można zmienić. potem te same jednostki tworzą jakies pseudo-eseje, w których wylewają żale na zbyt proste i nieskomplikowane gry, że kiedyś to było lepiej. pozerka.  jak to szło ? (pipi)ac graczy ? 

 

tak, ukończyłem demko, przeszedłem je kilka razy solo, pograłem trochę w coopie, obwąchałem wszystkie zakamarki i sprawdziłem wszystko, co mogłem. pozdrawiam również, ale filmików nie będę wrzucał, nie czuje takiej potrzeby. może poproś bonzaja

 

 

 

Czytaliscie opisy przedmiotow? Natrafilem na magiczny wisiorek z ktorego wynika, ze nalezal do corki cesarzowej Japonii i pomagal jej w odrabianiu lekcji  podczas trwania burzy kiedy nie bylo pradu w calej wiosce. Zapowiada sie, ze otoczka fabularna bedzie jeszcze lepsza niz w serii Souls.

 

doceniłbym szyderę, gdyby nie przypominała cuchnącego zwietrzałym piwem dresa, szydzącego z czytania czegokolwiek, skoro można sponiewierac się tanimi narkotykami i obejrzec mecz. ot, autoironia

 

póki co, to nie zapowiada się, że gra bedzie zawierała cokolwiek więcej, poza skąpym szicem fabularnym, nie mówiąc już o mitologii, na podstawie której można by napisać kilka tomów porządnej powieści. souls like ?  

 

 

 

Miejscowka troche przesadzona w tani sposob

  

 tania, niesprawiedliwa, zepsuta.....kou shibusawa słyszysz to ? czujesz ? ten lament casuali ?

 

apropo taniości - przydałaby się blokada shrine przy zagrowanych przeciwnikach, jak i ogólnie ukrócenie możliwości przebiegania części lokacji na hurra. przeciwników niestety też można czizować, wywabiać, exploitować. AI niestety jest zerowe. kilka technik ma potencjał na bycie przegietymi. pchnięcia trójkatem w mid stance kataną są mocno niekaralne i na przykład revenantów można w dość prosty sposób zaciukac tym na śmierć

 

 

Generalnie zwiedzając mapę, to ciężko tam nie trafić, trzeba tylko zdobyć klucz wcześniej.

 

sugerujesz, że ogarnięcie nieskomplikowanej, małej lokacji z dwiema parami drzwi do otwarcia jest proste ? r u pro ? wrzuć na you tuba  

Opublikowano (edytowane)

@Fanek

To zależy czego oczekujesz - Bansai, ja i Kazub przeszliśmy to w środę, ale gramy dalej. Samo przejście, razem z drugą planszą i zebraniem wszystkiego będzie trwać pewnie od kilku do kilkunastu godzin, może więcej - jak ktoś chce wbijać wysoki level przed walką z drugim bossem.

Dalsza część zabawy to przede wszystkim eksperymentowanie z systemem walki. Warto też bić się z phantomami, czasami są ciekawe potyczki :)

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Opublikowano

Panowie to w sumie na ile gdzieś godzin jest to demo?

Dopiero w weekend będzie czas aby usiąść porzadnie

2-4 h spokojnie ci zajmie samo przejscie, chyba ze jestes oczytanym absolwentem zawodowki z duzym doswiadczeniem w graniu w gre to mozesz nawet ukonczyc w 30 min jak nie krocej.

  • Plusik 2
Opublikowano

@Czezare

To polegli gracze, sterowani przez AI - dostaje się za nich przedmioty do co-opa (nie korzystałem jeszcze) i zwykle jakiś przedmiot przez nich noszony - zresztą zawsze widać jakim ekwipunkiem dysponowali.

Opublikowano

Placyk zamieciony wraz z dosyc solidnym minibossem pilnujacym wejscia do ostatniego szefa i rzeczywiscie pierwszy boss w porownaniu  z Nue to pestka. Ten to juz na bank jest trudniejszy niz cokolwiek z DeS czy DS1. Wystarczy zagapic sie na sekunde i koniec, ale widze ze mozna go zrobic tylko jak zniszcze kazda przyzwoita bron zanim sie z nim uporam to moze okazac sie sciana nie do przebicia.

Ogarneliscie go solo bez grindowania majac przecietna bron? bo narazie jestem mu w stanie zabrac tylko ze 2-3 cm paska zycia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...