Skocz do zawartości

Nioh


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przejsc demo z 30 razy, grac dalej, to chyba znak ze jestem uzalezniony od tego tytulu. Teraz sobie co-opuje z ludzmi i cwicze robienie combosow przy pomocy Iai stance, just because :dog:

 

To uczucie kiedy od tylu odcinasz gostkowi leb przy pomocy Iai, a potem robisz drugie na perfect Ki Pulse i jeszcze odcinasz reke jemu trupowi to = :fsg::banderas::obama:

 

 

Ciekaw jestem czy bedzie jakas fajna kolekcjonerka, jak tak to od razu biere. I niech wreszcie powiedza kiedy to ma wyjsc :whyyy:

  • Plusik 1
Opublikowano

Cóż pograłem i ja. Jeno chwile bo czasu ni ma, ale wiem już, że giereczka day one u mnie ląduje :cool:

Opublikowano

Jak długie jest demo?

 

 

Stronę temu pisali, 2-4h.

 

Jak ktoś speedruna robi i nie ginie :) Jak dla mnie to 5-6 i ciągle rośnie - pierwszy boss na statku mną pomiata i nawet nie widziałem drugiej lokacji :D

Opublikowano

Raczej nic nie wiadomo. I tak cud, że ta gra w ogóle wychodzi historia produkcji sięga 2004 roku.

Zapytałem, bo jakby nie było Team Ninja/Tecmo zawsze byli w dobrych stosunkach z M$ robiąc na ich pierwszą konsolę najlepszą nań grę. A to, ze produkcja trwa juz od tak dawna moze powodowac, ze producent bedzie chcial odbic sobie zapewne bardzo wysokie koszty produkcji wypuszcajac ja na wiecej niz jedna platforme. Po drugie, jesli chodzi o architekture obu konsol to az takich roznic architektonicznych pomiedzy nimi nie ma, tak jak w przypadku PS3/X360. Poza tym jak juz ktos slusznie zauwazyl to nie first party dev...

Opublikowano

Gra juz nawet wtedy miala byc exem na PS3 wiec bardzo watpie w taki scenariusz, no ale jakas tam szansa na pewno istnieje skoro nie sa first party devem.

Opublikowano

Pograłem 3h i doszedłem do tego bossa na statku. Oprócz niego demo, fakt, trudne, ale tez bez przesady choć oczywiscie jest to 10 poziomów wyżej niż DS jak już porównujemy te serie bo tam nigdy nie stanąłem dłużej niż  5 minut na żadnym przeciwniku jak tutaj. Na początku wielkie wow że ginie się na 2 ciosy, a potem z biegiem czasu i ulepszeń dawało się radę. Grałem głównie toporem i dawałem radę - systemow to jest świetnie/ Niestety bossa nie udało mi się pokonac przez prawie godzinkę przez niemożliwe się skupienia na nim a i nie było łatwo, ale i tak jest niezle.
Ogólnie gra to kosior przeniesamowity. Graficznie jest słabo, ale jest 60 klatek które może ze dwa razy mi się zadławiło. Klimat to dwa pierwsze chapy z NG polane mroczniejszym sosem. Wszystko mi się podoba, gra jest warta kupienia konsoli i oby była jak najdłuższa bo ciezko mi sie bylo oderwac od konsoli bo setting bardzo mi odpowiada.

A, i btw. pad od PS4 ssie kule az milo. Dramat.

Opublikowano

toporem pograłem najmniej, bo wydaje mi się mało samurajsko-ninjowski, a na drugiego bosa wydaje mi się za wolny

 

polecam sprawdzić talisman przyspiszajacy regen staminy i czyszczący yokai realm. na bossów działa jak złoto

Opublikowano

Miało być wiele trudniej niż w ds'ach a grubas na statku padł za drugim razem, kot za trzecim, więc chyba jednak fałszywy bóg.

 

Demo na początku jest bardzo trudne, bo nie wiadomo co z czym się je, a paść można od 1-2 sieknięć. Z czasem wychodzi jednak, że o ile poprzez szybkość akcji łatwiej o błąd, to przez defensywę, movement i AI przeciwników gra te błędy bardziej wybacza. Defensywa jest tu zbyt dobra i póki nie dodadzą w fullu normalnego AI oraz jakiejś mechaniki rozbijania gardy, to taka pozostanie.

Póki co z normalnych mobków najtrudniejsze są imo zombiaki, bo chyba nie zawsze dostają hit stuna no i mają łapanko przechodzące przez gardę. Cała reszta to albo samuraje, którzy atakując na gardę zabierają sobie staminę do zera, albo bezsilne na blok ninje, albo demony, które już zabierają stamine i nawet mają rzuty, ale są zbyt wolne i zbyt podatne na hit and run.

Gra ma też już teraz wbudowany easy mode, jeżeli nic się nie zmieni to powinno być na tyle łatwiej, że nawet osoby, które natrafiały na ścianę w DS'ach, tu sobie poradzą.

Opublikowano

Pograłem ponad 2h, nawet nie wiem kiedy ten czas minął. Przez ten czas zginąłem pewnie z jakieś 30 razy, a udało mi się jedynie odblokować skrót pod drabinie do początkowej kapliczki. Trochę mi zajęło jako takie opanowanie systemu walki, choć i tak popełniam głupie błędy przez pośpiech i nieuwagę. Ogólnie demko jak najbardziej mi się podobało i z większą chęcią czekam na pełną wersje.

Opublikowano

dzisiaj trochę przysiadłem i zbiłem bossa na statku, potem pobrałem gamepacka za ukończenie etapu

 

co mogę powiedzieć? (pipi)aniutki sztos i murowane goty 2016, jeżeli wyjdzie w tym roku

 

demko będzie aktywne do 5 maja włącznie czy o północy koniec imprezy?

Opublikowano

Dzis cały dzien spedzony z Niohem. Kilka poziomow nizej niz soulsy, ninja gaiden i bloodborne. Ale to dopiero alpha wiec mam nadzieje ze bedzie dobrze bo licze na ten tytuł. Do poprawy rolle, błedy w grafice przez które sie ginie typu niezniszczalna waza która powinna byc rollem niszczona. W wyzej wymienionych tytułach zawsze ginąłem przez wlasny bład nie przez gre wiec to ewidentnie na minus. Zbyt duza tez niedokładnosc w poruszaniu sie postaci. W grach tego typu wszystko ma byc tip top precyzyjne bo są dosc trudne, postac ma sie zachowywac idealnie jak tego chcemy , tutaj tego nie było. W grze w ktorej czasem jestesmy na 3 strzały jednak to powinno byc lepiej zrobione, no i byc moze bedzie na to licze, gra ma mega potencjał. Swietny klimat, posucha ze slasherami. Jak na razie poziom lordsów no ale zobaczymy co pokaze pełna wersja. Oczywiscie poziom lordsów to nie jest zle ale ja liczyłem ze bedzie sztos ala pierwsze ninja gaiden.

Opublikowano

No i pora powoli zegnac sie z demkiem, ciekawe o ktorej jutro wylacza serwery :frog:

 

Na pozegnanie, ostatni montaz kilku klipow, nacisk na parowanie i kontry :cool:

 

 

Mam nadzieje ze podadza wkrotce date premiery :beksa::lapka:

  • Plusik 3
Opublikowano

Kurde, ale ze mnie noob - nawet nie wiedziałem, że tam można takie akcje odstawiać - jakieś kontry itp - cały czas grałem w to, jak w Soulsy trochę :P

No ale udało mi się w końcu pokonać myndę na statku, więc zasłużyłem na DLC i zwiedziłem kawałek drugiej miejscówki (może technicznie nie jest to cudo, ale ten klimat skąpanej w deszczu, japońskiej wioski... :fsg: ).

Poniżej moje starcie z Onryoki - chyba numer 10, trochę pofarmiłem, by podkoksić lekko (około 21 level - nie pamiętam dokładnie), oddałem trochę złomu, więc wpadło kilka extra elixirów i można było próbować. Początkowo całkiem sprawnie, ale pod koniec wkradła się nerwowość i poszło kilka głupich błędów, całe szczęście bez większych konsekwencji.

 

Opublikowano

System walki jest kocurem ale trzeba poswiecic troche czasu na jego rozkminienie, szczegolnie zakladke "skills" polecam przeczytac od deski do deski, dostajemy nowe mozliwosci z ktorych mozna sadzic combosy czy wlasnie odblokowac rozne kontry.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...