Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Z bossem na statku walczyłem na 15lvl, widze że to chyba jednak za nisko, zjechałem mu pół HP, kilka prób i odpuściłem na dziś, jutro wiadomo o której wyłaczają?

Generalnie ta walka z bossem jak i cała gra to straszna popierdułka jeśli chodzi o wielkość pomieszczeń.

Z tym bossem gdzie sie nie ruszysz jestes przy ścianie, jeszcze nasadzone jakiś waz i skrzyń bez sensu, to troche takie sztuczne podnoszenie poziomu trudności.

Albo pomieszczenia 3x3m i 4 chłopa w środku, mam nadzieje że w pełnej zmienią takie rozmieszczenie, klaustrofobia

 

Przy tym bossie mam 3 elixiry, a wy macie po 9, skąd je zbierać?

Po śmierci zaczynacie z 9 tak?

Edytowane przez Fanek

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Wyświetleń 337,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Gra jest (pipi)aniutkim kosiorem, day one będzie uskuteczniane mocno.   Zacznijmy może od tego ze klimat w tej grze to strzał w 10tke dla mnie, a jakby tego było mało to devi jeszcze na dzień dobry

  • Ja nie wiem co wy widzicie w tej grze. Ja po paru dniach spędzonych z ta gra czułem się jakbym powrócił do ery ps2 czy ps3, w negatywnym znaczeniu tego słowa. Ja rozumiem, ze w Japonii pozamykali wszy

  • Nioh? Tylko nówka ze sklepu, takie gry są na wymarciu, więc trzeba to wspierać w odpowiedni sposób. Kto wie, może grze uda się przebić jak swego czasu Demon's Souls, które też wyskoczyło znikąd i prze

Opublikowano

"oddałem trochę złomu, więc wpadło kilka extra elixirów"   - ale jaki złom i komu oddałeś?

Opublikowano

Grałeś w to demo, czy tylko oceniałeś je graficznie? Opcja "Make offering" przy kapliczkach - oddajesz bronie/zbroje/amulety za niewielką ilość Amrita, a od czasu do czasu Kodama obdaruje Cię jakimś itemkiem do skonsumowania, między innymi elixirem właśnie.

Opublikowano

Lol

Myślałem, że to jest opcja coś w stylu handlu z innymi graczami i nawet tego nie patrzyłem, dzięki

Opublikowano

Jak masz przedmioty, których nie zamierzasz używać możesz je złożyć w ofierze w kapliczce. Przy rozbijaniu każdego przedmiotu jest szansa, że wypadnie ci przedmiot np. eliksir.

Opublikowano

Dostałem kilka elixirów tak, że miałem ich 6, ale po śmierci znowu zaczyna sie z 3..

Jest jakiś sposób/ opcja aby na stałe zwiększyć liczbe potionów?

Pytam już z ciekawości bo i tak koniec testów

Opublikowano

Ja nie odkryłem. Myślałem, że im więcej Kodam będzie na kapliczce, tym większy jej poziom i ilość przyznawanych Elixirów (coś jak kindlowanie ogniska w pierwszym Dark Souls), ale nic z tego - znalazłem wszystkie 9, a i tak startowałem z trzema "estusami".

Opublikowano

Kolejna bzdura w tej grze nie uważasz Wredny?

Zaczynać za każdym razem po śmierci z 3 potionami, najwięcej miałem chyba 8 gdy wyciąłem w pień całą wioske

Opublikowano

No niestety, gra zmusza do farmienia trochę. W każdym razie tyle żelastwa leci z ubitych wrogów, że jest później co oddawać w kapliczce więc ta chwila handlu nikogo nie zabije, a można trochę elixirów dostać.

Opublikowano

Moim zdaniem jest troche rzeczy do zbalansowania w rozgrywce choćby te potiony, ilość przeciwników na małym obszarze, aby to było bardziej grywalne niż śmierć co chwile. Gra na pewno nie jest noob friendly, ale są jakieś granice przyjemniej rozgrywki.

 

W Soulsach lokacje są dużo większe, jest polo manewru zrobienie uniku, a tu co chwila człowiek zatrzymuje sie na ścianie lub innej przeszkodzie.

Psiocze ale chyba nie tylko mi to przeszkadza

Opublikowano

W drugiej misji mozna juz miec 5-6 flaszek, wiec jakos sie to podnosi, pewnie w alphie zarzucili taki limit i tyle, reszte sobie dofarm jak tyle nie starcza :dunno:

btw. fanek zabij bossa to dlc dostaniesz, demo jutro ma jeszcze dzialac.

Opublikowano

Z 10lvl musiałbym dofarmić aby mieć więcej hp, on z obrotu kulą zabieta 1150 a ja mam 1330hp, mając 3 flaszki zjechałem go do połowy życia.

Czasu już raczej nie starczy jutro bo konsole włacze po godz 17, chyba żeby do północy było, teraz mi troche szkoda że wcześniej do tej alphy nie usiadłem

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Jak robi obrot kula to po prostu przytrzymaj blok :[

 

Ten boss naprawde nie jest jakis trudny, ma prosty moveset ktory latwo ogarnac.

Opublikowano

Moim zdaniem jest troche rzeczy do zbalansowania w rozgrywce choćby te potiony, ilość przeciwników na małym obszarze, aby to było bardziej grywalne niż śmierć co chwile. Gra na pewno nie jest noob friendly, ale są jakieś granice przyjemniej rozgrywki.

 

W Soulsach lokacje są dużo większe, jest polo manewru zrobienie uniku, a tu co chwila człowiek zatrzymuje sie na ścianie lub innej przeszkodzie.

Psiocze ale chyba nie tylko mi to przeszkadza

 

mówisz jak jes

Opublikowano
  • Autor

Pier.doli głupoty.

Opublikowano

nie zmienia to faktu że poziomy są nieco za małe w stosunku do soulsów i bb. gra jest bardzo dobra, ale nie pozbawiona wad. na chwilę obecną na 8 z plusem.

Opublikowano

Czyli co, kazda gra w ktorej sie macha mieczykiem musi miec lokacje duze jak w soulsach zeby scruby mogly sobie rollowac bez problemu? Nie bardzo rozumiem... w to sie nie gra jak w soulsy panowie, w tej grze jak sie ogarnie system walki to nawet sie rollowac nie trzeba, blok i kontry robia robote, albo ciag combosow.

Opublikowano

większe, dobrze przemyślane lokacje to także większy fun z eksploracji. dla mnie te z dema są po prostu nieco zbyt małe. jedyne miejsce gdzie faktycznie mi przeszkadzały w kwestii gameplayu to dojo z demonem. nie ma sensu dorabiać do tego ideologii

Opublikowano

 

 

ilość przeciwników na małym obszarze, aby to było bardziej grywalne niż śmierć co chwile

 

jak nie lecisz przed siebie jak matoł to masz trzech jednocześnie max. we wiosce możesz ściągać niektórych headshotami z łuku albo wyciągać pojedynczo

 

 

większe, dobrze przemyślane lokacje to także większy fun z eksploracji. dla mnie te z dema są po prostu nieco zbyt małe. jedyne miejsce gdzie faktycznie mi przeszkadzały w kwestii gameplayu to dojo z demonem. nie ma sensu dorabiać do tego ideologii

 

jest sens pomyśleć. to nie jest souls like, tylko slasher like i takich rozmiarów lokacji jak w soulsach ta gra nie uciągnęłaby z tym systemem w 60fps.

pierwszy etap dema jest dla mnie ciekawszy (jest też sporo dłuższy) od drugiego. fajnie porobione skróty, sporo możliwości podejścia wrogów  

Opublikowano

W drugiej misji mozna juz miec 5-6 flaszek, wiec jakos sie to podnosi, pewnie w alphie zarzucili taki limit i tyle, reszte sobie dofarm jak tyle nie starcza :dunno:

 

btw. fanek zabij bossa to dlc dostaniesz, demo jutro ma jeszcze dzialac.

DLC za pobicie demka!? Jakos o tym nic wczesniej nie slyszalem...

Do Bossa z kulami doszedlem ale juz go nie pokonalem, a tu teraz Golden Week czyli tydzien wolnego i obiecalem zonie ze przez ten czas konsoli nie wlacze pomijajac fakt ze juz tak mnie nosi od tego postanowienia ze ej ty...

Wlasnie po przeczytaniu tego przeprosilem zonke ze sily wyzsze itd i wogole time limit i jazda na bossa.

afdce2506a144df23f66d65a287f7b7b.jpg

Dobra zrobione i wracam do wolnego z zona.

Edytowane przez Zetta

Opublikowano

Jak robi obrot kula to po prostu przytrzymaj blok :[

 

Ten boss naprawde nie jest jakis trudny, ma prosty moveset ktory latwo ogarnac.

 

Boss ma 3 ciosy na krzyz. Ten od przodu wystarczy rollowac i naparzac po plerach, obrót kulą wystarczy rollowac do tylu blok nie zawsze tu zdaje egzamin. Poza tym po pierwszym upuszczeniu kul jego odpornosc znaczaca spada. Sztucznie nabita trudnosc polega na tym ze typ moze jednym strzałem skonczyc nasza zabawe. Troche naciągane. Ale panowie gra ma sporo bledów ale to dopiero alpha. 

 

Mam nadzieje ze demo wylacza o północy. Bo przechodzilem z włócznia, dzis chcialbym sie pobawic prawilnie jakąs kataną

Na dzien dzisiejszy 7+. Ale licze na efekt koncowy 9 :)

Opublikowano

Dzisaj bardziej zglebilem temat i cofam co napisalem. Jest mocny sztos, zle podszedlem do tej gry. No i nie jest wcale taka trudna. Zbyt na przypal wczoraj gralem. Czekam nieziemsko, no i katana jest jakies milion razy bardziej dynamiczna niz wlocznia ktora wczoraj gralem. Miod.

Opublikowano

Gosc na 1 levelu w samych gaciach klepie bossow Ninja Gaiden style:

 

 

btw. koniec alphy mesjasza, teraz trzeba czekac do premiery na tego rozpierdalatora :frog:

Opublikowano

Mi jednak mega sie podobaja bardziej walki na ciezko, set jakiegos big samuraja i te patrzenie na siebie, powolny krok, katana w gotowosci i czekanie na uderzenie typa sparowanie , wysąłnie za plecy katana wbija sie jak w masełko obok jego kręgosłupa. No piekne. Ku.rwa kiedy data premiery , oby napewno w 2016. 

 

Ten pierwsz bost banalnie prosty ale ten kociak troche mi krwi napsuł. Trzeba bylo sie ratowac potionami na stamine. Swoja droga chyba sa przesadzone bo lata sie po nich i nic nie męczy :D


A tak snilem o wskrzeszeniu serii onimusha. Wzruszyłem sie niohem , choc pierwsze wrazenie było srednie. Ale zglebienie tematu, czytanie tutoriala o skillsach no i przede wszystkim zmiana włoczni na katane pokazało potencjał tytułu. Dla mnie jednak juz jest 8+ lub nawet 9 :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.