Skocz do zawartości

Nioh


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Dalej za skonczenie tego dema bedzie dostawalo sie jakies bonusy w calaku?

 

 

Za stroną główną:

"Ukończ poziom „Wyspa Demonów”, żeby pobrać Znak Zdobywcy. Ukończ poziom „Głęboko Wśród Cieni”, żeby pobrać Znak Wojownika. Oba Znaki dadzą ci dostęp do ciekawych nagród w pełnej grze. Wykorzystaj tę okazję!"

Odnośnik do komentarza

 

Dalej za skonczenie tego dema bedzie dostawalo sie jakies bonusy w calaku?

 

 

Za stroną główną:

"Ukończ poziom „Wyspa Demonów”, żeby pobrać Znak Zdobywcy. Ukończ poziom „Głęboko Wśród Cieni”, żeby pobrać Znak Wojownika. Oba Znaki dadzą ci dostęp do ciekawych nagród w pełnej grze. Wykorzystaj tę okazję!"

 

 

To się nazywa podejście do konsumenta.

Odnośnik do komentarza

Nie ma lepszego systemu walki w tym gatunku, po prostu nie ma. Katana, Dual Katana, Spear, Axe - kazda bron ma 3 postawy zmieniajace dynamike i ciosy oraz osobne skille do wykucia, na domiar tego mamy tutaj jeszcze satysfakconujace finishery, chlapanie krwi, rozczlonkowywanie, reczne chowanie miecza do pochwy i strzepywanie z niego krwi, oraz fenomenalny klimat feudalnej japonii do ktorego wpleciono demony z japonskiego folkloru. Ta gra chyba zostala stworzona z mysla o mnie, poniewaz odhacza wszystkie odpowiednie okienka. xD

 

Szkoda tylko ze giera prawdopodobnie przerosnie pismakow i zostanie zjechana w reckach za to ze jest "klonem soulsow" chociaz system walki i dynamika starc to kompletnie inny wymiar.

 

Dual Katana? Jeszcze jak.

 

 

PS. W misji dodatkowej mozna walczyc z ukrytym bossem co sie nazywa Tachibana xD

  • Plusik 6
Odnośnik do komentarza

Dokładnie, system walki jest genialny, coś tak dobrego ostatni raz widziałem w Ninja Gaiden na Xboxa. Każda broń ma trzy postawy (dół, środek, góra), gdzie pod każdy mamy inne comba. Na dodatek nowe ruchy do kupienia/nauczenia. Gra się kapitalnie, gra jest miodna, trudna, no i w klimatach, które w ostatnich czasach pojawiały się dość rzadko, a kiedyś były normą (feudalna Japonia).

 

System zapisywania działa na tej samej zasadzie jak Soulsach, są jakieś checkpointy?

Odnośnik do komentarza

Przecież ten Ni-Oh to absolutne novum w temacie Souls-like. Nie dość, że przewyższa je poziomem trudności to jeszcze na nowo definiuje system walki. Taka nowa Onimusha jak dla mnie. Ale będzie grane późnym wieczorkiem.

 


To ciekawe jakby im dać teraz Ninja Gaidena albo innego Revengeance. Bez locka na przeciwniku, bez opcji rozwalania przeciwnika spokojnie jeden po drugim. W NiOh jak biegnie na Ciebie grupka to już masz jednym słowem przeyebane.

Odnośnik do komentarza

15rawic.jpg

Zgwałcony kumpel, który pożyczył trójnoga pochlipuje gdzieś w kąciku, a ja jestem jak to się mówi ready to go! :)  Niestety...dziś pewnie tylko liznę tutorial i podziobię pierwszą misję, bo niestety nie mogę sobie pozwolić na zarwanie nocki :frog:  Za to jutro... :fsg:  :obama:  :banderas:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Kurcze pogralem troche wczoraj, dotarlem do drugiego oltarza i cos chyba namieszalem i nie wiem o co chodzi. Teraz mam po lewej na dole 3 prostokaty z numerkami 2,4,2 i jak zgine to w miejscu zgonu plywa jakas rybka. Co to oznacza? No i drugie. Jak podniesc poziom elixirow. Wiadomo sa 3 ale to malo.

Pozatym gierka fajna tylko troche ten zebrany loot i ten oltarz nieczytelny. Nie wiadomo co do czego.

 

Bansai help :)

Edytowane przez sajmon34
Odnośnik do komentarza

Pytania na gorąco z wczoraj:

1. Te czerwone "kopczyki"... Co to? Polegli gracze? Trzeba, można, warto z nimi walczyć po wskrzeszeniu?

2. Jak zginę to na modłę Dark Souls chyba zostaje po mnie złoty "kopczyk". Trzeba, warto go zabrać? Jeśli nie dojdziemy do niego i ktoś nas ubije to tracimy?

3. Co oznacza okrąg w lewym górnym rogu HUD-a? Jak się załaduje do pełna to miga. Można to jakoś wykorzystać?

Edytowane przez Czezare
Odnośnik do komentarza

1. To coś na wzór przyzywania innych graczy do walki przeciwko nim z Dark Souls. Tutaj z tego co się orientuje walczymy z AI korzystającego z postaci poległego gracza.

 

2. Tak jak w Dark Souls masz dusze tak tutaj jest Amita (czy jakoś tak) i zostaje na tym "kopczyku" jest tam też twój stróż czyli ta rzecz odnosząca się do pytania 3.

Jak ktoś cie umije zanim dojdziesz do niego to przepadają dusze  i chyba poziom naładowania tego okręgu spada do zera.

 

3. Masz stróża i jeśli wypełnisz to logo to kwadrat plus trójkąt odpala tryb stróża. Daje ci to różnego rodzaju wzmocnienia w zależności od tego, które z trzech zwierząt wybierzesz w menu kapliczki.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Pograłem z 40 minut, wrażenia nawet miłe, walki ze zwykłymi samurajami czy tam wojownikami nie są takie trudne, ot co skupić się na dodgeowaniu lub parowaniu ciosów. Trochę więcej refleksji i skupienia to trzeba z tymi poległymi towarzyszami się narobić ale wrażenia z grania to sam pozytyw. Trochę lipa, że nie można skakać bohaterem, chyba, że jest jakiś skill do wykupienia czy coś, całego skilla drzewka nie oglądałem, tylko chwilowo liznąłem to i owo menu wszystkich rzeczy. Wrócę jeszcze później do gry i obczaję wszystko dokładnie. Ciekawe jak duże będą lokacje w pełnej wersji gry, szkoda, że nie ma takiego otwartego świata. Jest menu, wybierasz lokacje i czytasz co tam zrobić trzeba, zebrać jakieś pierdoły etc. Fajna opcja wybierania grafiki jest, full movie czy opcja z 60 frame rate, wybrałem opcję z filmem, bo w takich grach 30 fps nie przeszkadza, a i ładniej wygląda niż w 60, bo widać nawet sporą różnicę.

Odnośnik do komentarza

Pograłem z 40 minut, wrażenia nawet miłe, walki ze zwykłymi samurajami czy tam wojownikami nie są takie trudne, ot co skupić się na dodgeowaniu lub parowaniu ciosów. Trochę więcej refleksji i skupienia to trzeba z tymi poległymi towarzyszami się narobić ale wrażenia z grania to sam pozytyw. Trochę lipa, że nie można skakać bohaterem, chyba, że jest jakiś skill do wykupienia czy coś, całego skilla drzewka nie oglądałem, tylko chwilowo liznąłem to i owo menu wszystkich rzeczy. Wrócę jeszcze później do gry i obczaję wszystko dokładnie. Ciekawe jak duże będą lokacje w pełnej wersji gry, szkoda, że nie ma takiego otwartego świata. Jest menu, wybierasz lokacje i czytasz co tam zrobić trzeba, zebrać jakieś pierdoły etc. Fajna opcja wybierania grafiki jest, full movie czy opcja z 60 frame rate, wybrałem opcję z filmem, bo w takich grach 30 fps nie przeszkadza, a i ładniej wygląda niż w 60, bo widać nawet sporą różnicę.

Co ty wypisujesz...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...