Bansai 11 198 Opublikowano 23 sierpnia 2016 Opublikowano 23 sierpnia 2016 wciąż są 2 tryby w 720 i 1080p za to z lepszym framerate pierwszy? wyjście z locka wciąż odbywa się przez gwałtowne muśnięcie analoga jak w pierwszym demie? lock dziala jak w soulsach teraz, identyko teraz sa 3 tryby, 60fps / 1080p/30 / dynamic res/60~ jakos tak https://www.twitch.tv/bansai_ Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 23 sierpnia 2016 Opublikowano 23 sierpnia 2016 no i tylko tak powinno być, a nie dawać do tego automatyczne wyjście po byle gwałtowniejszym wychyleniu gałką Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 23 sierpnia 2016 Opublikowano 23 sierpnia 2016 Graficzkę podrasowali. Biorę Day One bo ten gameplay to jest najlepsze co się mogło przytrafić od czasu Ninja Gaiden Sigma na PS3. I co by nie gadać, lekko ku.rvva nie jest. Cytuj
oFi 2 467 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Beta do kiedy potrwa? Bo aktualnie wciągneło mnie PS3 na dobre po przecenach i nie wiem kiedy wróce. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Chce się człowiek sprawdzić w tym swoim gajmingowym życiu, nahajpować się a tu nie da się zalogować do psn ... Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Dalej za skonczenie tego dema bedzie dostawalo sie jakies bonusy w calaku? Nowy Lock z gierki ktora mnie irytowala zrobilo sie (pipi)a zaraz sie spoznie do pracy xD Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Dalej za skonczenie tego dema bedzie dostawalo sie jakies bonusy w calaku? Za stroną główną: "Ukończ poziom „Wyspa Demonów”, żeby pobrać Znak Zdobywcy. Ukończ poziom „Głęboko Wśród Cieni”, żeby pobrać Znak Wojownika. Oba Znaki dadzą ci dostęp do ciekawych nagród w pełnej grze. Wykorzystaj tę okazję!" Cytuj
oFi 2 467 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Dalej za skonczenie tego dema bedzie dostawalo sie jakies bonusy w calaku? Za stroną główną: "Ukończ poziom „Wyspa Demonów”, żeby pobrać Znak Zdobywcy. Ukończ poziom „Głęboko Wśród Cieni”, żeby pobrać Znak Wojownika. Oba Znaki dadzą ci dostęp do ciekawych nagród w pełnej grze. Wykorzystaj tę okazję!" To się nazywa podejście do konsumenta. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Chce się człowiek sprawdzić w tym swoim gajmingowym życiu, nahajpować się a tu nie da się zalogować do psn ... Dzwoń do sony, pewnie masz bana IP Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Boze ile ta gra zyskala dzieki normalnemu systemowi lockowania!!! Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Nie ma lepszego systemu walki w tym gatunku, po prostu nie ma. Katana, Dual Katana, Spear, Axe - kazda bron ma 3 postawy zmieniajace dynamike i ciosy oraz osobne skille do wykucia, na domiar tego mamy tutaj jeszcze satysfakconujace finishery, chlapanie krwi, rozczlonkowywanie, reczne chowanie miecza do pochwy i strzepywanie z niego krwi, oraz fenomenalny klimat feudalnej japonii do ktorego wpleciono demony z japonskiego folkloru. Ta gra chyba zostala stworzona z mysla o mnie, poniewaz odhacza wszystkie odpowiednie okienka. xD Szkoda tylko ze giera prawdopodobnie przerosnie pismakow i zostanie zjechana w reckach za to ze jest "klonem soulsow" chociaz system walki i dynamika starc to kompletnie inny wymiar. Dual Katana? Jeszcze jak. PS. W misji dodatkowej mozna walczyc z ukrytym bossem co sie nazywa Tachibana xD 6 Cytuj
YETI 10 994 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Dokładnie, system walki jest genialny, coś tak dobrego ostatni raz widziałem w Ninja Gaiden na Xboxa. Każda broń ma trzy postawy (dół, środek, góra), gdzie pod każdy mamy inne comba. Na dodatek nowe ruchy do kupienia/nauczenia. Gra się kapitalnie, gra jest miodna, trudna, no i w klimatach, które w ostatnich czasach pojawiały się dość rzadko, a kiedyś były normą (feudalna Japonia). System zapisywania działa na tej samej zasadzie jak Soulsach, są jakieś checkpointy? Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Przecież ten Ni-Oh to absolutne novum w temacie Souls-like. Nie dość, że przewyższa je poziomem trudności to jeszcze na nowo definiuje system walki. Taka nowa Onimusha jak dla mnie. Ale będzie grane późnym wieczorkiem. To ciekawe jakby im dać teraz Ninja Gaidena albo innego Revengeance. Bez locka na przeciwniku, bez opcji rozwalania przeciwnika spokojnie jeden po drugim. W NiOh jak biegnie na Ciebie grupka to już masz jednym słowem przeyebane. Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Ilu jest nowych bossow wzgledem alphy? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Dwoch nowych bossow. Jakby co za przejscie bety dostajemy kolejne DLC, czyli w becie mozna razem 2 DLCki do pelniaka zdobyc. Jest tez w becie nowy tryb, TWILIGHT MODE, gdzie wszystkie misje zostaja podbite o jakies 20 leveli, jest ZNACZNIE CIEZEJ ale leci lepszy loot. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Zgwałcony kumpel, który pożyczył trójnoga pochlipuje gdzieś w kąciku, a ja jestem jak to się mówi ready to go! Niestety...dziś pewnie tylko liznę tutorial i podziobię pierwszą misję, bo niestety nie mogę sobie pozwolić na zarwanie nocki Za to jutro... 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Opublikowano 24 sierpnia 2016 Twilight Mode = tryb dla masochistow, ale bedzie grane, praktycznie levele od nowa, calkowicie inni przeciwnicy oraz taka czerwona otoczka a la "krwawa noc" 1 Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 (edytowane) Kurcze pogralem troche wczoraj, dotarlem do drugiego oltarza i cos chyba namieszalem i nie wiem o co chodzi. Teraz mam po lewej na dole 3 prostokaty z numerkami 2,4,2 i jak zgine to w miejscu zgonu plywa jakas rybka. Co to oznacza? No i drugie. Jak podniesc poziom elixirow. Wiadomo sa 3 ale to malo. Pozatym gierka fajna tylko troche ten zebrany loot i ten oltarz nieczytelny. Nie wiadomo co do czego. Bansai help Edytowane 25 sierpnia 2016 przez sajmon34 Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Ktos wie gdzie najlepiej wyrwać to na premierę? Napaliłem się. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 (edytowane) Pytania na gorąco z wczoraj: 1. Te czerwone "kopczyki"... Co to? Polegli gracze? Trzeba, można, warto z nimi walczyć po wskrzeszeniu? 2. Jak zginę to na modłę Dark Souls chyba zostaje po mnie złoty "kopczyk". Trzeba, warto go zabrać? Jeśli nie dojdziemy do niego i ktoś nas ubije to tracimy? 3. Co oznacza okrąg w lewym górnym rogu HUD-a? Jak się załaduje do pełna to miga. Można to jakoś wykorzystać? Edytowane 25 sierpnia 2016 przez Czezare Cytuj
Dante 433 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 1. To coś na wzór przyzywania innych graczy do walki przeciwko nim z Dark Souls. Tutaj z tego co się orientuje walczymy z AI korzystającego z postaci poległego gracza. 2. Tak jak w Dark Souls masz dusze tak tutaj jest Amita (czy jakoś tak) i zostaje na tym "kopczyku" jest tam też twój stróż czyli ta rzecz odnosząca się do pytania 3. Jak ktoś cie umije zanim dojdziesz do niego to przepadają dusze i chyba poziom naładowania tego okręgu spada do zera. 3. Masz stróża i jeśli wypełnisz to logo to kwadrat plus trójkąt odpala tryb stróża. Daje ci to różnego rodzaju wzmocnienia w zależności od tego, które z trzech zwierząt wybierzesz w menu kapliczki. 1 Cytuj
Faka 3 992 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Pograłem z 40 minut, wrażenia nawet miłe, walki ze zwykłymi samurajami czy tam wojownikami nie są takie trudne, ot co skupić się na dodgeowaniu lub parowaniu ciosów. Trochę więcej refleksji i skupienia to trzeba z tymi poległymi towarzyszami się narobić ale wrażenia z grania to sam pozytyw. Trochę lipa, że nie można skakać bohaterem, chyba, że jest jakiś skill do wykupienia czy coś, całego skilla drzewka nie oglądałem, tylko chwilowo liznąłem to i owo menu wszystkich rzeczy. Wrócę jeszcze później do gry i obczaję wszystko dokładnie. Ciekawe jak duże będą lokacje w pełnej wersji gry, szkoda, że nie ma takiego otwartego świata. Jest menu, wybierasz lokacje i czytasz co tam zrobić trzeba, zebrać jakieś pierdoły etc. Fajna opcja wybierania grafiki jest, full movie czy opcja z 60 frame rate, wybrałem opcję z filmem, bo w takich grach 30 fps nie przeszkadza, a i ładniej wygląda niż w 60, bo widać nawet sporą różnicę. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Apropos parowania. Jak się to robi? Trójkąt w momencie ataku wroga? Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 25 sierpnia 2016 Autor Opublikowano 25 sierpnia 2016 Pograłem z 40 minut, wrażenia nawet miłe, walki ze zwykłymi samurajami czy tam wojownikami nie są takie trudne, ot co skupić się na dodgeowaniu lub parowaniu ciosów. Trochę więcej refleksji i skupienia to trzeba z tymi poległymi towarzyszami się narobić ale wrażenia z grania to sam pozytyw. Trochę lipa, że nie można skakać bohaterem, chyba, że jest jakiś skill do wykupienia czy coś, całego skilla drzewka nie oglądałem, tylko chwilowo liznąłem to i owo menu wszystkich rzeczy. Wrócę jeszcze później do gry i obczaję wszystko dokładnie. Ciekawe jak duże będą lokacje w pełnej wersji gry, szkoda, że nie ma takiego otwartego świata. Jest menu, wybierasz lokacje i czytasz co tam zrobić trzeba, zebrać jakieś pierdoły etc. Fajna opcja wybierania grafiki jest, full movie czy opcja z 60 frame rate, wybrałem opcję z filmem, bo w takich grach 30 fps nie przeszkadza, a i ładniej wygląda niż w 60, bo widać nawet sporą różnicę. Co ty wypisujesz... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.