Gość Rozi Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 Jest już patch 1.06. Waży 46 mega. Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 24 marca 2017 Autor Opublikowano 24 marca 2017 (edytowane) Dodatek (darmowy, miło z ich strony) będzie zawierał dziesięć misji. Jak widać po zdjęciach, nie zabraknie potyczek typu Łiliam vs duet: Widzę, że zamiast zrobić dobrego i trudnego bossa powielaja wadę NG i wrzucają po prostu paru bossów na raz. Zaorac. Edytowane 24 marca 2017 przez XM. Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 COOO ??? Dobrze ja czytam początek? Pauzowanie gry? Co za debil to wymyślił? Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 No już nie przesadzajmy. Czasem trzeba odejść od konsoli w trakcie gry. Nie dziaua ten sposób z przestawianiem godziny offline i chyba będę musiał czekać na Misje Zmierzchu aż mi się zmienią :c Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 24 marca 2017 Autor Opublikowano 24 marca 2017 Bardzo dobrze, że wreszcie będzie pauza po wejściu w opcje. Kórva, brak pauzy to jest jeden z najbardziej debilnych pomysłów jakie widzialem. Co innego brak pauzwania gry jak sie jest w menu postaci, zmienia bron czy ekwipunek itp. a co innego jak jest jej całkowity brak nawet po wejściu w opcje. Nawet isc postawić klocka nie mozna. Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 Brak pauzy to beka dzwoni przykladowo telefon ty w ferworze walki i decyduj XD Cytuj
Gość suteq Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 Ile razy przy Niohu, BB czy Soulsach krzyczałem 'za chwilę, nie mogę teraz' to nie zliczę. xD Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 Brak pauzy uniemozliwial zatrzymanie akcji w przypalowym momencie i przemyslenie dalszych dzialan. Trzeba bylo ciagnac walke do konca. Te z padalem ofiara naglych wypadkow ale to nic, lubilem brak pauzy. Jak rozumiem opcja zaburzala komfort grania i ludzia pekaly pecherze przy bosie....no nic zrobilem wszystkie misje z pacza w obu trybach. sporo trudniejsze od tych z podstawki. glownie fale wrogow, duety bossow i boss rushe. jak na darmowy kontent to fajnie. Mozna teraz farmic zielone na plusie duzo efektywniej 1 Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 (edytowane) No Panowie sorry, ale śmiać mi się z Was chce. Kwintesencją nerwówki w czasie grania w soulsy, (począwszy od Demonsów) był właśnie fakt, że nie ma pauzy. To powodowało, że podejmowało się czasem szybkie decyzje, które okazywały się błędne. Pauza jest tak debilna, że jak już ktoś będzie obrywał to zrobi pauzę, zastanowi się co dalej... zaraz po pauzie weźmie eliksir etc. Dla mnie ta zmiana to jest ogrooooomna zmiana w mechanice całej gry. EDIT: Kazub ubiegł mnie merytorycznie co do pauzy, czyli jednak nie jestem odosobniony w mojej opinii. Dobrze, że platyna wpadła przed tym mega nerfem gry :) Edytowane 24 marca 2017 przez Sobies 1 Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 W sumie to dla grajacych w gry pvp online brak pauzy nie jest jakas tam niesamowita sprawa Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 24 marca 2017 Autor Opublikowano 24 marca 2017 EDIT: Kazub ubiegł mnie merytorycznie co do pauzy, czyli jednak nie jestem odosobniony w mojej opinii. Dobrze, że platyna wpadła przed tym mega nerfem gry :) Mega nerf gry, że mogę ją zastopować xD Czy Ty myslisz, że teraz kazdy co 5 minut i dwa razy w ciagu walki bedzie gre pauzował i zastanawiał się nad kolejnym ruchem? Chyba wyolbrzymiasz mocno sprawe. Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 Nie sądzę, że pojawią się tacy co po każdym otrzymanym ciosie zrobią pauzę, to już przegięcie. Co nie zmienia faktu, powtórzę się jeszcze raz - grając w soulsy w ferworze walki robiłem tak absurdalne czasem decyzje, że łapałem się za głowę. Zrobienie pauzy pozwala w kulminacyjnym momencie opanować emocje, zastanowić się dobrze nad kolejnym ruchem (zazwyczaj nad tym jak uciec przed nieuchronną śmiercią) i wrócić z pewnym zamysłem do gry. No sorry, ale nikt mnie nie przekona, że wprowadzenie pauzy po prawie 2 miesiącach od premiery gry nie jest nerfem i ZASADNICZĄ zmianą całej mechaniki gry. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 Żeby był większy SKILL, to gra powinna rozłączać co jakiś czas pada. Następnie powinno wypier.dalać korki w randomowym momencie, żeby za łatwo nie było. Za pierwszym razem chcesz bossa ubić, noobie? Kasujemy sejwa, trzeba od nowa grać. Nie masz skilla po prostu i tyle. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 25 marca 2017 Opublikowano 25 marca 2017 W takim razie polecam Eternal Darkness na GC. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 25 marca 2017 Opublikowano 25 marca 2017 Nie popadajmy w paranoję z tą pauzą :)To, że ktoś "zapauzuje i przemyśli akcję" nie oznacza wcale, że nie dostanie gonga po odpauzowaniu :)Mało tego, jestem w stanie się założyć, że w 50% przypadków pauza będzie działała na niekorzyść grającego bo wytrąci go z transu grania. Jak gra na czas w footballu albo przerwa na żądanie w siatkówce.Przecież nawet bijatyki (czyli nacisk na VS) od zawsze miały opcję pauzy, bo odlać się trzeba... Online pvp to inna para kaloszy. 2 Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 25 marca 2017 Opublikowano 25 marca 2017 Jakie bonusy w broni/armorach/amuletach są według was najlepsze? Walczę teraz z umi bozu, za(pipi)isty boss oby więcej takich bo powiem szczerze że sam design lokacji specjalnie szału nie robi. To samo z EQ, czy są tu jakieś unikalne broni czy do końca gry będę latał w tym samym z wyższym levelem? (odkąd dorwałem seta tylko wymieniam na wyższe lev lub podbijam sam w dojo za $) Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 25 marca 2017 Opublikowano 25 marca 2017 Wszystko zależy od Twojego stylu gry. Plusy do ataku, Ki, obrażeń zadawanych z tyłu, żywioły, to chyba najważniejsze. W ostatnich dwóch regionach gry różnorodność broni i setów drastycznie wzrośnie, więc się nie martw. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 26 marca 2017 Opublikowano 26 marca 2017 Gdzie farmić tę słynną Yasakani Magatamę? Jak rozumiem, obniża ona wymagania do bonusów w secie, tak? Cytuj
mmatys85 7 Opublikowano 26 marca 2017 Opublikowano 26 marca 2017 Czy tylko ja mam problem z kolorami w tej grze ? Strasznie ciężko połapać się przez to z selekcją ekwipunku do zbierania. Odróżnić kolor Uncommon od Divine to już ponad moje siły. Co do craftu są jakieś capy czego i ile można przekuć ? Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 26 marca 2017 Opublikowano 26 marca 2017 Idz sie zbadaj u okulisty albo zwroc TV na gwarancje. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 26 marca 2017 Opublikowano 26 marca 2017 @To po prostu patrz na level danej rzeczy - jeśli jest 150, to na pewno jest to Divine. A tymczasem: 80 godzin zajęło mi to, level 126. No GOTY póki co bardzo mocne. Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 26 marca 2017 Opublikowano 26 marca 2017 +system walki +rozwój -randomowy loot -ciagle ci sami przeciwnicy -monotonne miejscówki -brak klimatu Przydałby się grze jakiś przemyślany end game jak np. walki klanów czy nieskończone dungeony, najlepiej z jakimiś prefixami. Może też jakieś rankingi speedrunów itp. Dobrze, że twórcy chcą ten tytuł rozwijać. Mam nadzieję, że na dodawaniu kolejnych nudnych misji na strzała się nie skończy. 3 Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 26 marca 2017 Autor Opublikowano 26 marca 2017 +system walki +rozwój -randomowy loot -ciagle ci sami przeciwnicy -monotonne miejscówki -brak klimatu Przydałby się grze jakiś przemyślany end game jak np. walki klanów czy nieskończone dungeony, najlepiej z jakimiś prefixami. Może też jakieś rankingi speedrunów itp. Dobrze, że twórcy chcą ten tytuł rozwijać. Mam nadzieję, że na dodawaniu kolejnych nudnych misji na strzała się nie skończy. Swietna gra, ale wlasnie - czegos tu brakuje.Genialny system walki już mają wiec w 2019 niech wydadzą "dwójkę" który przekosi. Cytuj
Wojtas1986 1 622 Opublikowano 26 marca 2017 Opublikowano 26 marca 2017 Pany da sie wyjsć z misji bez jej zaliczenia do mapy ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.