Opublikowano 13 września 20168 l Pytanko takie - gra jest bardziej Ninja Gaiden czy Dark Souls? Jak dla mnie to raczej takie połączenie. Bardzo szybko zadawane ciosy przy jednoczesnym poruszaniu się w jak w Soulsach.
Opublikowano 13 września 20168 l Ogólnie bardzo dużo z Soulsów (mechanika, zasady rządzące światem), do tego system walki, któremu głębią bliżej do skillowych slasherów jak Ninja Gaiden, plus setting z Onimushy, polane sosem Diablo III (randomowy loot o różnych kolorkach) - tak to w dużym uproszczeniu wygląda - dla mnie cudowny mix. Zna ktoś dokładną datę premiery? Bo podobno w listopadzie miała być, ale nigdzie potwierdzenia tych rewelacji nie widziałem.
Opublikowano 15 września 20168 l Taka ciekawostka, ta ładna dziewczyna to japońska wersja Yennefer (dubbingowo).
Opublikowano 15 września 20168 l Gdyby ta gra oprócz całej swej systemowej i klimatycznej wspaniałości dostarczyła jeszcze fabularnie to byłoby kur.va dostajesz awans s(pipi)isinu
Opublikowano 15 września 20168 l Znaczy że tylko mnie ten trailer nie zrobił, a wręcz prawie uśpił? Żeby nie było - gierka genialna, ale ten trailer to sorry - typowo japoński zwiastun, robiony bez pojęcia o montażu, doborze muzyki, czy ciekawych scen - leci sobie w tle gierka i jakieś dialogi co chwila, dobrze że jeszcze lektora nie dali, bo też tak często robią. Niestety, ale jestem fanem hamburgerowej szkoły klecenia zwiastunów, po których człowiek ma ochotę kupić największe ścierwo - tutaj efekt jest wręcz odwrotny.
Opublikowano 19 września 20168 l Co twórcy chcą poprawić po becie Dodanie areny treningowej Dodanie i poprawienie istniejących umiejętności Balans obrażeń gracza Balans ciężaru zbroi Poprawa pozycjonowania wrogów Poprawa mechaniki kolizji Balans siły przeciwników Poprawa sztucznej inteligencji Zróżnicowanie ataków bossa Zwiększenie ilości dostępnych przedmiotów Zwiększenie możliwości kowala Ulepszenie interfejsu Powiększenie samouczka Poprawa zachowania kamery Możliwość wyłączenia autokorekty kamery Stabilizacja wydajności Naprawa bugów i niedociągnięć Poprawa działania trybu kooperacji Dodanie możliwości pominięcia filmiku po pokonaniu bossa w kooperacji http://www.pssite.com/news/52375/jakie-wnioski-wyciagneli-tworcy-ni-oh-po-testach-beta.html
Opublikowano 27 października 20168 l Autor Nioh’s Game Director: The Game Will Take 70 Hours on Average, No Plans for PC Release Currently http://wccftech.com/niohs-game-director-the-game-will-take-70-hours-on-average-no-plans-for-pc-release-currently/ To tyle jeśli chodzi o "niewyjaśniony do końca status eksluzywności" i nawet na PC nie bedzie. A 70h jeśli nawet lekko zawyżone to ło ku.rva. Edytowane 27 października 20168 l przez XM.
Opublikowano 27 października 20168 l No Plans for PC Release Currently Currently nie oznacza nigdy. Wiadomo,że cała para idzie w wersję bazową czyli na PS4 potem po premierze pewnie będą się zastanawiać czy wrzucić na pc.
Opublikowano 27 października 20168 l Autor Jak wyjdzie już na PC to wrócimy do rozmowy i przyznam Ci punkt.
Opublikowano 3 listopada 20168 l Dzisiaj padlo ogloszenie ze Sony bedzie wydawac Nioha w Europie, Ameryce i Azji [z wyjatkiem Japonii], wyglada na to ze Nioh pozostanie ekskluzywny i nawet o PC nie ma mowy [przynajmniej na razie]. Dodatkowo, wczesniej dedykowana stronka Nioha [ http://teamninja-studio.com/nioh/ ] zostala troche zmieniona i teraz po wyborze regionu zamiast odpalac strone o grze, odsyla nas do strefy Nioha na portalu Playstation. Sony chyba widzi potencjal w marce i staraja sie go zabezpieczyc tylko dla siebie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.