Opublikowano 6 marca 20169 l Pewnie na E3 powiedzą/pokażą więcej ale jeśli to ma być kozak na miarę soulsów/NG to niech robią nawet do 2018, ważne żeby nie spieprzyli czegoś.
Opublikowano 7 marca 20169 l Pewnie na E3 powiedzą/pokażą więcej ale jeśli to ma być kozak na miarę soulsów/NG to niech robią nawet do 2018, ważne żeby nie spieprzyli czegoś. No nie popadajmy z tymi datami z jednej skrajności w drugą Tak do końca 2017 gra mogłaby wyjść.
Opublikowano 7 marca 20169 l Ciekawe jaki będzie wybór naginat i katan, oby co najmniej taki jak w stareńkim Soul of Samurai (dual wielding katan ).
Opublikowano 4 kwietnia 20169 l Autor Walka z tym ninjasem, ja pier.dole. Na to czekałem, takie klimatu po NG i dostanę go tutaj. Ale to będzie petardziocha, okórfa!
Opublikowano 4 kwietnia 20169 l Ukończenie dema odblokuje graczowi specjalny DLC chapter w pełnej wersji. Plus potwierdzono wyjście gry w Europie w tym roku.
Opublikowano 4 kwietnia 20169 l Jak dobrze pamiętam gdy ktoś tłumaczył, wygląd bohatera jest celnie oparty o mitologię na której grze bazuje.
Opublikowano 4 kwietnia 20169 l Tak chodzi o brytyjskiego samuraja Williama Adamsa. Co to tego gameplayu to walący piorunami różowy Shiba inu mnie rozje.bał xddd
Opublikowano 17 kwietnia 20169 l Fajnie, że Japończycy teraz zaczynają sypać demkami swoich hitów. Niedawno przecież pojawiło się demko Fajnala a tutaj za parę dni Ni-Oh.
Opublikowano 25 kwietnia 20168 l Do kogo mam wbijać jutro na demko? Jak masz aktualny paszport to zapraszam do Sosnowca, no chyba ze bedzie mozna streamowac to na pewno postreamuje zanim wsiakne w Alienation.
Opublikowano 25 kwietnia 20168 l https://store.playstation.com/#!/pl-pl/gry/nioh-demo/cid=EP4108-CUSA04067_00-NIOHTAIKEN000000
Opublikowano 26 kwietnia 20168 l Świetny system walki oparty o stance i staminę - jeśli ktoś myślał, że Soulsy karzą za zły managment, to deczko się zdziwi jak tutaj jest. Mashowanko? Nie tutaj. Zjedziesz do zera, kolejny źle obliczony ruch w czasie i kaput - na chwilę stajesz się bezbronny.Trzy postawy i ich wykorzystanie stanowi podstawę:R1+ :triangle: - silne ataki z nad głowy z większym zasięgiem.R1+ :square: - ataki horyzontalne o średniej sile rażenia i zasięgu, dobre do walki z grupką.R1+ :cross: - szybkie ataki z pozycji dolnej, najmniejszy ubytek staminy = najmniejsze obrażenia i zasięgMechanika levelovania i ograniczenia wagi ekwipunki jak w serii od FROM (nawet wolny unik powyżej 70%). Na pierwszy rzut oka sporo do zbierania. Każdy rodzaj broni ma skille, które możemy wykupić i wyekwipować.Wstępne wrażenia są bardzo dobre: Miks Gaidenów, Soulsów i Onimushy - dokładnie to co można było wywnioskować z filmików. Technikalia na przyzwoitym poziomie - trochę słabiej od Soulsów. Zresztą to tylko Alpha (kod gry jest chyba ten sam co na wrześniowym TGS).
Opublikowano 26 kwietnia 20168 l 30 czy 60 fps? ma problemy z frame pacingiem, czy spadkami klatek? miło wiedzieć że system walki daje radę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.