Opublikowano 27 kwietnia 20168 l 3 w nocy a ja od dwóch godzin nie potrafię podołać bossowi na statku. Co za s(pipi)iel. Sama gra świetna, chociaż spodziewałem się czegoś bardziej w stylu Onimushy a otrzymałem kopię Soulsów.
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l 3 w nocy a ja od dwóch godzin nie potrafię podołać bossowi na statku. Co za s(pipi)iel. Sama gra świetna, chociaż spodziewałem się czegoś bardziej w stylu Onimushy a otrzymałem kopię Soulsów. "Kopia soulsow" sugerowalaby bardzo podobny gameplay, w szczegolnosci system walki. System walki w tej grze nie przypomina nic a nic Soulsow - takze nie moge sie zgodzic z tym stwierdzeniem, z kolei czy jest wiele zapozyczen? A no jest, cala gra to niezly mix Soulsow/Onimushy etc. @nobody Progres jest non stop zapisywany.
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l Gierka jest kozacka i na preordera pojdzie aczkolwiek siedzi mi w glowie jak wygladala zapewne konferencja w Teamie Ninja czyli: -Robimy nowy projekt ktory ma sie sprzedac. -Dobra to kopiujemy system z Dark Soulsow i szczegolnie bezczelnie jego wizytowke czyli utrate dusz po smierci w celu ponownego ich zebrania. Juz widze panow z Froma z kwasnymi minami. -Ladujemy otoczke zywcem wyjeta z Onimusha i Ninja Gaiden. -Stamina i jej taktyczne zarzadzanie i tutaj polecialy brawa dla kozaka co to wymyslil. Smutne realia dzisiejszego przymyslu gierkowego. Koniec o zalosnej konferencji wrocmy do staminy bo wlasnie ta owa stamina czyni ta gre innowacyjna i trudniejsza od gier Froma. Jakakolwiek masherka w stylu szybko go lub ich zaciupie konczy sie szybka strata staminy i zgonem co czyni ze kazdy masher walnie karpia ze zdumienia. Gra poprzez to jest bardzo trudna i niewybacza zadnych bledow szczegolnie w zarzadzaniu staminy otoczenie przez 4 wrogow konczy sie bardzo czesto zgonem nie ma ze hura i ciachamy kazdy zamach i nasz ruch musi byc przemyslany bo inaczej stamina juz sie konczy wrogowie blisko i beret po raz kolejny. Podsumowywujac ta gra nie da sie nazwac poprostu slasherem bo na to nie zasluguje a wypada ja nazwac taktycznym slasherem bo tym wlasnie jest. Pany szlachta czapy z glow bo wszystkie jany pankracany odbija sie jak kulki kauczukowe od tej jakby nie bylo genialnej pozycji. Tutaj moja postac po upartym i krwawym przedarciu sie przez wiekszosc demka i takie widoki az zapieraja dech w piersiach poprostu czuc moc. Post napisany przy odglosach chrapania Yano na PSN party takiego rasowego predatora dzwieki zapodal ze wszyscy jak jeden (pipi)neli.
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l 3 w nocy a ja od dwóch godzin nie potrafię podołać bossowi na statku. Co za (pipi). Sama gra świetna, chociaż spodziewałem się czegoś bardziej w stylu Onimushy a otrzymałem kopię Soulsów. "Kopia soulsow" sugerowalaby bardzo podobny gameplay, w szczegolnosci system walki. System walki w tej grze nie przypomina nic a nic Soulsow - takze nie moge sie zgodzic z tym stwierdzeniem, z kolei czy jest wiele zapozyczen? A no jest, cala gra to niezly mix Soulsow/Onimushy etc. @nobody Progres jest non stop zapisywany. System walki polegający na operowaniu czterema różnymi postawami, tryb "specjalny" (nazwy zapomniałem) i umiejętne "zarządzanie" staminą różni się znacząco od Soulsów, to fakt. Ogólny feeling gry jednak bardzo go przypomina. Podobieństw jest mnóstwo: - Kapliczki pełniące również rolę checkpointów przy których levelujemy postać i robimy kilka innych rzeczy, a które każdorazowo respawnują przeciwników. - Ekwipunek, skróty itd. są bardzo podobne. Mamy tutaj jednak udogodnienie w postaci dostępnego pod ręką łuku (L2) - Skopiowano nawet gesty! Nie znaczy to, że jest to problem. Jeśli coś kopiować to od najlepszych, jeszcze lepiej kiedy dodaje się sporo od siebie tak jak w Ni-oh. Wielki + za setting gry, dobra odmiana dla rycerzyków z serii From Software. Grając wczoraj (a raczej dzisiaj w nocy) nagrywałem transmisję, zdarzało się zginąć mnóstwo razy na samym początku zanim ogarnąłem na czym to dokładnie polega. Zresztą później było podobnie, zapominałem blokować, a skupiałem się na unikach. Mam nadzieję, że dzisiaj to ukończę.
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l Gierka sztos. Nie powinna być przeniesiona do działu Souls-Like? nie teraz każda gra, w której chodzimy ludkiem i bijemy inne ludki mieczem jest souls-like ? jest coś, co przypomina bonfire i są skróty.....hmmm......jest uchigatana Edytowane 27 kwietnia 20168 l przez Kazub
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l Czappi niespecjalnie korzysta z systemu walki xD Oficjalnie skończyłem demko, drugi boss mocniej bije od pierwszego, a cały dziedziniec jest napchany wrogami i dojście do niego jest całkiem ciężkie. Z ręku na sercu mogę powiedzieć, że system walki raczej opanowałem - płynne zmieniania postaw i Ki pulse to podstawa, przyzwyczajenie się do lock ona jest potrzebne, ale teraz nie wyobrażam sobie walczyć bez niego.Najwięcej i-frame'ów mamy na low stance (a odpowiedni timing uniku działa tak samo jak Ki Pulse z R1) - low i mid do walki z grupą są najlepsze (i przełączanie się między nimi). Z Samurajami 1v1 raczej High Stance (nieoceniona przy zombie) - zwykle samemu korzystają z niej, więc łatwo sprowadzić przeciwnika do zera staminy i zrobić vicerala. Bardzo przydatne są kopnięcie - skill przy katanie i włóczni na Mid Stance.Na demony imo tylko mid (i HS przy otwarciach) - za wolne są by unikać na LS - marnowanie siły uderzeń.System pary to też mistrzostwo - zarówno kataną jak i włócznią.Warto też pamiętać, że Guardian Spirit dzieli się na passive skills i living weapon.Teraz tylko czekać na fulla.P.SW pełnej grze będzie na pewno spowolniony rozwój - tu zaczynamy z rankiem Veterana, co otwiera skille przed nami, Edytowane 27 kwietnia 20168 l przez Hendrix
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l Panowie! Puscili juz stronke gdzie mozna skladac feedback: http://www.gamecity.ne.jp/form/nioh_us W-Y-P-E-L-N-I-A-M-Y
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l Ja wczoraj już wypełniłem ankietę. Ciekawe czy po skoczeniu alphy wypuszczą nowe wiadomości o grze - np. datę premiery.
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l no i ten wygląd naszego ludka do bólu przypomina gerwanta z libii xd nawet ta koszula xd Edytowane 27 kwietnia 20168 l przez Andżej
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l Eh, (pipi)e tego bossa, nie mam już sił. Dark Souls przy tym to błahostka.
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l @UpKtórego? Tego ze statku? Imo jest prosty (podstawa to uniki) - Nue, drugi boss, ten dopiero daje popalić.
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l No ten ze statku, irytuje mnie strasznie kiedy włącza mu się rage mode w drugiej fazie.
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l @CzappiDruga faza to trzymanie się na dystans (kule łatwe są do uniknięcia) i wykorzystywanie openingów (najlepiej mocnymi atakami). Naładowanie broni warto zostawić właśnie na drugą fazę.
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l Pierwszy raz jak usłyszałem o tej grze to przypomniało mi się to: https://www.youtube.com/watch?v=oOKKmyi318Y A po zagraniu....
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l Demko w 99% skonczone, musze jeszcze w drugiej misji znalezc 1 zielonego ludka i bedzie 100%. Drugi boss to niezly psychol
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l Pogralem troche(tez utknalem na pierwszym Bossie na ten moment) i wyglada, ze po szrotach NG 3 i Yaiba w koncu bedzie dobra gra od nich. Niby demo,a mozna spokojnie pare h spedzic,a co do wrazen z gry to jest blizniaczo podobnie do soulsow oprocz tego jest sporo trudniej,inne realia no i duzo bardziej rozbudowany system walki w ktorym jest duzo wiecej mozliwosci niz pare ciosow na krzyz,ale jakos nie jestem w stanie zmieniac w locie postaw. Z rzeczy najbardziej wku.rwiajacych to szybko niszczaca sie bron(niby mozna cos tam zablokowac w opcjach,ale malo pomaga) no i te zombiaki nie pasuja tutaj zupelnie. Na pewno nie jest to gra nextgenowa,bo spokojnie moglaby wyjsc na 7 generacji, wiec FanczeskoTheGrafika nie bedzie zadowolony. Jest dobrze,ale narazie jestem daleki od brandzlingu bo jednak zbyt malo czuc swiezosci, a za duzo tutaj naśladownictwa.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.