Alastor84 327 Opublikowano 18 marca 2016 Opublikowano 18 marca 2016 0:14 co to jest? W starych KOF nie było takich "pokemonów" Mam nadzieje że w SFV "czegoś" takiego nie będzie. Cytuj
Suavek 4 816 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Jakoś ten pokemon nie razi mnie tak, jak ten cały King of Dinosaurs. Oczywiście to tylko postać, a spośród 50 i tak będzie w czym wybierać, ale wizualnie głowa dinozaura jakoś bardziej mnie odpycha, niż psychiczna lolitka. Aczkolwiek brakuje mi kilku postaci. Mai co prawda nie gram, ale to pewniak. Mam tylko nadzieję, że Yuri nie pominą. No ale ważne, że jest King. I nadal uważam, że gra wygląda spoko. Jako każual zagrałbym chętniej, niż w SF5. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 (edytowane) Gra pewnie bedzie niezla. Ale czy warto inwestowac 250zl w bijatykę ktora umrze w europie po 2 tygodniach? (Pytanie z dupy bo do gry wystarcza 2 osoby ale jednak troche prawdy jest kupilem juz raz kofa i lipa była online z ludzmi i kodem sieciowym) Edytowane 21 marca 2016 przez devilbot Cytuj
Suavek 4 816 Opublikowano 24 marca 2016 Opublikowano 24 marca 2016 (edytowane) Athena, Lili Luong i Steve Nelson Edytowane 24 marca 2016 przez Suavek Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 7 kwietnia 2016 Jaki Smoke z MK Fajnie. Widać, że chłopakom zależy na wydaniu dobrej gry. I chociaż nadal uważam grafę za ohydną to myslę, że wyjdzie z tego kawałek porządnego kodu (ze zwalonym online ofc). Dla mnie preorder. Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Design postaci w ostatnich (2D) KOF ssie Ten niestety również. 1 Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Opublikowano 7 kwietnia 2016 W KOFie design zawsze ssał, prócz chłopków, których SNKowcy zapożyczali z innych flagowych swego czasu bijatyk (Fatal Fury, Art of Fighting) 1 Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Design Kukri fatalny. Jawa ze star warsów. 1 Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Opublikowano 7 kwietnia 2016 (edytowane) W KOFie design zawsze ssał, prócz chłopków, których SNKowcy zapożyczali z innych flagowych swego czasu bijatyk (Fatal Fury, Art of Fighting) Dużo postaci było "nijakich", w porównaniu do większości postaci z serii SF. Dodatkowo z muzyką/arenami też było różnie. Jedynie "super combosy" były bardzo fajne. Postacie z ostatnich KOF (2D) gorzej się wg mnie prezentowały w porównaniu do starych KOF. Jakaś dziwna "kreska" Edytowane 7 kwietnia 2016 przez Popa Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Jak ktoś w ciągu pół roku robi 50 postaci to nic dziwnego że nijakie. 1 Cytuj
Suavek 4 816 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Opublikowano 7 kwietnia 2016 E, od strony grafiki jest słabo z technicznego punktu widzenia, ale akurat stylistycznie nie jest tragicznie. Grafika jest w tej kwestii zjadliwa, a jak na animkowe potworki mimika twarzy jest nawet ok. Właśnie dzięki temu imo ta odsłona ma więcej uroku, niż wszelkie 2D, bo nawet te "nudne" postacie jakoś wyglądają przez to. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Opublikowano 7 kwietnia 2016 ta odsłona ma więcej uroku, niż wszelkie 2D Cytuj
Suavek 4 816 Opublikowano 7 kwietnia 2016 Opublikowano 7 kwietnia 2016 (edytowane) No myślę, że jednak lepiej wygląda to, co zaprezentowali np. na ósmym teaserze, niż na niskiej jakości screenie z jakiejś wczesnej wersji. Moim zdaniem postacie typu Vice, Angel, Chang, Terry, Leona itp. nieźle się prezentują jak na kreskówkę. Fighterzy generalnie czymś się wyróżniają, lub charakteryzują i w efekcie takiemu każualowi jak ja łatwiej je spamiętać. Bo przyznam, że sprite'y KOF 2D w większości przypadków do mnie nie przemawiały, gdyż to właśnie tam z paroma wyjątkami postacie niczym się nie wybijały względem bijatyk konkurencji. Ale przyznam, że Kyo nadal wygląda tragicznie. Edytowane 7 kwietnia 2016 przez Suavek Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 8 kwietnia 2016 Opublikowano 8 kwietnia 2016 Zawsze mnie śmieszyło, kiedy fani KOFów (sami twórcy pewnie też) reklamowali za(pipi)istość kolejnych odsłon używając argumentu wielkości rosteru. SF nie ma tylu postaci, ale co z tego skoro w KOFch połowa ekipy to taśmowo produkowane chłopki. Co do designu, to jednak w KOFach zawsze uwielbiałem tła - klimatem często miażdżyły konkurencję. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Opublikowano 24 kwietnia 2016 KOF bez Mai to nie KOF Cytuj
Suavek 4 816 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Opublikowano 24 kwietnia 2016 KOF bez Mai to nie KOF Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Opublikowano 24 kwietnia 2016 No dobra, każda firma popełnia błędy Swoją drogą mnie jakoś nie jara te 3D,wolałbym dopakowaną grafikę 2d niż to co pokazali.Już chyba lepiej by było,gdyby pociągli gierkę lekkim cell-shaddingiem to by może nabrała jakiegoś charakteru. No ale 2d oznacza większe koszta więc się nie dziwię im po części,że w obecnej sytuacji jaka panuje na rynku i kto rządzi portfelami to trzeba było gdzieś zaoszczędzić. Cytuj
Suavek 4 816 Opublikowano 28 kwietnia 2016 Opublikowano 28 kwietnia 2016 (edytowane) Na drugim filmiku praktycznie pokazali wszystkie postacie. Edytowane 28 kwietnia 2016 przez Suavek 2 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 3 maja 2016 Autor Opublikowano 3 maja 2016 Pierwszy "turniej" w KOFa w Japonii. Przenikanie/nakładanie się (nie mogę znaleźć odpowiedniego okreslenia) modeli postaci jeszcze lepsze niż w SFV Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 12 maja 2016 Opublikowano 12 maja 2016 Lubie serie, mimo ze jestem noga w bijatykach, pierwszy raz gralem jeszcze na pierwszym Gameboyu, ale tego 3d to ja nie kupuje. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.