Skocz do zawartości

Metal Gear Online 3


Bansai

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skradanie i kminienie co zrobić gdy 3 kolesi obstawia miejscówkę do której chcesz się dostac

 

na taką sytuacje pewnie fajnie by zadziałał spam ogłuszających granatów w okolice płytki/kompa

 

jak podzielic sie na 2 osobne to (pipi) wie jak zrobic tak zeby zagrac miedzy soba.

 

wydaje mi sie że moge mieć na to sposób, przynajmniej częściowy

 

jak mnie wczoraj wywaliliście z party to nie mogłem wejść na nowo, ale ktoś mnie zaprosił do samej gry, i grałem z wami chwile będąc poza party, ale dostając zaproszenie do rozgrywki.

 

być może dało by sie zrobić coś w stylu - zrobić 2 party, i jedno party zaprasza do gry szefa drugiego party (join mach), reszta daje ready i być może w taki sposób całe drugie party by wlazło do tej samej gry w której siedzi już pierwsze party.

wydaje mi sie że to może zadziałać, jednak pozostaje ewentualnie problem przerzucania randomowo 1-2 graczy do złego teamu, tak jak często nam sie to działo, może sie okazać że wszyscy grają razem ale pojedynczy ludzie z danego party są w teamie drugiego party.

 

no tak czy siak można to wypróbować

  • Plusik 1
Opublikowano

sory, były 2 chamskie sytuacje w których z(pipi)ałem

 

jedna to jak mi sie nałożyły imiona postaci i nie wiedziałem kto leży a kto zakłada balon więc puściłem serie

 

a druga jak widziałem że nasz fultonuje (pewnie to byłeś ty właśnie) ale tuż obok budził sie albo respił jakiś wróg i bałem sie że zaraz wszyscy umrzemy jak nie zaczne strzelać

 

no ale wiem że to było słabe

Opublikowano

Mamy pierwsze nowości

 

doszła czapka krokodyla. Do kupienia za mb coins

 

 

a jako przeprosiny za lagi dwa bonusy

- 3000gp (za(pipi)iście)

- xp boost bedzie działał tydzien dłużej

 

Milo

Opublikowano

Ja to staram sie robic postacie ubrane "taktycznie" czyli tak zeby byly w miare malo widoczne dla wroga (szaro-buro-zielone kolorki itp). Bo sam widze ze niektorych wrogów widac z kosmosu jak biegają w srebrnej piżamie a niektórzy np z zielonkawymi kolorami moga kucać w krzakach nawet bez camo i widac ich dopiero jak sie ruszą

 

Te dziwne czapki ryby i osmiornice raczej nie beda praktyczne w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

no co, wyjechałem ci z karata i ostatecznie wygrałem ;)

 

w ogole śmieszne bo wygląda jak bym wybiegł znikąd - bo chwile wcześniej patrzysz w lewo i mnie tam nie ma, i nagle BUM wjazd na chate :D a na koniec schowałem sie za dom xD

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Poszedl hate na MGO Forums xDDD

 

Ehhhhhhh i wasn't thinking that my very 1st post on MGO forums will be a salty one but... it is what it is.

MGO is so poor its basically only playable and sort of balanced if you play your mates and you make your own rules. Auto match should be changed to Infiltrator Match. Overall game play is to quick promoting running like headless chicken as Snipers are very bad and you cant utilize them as tactical advantage very well. Enforcers die to quickly so using them as your front line is bit pointless as Infiltrators will do it much better ( harder to spot, harder to hit, harder to respond to when they see you first ).

List of changes that would be welcomed if Konami wants this game to be playable for longer then next 2 weeks when everyone will forget playing this third person CoD...

- Infiltrators shouldn't be allowed lethal weapons if using stealth Mecht 37 is to op due to its very good accuracy and not enough life on Scout and Enforcer class.
- CQC is well... bad and random. CQC catches from 4/5 meters, random hit boxes just general rubbish. Interrogation is bad must be fixed pronto!!!!
- Scout class Sniper Rifles must kill one shot when you shoot torso or head ( from Brennan Sniper Rifle ) without that annoying lag!!! Konami sorry but sniper rifle rounds don't have 0.5 sec delay from 100 meters. And im pretty sure if heavy armor Enforcer dies from 3,4 pistol rounds ( xD HEAVY ARMOR xD ) Infiltrator wearing leather condom should die from a Sniper Round.
- Health. Restore health bars on marked enemies this game should give you tactical experience not running around like random shooting to whatever you noticed experience.
- Enforcer life must go up!!!!! Scout life must go up. Infiltrator life can stay same. Now there's no noticeable tactical advantage of playing anything else then Infiltrator.
- Cloak and Dagger xD Who had the idea of allowing Lethal Weapon Team to use Stealth?? xDDDD
- What happened to Selfies from Trailer? biggrin.png

When we team up with friends we play with Infiltrators as Non Lethal only and they are still great for Scouting the area and changing ticket numbers very quickly. Not as a your nr1 damage dealer that makes the game much more likable straight away. Adding good Snipers to it it would make it even better as having an option of killing runners from a distance would promote more tactical approach straight after being killed from 120 meters if you run as headless chicken. Enforcer class should be the only one that isn't dead after 1 torso sniper round.


Ok that's it atm, as i hope that new game modes and new maps will be just a mater of time. I hope that the game will be getting better with every update otherwise you can forget about making money from MB Coins as in 2/3 weeks time people will just move on to anything that offers better experience atm pretty much CoD is a better option... That makes it quite sad and upsetting.

All the best to developers team.

 

Niech zdechna jak tego nie naprawia.

Opublikowano (edytowane)

dobry post

 

jak by ci sie chciało pisać jeszcze tam, to mam pare propozycji, jeśli uznasz za słuszne to możesz użyć

 

 

enforcer

- tak jak powiedziałeś więcej życia, bo teraz jest zauważalnie wytrzymalszy niż skradacz ale to nadal jest różnica ułamka sekundy, od biedy mogli by dodać perka podobnego do "tank" tylko że zwiększającego odporność na pociski a nie tylko na wybuchy (w końcu gość po coś nosi te ciężkie pancerze), no chyba że ten perk na 3 lvl właśnie to daje? nie wiem

 

sniper

- mniejsze opóźnienie tak jak pisałeś, opóźnienie i opad pocisku nie jest wielkie ale jest na tyle spore nawet przy małych odległościach ci co latają jak wariaty są bardzo trudni do trafienia, i oczywiście można brać poprawke i celować przed głowe a nie w głowe - ale snajper wcale nie ma tak wiele okazji do killi żeby jeszcze mu to aż tak utrudniać

- brenan na 100% powinien zabijać skradaczy nawet strzałem w noge (w końcu w realu podobne snajperki dosłownie urywa nogi)

- ewentualnie mógłby być tak jak u enforcera perk który powoduje zabijanie strzałem w korpus z benana i m2000, więc była by taka opcja kosztem innych skilli

- albo jeszcze brenan zabierający 95% życia strzłem w korpus/kończyny tak że jeśli nie ma sie 100% życia to sie umiera, a jak sie ma 100% to dobić może cokolwiek

 

skradacz

tutaj głównie chce napisać o opcjach na jego osłabienie, uważam że każda z nich będzie lepsza niż obecny stan.

bo to co powiedziałeś - tylko non lethal bronie dla niego to może być lekko za mocne, bo nie każdy bierze niewidzialność.

propozycje osłabienia:

- opcja żeby wzięcie perka niewidzialności wykluczało lethal bronie (tak jak założenie hełmu wyklucza użycie gogli), ale jak ktoś nie ma perka na niewidzialność to może brać karabin

- inna możliwość żeby w czsasie bycia niewidzialnym zmniejszałą sie drastycznie ilość życia, tak żeby 1-2 pociski zabijały (1 w korpus i głowe, 2 w kończyny). w ten sposob ma sie przewage zaskoczenia ale jak sie chce na(pipi)iać na niewidzialności to sie ryzykuje szybki zgon jeśli wróg zdąży sie odwrócic

- camo działa bardzo krótko, pare sekund, tak że można to wykorzystać do ataku z zaskoczenia ale nie można cały czas sie chować

- uruchomione camo wydaje "dzwięk" i powoduje zaznaczenie na mapie niewidzialnej osoby (poza trybem cloak and dagger dla skradaczy)

- ilość użyć camo w danej rundzie jest ograniczona  tak żeby ludzie musieli kombinować z użyciem a nie biegać caly czas jedynie odczekując 3-4 sekundy na naładowanie na nowo

- camo waży w chuj kilogramów, tak że biorąc je można mieć tylko jakieś (pipi) za broń, jeśli sie chce szybko biegać a nie mieć C albo D w obciążeniu

- opcja że będąc niewidzialnym znacznie wolnije odnawia sie życie albo nawet nie donawia sie wcale

 

ogolnie jest sporo opcji na znerfienie camo-frenzy, niektore te opcje można by połączyć ze sobą

 

 

z innej beczki

mogli by dodać lepsze bonusy za 2 i 3 poziom resetowania levelu, bo troche kasy i kolorki to średnia atrakcja gdy kosztem jest zaczynanie od zera i farmienie znowu kilkanaście albo więcej godzin

 

ps wiem że powtórzyłem kilka twoich pomysłów ale chciałem podkreślić te z którymi sie zgadzam najbardziej

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Ja sprzedaje MGSa, singiel to byl wypas w kosmos [poza ucietym zakonczeniem mimo wszystko giereczka dostarczyla] ale multi zawodzi na calosci, jak sie gra ekipa to jest miodnie, czysty fun, ale na publicu za duzo pajacow na stealth camo z LMG lata, jak to zalataja i dodadza wiecej zawartosci to chetnie wroce, ale poki co to sajonara :cool::lapka: Dodatek do Wiedzminka sam sie nie przejdzie, a jeszcze F4 na horyzoncie. :obama:

Opublikowano

No jest na tyle zauwazalnie wytrzymalszy ze wytrzymuje 1 czasami 2 jak masz szczescie kule wiecej Yano go home your drunk :dunno: ( and ginger )

spokojnie ja nie twierdze że enforcer ma odpowiednią ilość życia względem innych. też uważam że powinien mieć więcej

 

jednak grając enforcerem w 90% wypadków zdołam zrobić szczupaka za zasłone, albo przynajmniej zrobić szczupaka jeśli nie ma zasłony.

jednak w skradaczu w 90% zdycham zanim zdążę zrobić cokolwiek - stąd moja uwaga że jest zauważalna różnica

 

ale mimo to uważam że enforcer (ewentualnie z odpowiednim perkiem) powinien wytrzymywać jeszcze więcej, a skradacz jeszcze mniej (zwłaszcza będąc niewidzialnym)

 

 

ogolnie propsuje twego posta a ty mnie wyzywasz od rudych, JAK ŻYĆ panie premierze?

Opublikowano

Ja tez wlasnie wyrazilem przyjazn i przywiazanie:

 

I already stopped playing MGO3 and am on the verge of selling the game, however I'll gladly put my feedback as to why (if it gets addressed I'll be happy to jump back).

1. Infiltrators - right about now the game is INFESTED with them, most of my automatches are just littered with infiltrator class equipped with stealth camo, it wouldn't be bad if they couldn't AT LEAST fire lethal weapons, but to give them invisibilty AND LMG or Assault Rifles with handle and muzzle breaker? WHAT!? They may have the lowest HP pool but it really doesn't matter if he starts shooting first beacuse I couldn't see him [or just barely]. On night maps this is especially annoying, unless you play as Scout with NVG - but who the hell wants to play constantly with NVG?

Scrap their ability to fire lethal weapons, or at least give them less HP, reduce their camo battery upon fast movement or de-cloak them when they fire or are fired upon, tho I believe my first suggestion would fix the problem overnight, get rid of their lethal weapons and that way let advanced players benefit from this class [non lethal bullhorn, stun grenades and tranq pistol].

2. Cloak and (cloaked) Dagger - some of you probably already know what's on my mind :), yeah, the defender's ability to use stealth camo, this is just beyond stupid so I don't think I need to elaborate any furhter upon this subject. I believe this mode would be terrific with fixed loadouts, but if that's not the option, just scrap the defenders stealth camo ability, please.

3. Grenade spam - holy crap, the nade spam is R-E-A-L in MGO3, tho I don't blame people because if 90% of players are using stealth camo, the remaining 10% need some counter-measure, and E-locator spam is decent at slightly evening the odds against invisible predators with LMGs.

4. Lack of content - 5 maps and 3 game modes is just not enough, it gets very repetitive, very quickly. I hope in time MGO will get more maps (Groznyj Grad just begs to be in here). Give us back Sneaking mode, with Venom Snake being truly invisible against 2 teams, give us more special characters, like skullface with his lever action, quiet, eli etc.

5. Sprinting - if it were up to me, I'd just scrap it altogether, but that probably won't happen, so at least nerf the sprint duration a little, MGO2 was a tactical experience, MGO3 in comparison is just dumb run and gun because of all the sprinting.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...