oFi 2 499 Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 Sprawa wyglada tak - bansai jest za dobry, a reszta juz chyba zapomniala o MGO. A tryb cloak and dagger jest bardzo przyzwoity, w sam raz by pograc ekipką Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 no mi wystarczyło 10 minut żeby stwierdzić że ten online to balas a pisać na forum to sobie możecie, jak konami w PESie od kilku lat nawet normalnego matchmakingu nie umie zrobić Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 Pisac ze balas po 10 min gry to poziom CW więc idź tam głosić swe teksty Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 no sory yano ale mgo to nie jest moja pierwsza gra online i takie rzeczy się szybko dostrzega na pewno granie pijanym na imprezie ze znajomymi z ps4 daje trochę do oceny no ale gra jest gównem jako gra online 1 Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 Dokladnie, tak sie konczy wrzucanie na sile singlowej mechaniki do trybow online. Pare razy to wyszlo - gears, halo, turok. Jednak w 99% wychodzi KUPSZTAJN, tak jak tutaj. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 dobra ale takie rzeczy wychodzą po co najmniej kilku h od momentu wskoczenia do opanowania minimum skutecznej gry. też kiedyś płakałem że np. w mp tlou jest za mało ammo i przez to multi mnie nie ruszało. aż kjerwa opanowałem mechanikę i zacząłem grać zespołowo, bo bez tego każde drużynowe multi będzie balasem. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 18 października 2015 Opublikowano 18 października 2015 ja tam bylem one man army w tlou Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 października 2015 Opublikowano 20 października 2015 Zgodnie z przewidywaniami wtorek to dzień gdy pojawiaja sie nowe itemy dzis doszla czapka z kalmara http://i.imgur.com/cj46bzO.jpg Wygląda glupkowato i mega niepraktycznie bo kucajac za murkiem bedzie wystawać i utrudniać chowanie sie. ciekawe czy ma swoje hitboxy czy tylko glowa jest hitboxem Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 20 października 2015 Opublikowano 20 października 2015 No jesli tak Konami ma supportowac gre online to tylko czekac az pojawi sie czapka z głową Bahamuta i chyba nic wielkiego mnie nie ominęło. Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 20 października 2015 Opublikowano 20 października 2015 No ja sie już zdeko zmęczyłem tym trybem. Coś jest nie tak, taki BF czy uncharted 2 potrafiły mnie utrzymać na wiele dłużej. Jak nie poprawią balansu na wyższych poziomach i technikalii w stylu brak migracji hostów czy lagi z dupy to gra umrze zanim bizon dostanie ten tryb na PC Czapka, kurde dodali jedną czapkę... serio? jakieś czapki z du.py zamiast czegoś normalnego? Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 20 października 2015 Opublikowano 20 października 2015 Ja na pc to i tak odpuszczam bo ta gra nie ma praktycznie zadnego anti cheata, pogralem chwile na konsoli i o ile pierwsze wrazenie jest przyjemne o tyle na dluzsza mete jest slabo. Konami zawsze olewalo multi wiec nie spodziewam sie tu duzego supportu community i ta gra naprawde moze bardzo szybko umrzec, mimo przyjemnego potencjalu do pogrania kilka meczy. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 października 2015 Opublikowano 20 października 2015 (edytowane) Czapka, kurde dodali jedną czapkę... serio? jakieś czapki z du.py zamiast czegoś normalnego? no czapka jest z dupy, ale przynajmniej nie wrzucają "dopalaczy" za prawdziwą kase które np pozwalają ulepszyć odrazu postać bez grania, więc tutaj plus. chociaż pewnie i takie coś sie pojawi lepiej że dodatki za kase są czysto kosmetyczne (a w dodatku brzydkie, bo nie kusi wydawać hajsu) Edytowane 20 października 2015 przez Yano Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 23 października 2015 Autor Opublikowano 23 października 2015 No prosze, jednak te tony rantu na cos sie zdaly, niewidzialni dostana nerfhammerem tak bardzo po pysku ze az mi ich sie szkoda teraz robi XD, czyli multi nie bedzie jednak stracone, tzn ze kiedys bedzie trzeba wrocic. - You will now be matched with players of similar level to your highest character level.- It is now less likely to join a host with poor network connection. - The "E.LOCATOR" will now only available for the Scout class.- Machines guns and launchers will now only be available for the Enforcer class.- Shotguns will now only available for the Infiltrator class. - Overall movement speed will be increased.- Mobility has been re-balanced to allow faster travelling between objectives.- Infiltrators will have health and stamina decreased.- Enforcers will have health and stamina increased.- Scouts will have health increased.- Scouts will be able to mark targets more quickly while using binoculars. [stealth Camo (STEALTH CAMO.PP) adjustments while using the STEALTH CAMO+ Ability]- Stealth camo will be temporarily disabled when taking damage.- Battery life will be reduced, and battery will take longer to charge.- Marking time for cloaked players will be reduced.- Cloaked players detected with NVG will be marked in standard marking time. Wszystkie zmiany tutaj: http://www.konami.jp/mgs_portal/jp/info/index.php?d=201510&id=720 Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 No prosze, jednak te tony rantu na cos sie zdaly, niewidzialni dostana nerfhammerem tak bardzo po pysku ze az mi ich sie szkoda teraz robi XD, czyli multi nie bedzie jednak stracone, tzn ze kiedys bedzie trzeba wrocic. - You will now be matched with players of similar level to your highest character level.- It is now less likely to join a host with poor network connection. - The "E.LOCATOR" will now only available for the Scout class. - Machines guns and launchers will now only be available for the Enforcer class. - Shotguns will now only available for the Infiltrator class. - Overall movement speed will be increased. - Mobility has been re-balanced to allow faster travelling between objectives. - Infiltrators will have health and stamina decreased. - Enforcers will have health and stamina increased. - Scouts will have health increased. - Scouts will be able to mark targets more quickly while using binoculars. [stealth Camo (STEALTH CAMO.PP) adjustments while using the STEALTH CAMO+ Ability] - Stealth camo will be temporarily disabled when taking damage. - Battery life will be reduced, and battery will take longer to charge. - Marking time for cloaked players will be reduced. - Cloaked players detected with NVG will be marked in standard marking time. Wszystkie zmiany tutaj: http://www.konami.jp/mgs_portal/jp/info/index.php?d=201510&id=720 lol przeciez w multi i tak juz wszyscy zapieprzaja jak nafurani z adhd sprintem Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 (edytowane) bansai - dobre zmiany niech wejdą bo nie chce żeby mgo tak szybko zmarło bizon - jesteś nudny w chu.. idź być bizonem gdzie indziej, nawet nie grasz w mgo bo wersja pc bedzie dopiero za pare miesięcy. więc spier.. edit przeczytałem całą liste zmian, 95% z nich jest świetna i słuszna, chociaż cios w niewidzialnych mógł być jeszcze większy. ale ogólnie zmiany zapowiadają sie na duży plus! wy macie to w (pipi)e ale jedna rzecz została zmieniona dosyć konrowersyjnie. do tej pory maching opierał sie na wybranej postaci i jej lvl. więc jak grało sie postacią na 20lvl to dobierało mecz w którym większość była w okolicy 20lvl. jednak spowodowało to pewien exploit - mianowicie można było wyszukać gre postacią na 1lvl i zaraz potem zmienić postać na 20 albo i 30 lvl. to było dosyć chamskie (dla mnie akurat nie bo wszystkie 3 klasy rozwijałem równomiernie i miałem na podobnym lvlu, ale jak ktoś grał 1 postacią i miał nawet ponad 37lvl to mógł wyszukać gre za pomocą nowej pierwszo lvlowej postaci i dołączyć koazkiem do noobów. to nie było dobre. ale akurat ta zmiana w paczu jest dosyć chamska bo jeśli mamy jedną postać na 37lvlu to po paczu wszystkie mecze będą nas łaczyły z graczami w okolicy 37lvlu, nawet jeśli dany mecz mamy zamir rozegrać nową postacią na 1lvlu która nie ma nic odblokowane i ma ogólnie gwarantowany w(pipi) od postaci na 37lvlu. niestety tutaj obie opcje powodują problemy. wcześniej można było wykorzystać niski lvl nowej postaci by łączyć sie z noobami, a teraz odwrotnie, niszczy nas postać na najwyższym lvlu jaką mamy mimo że aktualnie gramy inną postacią na znacznie gorszym lvlu która nie ma nic odblokowane i nie ma szans z innymi EDIT2 w skrócie - wcześniej opłacało się najbardziej mieć jakąś postać na 1lvlu i za jej pomocą szukać gier żeby łączyło nas z noobami i potem zmieniać na rozwiniętą postać by mieć przewagę. wg nowych zmian jest kompletnie odwrotnie - opłaca się mieć wszystkie postacie/klasy na tym samym lvlu (rozwijać je systematycznie na bierzaco) bo będzie nas łączyć z graczami podobnymi lvlem do naszej najmocniejszej postaci. to też ma wady bo trudno będzie zacząć od zera nową postacią wydaje mi sie że sensowne by było dobierać graczy po lvlu aktualnie wybranej postaci i zabronić zmianę tej postaci w ostatniej chwili. to odbierze trochę swobody ale przynajmniej zapobiegnie dwóm problemom opisanym powyżej tak czy siak większość zmian na plus. i zapraszam kolegów z forum do wspolnego grania Edytowane 23 października 2015 przez Yano Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 ale wez przestac plakac yanusz jak jakas mala dziewczynka, miales mnie ignorowac a widac ze tluszcz ci chyba na to nie pozwala pogrywam z kumplem na ps4 i jezeli mi powiesz, ze bieganie i sama rozgrywka nie jest szybka no to chyba gramy w dwie rozne gry i moj pc nie ma nic do rzeczy, zwlaszcza ze w salonie stoi ps4 Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 24 października 2015 Opublikowano 24 października 2015 Bizon i tutaj dotarł? Dzwońcie na policje Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 chyba mamy kolejną cudowną czapkę.... Cytuj
zielakpl 8 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 wczoraj odpaliłem pierwszy raz mgo jest spoko ale za wiele skradania nie ma (niby drugi tryb to typowa skradanka, muszę dzisiaj pograć w niego dłużej) używacie camo? bo padam z typów, którzy latają ubrani na srebrno albo różowo i widać ich z końca mapy ja sobie zrobiłem ciemno-szare camo idealne na noc, gram infiltratorem dzisiaj mam w planie stworzyć snajpera i dać mu zielone camo Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 w tym trybie deathmachu z fultonami skradanie zależy od ekipy, bywają mecze gdzie wszyscy latają jak dzieci CODa na wszystkie strony a bywają takie gdzie drużyny sie skradają i współpracują żeby sie zakraść do wrogów tryb skradankowy rzeczywiście jest dosyć skradankowy ale jest mniej "wygody" bo nie dość że mało expa to nie ma respawnów wiec ryzyko że sie umrze jako pierwszy i potem sie czeka do konca rundy ja używam maskujących strojów, wszystkie postacie starałem sie robić "praktycznie" czyli żeby sie nie rzucały w oczy, oczywiście nie jest to jakaś ogromna różnica ale jak sie kucnie w krzakach to jednak ma sie przewage nad typami co sobie zrobili różowe albo srebrne ubranie ubranie i kolor ubrania będziesz ogolnie mógł sobie customizować i sie bawić, każda klasa ma domyślny poziom "piżamy" ale można ten kolor zmieniać pomiędzy klasami albo dokupić też nowe kolory moj snajper ma zielono brązową kolorystyke bo jest bardziej uniwersalna, w miare sie schowa w trawie i w miare przy kamieniach enforcerem mam ciemno-zielono czarne ubranie dobre na noc, jednak w jego przypadku raczej i tak sie mało chowam Cytuj
zielakpl 8 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 yano a ciekawi mnie jaki masz kolor infiltratora? wczoraj trochę się zastanawiałem czy skupić się bardziej na camo desert czy właśnie ubrać się na ciemno, padło na to drugie snajpera robię od razu na zielono Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 Ingiltratorem gram najmniej. Zaraz odblokujesz w nim niewidzialnosc i nie bedzie mialo znaczenia jakie masz ubranie. Ja mam szaro bure snajper akurat od reki ma zieloną piżame ale tak jak mówiłem mozesz to zmieniac kiedy chcesz (bedac we freeroamie). I kupowac kolorki itp akurat typowo zielonego nie polecam az tak bo tylko niektore mapy mają typowo zielone tereny. Za to brązowa ziemia znajdzie sie na większości. Zielony tez sie nie zamaskuje na tle szarych budynkow ale zarazem nie ma az takiego znaczenia. Łatwo wyłapać ruch postaci. Odpowiednie ubranie daje ci przewage ttlko jak kucasz w zacienionych krzakach i sie zupelnie nie ruszasz. A na dłuższą mete takie kampienie ma malo sensu Cytuj
zielakpl 8 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 (edytowane) tzn. miałem też na myśli taki ziemisty/zgniły zielony infiltratora mam 8lvl to już mam stealth ale dobry kolor też się przyda e: pograłem wczoraj enforcerem i nim gra mi się najlepiej, nie schodzę poniżej 15 fragów, karabin maszynowy robi robotę Edytowane 28 października 2015 przez zielakpl Cytuj
kotlet_schabowy 2 733 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 Pyknąłem se ze dwie dłuższe sesje online i zabawa jest całkiem dobra. Bez przekombinowania, nagromadzenia trybów, wszystko jasne i proste. Podszedłem do tematu na czysto, w zasadzie bez żadnego info na ten temat i wybrałem Infiltratora. Nie da się ukryć, że stealth niemal od początku to duże ułatwienie. W ogóle każde multi teraz się opiera na tych perkach, nie jestem do tego przekonany nadal. Zielak, widziałem Cię chyba wczoraj, grasz na PS3 ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.