Yano 3 697 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 kotlecie - już za pare dni wchodzi patch który bardzo osłabia infiltratora (i słusznie) więc polecam pograć inną postacią Cytuj
zielakpl 8 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 kotlet, tak gram na ps3 jak coś psn: ZielakPL1 Cytuj
zielakpl 8 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 Wczoraj miałem dziwną opcje w trybie pierwszym. Gram enforcerem i miałem nieskończony stealth (nie mogłem go wyłączyć). Mieliście takie dziwne opcje? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 listopada 2015 Opublikowano 2 listopada 2015 ja widziałem na jutubie kiedyś snajpera z niewidzialnością, ten bug najwyraźniej czasem sie zdarza, osobiście nie miałem czegoś takiego Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 listopada 2015 Opublikowano 3 listopada 2015 (edytowane) pojawiły sie dziś nowe stroje ... kąpielowe dla każdej klasy jest troche inny wygląd, oczywiście babka i facet też daje róznice w wyglądzie kilka fotek http://imgur.com/a/eYKlM tutaj pełny zestaw fotek dobrej jakości, wszystkie klasy, faceci i babki http://imgur.com/a/49ura przyznam że mimo że głupio troche biegać na golasa bo polu bitwy to przynajmniej na kobietach te stroje są przyjemne dla oka nie to co te totalnie debilne czapki z ryby i ośmiornicy których głupi wygląd i absurd sięgały zenitu Edytowane 3 listopada 2015 przez Yano Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 listopada 2015 Opublikowano 11 listopada 2015 wyszedł patch wczoraj, sporo zmienił masa rzeczy na plus, wczoraj troche tylko pograłem będąc pijanym ale i tak widać sporą róznice pełna lista zmian w spoilerze bo sporo tekstu Please see below for the complete Change Log Version 1.01 which has been applied on 11/10, 2015.[bug Fixes]- Fixed issue where matches in progress would not end properly when servers would go down for maintenance.- Fixed issue where the respawn screen may have been shown multiple times depending on the network status.- Fixed various causes of session disconnection that occur at the beginning of a match.- Fixed issue where defenders who joined in the middle of a CLOAK AND DAGGER match could use stealth camo.- Fixed issue in CLOAK AND DAGGER missions where weapon quick change would sometimes temporarily disable stealth camo for the infiltrating team.- Fixed issue where party menu would not function properly after auto-matching.- Fixed issue where the "KO effect" would not vanish from the screen, even after waking.- (PlayStation®3/PlayStation®4 only) Fixed issue where SELECT MATCH host list would not be displayed properly depending on network status.- Fixed issue where firing sway/recoil would not spread properly when using the walker gear's Gatling gun.- Fixed issue where certain fonts would not display properly.- Fixed issue where battle log would sometimes not display.- Fixed issue where incorrect stats would result from joining a match in-progress.- Fixed issue where character level would sometimes revert to Lv. 0.[Auto-matching improvements]- You will now be matched with players of similar level to your highest character level. If you have ascended, you will match with players at your highest level before ascending.- It is now less likely to join a host with poor network connection.- Adjusted auto-match day/night balance[sELECT MATCH Adjustments]- Search filters in "SELECT MATCH" will be now saved.- The "ANY" option has been removed from the search password options.- (PlayStation®4 only) Host list will been randomized with every refresh.[Menu Improvements]- Additional delay has been added to the Mission Results screen to allow more time before host proceeds to the next match.- Spawn screen wait time has been increased from 10 seconds to 15 seconds.- Your team's role in a match ("Attackers", etc.) will now be displayed in the upper left of the Spawn Screen.- Adjusted ranking screen so that you can switch between the top players and your own personal ranking.- Disabled character level display in the iDroid while offline.[Mission Rule Adjustments]- Adjusted CLOAK AND DAGGER missions so that if all remaining members on a team are put to sleep or incapacitated, that team will lose.- Adjusted CLOAK AND DAGGER so that if a player on the attacking team kills themselves, stealth will no longer be disabled.[Loadout/Equipment Adjustments]- The "E.LOCATOR" is now only available for the Scout class.- Machines guns and launchers are now only be available for the Enforcer class.- Shotguns are now only available for the Infiltrator class.- Level-based equipment rewards have been adjusted as follows: Scouts: Lv.23 : WU S333 --> G44 Lv.30 : RASP TB-SG --> WU S333 Lv.35 : SERVAL AMR-7 --> C-4 Lv.37 : FB MR R-LAUNCHER --> SERVAL AMR-7 Enforcers: Lv.17 : E.LOCATOR --> Sz.-336 SMG Lv.23 : AM D114 --> FB MR R-LAUNCHER Lv.30 : DECOY --> HAIL MGR-4 Lv.33 : FULTON CANNON --> AM D114 Infiltrators: Lv.10 : KABARGA-83 --> M21 D-MINE Lv.11 : E.LOCATOR --> SLEEP GRENADE Lv.20 : RASP TB-SG --> KABARGA-83 Lv.30 : UN-AAM --> LLG-MINE Lv.37 : HAIL MGR-4 --> RASP TB-SG* As a result of these changes, custom loadouts will be reset during the maintenance period following the update patch.[Character Ability Adjustments]- Overall movement speed has been increased.- Mobility has been re-balanced to allow faster travel between objectives.- Infiltrators have had health and stamina decreased.- Enforcers have had health and stamina increased.- Scouts have had health increased.- Scouts can mark targets more quickly while using binoculars.[Weapon Adjustments]- Firing sway for Machine Guns has been reduced.- Weapon sway has been reduced overall when aiming in first-person view.- Damage inflicted by the Walker Gear's Gatling gun has been reduced.- Walker Gears and Anti-Aircraft Emplacements now take more damage from certain weapons- Weapon damage of certain weapons has been adjusted for better balance.- Weapon weights for certain weapons has been adjusted for better balance.- Damage value on the ISANDO RGL-220" has been significantly reduced.- Reduced ammo count on "ISANDO RGL-220"- Max carry for "E.LOCATOR,""STUN GRENADE," and "SLEEP GRENADE" has been reduced.- The throwing arch of the Empty Magazine has been made invisible to enemies.- The noise radius made by Empty Magazines when they land has been expanded.[item Adjustments]- Max carry amount of "C.BOX" has been increased.- The weight of certain items has been adjusted.[stealth Camo (STEALTH CAMO.PP) adjustments while using the STEALTH CAMO+ Ability]- Stealth camo is temporarily disabled when taking damage- Battery life has been reduced, and battery will take longer to charge.- Marking time for cloaked players has been reduced.- Cloaked players detected with NVG will be marked in less time.- Movement speed while in stealth has been reduced.[CQC Adjustments]- Range for CQC grabs has been narrowed.- Icon for CQC grabs is no longer displayed.- Non-lethal damage done by CQC hits and grabs has been reduced.- 1-hit CQC knock-outs are now exclusive to Infiltrators with "CQC STEALTH+" Lv.2 or higher.- The increase in CQC choke speed in "CQC STEALTH+" Lv.1 or higher has been amplified.[Fulton Adjustments]- Fulton speed when using "FULTON+" Lv.2 or greater has been slowed.- Collision detection when using "FULTON+" Lv.3 has been improved.- When a player fultons an enemy, the fulton balloon and the enemy attached to it are now invincible to the player's teammates.[buddy System Adjustments]- Time required to establish a buddy link using the link action has been shortened.- Link action will succeed regardless of the direction your character is facing, as long as you are in range.- The buddy gauge will now clear at the beginning of each round.[Noise Adjustment]- The distance that noise travels when dashing, diving, using empty magazines, and knocking has been extended.[Other Adjustments]- Players can't be marked while invincible immediately following a respawn. - An adjustment was made so when a player dies from a Walker Gear explosion, the player that made the Walker Gear explode is credited with the kill.- When a player kills an enemy that is passed out or asleep (by another player), the player that knocked the enemy out is credited with an assist.- (PlayStation®4 only) When in Remote Play with the PlayStation®Vita, the system menu can now be opened by holding the OPTIONS button.- (PlayStation®4 only) It is now possible to join another player's match via their PlayStation®4 profile screen, if it is a non-password protected match.Regarding issues not addressed above, we are constantly monitoring user feedback and will continue to make changes and adjustments moving forward. Thank you very much for your continued support of MGO. Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 11 listopada 2015 Opublikowano 11 listopada 2015 Zastanawiam się kiedy ten online padnie, bo widze ze jest coraz gorzej.... Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 12 listopada 2015 Opublikowano 12 listopada 2015 Co jest niby gorzej, gram codziennie i wszystko działa jak należy, na mecze praktycznie w ogóle się nie czeka, od razu się ładują, lagi jak są to w ilości podobnej do innych gier online. Rozgrywka po patchu bardziej zbalansowana, juz 01 lvl nie zamieniają się na 40. Nic tylko grać i cieszyć się rozgrywką. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 12 listopada 2015 Opublikowano 12 listopada 2015 po patchu rozgrywka jest znacząco zmieniona na plus i znacznie bardziej zbalansowana, potwierdzam i polecam. jedyny ból to że patch wyszedł razem z falloutem4 i mam dysonans w co grać Cytuj
kotlet_schabowy 2 733 Opublikowano 12 listopada 2015 Opublikowano 12 listopada 2015 Z tego co czytam na necie, to podobno teraz przegięty jest enforcer i wszyscy nim latają (ja grałem po patchu tylko raz i to niedługo, ale faktycznie, jako infiltrator dostawałem po tyłku). Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 12 listopada 2015 Opublikowano 12 listopada 2015 (edytowane) enforcer napewno ma pewną przewagę ale nie nazwał bym go przegiętym (a sam nim grałem ostatni tydzień), napewno po patchu widać zwiąkszoną przeżywalność enfocera zwłaszcza jeśli sie zrobi szczupaka za zasłone, wcześniej enforcer miał odrobine więcej życia, teraz ma zauważalnie więcej, ale napewno nie jest nieśmiertelny, nic z tych rzeczy. zwłaszcza że stracił też kilka zabawek a usypiający granatnik został mocno osłabiony. moja ocena jest taka - przed patchem infiltrator był ostro przegięty, i 80% ludzi nim grało i w(pipi)iało. teraz enforcer jest odrobine dokoksowany, więc ludzie sie na niego przerzucili skoro infiltrator został osłabiony, wiadomo gdzieś te 80% musiała sie przerzucić po takim osłabieniu niewidzialnego skradacza. jeszcze jest za wcześnie by to powiedzieć na 100% ale teraz rozgrywka jest znacznie bardziej wyrównana i taktyczna i znacznie bardziej fair niż przed paczem. może i inforcer jest odrobine za silny ale podejrzewam że większość tych lamentów uskuteczniają ludzie którzy kosili na niewidzialności przez ostatni miesiąc i teraz płaczą że ich chamska niewidzialna klasa już nie ma tak łatwo żeby zabić enforcera takie jest moje zdanie a w MGO gram codziennie od pramiery (z czego jedynie z 10% grałem infiltratorem bo nie chciałem być jedym z tych "niewidzialnych kutasów" którzy tak mnie przez ten czas wkurzali - może to też jeden z powodów mojego zadowolenia z pacza, bo pewnie gdybym caly ten miesiąc popieprzał na niewidzialności to teraz miał bym smuteczek) edit jeszcze coś dodam pierwotnie zamysł był taki - snajper - ma być snajperem i ma zaznaczać ludzi skutecznie - enforcer - ma być czołgiem który wiele zniesie i zada dużo bezpośredniego dmg - infiltator - ma sie skradać i kosić na bliską odległość i używać CQC jednak wszystkie te role był kompletnie wypaczone przed paczem bo - snajper i tak słabo zaznaczał, a snajperki były bardzo mało skuteczne (nie licząc ostatniej odblokowanej dopiero na 35lvlu (teraz na 37lvlu) - enforcer przeżywał tylko minimalnie wiecej niż inni a jego moc rażenia też była tylko odrobine większa - infiltrator miał niewidzialność i miał prawie taką samą moc rażenia jak inni więc wszyscy nim grali i napieprzali z karabinów na niewidzialności, prawie bez skradania itp teraz te role serio mają sens - snajper ma ulepszone snajperki i jako jedyny może używać granatów-radarów, a i lornetką lepiej zaznacza - enforcer w końcu zauważalnie więcej przeżywa i ma też bardziej mordercze bronie - infiltrator w końcu musi sie dosyć mocno skradać ponieważ ma mniej życia i nie ma niektórych bronie jak dla mnie to są bardzo dobre zmiany i różnicują w końcu klasy, i pozwalają grać różnymi stylami. i mimo sporego osłabienia dobry infiltrator nadal może sie sprytnie zakradać i teraz jako jedyny ma CQC dające 1hit KO. więc żeby nim teraz dobrze grać trzeba serio grać tak jak był do tego przewidziany, a nie robić za niewidzialnego rambo z karabinem. oczywiście nie każdy to potrafi i dlatego masa ludzi płacze bo wcześniej mieli tak fajnie - niewidzialność i wielką siłe rażenia - teraz już nie są tak OP więc płaczą. i chu.. im w dupe niech płaczą Edytowane 12 listopada 2015 przez Yano Cytuj
kotlet_schabowy 2 733 Opublikowano 12 listopada 2015 Opublikowano 12 listopada 2015 Wiesz dla mnie mimo braku noktowizora nie było wielkim problemem rozjechać kogoś kto ma stealth włączony (szczególnie w dzień), tym bardziej, że często tym osobom się wydawało, że nic im nie grozi i się powoli z daleka zakradały. Wszystko ma dwie strony. Jak sam zauważyłeś, to, kim będą grały masy, pokazuje, kim jest najłatwiej, a teraz to się tyczy enforcera. Dlatego balans to nadal fikcja. Aha, nie wiem, czy mi się wydawało, ale ostatnio kilka razy po obaleniu kogoś CQC, typ nie miał stuna, tylko wstał za moment, to jest jakiś perk, czy kolejny element osłabienia infiltratora ? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 12 listopada 2015 Opublikowano 12 listopada 2015 najłatwiej to pewnie zawsze kimś będzie (zwłaszcza dla lamerów którzy szukają tego "najłatwiej" bo nie mają skilla), ale obecna moc enforcera nie jest nawet zbliżona do poziomu OP infiltratora sprzed pacza. serio. a to że można było ich czasami zobaczyć, to prawda, sam ich widziałem wiele wiele razy. ale zarazem wiele razy (tych odrobine sprytniejszych) nie widziałem bo niewidzialni siedzili obok kamienia i walili seriami z karabinu. co do CQC - tak jak mowiłem (i jest to też w poście gdzie dałem zmiany w patchu) - teraz CQC nie powoduje 1hit KO tak jak poprzednio. teraz rzut o glebe nie ogłusza odrazu (zwłaszcza enforcera), po rzucie można wstać. żeby zrobić 1hit KO trzeba mieć odpowiedniego skilla którego ma tylko infiltrator - dlatego wyżej napisałem że teraz on serio może sie specjalizować w skradaniu i CQC Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 13 listopada 2015 Opublikowano 13 listopada 2015 Gram scoutem i faktycznie jak kogoś teraz obalę to się nie zastanawiam, tylko dobijam bronią, za duże ryzyko, że typ wstanie i zrobi mi to samo. zmniejszyli ilość granatów e-lokacyjnych z 5 do 3 szt. co trochę boli, ale muszę uczciwie przyznać, że 5 to było lekkie przegięcie. Sporo enforcerów biega z tarczami, twarde skurczybyki i trzeba ich zachodzić z flanki. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 listopada 2015 Opublikowano 13 listopada 2015 Podobno granaty lokacyjne maja znacznie wiekszy zasieg jak sie ma 3lvl perka do zaznaczania tak btw a co do obalania to jak wczoraj zostalem rzucony o glebe i z leżenia zdolalem zastrzelic tego ktory mnie rzucil. To lepsza metoda niz wstawac i probowac cqc Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 14 listopada 2015 Opublikowano 14 listopada 2015 Wreszcie podłączyli mi neta i mogłem odpalić MGO - pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Niestety mecze są za krótkie jak dla mnie. Myślałem, że będę bardziej lamił ale na szczęście przeważnie trafiałem na świeżych graczy to dawałem radę Tylko nie bardzo rozumiem czemu tutaj wiara tak często się czołga z takiej pozycji bardzo łatwo głowę komuś strzelić. Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 18 listopada 2015 Opublikowano 18 listopada 2015 Po zmianach gra się bardzo dobrze. W końcu czu jakąś większą różnice pomiędzy klasami i infiltrator nie jest już OP. Wczoraj rozegrałem parę meczyków z randomami i miałem dobrą passę. Jako snajper wspomagałem drużynę zaznaczając i eliminując headshotami. Jako infiltrator zrobiłem kilka fajnych stealth akcji. Wielu ludzi nadal nie potrafi grać w bounty huntera jak należy. Runda dobiega końca, przegrywamy kilkoma punktami, trzech z moje drużyny osaczyło koleśia z +9 bounty co się ostro ostrzeliwał enforcerem. Wlazłem na dach, zakradłem się od tyłu skoczyłem mu za plecami, złapałem go, już fultonuję... a ci debile go rozstrzelali. Wszyscy trzej! Ja pierniczę. I to kolesie na 10-13 poziomie. No ale jak się trafi ogarnięta ekipa to gra miodzi:) Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 18 listopada 2015 Opublikowano 18 listopada 2015 podobno teraz gość który jest fultonowany jest nieśmiertelny dla twojego teamu właśnie żeby nie mógł ktoś go dobić gdy go fultonujesz Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 18 listopada 2015 Opublikowano 18 listopada 2015 (edytowane) no zauważyłem, ale złapałem go dopiero i zacząłem podduszać a ta band debili wyskoczyła za zasłon by łatwego kila nabić Edytowane 18 listopada 2015 przez qraq_pk Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 26 listopada 2015 Opublikowano 26 listopada 2015 Po patchu gra się super. W końcu klasy mają większy sens. Snajper zaznacza i ma zasięg, Infiltrator nadaje się do cqc i fultonowania, a enforcer ma siłę ognia i przezywalnosc. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 29 grudnia 2015 Opublikowano 29 grudnia 2015 do MGO ma wyjść dodatkowa zawartość, mapy, nowy tryb survival i inne rzeczy, narazie nie podali detali http://www.ppe.pl/news/40878/do-metal-gear-online-nadciaga-tryb-przetrwania-oraz-inne-dlc.html w sumie jeśli bedzie coś fajnego i nie dowalą jakiejś chorej ceny to może i nawet bym wrócił do MGO, sporo w niego grałem, i było nawet ok, a po patchu przecież jest znacznie lepiej Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 21 stycznia 2016 Opublikowano 21 stycznia 2016 MGS5 jak na razie nie jestem w stanie skończyć(strasznie męczy mnie granie w to) ale multi daje radę zresztą jak MGO z czasów MGS4. Gra się zayebiście i bez problemowo idzie łoić na komputerze graczy przy pomocy pada( granie w mgs na K&M to jednak słaba opcja). Cytuj
Bielik 746 Opublikowano 21 stycznia 2016 Opublikowano 21 stycznia 2016 No całkiem wporzo jest to multi. Ja właśnie mam na odwrót, singla odrywałem normalnie na padzie, ale multi to juz tradycyjnie, sterowanie jest o dziwo całkiem zgrabnie przypisane do klawiszy. Dziwna sprawa za to jest dla mnie czat głosowy, który jest ciagle uruchomiony, nie widziałem opcji żeby przypisać go do klawisza do tego trybu imitującego ctf bez władnej drużyny nie ma co podchodzić, z randomami to katorga ale podoba mi sie takie taktyczne podejście. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.