Gość osiol Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Mam stare auto. W moim wieku w sumie - mnie drętwieje mały palec lewej dłoni i czasem łupnie w lewym kolanie. Kamień nazębny usuwam u dentysty. Zakola prawie jak u Robbena, gdy miał 24 lata. Auta to co innego. Przegląd przeszedłem, ale muszę wymienić: - przełącznik zespolony - gumy przegubów - hamulce z tyłu (to na wiosnę, jak mnie auto nie zgnije bez zimę, bo komplet nówek to koszt 200 zł) - nie działa wentylator chłodnicy - w codziennych dojazdach do pracy to nie przeszkadza, ale po 10-15 km miejskiej jazdy zapala się STOP; najpewniej sparciałe są przewody, bo nowy bezpiecznik 15A (pipi)nął, 30A nie rusza, a na trasie się nie grzeje, czyli termostat jest ok To chyba tyle. Plamek, daj foty mazduni. Zapraszam do dyskusji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Infidel 218 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Wszystkie te rzeczy sa niedrogie w naprawie i mozna je samemu zrobic :-). Typowe drobnostki, trafiles na naprawde zadbane auto. Edytowane 25 Września 2015 przez Infidel Cytuj Odnośnik do komentarza
Pajda 2 282 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Wyciagnij wtyczke od czujnika temperatury Grzesiu i zewrzyj piny, ewentualnie zrob mostek z masa i pojedynczo dotnik kabli we wtyczce. Powinien wentylator ruszyc <ok> Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość osiol Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 No właśnie po zwarciu nie ruszył. Jutro spróbuję pod dam akumulator podłączyć. Sam. Cytuj Odnośnik do komentarza
szejdj 2 804 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 ja musze wymienic amortyzator napinacza paska alternatora i chyba przed zimą wymienię maty grzewcze pod moim fotelem żeby mieć cieplutko w zimę bo na razie tylko pasażera działa Cytuj Odnośnik do komentarza
Dud.ek 2 040 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Jak wiatrak na krótko nie ruszył to silnik do wymiany. Powinieneś to zrobić bo w korku łatwo jest zagotować woza. Czasami w starszym wozie przydałby się taki diagnosta:http://www.sadistic.pl/niekonwencjonalne-metody-diagnostyczne-vt380477.htm Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość osiol Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Żebyś czasem nie miał facjaty do wymiany. Zapomniał wół jak cielęciem był? Rozebrali my z ojcem grill, tę taką podpórkę, na której maska osiada i wymontowali wiatrak. Podłączony pod baterię śmiga, aż miło. Przy okazji dowiedziałem się, jak wielkiego strzała dostało auto. Niewielkiego. Czyli, tak jak wyczytałem na forum 205, przewody są sparciałe. Multimetr nie dzwoni. W poniedziałek będę go robił. Dopiero się uczę wszystkiego. Brat też nic nie umiał, jak Trabanta kupował, więc rozumie. Teraz kawusia, wyrko i lektura Peugeot 205: Sam naprawiam samochód. Przeziębiłem się. Cytuj Odnośnik do komentarza
Tommo 1 003 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Łomocze mi coś jak jade 80-90 i wchodzę w prawy zakręt po łuku, teraz miałem wymieniany prawy przegub i sam już nie wiem czy to lewy tak stuka czy coś innego. W zawieszeniu ponoć luzów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza
Łebi 311 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 W zawieszeniu ponoć luzów nie ma. Jak samemu prowadząc swoje auto nie wyczajasz czy masz coś czy tego nie masz to jesteś miękka sraka. Toż to moja baba lepiej ogarnia auto niż ty swoje. Audi 80 zasługuje na lepszego kierownika niż takiego karło-ryżo-syryjczyka... Cytuj Odnośnik do komentarza
Tommo 1 003 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 zayebać ci luju? Cytuj Odnośnik do komentarza
Łebi 311 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Kaman sznurasie! Sprawdź swoje szczęście. Cytuj Odnośnik do komentarza
Plamek 273 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) Zdjęcia i może jakiś filmik (z trasy) w przyszłym tygodniu. We wtorek daje do mechanika bo chce żeby mi amortyzatory zrobił i pare rzeczy, które mnie w(pipi)iają Na tę chwilę kompletnie wydmuchana uszczelka od katalizatora (łączenie kołnierza) i chodzi jak traktor. Dałem jej trochę za bardzo, a uszczelka była na wykończeniu (dobrze, że to tylko 30 zł ). Miałem dać dopiero po lakierowaniu zdjecia, ale dam przed i za miesiąc po. (chyba, ze uda mi się naruchać więcej kasy w tym miesiącu i chociaż maskę zrobię). EDIT.Swoją drogą zastanawiałem się nad naklejką na maskę (całą żeby okleić) koszta pewnie dużo mniejsze niz malowanie? Tylko nie wiem jak to się sprawuje, nie chciałbym, żeby po zimie zaczęła mi odchodzić. Edytowane 27 Września 2015 przez Plamek Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość osiol Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Działa. Wymienili my czujnik, pewnie na darmo. Na zewnątrz wiatrak chodził, ale po skręceniu wszystkiego tak ocierał o kastę, że nie mógł ruszyć. To zaś odgiąłem, porobiłem dystanse i chodzi <mechanik>. Cytuj Odnośnik do komentarza
Plamek 273 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 (edytowane) A ja dzisiaj wyjechałem sobie na jazdę próbną z nowymi amortyzatorami.. Boziu jaka różnica jak sie jeździło bez prawego tylnego a teraz oba sprawne XD Jutro jade jeszcze tylko klocki hamulcowe nowe wstawić i z mechaniki to koniec aaa... i p(pipi)jąc sobie obwodnicą najechałem na wkręta (WTF? co wkręt na obwodnicy robił...) no i przy okazji opona do wymiany -.- EH. Btw. Licze sobie i ta mazda z kupnem rejestracja ubezpieczeniem i naprawami wyjdzie mnie łącznie ze 3 - 4 tysie. Czaicie typy? Do tej pory wlozylem w nia jakies 1900 z ubezpieczeniem i rejestracja. Urwalem kurze zlote jaja Edytowane 1 Października 2015 przez Plamek Cytuj Odnośnik do komentarza
D.B. Cooper 3 062 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 miałem dziś awarie śruby do kół, obrobiła się i nie można było jej zwykłym kluczem wykręcić. Wymieniłem na nową. Cytuj Odnośnik do komentarza
nieobchodzimnieto 482 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 To jak ja wykreciles? Miałem podobnie z torxem mocujacym fotel. Twardo siedział i się wyrobił bo jak głupek na siłę tyralem Cytuj Odnośnik do komentarza
Infidel 218 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jak nie mozecie czegos odkrecic, to na 90% macie slabe narzedzia Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość osiol Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Te 10% to właściciele lanosów. Spróbuj tam cokolwiek odkręcić, czymkolwiek. Historia prawdziwa, rozmowa z mechanikiem: - Dobry, ja bym chciał wahacze wymienić, tuleje i coś tam jeszcze, bo stuka. - Pewnie, a jakie auto? - Lanos. - Nie mam czasu, do widzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Infidel 218 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Takie same oczy robia jak slysza o rozrzadzie w A8 4.2 Cytuj Odnośnik do komentarza
nieobchodzimnieto 482 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jak nie mozecie czegos odkrecic, to na 90% macie slabe narzedzia No to napisz czym odkręcić torxa 25 jak nie bitem torx 25? Cytuj Odnośnik do komentarza
szejdj 2 804 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 czarami i modlitwą Cytuj Odnośnik do komentarza
Łebi 311 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 torx bit zawsze git! zwłaszcza te za punkciki z tankszteli... Jeeeezu jak me życie zmienila pierwsza walizka fajniejszych narzędzi Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość osiol Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Klucze z masła kupił, to nie dziwota, że się upierdalają. Cytuj Odnośnik do komentarza
D.B. Cooper 3 062 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 To jak ja wykreciles? Miałem podobnie z torxem mocujacym fotel. Twardo siedział i się wyrobił bo jak głupek na siłę tyralem u wulkanizatora pneumatycznym poszła. Klucz miałem dobry, wszystkie inne dało się odkręcić, a wulkanizator swoimi kluczami też nie dał rady. Cytuj Odnośnik do komentarza
szejdj 2 804 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 już się nie tłumacz, forumowi mechanicy i inżynierzy ustalili, że wszystko odkręcisz tylko trzeba mieć narzędzia co nie Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.