Skocz do zawartości

Awarie, usterki, niedomagania


Gość osiol

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Z autem mi sie zle rzeczy dzieją:/ kozak furka golfik cztery. Juz trzeci raz w miesiącu, a drugi w ciagu czterech dni kilka skrzyżowań od startu silnik gasnie, umiera na kilka minut i nie idzie go odpalić. Nawet jak się toczę, wrzucam dwójkę i puszczam sprzęgło nie chce załapać. Włącza sie dopiero po dwóch trzech minutach i niby działa okej już, choc dziś rano jak do pracy jechałem to mocno zacinał przy jeździe, balem sie, ze nie dojadę:/ jakies pomysly co to moze byc? Brat mówi zeby swiece sprawdzic, kolega ze moze cewka czy cos, no nie znam się

Opublikowano

To tak jak ja dwa lata, a teraz musiałem sprzegło wymienic  :obama:

 

Jedz do jakiegokolwiek mechaniora, on ci podepnie pod kompa i w 10 minut jak masz błędy to sie dowiesz o co chodzi. 

Opublikowano (edytowane)

Teraz byłem pogrzebać trochę w samochodzie i mam filtr powietrza zapaskudzony jakimś olejem czy czymś, nie wiem skąd to się tam wzięło no ale kij z tym. Może to być przyczyna awarii?

Koło siłki mam sklep z częściami to kupię i wymienię.

Edytowane przez Yakubu
Opublikowano

Nie wiem jaki masz silnik, ale 1.6 benzyniaki mialy problem z cewkami ( ale to chodzilby ci na 3 gary, gasl, szarpal),a 1.4 i 1.6 spotkalem z objawami, ze musialy troche ostygnac przy uszkodzonym czujniku temp. Tylko wtedy raczej trzeba poczekac dluzej niz 3 minuty na kolejne odpalenie, no i czuc byloby zapach benzyny, bo na podstawie jego pomiaru silnik dawkuje paliwo.

 

 

 

 

Tylko Alfa <sieg>

Opublikowano
  W dniu 23.02.2016 o 08:23, kanabis napisał(a):

To tak jak ja dwa lata, a teraz musiałem sprzegło wymienic  :obama:

 

Jedz do jakiegokolwiek mechaniora, on ci podepnie pod kompa i w 10 minut jak masz błędy to sie dowiesz o co chodzi. 

 

cały komplet sprzęgła wymieniałeś? jaki koszt z robotą?

Opublikowano

Tak całe nowe. Oczywiscie bez dwumasu bo jeszcze nie jest z nim zle a zabuliłbym dwa razy tyle.

 

Z robocizną tysiak u kuzynow. Tak, tych kuzynów, od kuzynek :D

Opublikowano
  W dniu 23.02.2016 o 14:35, Pajda napisał(a):

Nie wiem jaki masz silnik, ale 1.6 benzyniaki mialy problem z cewkami ( ale to chodzilby ci na 3 gary, gasl, szarpal),a 1.4 i 1.6 spotkalem z objawami, ze musialy troche ostygnac przy uszkodzonym czujniku temp. Tylko wtedy raczej trzeba poczekac dluzej niz 3 minuty na kolejne odpalenie, no i czuc byloby zapach benzyny, bo na podstawie jego pomiaru silnik dawkuje paliwo.

 

 

 

 

Tylko Alfa <sieg>

1.4 ehh szrot, wiem. Gdzies tam w internecie wyczytalem, ze olej w filtrze powietrza oznacza kiepską kondycję silnika i ze niby bez drogiej naprawy sie nie obejdzie. Zobaczymy, na razie wyczyscilem co nieco i wymieniłem ten filtr na funkiel nówkę za 38zl, rozbój w bialy dzień ehh. Pewnie i tak się zapaskudzi w kilka dni, najwyżej na złom oddam i alfe kupię. Da się jakas fajna do dyszki kupić?

Opublikowano

Jeden problem na dwa lata w aucie mającym kilkanaście i już plany zmiany? Zdiagnozuj najpierw co to jest, może jest jakieś info na forum golfa, jeszcze się okaże, że to jakaś pierdoła. Dowiedz się co, dowiedz się ile wyjdzie naprawa konkretnie i sie zastanowisz co dalej.

Opublikowano
  W dniu 23.02.2016 o 18:33, kanabis napisał(a):

156 JTD do dyszki? No kur.fa jak nie jak tak.  

 

Wytarguje za 9k i 1k na lawetę na najbliższy miesiąc jeszcze zostanie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Wymieniłem filtr powietrza i jakiś tydzień ok było, ale się zyebało w końcu ehh...

 

Wczoraj kilka śrubek wykręciłem żeby do świec zajrzeć, a tam dwie olejem zalane... Ehh no sam to tego chyba nie naprawię, bo żeby to uszczelnić to pół silnika trzeba rozkręcić xd

 

Ale z drugiej strony jak już bym wymienił te świece to ten olej i tak chuya tam zrobi, bo świece będą przykręcone i olej się nie dostanie na dół gdzie iskra idzie, rajt?

Edytowane przez Yakubu
Opublikowano

Przepaliła mi się lewa żarówka świateł mijania w kozag i30 :beksa: Tam chyba łatwo wymienić, nawet bez demontażu akumulatora. Jeno prawa wymaga wykręcenia zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...