kanabis 22 477 Opublikowano 5 lipca 2017 Opublikowano 5 lipca 2017 Nie. Odeslal wszystko tak jak bylo. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 5 lipca 2017 Opublikowano 5 lipca 2017 ja tydzien temu pojechalem do znajomego wymienic olej w skrzyni w e36, a oprocz oleju wymienilem chlodnice, bo stara rozje,balo na wjezdzie do warsztatu xD na 99% nie wytrzymała 30 minutowego toczenia sie w korku w pełnym słońcu i postanowila sie rozszczelnic. na szczescie silnik nie złapał temperatury i wygląda na to, ze wszystko jest si, ale budzet na kozak gurwa mpakiet poszedł na nową chłodnicę ;/ Cytuj
kanabis 22 477 Opublikowano 8 lipca 2017 Opublikowano 8 lipca 2017 Odebralem turbinke od miejscowego goscia sie tym zajmujacego. Pelna kulturka, trudne slowa, fachura. Zabulilem niestety 300zl za sprawdzenie i uregulowanie jej na magicznej maszynie. Ponoc miala mniej niz polowe standardowej wartosci czegos tam. Jednak Ostroleka to inna kultura. Nie jakas kur.wa co nie dosc ze sie nie zna to jeszcze gwarancji nie uznaje, to na chu,j wogole on ja wypisuje? Teraz kuta.siarz mi 3 paki powinien zwrocic. W poniedzialek jade do mechaniora niech mi wmontuje turbo. Zobaczymy czy to koniec telenoweli trwajacej juz miesiac. Cytuj
kanabis 22 477 Opublikowano 8 lipca 2017 Opublikowano 8 lipca 2017 No nie, za regeneracje to sie bierze dwa trzy razy tyle. Regenerowal to mi typ ktory tak pieknie wyje.bal mnie na gwarancji. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 8 lipca 2017 Opublikowano 8 lipca 2017 Nie chcę mówić, ale chyba zbyt szybko zacieszasz ze wydałes 3 stówy, i uslyszales trudne słowa, te s(pipi)ysyny ładnie opowiadają. Co ci zrobil z tą turbiną? myslalem ze ja albo się wymienia albo regeneruje. Cytuj
Bielik 733 Opublikowano 8 lipca 2017 Opublikowano 8 lipca 2017 Skoro zaczął fachowo tłumaczyć to najpewniej coś tam w niej regulowal. W przypadku tuningu też się mapuje i robi regulacje. Chociaż sam ekspertem nie jestem ale wymiana to nie jedyne wyjście xD Cytuj
kanabis 22 477 Opublikowano 9 lipca 2017 Opublikowano 9 lipca 2017 No tez myslalem tak jak kolega krupek i milan jednak okazalo sie ze turbina to bardziej zlozony mechanizm i na jej prawidlowe dzialanie i ewentualna naprawe do wyboru jest duuzoo wiecej opcji niz dwie podane wyzej. Moze byc typowo fizyczne zyebanie typu zajechany wirnik najczestsze gdy turbina glosno gwizdze , a moze byc potrzebna regulacja chyba przeplywu powietrza do turbiny czyli ta kalibracja ktora mi zrobili. Spoko jak cos nie bedzie tak jak trzeba to przeciez jest plus taki ze to na miejscu wiec moge wpasc z teleskopem i im wpier.dolic co nie W poniedzialek dam znac czy to juz ostatni odcinek telenoweli. Spokojnie milan alfa stoi juz miesiac w warsztacie xd hurraoptymizm sobie zdecydowanie daruje Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 9 lipca 2017 Opublikowano 9 lipca 2017 A no bo ja od początku myślałem, że Ty ją regenerować będziesz. Cytuj
kanabis 22 477 Opublikowano 9 lipca 2017 Opublikowano 9 lipca 2017 Ok bo chyba nie kazdy dobrze zrozumial. Rozje,bala mi sie turbina na poczatku roku. Znalazlem na allegro oferte regeneracji za 700zl. Skorzytalem. Teraz cos sie zaczela je,bac wiec probowalem odeslac do reklamacji. Gosc okazal sie totalnym burakiem i nawet nie zajrzal do turbiny i odeslal. Wiec olalem chu.ja bo tracilbym dalej czas i skorzystalem z oferty gosci na miejscu. Tutaj mi sprawdzili turbine i naprawili to czego kur.wa z kl turbo kwidzyn nie chciala. Teraz ponoc tylko wsadzic i jezdzic. Ponoc xD Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 9 lipca 2017 Opublikowano 9 lipca 2017 No w jakieś dalsze trasy to bym na razie na Twoim miejscu nie jeździł, bo z turbiną to jak z bombą z opóźnionym czasem zapłonu. Cytuj
kanabis 22 477 Opublikowano 15 lipca 2017 Opublikowano 15 lipca 2017 Koniec telenoweli panowie. Wina byla tak jak mowili turbiny.Turbina teraz dziala w 100%, pouszczelniane wszystko w silniku i wydechu i alfa chodzi najlepiej w historii, zbiera sie pieknie Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 15 lipca 2017 Opublikowano 15 lipca 2017 Też muszę się zabrać za swoją turbinę, ehh. A tymczasem, wczoraj 2 żaróweczki do ksenonów. 400 zł, piękny kawalerze. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 15 lipca 2017 Opublikowano 15 lipca 2017 Czytałem kiedyś, że najlepsze jazdy będą z reflektorami LED za parę lat. Teoretycznie mają działać dożywotnio, w praktyce też mogę się zepsuć, uszkodzić, czy zmatowieć, a wtedy do wymiany cały reflektor. Ciekawe co Janusze będą robić jak się IntelliLuxy w Astrze K w 2030 zepsują. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 15 lipca 2017 Opublikowano 15 lipca 2017 Nie wiem jak z żywotnością ale jak te ledy świecą, o Panie. Noc jak dzień. Do tego autoamtycznie zmienianie długie/ mijania. Super sprawa. No polecam. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 15 lipca 2017 Opublikowano 15 lipca 2017 To znaczy, ja z reflektorów jestem mega zadowolony, zimą bardzo się przydają, długie to jak w rajdówce. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Opublikowano 6 sierpnia 2017 Dziś mi się zapaliła kontrolka silknika. Mam nadzieję, że to chodzi o turbo, które domaga się regeneracji. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Opublikowano 8 sierpnia 2017 Przeładowałem Turbo i tryb awaryjny wskoczył. Zaczynam się rozglądać za regeneracją. Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Ostatnio jadę, włączam tempomat i nagle wszystkie wskaźniki na zegarach w dół, wspomaganie kiery wyłączone, silnik po prostu zgasł. Odpaliłem, załapał od razu i jechałem dalej, ale teraz trochę się cykam włączyć tempomat (a specjalnie nie mam czasu jechać na mniej uczęszczaną drogę by wrzucić ponownie) Jak myślicie, co za ustrojstwo? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Wydaje mi się, że to nie ma nic wspólnego z tempomatem. Może czujnik położenia wału? Może pompa paliwa? Ja bym zaczął od diagnozy na komputerze. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Ja dzisiaj odebrałem Miatkę z "nowym" silnikiem. Jest duuużo lepiej, od razu czuć poprawę, widać, że oryginalny silnik był je,bnięty. Odzyskał swoje skromne 110KM, nie ma problemu z ciśnieniem oleju, jest cacy, oby działał jak najdłużej. Teraz do roboty zostało: - rozebrać pół samochodu żeby dostać się do czujników poduszek - pobawić się czujnikiem obrotu koła, bo jest błąd ABSu - wymienić wahacz bo jest zbyt duży kąt pochylenia koła - ustawić zbieżność, bo ściąga przy hamowaniu - zaimpregnować dach ze ścierki - wymienić radio bo płyty się zacinają - kupić bat anteny bo komuś przeszkadzał - wypłukać silnik i wymienić olej - wypłukać i wymienić płyn chłodzący - zająć się skórą na fotelach - uzupełnić wyposażenie bagażnika, bo nie ma wypełnienia bagażnika - jeszcze parę drobiazgów Kosmetyka. Cytuj
kanabis 22 477 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Dziś mi się zapaliła kontrolka silknika. Mam nadzieję, że to chodzi o turbo, które domaga się regeneracji. Z ta regeneracja to uwazaj xD Cytuj
_Red_ 12 023 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Kabi poleci fachowców od turbin xd Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 9 sierpnia 2017 Opublikowano 9 sierpnia 2017 No robię w Boschu raczej. Toć Kabi w moim rodzinnym mieście robił na początku xd Cytuj
WisnieR 2 739 Opublikowano 11 sierpnia 2017 Opublikowano 11 sierpnia 2017 Ostatnio jadę, włączam tempomat i nagle wszystkie wskaźniki na zegarach w dół, wspomaganie kiery wyłączone, silnik po prostu zgasł. Odpaliłem, załapał od razu i jechałem dalej, ale teraz trochę się cykam włączyć tempomat (a specjalnie nie mam czasu jechać na mniej uczęszczaną drogę by wrzucić ponownie) Jak myślicie, co za ustrojstwo? Może to mieć związek z tempomatem gdyż tempomat po prostu steruję przepustnicą. Jak jest uszkodzony to zamknął przepustnicę i .... silnik zgasł. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.