Skocz do zawartości

Awarie, usterki, niedomagania


Gość osiol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ja tydzien temu pojechalem do znajomego wymienic olej w skrzyni w e36, a oprocz oleju wymienilem chlodnice, bo stara rozje,balo na wjezdzie do warsztatu xD na 99% nie wytrzymała 30 minutowego toczenia sie w korku w pełnym słońcu i postanowila sie rozszczelnic. na szczescie silnik nie złapał temperatury i wygląda na to, ze wszystko jest si, ale budzet na kozak gurwa mpakiet poszedł na nową chłodnicę ;/

Opublikowano

Odebralem turbinke od miejscowego goscia sie tym zajmujacego. Pelna kulturka, trudne slowa, fachura. Zabulilem niestety 300zl za sprawdzenie i uregulowanie jej na magicznej maszynie. Ponoc miala mniej niz polowe standardowej wartosci czegos tam. Jednak Ostroleka to inna kultura. Nie jakas kur.wa co nie dosc ze sie nie zna to jeszcze gwarancji nie uznaje, to na chu,j wogole on ja wypisuje? Teraz kuta.siarz mi 3 paki powinien zwrocic.

 

W poniedzialek jade do mechaniora niech mi wmontuje turbo. Zobaczymy czy to koniec telenoweli trwajacej juz miesiac.

Opublikowano

Nie chcę mówić, ale chyba zbyt szybko  zacieszasz ze wydałes 3 stówy, i  uslyszales trudne słowa, te s(pipi)ysyny ładnie opowiadają.

Co ci  zrobil z  tą turbiną? myslalem ze ja albo  się wymienia albo regeneruje.

Opublikowano

No tez myslalem tak jak kolega krupek i milan jednak okazalo sie ze turbina to bardziej zlozony mechanizm i na jej prawidlowe dzialanie i ewentualna naprawe do wyboru jest duuzoo wiecej opcji niz dwie podane wyzej.

 

Moze byc typowo fizyczne zyebanie typu zajechany wirnik najczestsze gdy turbina glosno gwizdze , a moze byc potrzebna regulacja chyba przeplywu powietrza do turbiny czyli ta kalibracja ktora mi zrobili.

 

Spoko jak cos nie bedzie tak jak trzeba to przeciez jest plus taki ze to na miejscu wiec moge wpasc z teleskopem i im wpier.dolic co nie

W poniedzialek dam znac czy to juz ostatni odcinek telenoweli. Spokojnie milan alfa stoi juz miesiac w warsztacie xd hurraoptymizm sobie zdecydowanie daruje

Opublikowano

Ok bo chyba nie kazdy dobrze zrozumial.

Rozje,bala mi sie turbina na poczatku roku. Znalazlem na allegro oferte regeneracji za 700zl. Skorzytalem. Teraz cos sie zaczela je,bac wiec probowalem odeslac do reklamacji. Gosc okazal sie totalnym burakiem i nawet nie zajrzal do turbiny i odeslal. Wiec olalem chu.ja bo tracilbym dalej czas i skorzystalem z oferty gosci na miejscu. Tutaj mi sprawdzili turbine i naprawili to czego kur.wa z kl turbo kwidzyn nie chciala.

 

Teraz ponoc tylko wsadzic i jezdzic.

 

Ponoc xD

Opublikowano

Koniec telenoweli panowie. Wina byla tak jak mowili turbiny.Turbina teraz dziala w 100%, pouszczelniane wszystko w silniku i wydechu i alfa chodzi najlepiej w historii, zbiera sie pieknie :banderas:

Opublikowano

Czytałem kiedyś, że najlepsze jazdy będą z reflektorami LED za parę lat. Teoretycznie mają działać dożywotnio, w praktyce też mogę się zepsuć, uszkodzić, czy zmatowieć, a wtedy do wymiany cały reflektor. Ciekawe co Janusze będą robić jak się IntelliLuxy w Astrze K w 2030 zepsują.

Opublikowano

Nie wiem jak z żywotnością ale jak te ledy świecą, o Panie. Noc jak dzień. Do tego autoamtycznie zmienianie długie/ mijania. Super sprawa. No polecam.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ostatnio jadę, włączam tempomat i nagle wszystkie wskaźniki na zegarach w dół, wspomaganie kiery wyłączone, silnik po prostu zgasł. Odpaliłem, załapał od razu i jechałem dalej, ale teraz trochę się cykam włączyć tempomat (a specjalnie nie mam czasu jechać na mniej uczęszczaną drogę by wrzucić ponownie)

Jak myślicie, co za ustrojstwo?

Opublikowano

Ja dzisiaj odebrałem Miatkę z "nowym" silnikiem. Jest duuużo lepiej, od razu czuć poprawę, widać, że oryginalny silnik był je,bnięty. Odzyskał swoje skromne 110KM, nie ma problemu z ciśnieniem oleju, jest cacy, oby działał jak najdłużej. Teraz do roboty zostało:

 

- rozebrać pół samochodu żeby dostać się do czujników poduszek

- pobawić się czujnikiem obrotu koła, bo jest błąd ABSu

- wymienić wahacz bo jest zbyt duży kąt pochylenia koła

- ustawić zbieżność, bo ściąga przy hamowaniu

- zaimpregnować dach ze ścierki

- wymienić radio bo płyty się zacinają

- kupić bat anteny bo komuś przeszkadzał

- wypłukać silnik i wymienić olej

- wypłukać i wymienić płyn chłodzący

- zająć się skórą na fotelach

- uzupełnić wyposażenie bagażnika, bo nie ma wypełnienia bagażnika

- jeszcze parę drobiazgów

 

 

Kosmetyka.

Opublikowano

Ostatnio jadę, włączam tempomat i nagle wszystkie wskaźniki na zegarach w dół, wspomaganie kiery wyłączone, silnik po prostu zgasł. Odpaliłem, załapał od razu i jechałem dalej, ale teraz trochę się cykam włączyć tempomat (a specjalnie nie mam czasu jechać na mniej uczęszczaną drogę by wrzucić ponownie)

Jak myślicie, co za ustrojstwo?

 

Może to mieć związek z tempomatem gdyż tempomat po prostu steruję przepustnicą. Jak jest uszkodzony to zamknął przepustnicę i .... silnik zgasł.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...