Mustang 1 734 Opublikowano 11 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2017 Ja pogooglowałem z kolei dzisiaj i rzeczywiście jest już sporo skarg, że w Audi nie działa Android Auto na najnowszym sofcie. Co za czasy, odbierasz auto i czekasz na update. No ale jeździć się da, tylko chciałoby się w końcu przerzucić Waze na duży ekran, w końcu po to zamówiłem tę opcję. Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 11 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2017 Audi, przewaga dzięki technice. To potwierdza, że różnica między klasą premium a średnią się mocno zatarła. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 11 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2017 Trochę beka, że wypuścili update, na którym Androidy po prostu nie działają. Nie wiem kto to i jak testował. Ale jak naprawią powinno być git, w BMW w ogóle nie można mieć AA, bo BMW wie lepiej czego chcą klienci. Może dlatego mają klasyczne nawiewy we wszystkich modelach, żeby było gdzie telefon przyczepić. Czy się zatarła. Hmm, marki nie-premium czasem nawet lepiej ogarniają te systemy nawigacji, bluetoothy, androidy auto i ekrany. Natomiast materiały A3 we wnętrzu są jednak zauważalnie lepsze niż w Astrze, spasowanie elementów w moim egzemplarzu chyba idealne i jak pisałem na razie odpukać zero świerszczy czy stuków. Z drugiej strony być może identycznie zdanie miałbym o Golfie, chociaż Golf ostatnio też się zrobił trochę premium. Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 11 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2017 Kilka razy zaglądałem do Toyoty Corolli, albo Auris, najnowszych modeli. Wnętrze wygląda dość solidnie, ciekaw jestem, czy tylko tak wygląda, przejechałbym się z ciekawości. Rodzice mieli Corollę 2002 i po 300k przebiegu w środku nadal był cicho i nic nie pukało. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 12 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2017 (edytowane) Wnętrze Aurisa to dramat. Ileś różnych materiałów na samej desce. Pseudo skóra, plastik, stal, plastik imitujący alu, jakieś obszycia no i fotele jak z MPK. Do tego strzelają i piszczą te materiały po 100 tys jak w trabancie (kolega ma Aurisa). Niestety ale mityczna jakość Toyoty to przeszłość i jest to obecnie 100% samochód dla ludu co widać po poziomie cenowym i większym spadku wartości względem poprzednich generacji. Edytowane 12 sierpnia 2017 przez balon Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 12 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2017 Aurisa kiedyś oglądałem, bekowy był ten zegarek w stylu taniego kalkulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza
Banny 2 656 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2017 Dzięki koledzy za odpowiedzi, zapomniałem o tym temacie a wyjechałem w góry. Także trochę się cykałem by ponownie włączyć tempomat, ale odważyłem się i było już wszystko okej, później już bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza
WisnieR 2 703 Opublikowano 31 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2017 (edytowane) Coś dziwnego usłyszałem przy opuszczonej szybie dziś. Takie klekotanie z okolicy kolektorów wydechowych. 6 cylindrów po 4 szklanki na cylinder po 35zl sztuka. Ach te bezawaryjne BMW. Edytowane 31 sierpnia 2017 przez WisnieR Cytuj Odnośnik do komentarza
qvstra 3 210 Opublikowano 31 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2017 W moim po ostatnim upalaniu coś zaczęło stukać z tyłu podczas przyspieszania oraz przy hamowaniu silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza
szejdj 2 804 Opublikowano 1 września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 września 2017 Ja mam chyba luzy na zaworach i niedokręcony kolektor wydechowy. Mam nadzieję, że to mam a nie coś poważniejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 1 września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 września 2017 Znowu Miatka, czy Golfik? Cytuj Odnośnik do komentarza
szejdj 2 804 Opublikowano 1 września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 września 2017 (edytowane) Miatka, ale to wina tych gości co mi wkładali silnik, patałachy straszne. Już nawet nie jadę do nich z reklamacją, niech spier,dalają. Edytowane 1 września 2017 przez S(pipi)ix Cytuj Odnośnik do komentarza
kanabis 22 421 Opublikowano 1 września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 września 2017 A u mnie klekot chodzi jak z salonu Tylko jakas kur.wa mi lusterko na parkingu je.bla ze sie macha :/ Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 1 września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 września 2017 To składane masz teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Plugawy 3 661 Opublikowano 1 września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 września 2017 Na przegladzie wyszedl mi wynik z sondy lambda trzykrotnie za duzy. Koles powiedzial, ze chyba za malo powietrza dostaje i paliwo jest nie do konca spalane i trzeba to sprawdzic. Co moze szwankowac? Przyznam, ze po wymianie filtra paliwa spala wyraznie mniej samochod, nie to co bylo ostatnio xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Pajda 2 282 Opublikowano 1 września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 września 2017 Ja mam chyba luzy na zaworach i niedokręcony kolektor wydechowy. Mam nadzieję, że to mam a nie coś poważniejszego. Wraz z biegiem czasu - luzy zaworowe zanikają, a nie się pojawiają. Dlatego wymienia się płytki na cieńsze lub szklanki na krótsze. Brak luzu skutkuje niedomykaniem się zaworu, co najpierw objawia się głośniejszą pracą, pózniej wypadaniem zapłonu, a w końcu na braku kompresji w cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 9 października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 października 2017 (edytowane) Ech, latem nie działała mi klima, bo jakieś gunwo mi pogryzło przewody i wyciekł czynnik, a teraz jak zaczęły się chłody, to nie leci ciepłe powietrze z nagrzewnicy.Myślałem, że pierdoła, może termostat, ale: do wymiany pompa wody, wyczyszczenie układu chłodniczego, w którym z racji uszkodzenia obiegu wody osiadło sporo syfu i kamienia, wyczyszczenie nagrzewnicy z nagaru. Łącznie 600 zł, spodziewałem się więcej jak wpierw szacowali nawet wymianę nagrzewnicy (dodatkowe 600-680 zł sprzęt i robocizna). Ciekawe, czy powyższe objawy zwiastują coś gorszego na horyzoncie. Byle do przyszłego roku - wznowi się działalność i auto pójdzie na OLX póki coś warte i poszuka się Astry K w kombi. Same pierdoły padają w tym hujdaju, ale zawieszenie, hamulce i mechanika na razie są w bardzo dobrej kondycji. Na i40 raczej się nie przesiądę, odpocznę od marki. Edytowane 9 października 2017 przez _Red_ Cytuj Odnośnik do komentarza
WisnieR 2 703 Opublikowano 9 października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 października 2017 600zl wydał na naprawę i marudzi. Kupuj te astrę to zobaczysz co to znaczy zostawić auto u mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 9 października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 października 2017 Właśnie cieszę się, ze 600 a nie 1200, ale zobaczymy, na jak długo to wystarczy. A z drugiej nie cieszę, bo od kupna wladowalem klocka w klime, zeby w koncu działało chłodzenie, to teraz grzanie leży. A z tą astra coś nie teges? Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 9 października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 października 2017 Nic Redziu. Auto jak auto z segmentu C. Dość ładne, dość małe z tyłu. No ale to opel. pewno g owno bo 15-20 letnie Vectry i Astry mają czasami problemy z rdzą... Teściu ma tę k z salonu 125km turbo benzin. Fajne żwawe (jak się mocno nie dociąży) autko, z dobrym jak na tą cenę wyposażeniem i materiałami. On ma wersję demo to już w ogóle wyposażenie jak w segmencie wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 9 października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 października 2017 red, a jak wymieniasz pompę wody to nie od razu rozrząd? Cytuj Odnośnik do komentarza
Dud.ek 2 045 Opublikowano 10 października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 października 2017 Pewnie ma na pasku klinowym a nie na rozrządzie. Nagrzewnice wystarczy przeplukac kretem. Naprawa kosztuje 1.50zl i w 90 % skutkuje ponownym grzaniem. Ale to metoda dla grubasów handlarzy, druciarzy co robia u mietka w stodole wiec lepiej kupic nowa. Albo dobrze odpowietrzyc układ. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 994 Opublikowano 10 października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 października 2017 (edytowane) Nie wymienialem rozrządu (na lancuchu). Balon, thx za info, celowalbym w 1.4 150KM, ponoc calkiem przyjemne auto do miasta. A kombi Astry K mi sie duzo bardziej podoba z tylu niz heczbek. <33 http://dixi-car.pl/images_local/modele/miniatury/astra-5-kombi-dynamic-czerwona.jpg Meh http://pictures.trader.pl/eurotax/pictures/e/d0/10950b74ce5add0972be504c48f59479.jpg Edytowane 10 października 2017 przez _Red_ Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 10 października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 października 2017 Mi ten tył w kombi się trochę kojarzy z ambulansem Polonezem, taka jakby dobudówka. Za to hatchback bardzo fajny. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 10 października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 października 2017 No fakvkombi tył straszny. Czarne kombi z tym dobudowanym tyłem i srebrną listą wygląda jak karawan pogrzebowy :/ Z kombi w segmencie C polecałbym zdecydowanie Golfa VII (z tym, że to trochę inna półka cenowa), a z porównywalnego poziomu cenowego to Megan GT albo Leona. Zdecydowanie zgrabniejsze auta. Z drugiej strony nie myślałeś, żeby ciut dołożyć (na racie leasu z 200-400 zł?) i wziąć kombi z segmentu D czyli prawilnego pod ten rodzaj nadwozia (np nową Insignię). Miejsca z gówniakami nigdy dość, a kombi z segmentu D są o wiele bardziej proporcjonalne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.