Mustang 1 743 Opublikowano 10 października 2017 Opublikowano 10 października 2017 Jak Red głównie po mieście jeździ, to po co mu Insignia? Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 10 października 2017 Opublikowano 10 października 2017 Yyyy to po co mu kombi? Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 10 października 2017 Opublikowano 10 października 2017 (edytowane) Miało scalić Kombi dlatego, że ma (będzie miał na dniach) dzieci. Mustang nie wiem czy masz dzieci ale chyba nie. Uwierz mi że miejsca nigdy dość. Ponadto Red to stateczny już Pan, z pewnym dorobkiem życiowym i np jak dla mnie te kombi wciskane w komakty to taka sztuka dla sztuki i tak se to wygląda (pozdro Mozi hehe), szczególnie przód jest zbyt krótki do długości całego nadwozia. Kilka lat temu w ogóle nie do pomyślenia, a kombi były tylko w segmencie D i E. Dla mnie kombi w kompaktach to idealny samochód dla PH. Racjonalna cena, a duży bagażnik na próbki i materiały. Zobacz np auta Premium typu BMW,Audi nie bawi się w kombiaki w swoich najmniejszych modelach. No i ma teraz kompakta, może czas na coś większego? Z drugiej strony co to za argument że jeździ głównie po mieście? To niech kia picanto bierze. Edytowane 10 października 2017 przez balon Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 10 października 2017 Opublikowano 10 października 2017 Jak Red głównie po mieście jeździ, to po co mu Insignia? Kombi prócz wyglądu w sumie nic nie przeszkadza, a nawet z jednym jak jedzie gdzieś poza miasto chociażby raz czy dwa razy do roku, to będzie to dodatkowe miejsce błogosławić. I w sumie nawet bez tego się przydaje często dodatkowy litraż w bagażniku, a to jakiś mebel trzeba przewieźć a to coś większego i nie raz, nie dwa pomyśli sobie, że k,urwa dobrze było kombi brać. W drugą stronę raczej tak by nie pomyślał. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 10 października 2017 Opublikowano 10 października 2017 (edytowane) Renault Twizy Bagażnik na żonę z guwniakiem i wózek ma. Edytowane 10 października 2017 przez krupek Cytuj
WisnieR 2 738 Opublikowano 10 października 2017 Opublikowano 10 października 2017 (edytowane) Właśnie cieszę się, ze 600 a nie 1200, ale zobaczymy, na jak długo to wystarczy. A z drugiej nie cieszę, bo od kupna wladowalem klocka w klime, zeby w koncu działało chłodzenie, to teraz grzanie leży. A z tą astra coś nie teges? Po prostu porównaj ceny części astry, a i30. Są nieco wyższe w przypadku niektórych dość drogich elementów jak np. sondy. Z samochodem wszystko w porządku Podpowiem - 600zł to bardzo mało ;) Aczkolwiek wiadomo nowe to nowe i mniejsze ryzyko. Choć ten i30 to też jakiś wiekowy nie jest chyba. Edytowane 10 października 2017 przez WisnieR 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 10 października 2017 Opublikowano 10 października 2017 Te brewki robią robotę, całkiem inne auto. Na początku nie rozpoznałem nawet. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 10 października 2017 Opublikowano 10 października 2017 Praktyczne, wspaniale się prowadzi, duży bagażnik, świetny dźwięk, sportowy rodowód, niemiecka technologia. A nie jakieś Hjundaje z salonu. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 10 października 2017 Opublikowano 10 października 2017 Dziś odebrałem auto po regeneracji Turbo, 2k w plecy, ale przyspiesza zauważalnie lepiej, nie ma turbo dziury, no i mam nadzieję, że nie będzie już świrował, tracił mocy i wywalał błędu przechodząc w tryb awaryjny. Cytuj
kanabis 22 476 Opublikowano 11 października 2017 Opublikowano 11 października 2017 U mnie cos jakby obcieralo przy skrecaniu, mechanik ktory ostatnio mi robil robote z korozja mowio ze to pompa wspomagania. Ale glupio sie usmiechal wiec mu nie wierze. Pewno piniondz wyczul Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 11 października 2017 Opublikowano 11 października 2017 Dobrze mieć mechanika który daje znać gdy chce okraść klienta, trzeba tylko wyczuć moment w którym się głupio uśmiecha xD 1 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 4 listopada 2017 Opublikowano 4 listopada 2017 Ja na szczęście raczej nie korzystam juz, ale pamiętam te mordy reagujące na pytanie " to ile się należy". Tak jakby nie mógł usiąść i wczesniej przygotowac kalkulację, tylko pod nosem leci " to bedzie...100 czujnik, 120 wymiana, tu to tu tamto to to to......DEJ MNIE SZEŚĆSET PLUS ZA PŁYN DWADZIEŚCIA I GRA" Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 4 listopada 2017 Opublikowano 4 listopada 2017 To zastanawianie się to raczej cos ala: robie to bo to kocham, ale juz jak chce pan za to placic, to niech pomysle... xD 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 14 listopada 2017 Opublikowano 14 listopada 2017 W czwartek umówiłem się na update softa w Audi, powinien naprawić Android Auto. Hype jak przed nowym dashem na konsoli. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 16 listopada 2017 Opublikowano 16 listopada 2017 No i w końcu działa jak trzeba. Miło wyświetlić sobie Waze na ekranie auta, a smartfonowi dać się ładować z wyłączonym ekranem. Spotify też działa dobrze, a jakość dźwięku jest chyba lepsza niż przez bluetooth. Mam nadzieję, że nie będzie problemów ze stabilnością, ale może okrojony interfejs po kablu nie będzie płatał figli - do sprawdzenia w trasie. Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 4 stycznia 2018 Opublikowano 4 stycznia 2018 (edytowane) ehh huczało coś w przednim kole po lewej stronie, mówię łożysko. Tak też było tylko nie z tej strony, a rękę bym sobie dał uciąć, że to lewa. W ten sposób mam dwa nowe łożyska z przodu i trochę mniej kasy w portfelu niż powinienem Edytowane 4 stycznia 2018 przez D.B. Cooper Cytuj
Plugawy 3 687 Opublikowano 27 stycznia 2018 Opublikowano 27 stycznia 2018 Myślałem już, że spaliłem silniczek od wycieraczek przednich, bo jak mroziło to włączyłem je i jak nie ruszyły to myślałem, że je wyłączyłem, ale musiałem dać drugi tryb i po 3 minujtach jak wróciłem do auta, które było na chodzie, to (pipi)ało w środku spalenizną. Dzisiaj dopiero sprawdziłem bezpieczniki i jeden był padnięty, ale i tak nie zapier.dalają tak jak kiedys, w sumie to nawet lepiej Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 27 stycznia 2018 Opublikowano 27 stycznia 2018 W Punto problemy z kapryśną tylną wycieraczką skończyły się po wymianie akumulatora. Cytuj
Mike 97 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 W dniu 10.10.2017 o 09:17, balon napisał: (...)jak dla mnie te kombi wciskane w komakty to taka sztuka dla sztuki i tak se to wygląda (pozdro Mozi hehe), szczególnie przód jest zbyt krótki do długości całego nadwozia. Kilka lat temu w ogóle nie do pomyślenia, a kombi były tylko w segmencie D i E. Co Ty pie*dolisz? Kombi w segmencie C to standard od jakiegoś ćwierć wieku Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Ale nie napisałem nigdzie, że to obecnie nie standard czy jakieś nowum. Hehe fakt te kilka lat to tak właśnie z 20 (niefortunny skrót myślowy . Dla mnie hatche to zbyt małe/krótkie auta i w kombi lub sedanie często tracą swoje proporcje i atrakcyjny wygląda. Nie dopisałem IMO ale chyba to oczywiste. Z drugiej strony rozumiem takie ssanie na te nadwozia bo jest bardzo dobra relacja ceny/ładowności Cytuj
Mike 97 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Słaba argumentacja - obecne C jest wielkości D sprzed dwóch dekad, więc zarzucanie mu braku proporcji to Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.