Skocz do zawartości

Awarie, usterki, niedomagania


Gość osiol

Rekomendowane odpowiedzi

No nie podobają mi się i h uj, są dla mnie nieproporcjonalne bo mają za duże kabiny+bagażniki względem przodu. Co mam innego powiedzieć? Że są jednak dla mnie ładne bo jest ich dużo, są opłacalnà inwestycją dla ludu czy jako narzędzie dla przedstawiciela handlowego, a kiedyś vectra B była wielkości obecnej Astry (nomen omen chyba najbrzydszego kombi jakie widziałem)?

Sorry stary, ci się takie auta podobają mi nie:pizza:

 

 

Edytowane przez balon
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No to nie pitol, że kiedyś nie było kombi niższej klasy średniej i że to sztuka dla sztuki. Sztuka dla sztuki to kombi segmentu D, gdzie możliwości przewozowe niewiele lepsze jak w C, a koszty zdecydowanie większe.

 

Insignia B ST - 560l

Astra K ST - 540l

 

ale fajnie bo Insignia ma dłuższą mordę :sir:

Odnośnik do komentarza

No ale żeby nie było mi się kombi podobają. Nie podoba mi się tylko większość z segmentu C i wszystskie z B czyli te fabie, 208 itp. 

 

@Mike ale co ty mi podajesz? Pojemność bagażnika? Na hu mi to? Przecież wiem i tego nie neguję, że jeżeli chodzi o pakowność i bagażnik to C = się często D. Jednak ilość miejsca w środku (np ilość na nogi z tyłu taki golf vs pasaretti czy Focus vs Mondeo), rozstaw osi czy proporcje to już często znaczna różnica. Jakby to było takie oczywiste czylo kombi klasy C i D różniłyby się tylko 20l bagażnika to chyba nikt by nie kupował segmentu D, który jest często 20-40 tys droższy od swoich mniejszych braci.

 

Zresztą nie wiem o co ta dyskusja od 5 postów. Tobie się takie auta podobają mi nie i nic więcej chyba z tym nie zrobimy? 

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 5 tygodni później...

No i mam problem. Stoi mi zegar w aucie: czas, data (wiadomo). Ustawiłem sobie czas 00:00 by nie mylić się która godzina i następnego dnia jest 00:27, dzisiaj jest już 00:32. 
Nie wiem kompletnie co może tak spowalniać zegar. Bezpieczniki? Kurła, czytałem na forum BMW, to jednemu typowi, w jakimś starym aucie padła płyta główna od licznika. 
Płyta główna od licznika?
Oczywiście wróciłem do BMW, tyle że używana, seria 1, F20,
Przed zakupem auta, byłem w ASO, wszystko sprawdzili, nie bite, wszystko działa poza podgrzewaczem do spryskiwaczy (koszt wg cennika 490 zł). I nikt się nie skapnął, że zegar stoi w miejscu :/

Nie wiem kompletnie gdzie może być przyczyna awarii. 

Auto niby nie bite ale jednak ten podgrzewacz nie działa + spec mechanik zauważył, że pod maską z prawej strony, śruba jest krzywo wkręcona i to zardzewiała. Czyli coś tam musieli grzebać :pechowiec: 
@Pajda będziesz wiedział, gdzie szukać problemu? W serwisie pewnie zawołają 2500 zł za zmianę płyty/oprogramowania cz czego tam.

Edytowane przez grzybiarz
Odnośnik do komentarza

Ja bym sprawdził najpierw złącze od wiązki która idzie do zegarów. Nie wiem jak w Twoim modelu, ale często zegarek jest zasilany osobnym przewodem ( napięcie podwane cały czas) od reszty wskażników ( zasilanie po stacyjce). Moze byc tak, że co jakiś czas zanika zasilanie zegarka i nie ma podtrzymania, przez co resetuje się do godziny 0:00 i zaczyna od nowa . Chyba, że faktycznie przestaje odliczać czas i zatrzymuje się w miejscu, wtedy to nie mam pojęcia.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

To ja sie podepnę:

 

ostatnio zauważyłem a raczej usłyszałem dźwięk "puszek" stukających, [tak jak przy weselnych (kiedyś) autach doczepiano na sznurku] - dzieje się to gdy jeżdżę po starówce, po kamiennym bruku. 
Strasznie irytujące to jest. Na kanale nie byłem, spojrzałem tylko jak mogłem na parkingu i nic nie zwisa z podwozia 
 

 

Odp z forum Lexa:

 

AeJd56y.png

 

A Wy jak myślicie?

Oraz jaki koszt tego będzie? Pytam, by się zorientować przed wizytą u mechanika ; )

Odnośnik do komentarza
24 minuty temu, Pajda napisał:

Moze byc tak, że co jakiś czas zanika zasilanie zegarka i nie ma podtrzymania, przez co resetuje się do godziny 0:00 i zaczyna od nowa

Właśnie on się nie resetuje, tylko stoi w miejscu, a raczej idzie pomału. Bo jak wcześniej pisałem posta to było 00:32, tera jechałem to było już 00:42. W 1,5 godziny nabiło 10 minut. Nie kumam tego w ogóle.

Odnośnik do komentarza

@grzybiarz

 

Polecam po prostu oddać auto do specjalisty od BMW, ale nie do ASO. Przede wszystkim jedź na sprawdzenie stanu akumulatora! W BMW od 2005 jest to najważniejsze co może być w aucie - sprawny akumulator. Jak masz go na wykończeniu to zaczną Ci padać moduły. Przy słabym akumulatorze samochód zaczyna ograniczać pobór prądu - podobno zaczyna właśnie od zegarka bo jest zasilany bezpośrednio z niego podając mu mniejszy prąd o mniejszej częstotliwości czyli liczy wolniej sekundy :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

U ciebie jest problem który trzeba zdiagnozować na miejscu, tutaj możemy tylko gdybać. Może być poluzowana osłona termiczna tłumika, katalizator wysypał się i utkną w tłumiku końcowym. Takich bzdet można nawymyślać dużo. Usterka cieżka do zdiagnozowania ale łatwa do usunięcia.

Edytowane przez Dud.ek
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...