Dud.ek 2 058 Opublikowano 3 grudnia 2019 Opublikowano 3 grudnia 2019 (edytowane) Jak sie drzwi nie przestawiły to ich nawet nie odkręcali tylko ściągli na zawiasie. wspawanie progu ma jedynie wpływ na korozje, bo spawając odgrzali Ci ocynk w miejscach spawu którego w sposób 100% nie da sie zabezpieczyć w profilach zamknietych czyli od strony wewnętrznej. Popatrz pod maską na śruby błotnika prawego czy są porysowane czy wymienili na nowe. Jak na nich nie bedzie widać śladów demontażu to naprawa wykonana w dużą dbałością. Edytowane 3 grudnia 2019 przez Dud.ek 1 Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 Niezly numer wywinela audiczka - podczas jazdy autostrada w srogim deszczu padla wycieraczka w polowie ruchu xD ostatnie 15km do zjazdu na szczescie bylo, wiec jakos sie dokulalem, pozniej nastepne 15km do miejsca docelowego z glows wklejona szybe praktycznie niestety to nie bezpiecznik Cytuj
mcp 2 017 Opublikowano 13 grudnia 2019 Opublikowano 13 grudnia 2019 nie prościej ci było szyberdach otworzyć i jechać z łbem na wierzchu? widoczność na pewno byłaby lepsza Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 4 lutego 2020 Opublikowano 4 lutego 2020 2 lata i 30k km temu regenerowałem turbinę, czyli niezbyt dawno temu, a od kilku dni zaczęła mi gwizdać przy przyspieszaniu. Auto normalnie przyspiesza i ciągnie, ale dźwięk jest niepokojący. Do tego progi i nadkola zaprzyjaźniły się już z rdzą. No cóż, chyba będzie trzeba jakiś gruntowny przegląd zrobić i zdecydować, czy nie czas na nowe auto. Trochę szkoda, bo na technicznym przeglądzie ostatnio wyszło, że zawieszenie i reszta w porządku. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 24 lutego 2020 Opublikowano 24 lutego 2020 Zapomniałem wspomnieć, że tydzień temu posłuszeństwa odmówił mi w aucie akumulator. Niemiło mnie zaskoczył, chociaż z braku czasu olewałem wcześniej pewne sygnały (dłużej kręcił i dwa razy przez moment wyświetlał jakieś błędy po odpaleniu). W każdym razie 2,5 roku, 80k i wymiana mimo garażowania. Jak widać start stop i sporo korków nie służą. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Opublikowano 2 kwietnia 2020 W dniu 4.02.2020 o 09:15, krupek napisał: 2 lata i 30k km temu regenerowałem turbinę, czyli niezbyt dawno temu, a od kilku dni zaczęła mi gwizdać przy przyspieszaniu. Auto normalnie przyspiesza i ciągnie, ale dźwięk jest niepokojący. Okazało się, że regeneracja była robiona na ch.ujowych częściach. Teraz trzeba zrobić to kompleksowo i 4k lekko pójdzie Cytuj
WisnieR 2 738 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Opublikowano 2 kwietnia 2020 No ładnie cię najpierw jeden warsztat naciągnął, a teraz drugi próbuje. 4k za turbinę? Chyba (pipi)a za nową garreta. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Opublikowano 2 kwietnia 2020 (edytowane) Regeneracja turbiny, montaż, demontaż, wymiana przewodów, wymiana oleju, czyszczenie miski olejowej i coś tam jeszcze. Dają 2 lata gwarancji, wszystko w ASO Mitsubishi. W tym roku chcę sprzedać auto, więc mam nadzieję, że będzie łatwiej je sprzedać i się zwróci. Poprzednio robiłem w ASO Boscha i turbina wytrzymała jakieś 30k kilometrów. Tam to zje.bali równo, ale już po gwarancji, więc nic nie zrobię. Edytowane 2 kwietnia 2020 przez krupek Cytuj
WisnieR 2 738 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Opublikowano 2 kwietnia 2020 ASO Mitsubishi daje gwarancję na regenerację turbiny? ASO? Regenerację? Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Podwykonawca regeneruje i daje gwarancję na regenarację, oni kontrolują ten proces i dają gwarancję na montaż i pozdespoły, czyli to co zazwyczaj jest s(pipi)e przy tej naprawie. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 15 kwietnia 2020 Opublikowano 15 kwietnia 2020 Ta blaszka i ten dzyndzel trzymające hamulec ręczny to mają jakąś nazwę? Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 17 kwietnia 2020 Opublikowano 17 kwietnia 2020 dzyndzel to końcówka linki? blaszka to blaszka od ręcznego. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 18 kwietnia 2020 Opublikowano 18 kwietnia 2020 (edytowane) Nie, mam dwie takie blaszki i dwa dzyndzle i służą jedynie do stabilizacji szczęk hamulca ręcznego. Linka jest w innym miejscu. Jedna blaszka mi pękła i się koło zblokowało. Trzeba było się trytytką ratować, bo szpilki się obcierały o luźne szczęki. Wystarczyłoby wymienić blaszki i te dzyndzle, ale że nie wiedziałem jak się nazywają to kupiłem cały zestaw. Edytowane 18 kwietnia 2020 przez Yakubu Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 19 czerwca 2020 Opublikowano 19 czerwca 2020 Wsiadam rano do auta, zapłon poszedł, kontrolki poszły, radio się włącza, ale przy odpaleniu odcina, wszystko się wyłącza i alarm się włącza, ale wyje taki jakby ściszony. Stacyjka zablokowana. Dopiero jak ręcznie wyłączam alaram to można znowu zapłon włączyć, ale dzieje się tak samo, auto nie odpala. Dziwna sprawa, to akumulator, czy coś poważniejszego? Immobiliser? Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 19 czerwca 2020 Opublikowano 19 czerwca 2020 Chyba jakby był to akumulator to widać byłoby po desce - zanik kontrolek, różnie by świeciły, może lampy by też inaczej świeciły (np. u mnie 1 się paliła). Najprościej jednak zacząć od podładowania, zobaczyć co dalej - a potem ten immobiliser może powodować te problemy. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 19 czerwca 2020 Opublikowano 19 czerwca 2020 Może też być alternator. Dobra, zadzwonię i tak na assistance pewnie najpierw i potem się zobaczy. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 19 czerwca 2020 Opublikowano 19 czerwca 2020 Jednak akumulator padł. Przyjechała laweta, ale odpalili po kablach, podjechałem do serwisu i wymienili na momencie. 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 19 czerwca 2020 Opublikowano 19 czerwca 2020 Miałeś wcześniej jakieś objawy? Poza czasem opóźnieniem zapłonu, u mnie w Punto szwankowała tylna wycieraczka, w Audi ze dwa razy wyskoczyła niby awaria hamulców przy odpalaniu. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 20 czerwca 2020 Opublikowano 20 czerwca 2020 No właśnie chyba nic się działo. Ostatnio ojciec miał to samo, z dnia na dzień padł i do wymiany. Takie to auta dziś robio Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 1 sierpnia 2020 Opublikowano 1 sierpnia 2020 Bierz 19 cali i płacz potem Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Opublikowano 2 sierpnia 2020 (edytowane) Jak tak można? Edytowane 2 sierpnia 2020 przez Pajda Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Ale co? Jak nie trzymasz pod kocem tylko jezdzisz to normalne. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Je bać to przecież to koła. Nie te, to następne. Elo 1 Cytuj
WisnieR 2 738 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Opublikowano 2 sierpnia 2020 Niestety już tylko złomowanie zostało. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.