Opublikowano 27 października 20168 l kupilem 2 miesiace temu fabie I ,wersja 1,2 HTP 12 v (tak wiem gunwo obesrane) ale pali tyle co kosiarka , 5,7 literka w trasie do rzeczy: rocznik 2007, przebieg niby 100 tys z kawaleczkiem wymienilem : olej+ komplet filtrow , tulejki na wahaczach (sparciale gumy), alternator (nie trzymal napiecia) no i (pipi)a bierze mi olej, przejechalem niecaly 1000 km i (pipi)a jak wracalem A1 elegancko prujac zawrotne 120/km/h nagle mi zaczyna piszczec na czerwono kontrolka oleju dolalem 1l 10w40 i przestal drzec morde, w domu dolalem dla pewnosci jeszcze jeden literek nie wiem o co biega, silnik nie traci mocy, zadnych chmur niebieskiego dymu, przed kupnem przetrzepal go mechanik i powiedzial bierz panie obiecalem sobie ze silnika naprawial nie bede jak to beda pierscienie czy inne drogie gunwa co robiliscie jak wasze bryki zaczely brac olej? 12k za nia dalem Spoko pewno jakiś "dziadek" nią wcześniej jeździł i jak trochę przycisnąłeś i dynamiczniej jeździsz to trzeba posmarować.
Opublikowano 28 października 20168 l Boze jak sie ma sypac to wszytsko na raz... Moj problem( ostatnio to juz ktorys z kolei) polega na tym, ze w Peugeocie 308 SW znika( doslownie) mi plyn chlodniczy. Oddalem auto do warsztatu, koles sprawdzal i okazalo sie, ze przewody sa szczelne, poczym dolal plynu, pojezdzil i nie bylo zmian. Koles mowil, mi, ze moze wykonac test na zawartosc CO2 w plynie chlodniczym ale to €200 i lepiej sie wstrzymac i zobaczyc czy dalej bedzie go ubywalo. Wiec zona jezdzila bez zmian samochodem przez tydzien lub dwa i dzisiaj znowu... zbiorniczek pusty. Jakies pomysly co to moze byc? Uszczelka pod glowica? Obudowa termostatu? Moze ktos z was mial nieprzyjemnosc spotkac sie z podobnymi objawami?
Opublikowano 28 października 20168 l sprawdź czy nie podwyższył się poziom oleju, może ucieka do silnika.
Opublikowano 28 października 20168 l a na dole jak auto stoi nie ma wycieku? U mnie było coś takiego to sie okazało, że pompa do wymiany
Opublikowano 28 października 20168 l Uzupelnilem od zera i odpowietrzylem uklad chlodniczy w zeszle lato tylko z pomoca internetu :mechanik:
Opublikowano 29 października 20168 l Uzupelnilem od zera i odpowietrzylem uklad chlodniczy w zeszle lato tylko z pomoca internetu :mechanik:W e46 to proste jak drut jest
Opublikowano 8 listopada 20168 l Ehh wycieraczki z przodu coś szwankują, Ruszają się, ale jakby im cukru brakowało. Są momenty, że w ogóle ruszyć nie mogą, a raz to mi stanęły na środku szyby, trochę przypał, bo akurat padało. No i osłona rury wydechowej znowu lata, chyba sznurówka się poluzowała i trzeba będzie w końcu śrubą przykręcić. No i na szrocie nie mogę dorwać tylnej wycieraczki, którą mi kiedyś ukradli. ehh. I coś ostatnio jakby więcej spalin produkowała moja piękna strzała, i rdzy coraz więcej, a tak poza tym da się jeździć nawet. Strach na przegląd jechać.
Opublikowano 9 listopada 20168 l Wycieraczki chyba naprawione, wd40 poratowało xd Za to w tydzień temu na dwa dni zostawiłem światła włączone i mi się akumulator rozładował. Teraz s(pipi)ysyn gaśnie na co drugich światłach, pomocy!
Opublikowano 9 listopada 20168 l Aha, to ja doczytałem, że to ma coś wspólnego z akulumatorem xd no a jak gaśnie to powodów może być tysiąc, ja bym zaczął od podpięcia do komputera
Opublikowano 9 listopada 20168 l Wydaje mi się, że może mieć coś wspólnego z akumulatorem, bo zaczął gasnąć po tym jak się rozładował
Opublikowano 9 listopada 20168 l Pewnie masz alternator do wymiany. Nie laduje wystarczajaco akumulatora i auto przez to gasnie w trakcie jazdy. To na pewno przyczyna pradu? Mozesz je odpalic po tym?
Opublikowano 9 listopada 20168 l Skoro samochod odpala to znaczy ze akumulator jest ok na 95%. Wina jest albo czysto mechaniczna jak np silniczek krokowy albo cos z elektryka, jak infidel napisal cos z alternatorem
Opublikowano 10 listopada 20168 l Boze jak sie ma sypac to wszytsko na raz... Moj problem( ostatnio to juz ktorys z kolei) polega na tym, ze w Peugeocie 308 SW znika( doslownie) mi plyn chlodniczy. Oddalem auto do warsztatu, koles sprawdzal i okazalo sie, ze przewody sa szczelne, poczym dolal plynu, pojezdzil i nie bylo zmian. Koles mowil, mi, ze moze wykonac test na zawartosc CO2 w plynie chlodniczym ale to €200 i lepiej sie wstrzymac i zobaczyc czy dalej bedzie go ubywalo. Wiec zona jezdzila bez zmian samochodem przez tydzien lub dwa i dzisiaj znowu... zbiorniczek pusty. Jakies pomysly co to moze byc? Uszczelka pod glowica? Obudowa termostatu? Moze ktos z was mial nieprzyjemnosc spotkac sie z podobnymi objawami? Przeyebana sprawa może być uszczelka , lub mikropęknięcia w głowicy a wtedy to już gruby hajs i rozbiórka.Chociaż jak nie ma miksu płynu z olejem to prawdopodobnie ta głowica ew sprawdź przy kolektorze BTW Troche mi szkoda takich ludzi jak Red którzy mówią że wszystko okej a pózniej na A4 płaczą czekając na januszy z lawetą Edytowane 10 listopada 20168 l przez KOŁD
Opublikowano 10 listopada 20168 l Nie wiem o czym kold znowu o mnie pierd.oli, nic mi sie z autem nie dzieje, wiec co ci szkoda typie?
Opublikowano 10 listopada 20168 l olej w automacie do wymiany bo szarpie przy wbijaniu 4'rki. jedyne pincet zlotych...
Opublikowano 10 listopada 20168 l BTW wycieraczka tylna nie wariuje mi już od kiedy wymieniłem akumulator parę miesięcy temu. Dobrze, że nic nie kombinowałem w kierunku silniczka czy okablowania.
Opublikowano 12 listopada 20168 l Ehh wycieraczki z przodu coś szwankują, Ruszają się, ale jakby im cukru brakowało. Są momenty, że w ogóle ruszyć nie mogą, a raz to mi stanęły na środku szyby, trochę przypał, bo akurat padało. No i osłona rury wydechowej znowu lata, chyba sznurówka się poluzowała i trzeba będzie w końcu śrubą przykręcić. No i na szrocie nie mogę dorwać tylnej wycieraczki, którą mi kiedyś ukradli. ehh. I coś ostatnio jakby więcej spalin produkowała moja piękna strzała, i rdzy coraz więcej, a tak poza tym da się jeździć nawet. Strach na przegląd jechać. Moze ci silniczek od wycieraczek je.bnal
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.