maciucha 11 654 Opublikowano 22 grudnia 2021 Opublikowano 22 grudnia 2021 Godzinę temu, krupek napisał: No ja to bym najpierw ciśnienie w oponach sprawdził, albo czy czegoś oponie nie ma No auto już po mechaniku także dzięki za radę Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 22 grudnia 2021 Opublikowano 22 grudnia 2021 W sensie, do rady wujaszka się odnosiłem, że jak auto ściąga to najpierw bym sprawdził opony, a nie od razu zbiezność. Cytuj
maciucha 11 654 Opublikowano 22 grudnia 2021 Opublikowano 22 grudnia 2021 4 minuty temu, krupek napisał: W sensie, do rady wujaszka się odnosiłem, że jak auto ściąga to najpierw bym sprawdził opony, a nie od razu zbiezność. A to mam ignora na tego pajaca Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 22 grudnia 2021 Opublikowano 22 grudnia 2021 Oczywiście, że zbieżność może się rozjechać po zmianie sprężyn. Nie musi wymagać korekty, ale może. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 22 stycznia 2022 Opublikowano 22 stycznia 2022 Taka ciekawska z przejazdu 50k km maluchem w 1978. https://magazynauto.pl/wiadomosci/polski-fiat-126p-po-50-000-km-test-trwalosciowy-z-1978-roku,aid,1828? 1305 km: wyciek oleju z silnika 1350 km: urwana linka ograniczająca kąt otwarcia pokrywy silnika 1730 km: urwana linka zamka pokrywy bagażnika 6400, 8970, 9365 km: pęknięte zabezpieczenie dźwigni sterowania gaźnikiem (3x) 9595 km: wyciek oleju ze skrzyni biegów 10 685 km: pęknięta sprężyna powrotna pedału przyspieszania 10 720 km: niesprawny włącznik świateł stop 14 640 km: zatkana dysza wolnych obrotów 17 400 km: niesprawny termostat 20 805 km: przepalone 2 żarówki oświetlenia numeru rejestracyjnego 20 910 km: niesprawny włącznik świateł stop 21 580 km: zgubiony korek wlewu oleju 22 730 km: niesprawny termostat 22 730 km: pęknięta gumowa osłona dźwigni zmiany biegów 23 100 km: utrudnione zamykanie prawych drzwi 23 910 km: pęknięty wspornik przedniego numeru rejestracyjnego 24 580 km: urwany zaczep linki otwierania maski przedniej 25 000 km: zmiana ogumienia Michelin-Stomil 25 100 km: zerwana linka sprzęgła, drgania pokrywy termostatu (luz w ułożyskowaniu pokrywy) 26 076 km: zakleszczenie szczotek silnika wycieraczek, utrudnione zamykanie przednich drzwi 26 630 km: urwana linka ssania 26 736 km: trudności z rozruchem (temp. -15°C) 27 450 km: niesprawny sygnał dźwiękowy (wymiana) 28 800 km: urwane cięgno rozrusznika 28 970 km: blokowanie zamka lewych drzwi 28 970 km: przepalone żarówki oświetlenia tablicy rejestracyjnej 29 463 km: zacinanie pedału przyspieszania, kierunkowskazy działają z przerwami 30 500 km: uszkodzenie zawieszenia silnika – wymiana poduszek 34 400 km: głośna praca rozrządu – wymiana łańcucha i kół zębatych, termostat nie otwiera się – wymiana termostatu i obudowy 38 400 km: zanieczyszczona dysza wolnych obrotów, brak przerwy w aparacie zapłonowym, ustawienie przerwy 48 720 km: przepalone żarówki oświetlenia numeru rejestracyjnego, brak blokady prawych drzwi, hałaśliwa praca I biegu Cytuj
adi 189 Opublikowano 23 stycznia 2022 Opublikowano 23 stycznia 2022 7 godzin temu, Mustang napisał: Taka ciekawska z przejazdu 50k km maluchem w 1978. https://magazynauto.pl/wiadomosci/polski-fiat-126p-po-50-000-km-test-trwalosciowy-z-1978-roku,aid,1828? 1305 km: wyciek oleju z silnika 1350 km: urwana linka ograniczająca kąt otwarcia pokrywy silnika 1730 km: urwana linka zamka pokrywy bagażnika 6400, 8970, 9365 km: pęknięte zabezpieczenie dźwigni sterowania gaźnikiem (3x) 9595 km: wyciek oleju ze skrzyni biegów 10 685 km: pęknięta sprężyna powrotna pedału przyspieszania 10 720 km: niesprawny włącznik świateł stop 14 640 km: zatkana dysza wolnych obrotów 17 400 km: niesprawny termostat 20 805 km: przepalone 2 żarówki oświetlenia numeru rejestracyjnego 20 910 km: niesprawny włącznik świateł stop 21 580 km: zgubiony korek wlewu oleju 22 730 km: niesprawny termostat 22 730 km: pęknięta gumowa osłona dźwigni zmiany biegów 23 100 km: utrudnione zamykanie prawych drzwi 23 910 km: pęknięty wspornik przedniego numeru rejestracyjnego 24 580 km: urwany zaczep linki otwierania maski przedniej 25 000 km: zmiana ogumienia Michelin-Stomil 25 100 km: zerwana linka sprzęgła, drgania pokrywy termostatu (luz w ułożyskowaniu pokrywy) 26 076 km: zakleszczenie szczotek silnika wycieraczek, utrudnione zamykanie przednich drzwi 26 630 km: urwana linka ssania 26 736 km: trudności z rozruchem (temp. -15°C) 27 450 km: niesprawny sygnał dźwiękowy (wymiana) 28 800 km: urwane cięgno rozrusznika 28 970 km: blokowanie zamka lewych drzwi 28 970 km: przepalone żarówki oświetlenia tablicy rejestracyjnej 29 463 km: zacinanie pedału przyspieszania, kierunkowskazy działają z przerwami 30 500 km: uszkodzenie zawieszenia silnika – wymiana poduszek 34 400 km: głośna praca rozrządu – wymiana łańcucha i kół zębatych, termostat nie otwiera się – wymiana termostatu i obudowy 38 400 km: zanieczyszczona dysza wolnych obrotów, brak przerwy w aparacie zapłonowym, ustawienie przerwy 48 720 km: przepalone żarówki oświetlenia numeru rejestracyjnego, brak blokady prawych drzwi, hałaśliwa praca I biegu No ale "kiedyś to było". Teraz w takiej Pandzie, która jest proporcjonalnie tańsza względem zarobków niż kiedyś maluch robisz 100 K tylko tankując (ok, wymiana płynów, klocków itp ,żeby nikt się nie czepiał) Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 23 stycznia 2022 Opublikowano 23 stycznia 2022 Wokół aut FSO funkcjonuje taka aura, że były to super auta i wielki ból, że zaprzestano ich produkcji. Prawda jest taka, że były awaryjne i kilka lat za konkurencją z innych krajów. Jeśli powstawały innowacyjnee projekty, które miały szansę być lepsze od zachodu to były tłumione w zarodku przez władzę. No, a w wolnej Polsce to powstawały Polonezy i Lubliny, więc sami pamiętamy jakie to były archaizmy względem zachodnich aut. Cytuj
maciucha 11 654 Opublikowano 15 kwietnia 2022 Opublikowano 15 kwietnia 2022 Chłopaki robiłem zbieżność te 2 miechy temu i w tym tyg. wymieniałem przedni wahacz i sworzen. Znowu do sprawdzenia zbieżności? Żeby jechać prosto muszę mieć kierownice lekko w lewo, jak trzymam prosto to delikatnie ucieka w prawo. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 15 kwietnia 2022 Opublikowano 15 kwietnia 2022 Zdecydowanie do ustawienia ponownie. 1 Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 1 maja 2022 Opublikowano 1 maja 2022 Chlopaki czy jak podczas ostatniej jazdy wyjebalo mi przewod laczacy chlodnice z silnikiem to powinienem sie martwic? Uzupelnilem plyn, przewod przyczepilem i jest ok ale to mogl byc jednorazowy jakis skok cisnienia czy powinienem sie skonsultowac z mechanikiem lub farmaceutą? Zaden error nie wyskoczyl procz sprawdzenia stanu plynu jak mi go wyjebalo. Cytuj
WisnieR 2 774 Opublikowano 1 maja 2022 Opublikowano 1 maja 2022 20 letnia obejma ma prawo już być zmęczona i puścić. Profilaktycznie jeśli wąż jest mocowany na obejmę ślimakową czy jakąś plastikową zatrzaskową, to bym ją wymienił na nową. Może puścić drugi raz. Chyba że jest wciskany to może już czas na jego wymianę, bo się rozciągnął. Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 1 maja 2022 Opublikowano 1 maja 2022 Nie 20 letnia a SZESNASTOLETNIA. To jeszcze dziecko No zobaczymy, bo nie wiem czy mi nie ubywa tego plynu. Musze na to zwrocic uwage i jak bedzie ubywac to przejade sie na warsztat W razie co 5l borygo kupilem Cytuj
WisnieR 2 774 Opublikowano 1 maja 2022 Opublikowano 1 maja 2022 A jak 16-tka to świezynka przecież! Jeździć obserwować. No ja bym tę obejmę wymienił jeśli jakaś tam jest, ale skoro to układ chłodzenia, to raczej nie zastosowali wciskanych węży. Lepiej wymienić obejmę niż jakby miał ci w trasie wąż spaść i zagotować silnik. Czujnik czujnikiem, ale np. w silnikach BMW wystarczyło lekko przegrzać silnik żeby mieć już problemy do końca jego żywota - wersje 3litrowe podatne na przegrzanie. 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 6 maja 2022 Opublikowano 6 maja 2022 Panowie, jaki olej najlepiej dolać na dolewkę do auta kia ceed 2014 przebieg prawie 200 tys kilometrów. Zamiana oleju dopiero jest u mnie mozliwa za 2 tyg a jutro trasa około 150 km do zrobienia. Nie mam pojęcia co było wcześniej, czy syntetyk czy półsyntetyk. Może ktoś tutaj coś doradzi sensownego? Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 6 maja 2022 Opublikowano 6 maja 2022 Sprawdź w książce pojazdu, albo w necie jaki olej zaleca producent dla tego silnika. Ewentualnie, zadzwoń do jakiegoś serwisu KIA. Cytuj
Bartolinsky 1 801 Opublikowano 13 czerwca 2022 Opublikowano 13 czerwca 2022 Dzisiaj dostałem wspaniałą wiadomość od mechanika, że pompka od adblue przestała domagać, a żeby naprawić to trzeba wymieniać cały zbiornik xd Koszt 4 tysiące. Mówi, że jest jeszcze możliwość wyłączyć cały system za 1100, ale kurde nie wiem. Na necie opinie różne z tym, a szczerze mówić nie uśmiecha mi się bulić tyle za naprawę szajsu, który nie ma wpływu na pracę silnika. Ktoś z was to wyłączał? Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 13 czerwca 2022 Opublikowano 13 czerwca 2022 U mnie lekko przetarta guma 1 Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 14 czerwca 2022 Opublikowano 14 czerwca 2022 Łatkę nakleić, sprawdzić czy powietrze nie ucieka i można śmigać jeszcze ze 2 lata z prędkością nie większą niż 20 km/h. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 14 czerwca 2022 Opublikowano 14 czerwca 2022 24,05 zł 15%OFF | Zhanlida 480S Black Auto Tire Repair Adhesives Sealer Super Caulk Car Rubber Repair Glue - 20g https://a.aliexpress.com/_uhJ6XQ Cytuj
mitra 1 787 Opublikowano 14 czerwca 2022 Opublikowano 14 czerwca 2022 W listopadzie miałem robioną geometrię a wcześniej to nie wiem ile jeździłem że złą. W każdym razie i tak miałem wymieć laczki na nowsze także okazja się trafiła z przymusu hehe. Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 17 czerwca 2022 Opublikowano 17 czerwca 2022 Nie robiłem geometrii od 3 lat w Golfie. Nie kumam co wy macie z tą geometrią. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 17 czerwca 2022 Opublikowano 17 czerwca 2022 Ale może opony wyglądają normalnie w tym Golfie, w sensie zużywają się równomiernie, a nie jak na tym zdjęciu. Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 4 lipca 2022 Opublikowano 4 lipca 2022 Tak chciałbym przestrzec kogoś kto zamierza kupić nowsze auto z systemem ADBLUE. Nie brać tego badziewia , kupując Range Rover Evoque nawet nie wiedziałem że coś takiego istnieje. Obecnie włożyłem już w czyszczenie systemu 600e dodatkowo wymiana pomniejszych elementów 200e i dalej coś z tym system jest nie tak i ciągle pokazuje check engine. Jest to na tyle durny i złożony system że zamierzam go kompletnie zablokować poprzez dospawanie wstawki metalowej w systemie( ponoć masa posiadaczy aut z tym systemem tak robi) bo jest to skarbonka bez dna. Jak w taki sposób mają zamiar dbać o ekologie to średnio im to wychodzi. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 4 lipca 2022 Opublikowano 4 lipca 2022 W sumie nie wiem dlaczego i z czego to wynika, ale w A3 1.6 TDI z 2017 adblue nie było i całe szczęście. Szef kiedyś olał z kolei dolewki w klasie C i w końcu po zgaszeniu silnika musiał dzwonić po assistance do parkingu pod budynkiem, bo samochód po prostu nie chciał odpalić. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.