Masamune 181 Opublikowano 19 maja 2016 Opublikowano 19 maja 2016 O to ciekawe. Oranie nie w kontekście ficzerów wpływających na przyczepność i przebieg całych wyścigów długodystansowych? Cóż to może być? Nie zauważyłem żeby świat się jakoś szczególnie jarał fizyką Forzy w ostatnim czasie... Również mnie bawią te teksty o oraniu, gdzie taka pogoda i pory dnia są już w GT obecne od 2010, kiedy to udało się te ficzery zaaplikować na sprzęcie o skomplikowanej architekturze, mającym pół giga ramu. Tymczasem F6 na znacznie mocniejszej od ps3 konsoli nadal posiada predefiniowane warunki atmosferyczne oraz statyczne oświetlenie. Ale dlatego też trochę jestem zaskoczony po dzisiaj tym, że po przesiadce na kilkukrotnie wydajniejszy i łatwiejszy w programowaniu sprzęt, Kaz i spółka nie odnotowali tak wielkiego progresu, jakiego można byłoby oczekiwać. To nie wygląda jakby wykorzystywali potencjał tkwiący w PS4. Wina przestarzałego silnika? Może warto było zacząć od pisania tej gry od zupełnego początku. Debiut serii na ps4 to był imo właściwy moment na taką decyzję. Abstrahując od orania Forzy, ja się ogólnie trochę zawiodłem ostatecznym kształtem jaki przybrały obece konsole. Nie tak sobie wyobrażałem tą generację i ten pokaz GT z wizualnego punktu widzenia nie powalił mnie, bo na razie to jest dopakowane w ~33% GT6. No ale już trochę przywykłem do obecnego stanu rzeczy, może Neo coś tu zmieni. Mając to GT w takiej formie w jakiej nam je pokazano, najbardziej interesuje mnie model jazdy, czy dali radę fizykę wyciągnąć na poziom pCars i reszty pc-sim ferajny? Jeśli fizyka da radę, to myślę że i wizualia będą na tyle imponujące na naszych telewizorach, żeby cieszyć się ogólnie świetną grą wyścigową. Cytuj
Hal Emmerich 277 Opublikowano 19 maja 2016 Opublikowano 19 maja 2016 (edytowane) Misje księżycowe akurat były od 2013;) W swoim poście nie zamierzałem udowadniać wyższości jednej serii nad drugą, a jedynie, podobnie jak Masamune, na stwierdzeniu, że w pewnym aspektach to ścigałka Japończyków wypada lepiej i dlatego Twoje górnolotne myśli o oraniu wypadają cokolwiek zabawnie. Akurat dla mnie warunki atmosfryczne są nieodłącznym elementem dobrej symulacji wyścigowej i stąd kładę na to tak duży nacisk. Dla Ciebie może być to livery editor czy autovista, do którego ja z kolei nie przywiązuje zbytniej wagi. Nie ekscytuj się tak. Edytowane 19 maja 2016 przez Hal Emmerich Cytuj
winner 183 Opublikowano 19 maja 2016 Opublikowano 19 maja 2016 Model jazdy w każdej kolejnej Forzy to tylko namiastka symulatora i to potwierdzi każdy, który spędził trochę czasu za kółkiem (i to nie tylko za tym na stojaku przed TV). Zresztą, znowu to samo, ta dyskusja nigdy się nie skończy, bo każdy ma swoje racje i każdy woli coś innego. Dla mnie będzie to fun z przejazdu kolejnego okrążenia po N-ringu Volvo 240 GLT i wymaksowanie najlepszego czasu bawiąc się wszystkimi dostępnymi ustawieniami, a dla kogoś innego ważniejsze będą naklejki i testowanie w ilu miejscach pognie się zderzak jak przywali z prędkością 200kmh w bandę pełną detali uber-gurwa-hd. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 19 maja 2016 Opublikowano 19 maja 2016 przecież w gran turismo nie ma naklejek Cytuj
Hal Emmerich 277 Opublikowano 19 maja 2016 Opublikowano 19 maja 2016 Mając to GT w takiej formie w jakiej nam je pokazano, najbardziej interesuje mnie model jazdy, czy dali radę fizykę wyciągnąć na poziom pCars i reszty pc-sim ferajny? Jeśli fizyka da radę, to myślę że i wizualia będą na tyle imponujące na naszych telewizorach, żeby cieszyć się ogólnie świetną grą wyścigową. Nie wiem, czy oglądałeś streaming z tych dzisiejszych zawodów FIA na kanale GT, ale z przebiegu wyścigów nie zanosi się na to, by przeskoczyli ograniczenia starego silnika. Te same grzechy co w Piątce i Szóstce. Marne kolizje, dziwne uślizgi, brak jakiegokolwiek systemu zniszczeń (może był wyłączony, ale z 2 str gdyby mieli się czym pochwalić to zrobiliby to właśnie teraz). Tak, niby jest to beta, ale nauczony doświadczeniem z poprzednich odsłon... Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 19 maja 2016 Opublikowano 19 maja 2016 (edytowane) Mając to GT w takiej formie w jakiej nam je pokazano, najbardziej interesuje mnie model jazdy, czy dali radę fizykę wyciągnąć na poziom pCars i reszty pc-sim ferajny? Jeśli fizyka da radę, to myślę że i wizualia będą na tyle imponujące na naszych telewizorach, żeby cieszyć się ogólnie świetną grą wyścigową. Nie wiem, czy oglądałeś streaming z tych dzisiejszych zawodów FIA na kanale GT, ale z przebiegu wyścigów nie zanosi się na to, by przeskoczyli ograniczenia starego silnika. Te same grzechy co w Piątce i Szóstce. Marne kolizje, dziwne uślizgi, brak jakiegokolwiek systemu zniszczeń (może był wyłączony, ale z 2 str gdyby mieli się czym pochwalić to zrobiliby to właśnie teraz). Tak, niby jest to beta, ale nauczony doświadczeniem z poprzednich odsłon... Widziałem, widziałem, w ruchu faktycznie wygląda to jak GT6. No ale wiadomo, tryb sieciowy to w dużej mierze zniekształcenia spowodowane połączeniem i raczej próżno tu szukać pokazu pięknie oddanej pracy zawieszenia itp. Trzeba by chociaż zaczekać na jakiś materiał nagrany bezpośrednio z gamplay'u z kokpitu czy zderzaka, ewentualnie replay tryby offline. Edytowane 19 maja 2016 przez Masamune Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 19 maja 2016 Opublikowano 19 maja 2016 Model jazdy w każdej kolejnej Forzy to tylko namiastka symulatora i to potwierdzi każdy, który spędził trochę czasu za kółkiem (i to nie tylko za tym na stojaku przed TV). Model jazdy w Forzy to śmiech na sali, obsługa kierownicy i ffb to już kompletny żart. Gra od początku tworzona pod pada. Symulator na konsolach jest narazie jeden (pCARS) zaraz wyjdzie AC, natomiast Forza I GT to pieśń przeszłości, simy z nich żadne. Niech lepiej chłopaki od iRacing ogarną konsole wtedy plebs zobaczy co oznacza prawdziwe ściganie. Dziś na tym streamie startowała niby czołówka z GT Academy. Czasy to może oni kręcą, ale zachowanie na torze to była czysta amatorka. Na Nurbie kolizji było co niemiara, jeden wielki dramat a nie ściganie. 2 Cytuj
Hal Emmerich 277 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 Też mnie uderzył ten brak jakiejkolwiek etykiety ścigających się w Evencie przedstawicieli rzekomej elity. Jest to tym bardziej zaskakujące, że nie podejrzewałbym ich, weteranów sieciowego ścigania w gt, o brak znajomości zasad CRC. Chęć zwycięstwa za wszelką cenę, po trupach do celu, i odebrania kubka od samego Kaza, przezwyciężyła dobre maniery. Obrazek niestety znany już wcześniej z niektórych finałów krajowych GT Academy. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 Niektórzy chyba tylko zapomnieli o tym, że jest tu mowa tylko i wyłącznie o swego rodzaju zapchajdziurze, a nie pełnoprawnym tytule typu GT7 (które zapewne wyjdzie za rok czy dwa jak się tym dziadom zechce ruszyć dupy). Sytuacja bardzo podobna jak z Prologiem na PS3, przez te pół roku podbiją tekstury, poprawią kilka elementów, a później i tak wszyscy grzecznie polecą do sklepu po swój egzemplarz, bo hype na GT będzie zawsze jaka by to część nie była i tak się chętni znajdą i to w milionach. Niby Forza taka fajna, tyle aut, taka grafika i możliwości, ale nigdy nie przyciągnęła mnie do konsoli na choćby procent tego czasu, który spędziłem przy GT. Zapchajdziura za 250 zł. Potem dzięki takim jak ty ta seria i konsole wyglądają jak wyglądają. Pewnie gdyby nie zmienili 6 na Sport w tytule to też byś z wywieszonym językiem otwierał portfel. 2 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 czy juz ludzie sobie tlumacza ze to tylko prolog i w gt7 bedzie duzo lepiej, kozak i w ogóle nextgen? 1 Cytuj
gtfan 3 300 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 biorąc pod uwagę fakt, że GT5 prologue było ładniejsze od GT5 to szanse są marne no nic, kolejna seria gier z KKW która niestety nie nadąża za rynkiem zachodnim, na szczęście jest pCars, jest AC, Dirt, F1 od Codemasters, może wyjdzie coś nowego jeszcze RIP [*] Polyphony Digital 1997-2013 Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 Jak wymieniliby całą ekipę programistów, łącznie z naczelną małpą to może by coś z tego było. Mnie najbardziej rozwala że nie mogą ogarnąć dźwięku. Driveclub pokazał że się da, a ludzie z Polyphony mając dostęp do każdego auta nie wie jaki się za to zabrać... Ręce i dupa opadają. Cytuj
gtfan 3 300 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 W sieci z kolei Janusze już zachwycają się grafiką na "screenach" z photo mode. Cytuj
okens 541 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 (edytowane) No ja sobie mysle, ze moze chociaz Singiel bedzie mocna strona tej gry. Bo reszta scigal nie specjalnie o to dba... Photo Mode to moc na filmiku ale oczywiscie to tylko dodatek.... mozna sie obejsc bez. Podobno gra jest gotowa dopiero w 50% JAAASNE. A pozniej dodadza cell shading jak w THPS5 jako niby specjalny zabieg graficzny, zeby sie gra niby wyrozniala na tle innych Edytowane 20 maja 2016 przez okens Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 nie wiem czy PM to dodatek bo połowa eventu wczoraj dotyczyła photomode Cytuj
teddy 6 898 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 Photo mode = wysyp ładnych bullshotow w necie = jaranko grafiką = miliony sprzedanych kopii. Ez for polyphony Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 (edytowane) Wygląda to tak, jakby ludzie z Polyphony stracili umiejętność robienia gier. Oni nie potrafią wyjść z ery PS2. To ich Sony powinno zamknąć, a nie tak dobrą ekipę jak Evolution. Mając do ogrania Assetto Corsa na GT raczej już nie spojrzę. Twórcy Project Cars pewnie już od dawna dłubia nad kontynuacją, więc na brak wyścigów tak czy owak nie można narzekać. Może do GT by mnie przyciągnęło VR. To w sumie może być ciekawa innowacja, która pozwoli zapomnieć, że gramy w GT6 Remastered, ale póki co jest tu jeszcze duży znak zapytania. Śmiać mi się chce gdy czytam newsa o tym, że gra jest gotowa w 50%. Premiera jest w listopadzie, a już połowa maja. Czyli do fazy gold już blisko. Aha, no będzie patch na premierę. Edytowane 20 maja 2016 przez Lukas_AT Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 te procenty mnie rozwalaja, tyle lat minelo od gt6 i nagle te gt sport niby gotowe w 50% ale do listopada oczywiscie zrobi drugie tyle gigantyczny zawod, myslalem ze po gigantycznych zawodach w postaci gt5 i gt6 ktos ich chwyci za pysk i postawi do pionu, a tutaj jest juz wrecz dramatycznie bo Kaz lache zaczal klasc juz nawet na to co w tej serii zawsze bylo mocne czyli warstwe techniczna Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 Kaz poprostu zatrzymał się w rozwoju. Jedynka na psx to był benchmark, GT3 na ps2 wypalało oczy jakością grafiki. Prolog na ps3 też był ładny, ale później było już coraz gorzej. Reszta czyli kolizje i dźwięki stoją w miejscu od czasów ps2. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 Widząc co oni z tą serią robią cisnie się komentarz w stylu Zbyszka "dramat, to jest dramat kur*a" Straciłam wszelką nadzieję, ze dostane GT w jakości jak za czasów PSX i PS2. Tam GT wyznaczało standardy, a teraz dostajemy g.ówno zapakowane w ładny papierek, choć już nawet ten papierek przeistoczył się w g.ówno. Pozostała jedynie frajda dla januszy w postaci pstrykałki bulszotów. Dramat Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 Reszta internetu też tak zareagowała czy tylko u nas, robił ktoś rozeznanie? 5 Cytuj
okens 541 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 Dramat to dopiero bedzie jak sie okaze, ze zubozyli i Singla, zeby dochowac terminow i nic z tej gry juz nie zostanie. Ale mimo tej grafiki- dobrze wiemy, ze jednak PC dalo ostro czadu- gdzies tam pozostaje dobrych mysli, ze jednak bedzie klimat i magia. Chociaz wolalbym dac im jeszcze podlubac przy tej grze z rok dwa. Pozyjemy zobaczymy Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.