Bartg 5 476 Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 Kolejna część powinna być wykastrowana z gameplayu... tylko do oglądana na YT Gran Turismo Photomode by Canon to kwestia czasu. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 miejmy tylko nadzieje ze surowe oceny i kiepska sprzedaż wyeliminują tego raka. co do tego pierwszego, mozemy byc niemal pewni. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 No nie wiem... nie byłbym tego taki pewien. Polygon pewnie da 10/10. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 przecież tam nie ma murzynów. ale mówię poważnie, juz gt6 zdobywało średnie oceny. musimy byc dobrej myśli Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 a umiesz czytac i wchodzic w linki? A Ty musisz głupio odpisywać? Widzę, że są 3 tryby rozgrywki, nie jestem tak biegły w angielskim. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 Kolego tam wystarczy zobaczyć obrazki (bez obrazy) na których jest rozłożone w czym co będzie się znajdować. To wszystko to jakaś równia pochyła: konsole co dwa lata, dema tylko do online za 300 zł, halo i forza na pc.... Cytuj
Lucky77 21 Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 konsole co dwa lata, dema tylko do online za 300 zł, halo i forza na pc.... ... i "nowe" kierownice. U mnie prym wiodą gry wyścigowe, dlatego pozbyłem się PS4, skoro na XO mam to samo + Forza. GT bez kariery to jakiś Prologue. A skoro kombinują z VR to "siódemka" pewnie będzie na PS5 / NEO ... Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 26 maja 2016 Opublikowano 26 maja 2016 (edytowane) Abstra(pipi)ąc od tego powszechnego "bulu i cierpienia" Macie trochę rzeczowego info na temat gry: Edytowane 26 maja 2016 przez Masamune Cytuj
snejkiPL 8 Opublikowano 26 maja 2016 Opublikowano 26 maja 2016 (edytowane) Jeśli Poly od kilku dni pokazuję nam faktyczne filmy/zdjęcia z nowego Gran Tursmo (nie istotne czy to prolog, czy "pełna" gra) to jest dosłownie DRAMAT. Grafikę odkładam na drugi plan, ale ten model jazdy... Auta ślizgają się jak na lodzie. Oglądałem jakiś filmik bodajże Nissanem GT-R na Brands Hatch - typek złapał lekką rybę i tak sobie kręcił ogonem, to w lewo, o znów w prawo w zakresie 45 stopni przez 300 metrów... ni to poślizg, ni to co innego. Te samochody z tej gierki mają zawieszenia zaspawane na sztywno. To że nowy GT-R ma sportowe zawieszenie i mówiąc kolokwialnie jest sztywny to dlaczego do jasnej cholery buda tu się w ogóle nie przechyla? Hooja kładę na grafikę, auta premium/standard, zmienną porę ale ten model jazdy pamięta jeszcze GT3. I to jest k*rwa jakieś nieporozumienie. GT nigdy nie był symulatorem jazdy ale toczyć pod górę ten sam kamień od kilku lat... Ja tego nie kupuję i wy też tego nie róbcie, niech się skośnookie gady uduszą, na czele z tym wizjonerem którego ego jest większe niż do tej pory sądziłem Edytowane 26 maja 2016 przez snejkiPL 1 Cytuj
okens 541 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 (edytowane) Ale ta gra sama się broni, tym jak wygląda. To że ludzie nie potrafią zauważyć lepszego, fotorealistycznego oświetlenia i świetnych shaderów opartych na PBR, to już nie mój problem, tylko tych którzy komentują nie mając pojęcia co komentują. Nie każdy ma wiedzę, żeby właściwie ocenić to co pokazano, ale wystarczyło wrzucić dwa gify z wyłapanym przejściem LOD i raptem znajduje się masa specjalistów od grafika i stwierdza, że jaka ta gra biedna i Forza lepsza. Shadery oparte o PBR! Tak, tak, ciekawe skróty i kogo to obchodzi jak gra wygląda słabo/średnio tkwiąc w poprzedniej generacji, z niezłymi dropami animacji, refleksami na karoseriach w 15fpsach, mocnym doczytywaniem obiektów na trasie/cieni na samochodach, ubogimi wnętrzami z widoku zza kiery, detalami, teksturami i dźwiękami copy paste z ps2/3. Jedyne co faktycznie wygląda dobrze to oświetlenie. No i oczywiście zawartość/ficzery to kilka kroków wstecz w porównaniu do poprzedników. Trzy lata pracy a Kaz od 10 lat w Matrix'ie. To jest najlepiej sprzedający się ex na każde PS, Sony mogłoby zaryzykować i dać licencje + odpowiednie wsparcie finansowe dla innej ekipy "Ubogimi wnętrzami z widoku zza kiery" - Wnętrza jak wnętrza. A jaki ma być ten widok? Bogaty z tylnej kanapy? okens: Ma byc bogaty w feeling, w detale ktore odzorowuja realne wnetrze, w animacje rak i nog. Chce poczuc jakbym tam siedzial. To czego natomiast nie chce, to wtornosc, brak fantazji tworcow ktorzy uwsteczniaja mi odczucia na ciezko zarobionej konsoli tej generacji. Doczytywanie obiektów to jest w sieciiowym trybie obserwatora, jak przełączasz szybko z jednego auta na drugie. Filmik z nurba pokzuje, że GTS pięknie orze konkurencję swoim poziomem wykonania tego toru, mimo że gdzieś tam dalej masz kartonową ścianę, ale pokaż mi grę gdzie ich nie ma. Brands Hatch cierpi na doczytywanie, ale głownie dotyczy to cieni na drzewach. Detali jest więcej niż w GT6, czyli mamy progres. Dźwięki nie są idealne, ale ta Ferrarka na przykład prezentuje poprawę względem GT6. okens: wiec na poczatku mowisz nam, ze sie nie znamy na tyle by oceniac ta gre pod wzgledem graficznym a teraz startujesz mi z argumentem, ze jest progres w stosunku do GT6 wiec jest dobrze? Chyba kur.wa zartujesz? i tak, kartonowe sciany sa i nikt nawet nie probuje tego jakos fajnie ukryc/ zamaskowac. Dzwieki nie sa idealne.... nie kur.wa, dzwieki wypadaja na tle konkurtencji jak wystep Dody przed koncertem Metallica. I znowu gadka o poprawie wzgledem czesci z poprzednich generacji. Aplaus. Odbicia jak już to są minimalnie w 30fps, a framerate gry, to nich liczy DF, wtedy pogadamy, czy jest problem, czy go nie ma. No a że 3 lata pracy i mamy jedynie GT Sport... też nie wiem czym oni się zajmowali. PS4 już dawno powinna mieć Gran Turismo w swojej bibliotece, jeśli pierwsze GT na PS4 pojawia się w Listopadzie 2016 roku, to też powinno być nieco większe niż to co nam tutaj oferują. Sony wręcz powinno zainwestować w poszerzenie ekipy pracującej nad tą grą i dać nam porządną grę z zawartością jaką powinno mieć GT. Sam Kaz mówił, że dzięki GT6 mają już gotową platformę na kolejne części i będą one wychodzić znacznie szybciej... chyba się pomylił, albo kłamał. Jest (pipi)nia a wyscigow pod online nikomu jak na ta chwile nie brakuje. Malo tego bedzie coraz wiecej porzadnego stuffu i GT umrze niebawem smiercia naturalna takie sa podejzenia i to staje sie powolutku rzeczywistoscia. Spojz na komentarze. Kto staje po twojej stronie?Sam kibicuje jeszcze GTS ( ale moj zapal stygnie)ale bardziej licze, ze z nastepnym Project Cars( porownywales juz grafike pomiedzy tymi tytuami?) rozwina Singla bo stawiam glownie na niego i bede mial taki ubaw, ze bez sra.czki zapomne o serii GT. Edytowane 27 maja 2016 przez okens Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Po mojej stronie nikt nie musi stawać. W końcu to co tutaj piszę, to moje subiektywne odczucia, a o gustach się nie dyskutuje, więc mi to rybka jeśli ktoś się ze mną nie zgadza. Ja czekam głównie na lepszą fizykę, dużo lepszą niż w GT6. Reszta mnie satysfakcjonuje, no może poza ceną i zaczekam aż stanie do mniej więcej ~150zł. Mam głód na GT, więc i tak kupię, nie ważne czy hit, czy kit. Cytuj
okens 541 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Ja czekam,a wlasciwie wymagam, zeby PD nie szalalo znowu na fali fameu marki z produktem niedopracowanym, ktory w dodatku wita mnie mikroplatnosciami. Zapamietalem GT jako trojke i chcialbym czegos o tej swiezosci i jakosci. Bardzo przezywam ten online, mikro itd ale juz Capcom przepraszal za SF V. I nie bez powodu. Po prostu pojscie najkrotsza droga nie zawsze bywa najlepszym rozwiazaniem. Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 PD niestety to do siebie ma, że celuje zbyt wysoko, przez co ich gry nie są dopracowane jak należy. Aktualnie po GT3 najbardziej kompletnym GT będzie GT6. GTS to raczej spin-off, prolog, demo. Jeśli jesteś fanem, to bierzesz i masz przedsmak tego co może Cię czekać w GT7. To swojego rodzaju GT Academy, którego głównym celem jest wyłonienie talentów wśród graczy, tutaj raczej nie chodzi o taką zabawę jak w zwykłych GT, gdzie można tuningować do woli swoją furę. Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
okens 541 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Masamune rozumiem i podziwiam twoje uwielbienie do serii tylko po co pisac, ze ludzie nie wiedza co komentuja? Ten temat jest tak aktywny wlasnie dlatego, ze kazdy z nas chyba odrobine liczy na porzadne GT przy ktorym slina scieka z kopary. I kazdy ocenia to co dostaje na talerzu. Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 No tak, ale ja odniosłem się w tym kontekście do wizualiów. Bo one faktycznie robią, tyle że dużo osób nie potrafi docenić potencjału technologii jakiej tam użyto. Podobna sytuacja była kiedyś z Driveclub, jak jeszcze gra nie miała deszczu i zmiennych warunków, ktoś skomentował, że mu się grafa nie podoba, bo wygląda jak z Colina 2 (konkretnie o Kanadę chyba chodziło)... jak pojawił się deszcz, błyszczące tekstury, to raptem wszyscy w gacie robią, jaka ta gra za(pipi)ista. Faktem jest, że ludzie kierują się zazwyczaj ilością fajerwerków na ekranie. W przypadku GTS Internet wepchnął im nieszczęsne gify pod nos, gdzie się coś nie wczytało i (pipi)burza gotowa. Nikt nie wynika czemu tak i w ogóle na co patrzy i czego należy się spodziewać, dlatego uważam że się nie znają i hejtują na wyrost. Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 bylo GT6 na ps3 - byl engine generujacy prawie 1080p, dosc stabilne 60fps, auta premium wygladajace miejscami lepiej niz w driveclubie, zmienne warunki pogodowe, zmienna plynna pore dnia oczywiscie gierka miala swoje nalecialosci ale wiele mozna bylo zwalic na ps3, inne na debilizm Kaza kazdy z nas mial prawo oczekiwac, ze Kaz poczyta neta i zapozna sie z hejtem i wyciagnie wnioski, do tego ps4 i dzisieciokrotna wieksza moc niz ps3 - ja chyba jak wiekszosc myslalo, ze wobec tego co prezentowalo GT6 dobicie do pelnego 1080p i stabilnych 60fps to bedzie formalnosc, premiumy zostawi, zmienne warunki i pore dnia zostawi, a wieksza moc wynikajaca z przesiadki na nowa generacje spozytkuje np na lepsze otoczenie wokol toru (najwieksza wada gt5 i gt6) czy inne bajery co dostajemy? kastrata, jedyny plus to wyciete standardy, procz tego premiumy (nawet nie widac czy spore lepsze niz w gt6), kosmetyczne zmiany w wygladzie otoczenia, lepsze oswietlenie, wywalenie zmiennej pogody i pory dnia by laskawie gra nie dlawila i osiagnela 1080/60fps to jest bezczelnosc i pomnik upadku Kaza i tego teamu, oni technologicznie zatrzymali sie na poprzedniej generacji 5 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Ficuś a napisz czego oczekiwałeś? chodzi ci tylko o grafike? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 wywalenia aut standard, wywalenia zyebanego pisku opon, normalnych dzwiekow silnika, normalnej jakosci cieni by wreszcie z checia ogladalem powtorki jak to robilem na ps2 (na ps3 te kanty na cieniach to byla porazka), lepszego otoczenia wokol toru (dosc z drzewami 2d i zielonym plotem udajacym las), powrotu kilku przegenialnych tras fikcyjnych z starych czesci gt, zayebistej i dlugiej kampanii offline, super stabilnych 60fps (rozdzialke mam gdzies), bardziej dopracowanego modelu zmiany pory dnia i pogody, kierownicy nie mam juz od dobrych kilku lat wiec w niuanse simowe wnikac nie bede bo gadanie o nich jezdzac w gierce padem to profanacja tego oczekiwalem na dzien dobry Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 (edytowane) Gdyby do PS4 wsadzono jakąś ulepszoną, zmodernizowaną wersję Cella, albo chociaż nieco szybszy CPU, może byśmy mieli bardziej zauważalny postęp. Tabletowy CPU na pewno tutaj nie pomaga, i mimo że GPU faktycznie jest 10x mocniejszy, to musi wykonać również więcej zadań niż np GPU w PS3. Stąd cięcia, pasy, niestabilny framerate itp. W poprzedniej generacji odciążano GPU i dzięki temu dostawaliśmy takie perełki, których próżno było szukać u konkurencji, w tej generacji GPU jest dodatkowo obładowany, bo CPU słaby. Wracając do GTS, tutaj macie ciekawe porównanie, obrazujące to o czym mówiłem - te niesławne gify, którymi tutaj byliście strasznie oburzeni, pochodzą najprędzej z online spectator mode (być może też jak sugeruje porównanie - ze starszego buildu, ale wątpię), stąd doczytywanie i często brak wczytanych na czas detali. W normalnej powtórce wygląda to jak należy. Edytowane 27 maja 2016 przez Masamune Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.