Masamune 153 Opublikowano 31 maja 2016 Opublikowano 31 maja 2016 (edytowane) deal zycia, janusz kupuje gierke za 250zl bo przeciez to gran turismo No mówię przecie, że to nie gra dla Januszy a dla tych, co się zasiedzieli przy GT6, dla fanów. Bo tak jest, wzięli to, co najaktywniejszych graczy najbardziej jarało - online. No minus jednak taki, że ludzie siedzą online, ale często robiąc własne furki, a Sport ma oferować gotowe modele. Z drugiej strony przerabianie drogowych furek dla niektórych służyło często stworzeniu wyścigowego modelu nie istniejącego w grze, czyli jakaś replika 458 z klasy GT3 na przykład, która teraz jednak się w grze znajdzie. No i ciekawe, czy tuning będzie i ustawianie zawieszenia itp., bo jak celują w e-sport, to dobrze by było wyłonić najlepszych graczy z najlepszym skillem na torze, a nie takich, którzy potrafią oszukać silnik fizyczny gry i jakieś dziwaczne ustawienia ogarniają. Chociaż tutaj też nic nie stoi na przeszkodzie, żeby do oficjalnych zawodów stosować regułę 'no tuning", a w nieoficjalnych gracze mogliby sobie kombinować. Edytowane 31 maja 2016 przez Masamune Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 31 maja 2016 Opublikowano 31 maja 2016 Tylko że w GT6 jest zmienna pora dnia i pogoda. Dzięki temu można było zrobić wyścig 24h Le Mans skompresowany do 3h. A tu? Jedno wielkie dno. Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 31 maja 2016 Opublikowano 31 maja 2016 Tylko że w GT6 jest zmienna pora dnia i pogoda. Dzięki temu można było zrobić wyścig 24h Le Mans skompresowany do 3h. A tu? Jedno wielkie dno. No z tym to lipa. Bo taki Le Mans przez 24h deszcz, to raczej ciekawy nie będzie. Pozostaje liczyć na to, że gra dostanie wsparcie na miarę tego z Driveclub i kiedyś jednak uda im się z konsolki wycisnąć soki na dynamiczne warunki. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 1 czerwca 2016 Opublikowano 1 czerwca 2016 (edytowane) Masamune, świadek Polyphony Digital. może byś sprawdził jakąś inną ścigałke? serio. obecnie każda jest lepsza niż real kłoda simulator. Edytowane 1 czerwca 2016 przez Andżej Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 1 czerwca 2016 Opublikowano 1 czerwca 2016 Masamune, świadek Polyphony Digital. może byś sprawdził jakąś inną ścigałke? serio. obecnie każda jest lepsza niż real kłoda simulator. Asseto muszę sprawdzić. A GT fajna seria, mam nadzieję że nie kłoda sim i będzie progres w fizyce. jak będzie za 140 to pewnie kupię. Cytuj
okens 541 Opublikowano 1 czerwca 2016 Opublikowano 1 czerwca 2016 Miedzy wierszami da sie jednak juz wyczuc leciutka rozwage w slowach anizeli ten Masamune ktory bronil jak lew swego na poczatku.WwwwRRRRAaaarrrr kociaku. Cytuj
Sylvan Wielki 4 621 Opublikowano 1 czerwca 2016 Opublikowano 1 czerwca 2016 No mówię przecie, że to nie gra dla Januszy a dla tych, co się zasiedzieli przy GT6, dla fanów. Bo tak jest, wzięli to, co najaktywniejszych graczy najbardziej jarało - online. No minus jednak taki, że ludzie siedzą online,(....) Już SF V oraz Bf pokazały dobitnie co się dzieje, jak wypuszcza się kastrata. GT to ikona. Pierwsza odsłona była wybitnym tworem, który zachwycał A/V. Kontynuacja, to przykład rzemieślniczej pracy. Trójka nie bez powodu jest jedną z najwyżej ocenianych gier w historii, dodatkowo przyniosła przełom w grafice. GT4 to klasyczna kontynuacja. Później oczywiście było bardzo dobrze, ale twórcy zaczęli się wypalać i gubić w tym wszystkim, a konkurencja nie śpi. Przyrównaj to co ma oferować GTS do innych tytułów z wyścigowej stajni. I jeszcze można byłoby machnąć ręką, gdyby gra była sprzedawana na dzień dobry za kilkadziesiąt zł, a nie pełne 240zł (a cyfrowa zapewne niemal 300). Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 1 czerwca 2016 Opublikowano 1 czerwca 2016 (edytowane) No mówię przecie, że to nie gra dla Januszy a dla tych, co się zasiedzieli przy GT6, dla fanów. Bo tak jest, wzięli to, co najaktywniejszych graczy najbardziej jarało - online. No minus jednak taki, że ludzie siedzą online,(....) Już SF V oraz Bf pokazały dobitnie co się dzieje, jak wypuszcza się kastrata. GT to ikona. Pierwsza odsłona była wybitnym tworem, który zachwycał A/V. Kontynuacja, to przykład rzemieślniczej pracy. Trójka nie bez powodu jest jedną z najwyżej ocenianych gier w historii, dodatkowo przyniosła przełom w grafice. GT4 to klasyczna kontynuacja. Później oczywiście było bardzo dobrze, ale twórcy zaczęli się wypalać i gubić w tym wszystkim, a konkurencja nie śpi. Przyrównaj to co ma oferować GTS do innych tytułów z wyścigowej stajni. I jeszcze można byłoby machnąć ręką, gdyby gra była sprzedawana na dzień dobry za kilkadziesiąt zł, a nie pełne 240zł (a cyfrowa zapewne niemal 300). No nic nie poradzisz, zachciało im się takiego GTS-prologa, to robią Mogą go nawet za 500zł wystawić na premierę, ludzie i tak kupią wtedy, kiedy będzie to się im opłacać. Od początku GTS jest dla mnie prologiem, dlatego wielce mnie nie rusza jego forma. Żadna to nowość, PD już na PS2 wydawało płatne dema w okresie czekania na pełny tytuł. Taka tradycja. Na GT5 naczekałem się x-lat, widać na GT7 też muszę trochę zaczekać. No ale grafiką to ładnie jadą chyba każdą konkurencję Edytowane 1 czerwca 2016 przez Masamune Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 1 czerwca 2016 Opublikowano 1 czerwca 2016 niech mi ktos racjonalnie wyjasni czemu z gt6 gdzie bylo chyba cos kolo 400 jak nie wiecej premiumow, ktore to Kaz dumnie chwalil, ze sa przygotowywane jak i sam engine pod next geny w gts przeniesiona jest ich tylko garstka? Cytuj
Paliodor 1 791 Opublikowano 1 czerwca 2016 Opublikowano 1 czerwca 2016 Resztę wrzucą jako DLC. 1 Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 1 czerwca 2016 Opublikowano 1 czerwca 2016 a w tych 400 nie było 100 skylinów, 50 mazd, 200 innych tych samych samochodzów z innymi dodatkami? Cytuj
Hal Emmerich 257 Opublikowano 1 czerwca 2016 Opublikowano 1 czerwca 2016 niech mi ktos racjonalnie wyjasni czemu z gt6 gdzie bylo chyba cos kolo 400 jak nie wiecej premiumow, ktore to Kaz dumnie chwalil, ze sa przygotowywane jak i sam engine pod next geny w gts przeniesiona jest ich tylko garstka? W czasie Q&A w trakcie tego Eventu w Londynie, Kaz coś gadał, że trudno byłoby im przenosić content z ps3, ze względu na skomplikowaną architekturę poprzedniej konsoli. Wydaje się to naciągane wyjaśnienie, bo poza modelami wykonanymi na potrzeby gt6, na pewno mają gdzieś w czeluściach studia przygotowane modele z wyższym poly count, z których optymalizowali pod ps3. A może chodzi o te zniszczenia, rzekomo działające internally? Może to dlatego stworzyli bazę samochodów od nowa, by odpowiednio dopasować bazę aut pod model zniszczeń. Marzenia ściętej głowy. Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 1 czerwca 2016 Opublikowano 1 czerwca 2016 Szczerze to wątpię w jakiś zaawansowany model zniszczeń... Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 2 czerwca 2016 Opublikowano 2 czerwca 2016 Widzę, że nadal w każdej sytuacji poza słońce walące na deskę rozdzielczą jedyne co widać będzie na zegarach to wskazówki. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 2 czerwca 2016 Opublikowano 2 czerwca 2016 zauważyliście, że te dziwadlo wygląda na kazdym materiale inaczej? xd Cytuj
gtfan 3 240 Opublikowano 2 czerwca 2016 Opublikowano 2 czerwca 2016 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 2 czerwca 2016 Opublikowano 2 czerwca 2016 zauważyliście, że te dziwadlo wygląda na kazdym materiale inaczej? xd Tak ja też to zauważyłem wcześniej, ale nie chciałem sie wypowiadać aby nie wzieli mnie za szaleńca Wczoraj oglądałem jakieś nowe porównanie GT6 vs GTS z tymi samymi autami, które wygladają prawie tak samo, jakby ilość polygonów na nich nic sie nie zmieniła. Sam już nie wiem, ta gra to wielka niewiadoma będzie na premiere Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 2 czerwca 2016 Opublikowano 2 czerwca 2016 GT5 na buildach przed premiera potrafil wygladac lepiej niz full, a samo gt5 prologue to gniotl pelne GT5 wiec nie napalajcie sie, ze nagle bedzie sielanka raczej modlcie sie by full wygladal tak jak to co pokazuja majac na uwadze jak Kaz placze, ze gierka nie trzyma 60fps i uwalil zmienna pogode i pore dnia by dac full hd i wysoki framerate Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 2 czerwca 2016 Opublikowano 2 czerwca 2016 Widzę, że nadal w każdej sytuacji poza słońce walące na deskę rozdzielczą jedyne co widać będzie na zegarach to wskazówki. Widać cyferki na obrotomierzu i liczby na prędkościomierzu, a po lewej jakieś kontrolki jak wnętrze jest zacienione, tutaj bardzo realistycznie zrobiono to, bo gdy bezpośrednio światło pada na pewnie ekran LCD, to wydaje się, że nic na nim nie widać, dopiero w cieniu zauważamy kontrolki. Przez jutuba piksele się zlewają, a w realu to na pewno więcej widać. W forzie olali oświetlenie i kawa na ławę, nie (pipi)ą się. Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 2 czerwca 2016 Opublikowano 2 czerwca 2016 Sam już nie wiem, ta gra to wielka niewiadoma będzie na premiere Problem w tym, że ta gra to właśnie jedna wielka wiadoma Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 2 czerwca 2016 Opublikowano 2 czerwca 2016 Widać cyferki na obrotomierzu i liczby na prędkościomierzu, a po lewej jakieś kontrolki jak wnętrze jest zacienione, tutaj bardzo realistycznie zrobiono to, bo gdy bezpośrednio światło pada na pewnie ekran LCD, to wydaje się, że nic na nim nie widać, dopiero w cieniu zauważamy kontrolki. Przez jutuba piksele się zlewają, a w realu to na pewno więcej widać. W forzie olali oświetlenie i kawa na ławę, nie (pipi)ą się. Tia jasne, bedzie tak samo jak w GT5/6, że w 90% przypadków nie widać nic na zegarach obojętnie jak pada światło. Zegarów w aucie normalnym to nie widać raptem przez chwilę, jak wjeżdżamy pod ostre słońce i wzrok się nie przyzwyczai. Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 2 czerwca 2016 Opublikowano 2 czerwca 2016 W GT6 to rozmazane wszystko było i to głównie dlatego nic nie było widać Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 2 czerwca 2016 Opublikowano 2 czerwca 2016 Nie, nie było rozmazane, było ciemno prawie non stop, w słońcu było wszystko ładnie widać. Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 2 czerwca 2016 Opublikowano 2 czerwca 2016 Nawet w cieniu ledwo widać ten LCD, tak to powinno wyglądać: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.