Fanek 669 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 No tylko tym Citroenem ale tylko nim jest lekka różnica! tam do tego leci sie bodajże 250 a wrażenie jakby troche ponad 120 się leciało. Czuć tylko jak on przyśpiesza, że ma buta, ale to wciąż nie to czego oczekiwałem ehh Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Serwery wróciły . a co do modelu zniszczeń to przypominam, że w przypadku pojazdów cywilnych większość umów licencyjnych wyklucza ukazywanie destrukcji w znaczącym stopniu :P Pewnie dlatego też nie bawili się w to, poza tym kolejne cenne części mocy obliczeniowej. A nie jest tak, ze to jest wygodna wymówka dla lenistwa twórców? Przeciez to jest dzielo fikcyjne, a nie rodzaj antyreklamy. Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Serwery wróciły . a co do modelu zniszczeń to przypominam, że w przypadku pojazdów cywilnych większość umów licencyjnych wyklucza ukazywanie destrukcji w znaczącym stopniu :P Pewnie dlatego też nie bawili się w to, poza tym kolejne cenne części mocy obliczeniowej. A nie jest tak, ze to jest wygodna wymówka dla lenistwa twórców? Przeciez to jest dzielo fikcyjne, a nie rodzaj antyreklamy. Czy ja wiem. Z jakiegoś powodu żaden twórca nie chce zaimplementować tego, a jest to jeden z tych aspektów wyścigówek, które dobrze zrobione pozwalałyby wyróżnić daną produkcję. Pamiętam pierwszego Grida czy Dirt 1 jakie wrażenie robiły te dzwony. Mimo to nikt tego nie chce robić, a przecież nie jest to robota niewykonalna i ogromnie czasochłonna, oczywiście wymaga dodatkowych godzin spędzonych nad silnikiem fizycznym, ale raz wykonana praca potem procentuje przez lata. Z drugiej strony masz takie NFSy, gdzie system zniszczeń można było zaimplementować z Burnouta (oczywiście po paru modyfikacjach) i jakoś nigdy to się nie stało, wiec coś z tymi licencjami musi być na rzecz, jasne - to był jeszcze inny typ wyścigów, ale z tego co mi wiadomo i z tego co gadałem z ludźmi od Project Cars na GC, to jednak problemem są głównie zapisy w umowach, a wierzcie mi - ludzie na takich targach potrafią być szczerzy w kuluarach i jakby mieli lenia to by powiedzieli okrągłymi zdaniami że można, ale nie widzą takiej potrzeby. Cytuj
oran 18 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 A jak to jest, te auta co się kupuje to można nimi jeździć online, czy wszystkimi od razu można? Cytuj
firana140 621 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Przy pierwszym włączeniu ustawiłem sterowanie na motion detector (chciałem obczaić na pierwszy ogień żeby potem ciekawość mnie nie gryzła), teraz jak w menu głownym chcę wejść w opcje to wywala mi error, a w opcjach podczas pauzy w grze nie widzę możliwości zmiany. To pograne lol Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 @Graczdari No właśnie jest wspomniany przez Ciebie Dirt, przecież Codemasters tez ma licencje na prawdziwe fury, a jednak można bylo w ich grach demolować samochody w dosyć mocnym stopniu, przynajmniej takim, żeby nie można było dojechać do celu. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Plusy: - fajny model jazdy, wyłączyłem większość asyst zostawiłem tylko pare - większość aut ma bardzo ładny model, masa detali i polygonów, pojedyncze auta tylko słabo wygladają - pustynna mapa coś pięknego, widoczki zachód słońca, oświetlenie - menu gry dość szybko chodzi - szkółka i oprawa historyczna, tło, menu całkiem spoko - ścieżka audio bardzo miła dla ucha Minusy: - brak poczucia prędkości, jezdziłem może 10 różnymi autami i każdym miałem wrażenie, że jadąc 100 czy 200 jest prawie to samo, kamera z tyłu i z maski - tylko 4 rodzaje kamery do wyboru? nie znalazłem specjalnie nic w ustawieniach, wychylenie ze środka tylko - mało aut jednak jak tak się przejrzy, z Audi może z 5 było i 2 future - trasy betonowe i z budynkami wyglądają słabo - wnętrza aut to jednak ps3 - dzwieki silników może i poprawili troche, ale to wciąż nie to co choćby Driveclub - nierówna grafika - brak emocji w czasie wyścigu Liczyłem po cichu, że może jeszcze usiade w tej generacji do wyścigów, które z wiekiem mi chyba przechodzą, ale jednak odpuszcze sobie. Gra sama w sobie może i nie jest zła, ale nie przekonali mnie abym miał usiąść do GT na dłużej :/ 1 Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Trochę mnie to rozwaliło Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Ja trafiłem na 2015 - Win10 :D Cytuj
bocieque 123 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Ok, pochwalcie się lepiej jakie auta wam wylosowało :P. Mi dwie Toyoty 86 (drogowa, i gr4). Dodge Viper i jakiś futurystyczny Bugatti Veyron. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Huh, chyba pierwsze Gran Turismo które zdaje się mieć model jazdy, a nie wrażenie jazdy mydelniczką w torze bobslejowym O_o. Dźwięki też jakieś lepsze (chociaż nie idealne IMO), grafika prócz otoczenia torów bardzo ładna, no jest konkret. Ciekawe jak z zawartością tej gierki będzie. Na premierę nie ma mowy, żebym to łykał, ale na święta to kto wie, kto wie. Z chęcią bym spróbował na jakiejś kierownicy. Cytuj
firana140 621 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Przy pierwszym włączeniu ustawiłem sterowanie na motion detector (chciałem obczaić na pierwszy ogień żeby potem ciekawość mnie nie gryzła), teraz jak w menu głownym chcę wejść w opcje to wywala mi error, a w opcjach podczas pauzy w grze nie widzę możliwości zmiany. To pograne lol Gdyby ktoś miał podobny problem to wykasowanie save data z dysku pomogło. Cytuj
walek 96 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Moim ostatnia gra z seri GT bylo Gran Turismo 4. Dosc odlegle czas, bo to gra z czasow PS2. Nie jestem wielkim znawca tej serii, ale mam wrazenie, ze ta gra stanela w miejscu! (tak jak seria Call of Duty). Dla mnie jezdzi sie podobnie jak za tamtych czasow. Niby dobrze, niby zle. Wymagajaco, ale cholera jasna, mamy mocniejszy sprzet, i mozna bardziej skopiowac realizm "jazdy" w grze. O ile asfaltowe wyscigi sa fajne, to szutry to jakas archaiczna masakra! Jezdzisz po plaskiej teksturze, gdzie spod kol wydobywaja sie kleby kurzu. Feeling identyczny jak w GT4, czy w poprzednich czescich. Mamy 2017, a oni nie potrafia "urealnic" kawalka tekstury (czyli drogi) na miare obecnych standardow. W tym temacie Dirt Rally (czy piatka) zjada ta gre!... Szczerze powiedziawszy, to raczej nie skusze sie na ta gre w tym roku. Jest tyle innych gier do ogrania w tym miesciu. Oczekiwalem wskrzeszenia legendy, a otrzymalem "kopiuj, wklej". Moze nastepnym razem. 2 Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 No szutry to chyba od zawsze jest beka w Gran Turismo? Oni to chyba ciągle dodają jako żart, bo nie wierzę, że ktoś to na poważnie bierze xd. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Beka, to za mało powiedziane. Porównajcie to do rallycrossu z PC2... tamci goście tematy szutrowej nawierzchni podejmowali po raz pierwszy, a zrobili coś mega dopracowanego. W GTS fura jakby sunęła po płaszczyźnie, a dla niepoznaki koła się trzęsą imitując pracę zawieszenia. Pograłem na kierownicy i cóż mogę napisać - nie jest źle, ale szału też niema. FFB jest jakiś taki wykastrowany. Ogólnie mocno doskwiera to o czym już wcześniej wspominaliście, czyli totalny brak poczucia prędkości - dynamiki w tej grze tyle, co w wyścigach ślimaków. Pograłem trochę i zaczynam ziewać :/ Ogólnie troszkę się rozczarowałem i wracam ogrywać mega miodne (mino całej masy bugów) PC2. GTS może kiedyś kupię jak będzie w biedronce za 100zł. Płacić pełną cenę za to co ta gra oferuje na chwilę obecną, to nic innego jak dać się wydymać. Ta odsłona powinna sprzedać się bardzo źle... może ktoś by się tam wreszcie obudził i dał Kazowi kopa w dupe. 3 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 (edytowane) No nie. Wróciłem do domu i chciałem sobie w demo pograć a tu serwery padły... Mam nadzieję, że wydłużą czas trwania dema. Ok już działają ale dlaczego jak wchodzę do menu to mnie wywala. xd Edytowane 9 października 2017 przez MaiorZero Cytuj
Square 8 608 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Fajnie się zaczyna, na start dostałem GT-R w wersji rally :) Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Ja rowniez sie nie skusze na zakup. Wystarczy mi PC2, ktory feelingiem, modelem jazdy i FFB kladzie na lopatki GT Sport. Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Odpaliłem i zagrałem 2 wyścigi zanim wywaliło serwery. Ściągnąłem, żeby się upewnić że jednak mi się nie chce grać 7. raz w to samo. Cytuj
iluck85 2 917 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Olać ściąganie? Nadal kartonowe pudła na torze? Szkoda, liczyłem na coś nowego i odpoczynek od Forzy. Ale miło, jedna gra mniej z listy zakupowej :) Cytuj
Sqtr78 1 038 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Ja kupiłem G29 tydzień temu i jak w końcu mi się udało zagrać to mnie rozwaliło. Kupuje na premierę, mam tylko nadzieje, ze nie będzie takiej jazdy z wywalaniem z serwerów hobw moim przypadku to skutkuje tym, ze nawet nie mogę zagrać offline w arcade. Nie da się grać w nic, a dzieje się to 4 na 5 prób. Lipa :( Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Nie mam pojecia po co w tej grze jest wymog polaczenia z siecia. Tak trudno zrobić możliwość grania offline podczas singlowej rozgrywki? Przylaczam się tez do zdania na temat rajdow w GTS, gorzej niż jazda po lodowisku. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 9 października 2017 Opublikowano 9 października 2017 Ja kupiłem G29 tydzień temu i jak w końcu mi się udało zagrać to mnie rozwaliło. Jak to Twoja pierwsza gra na G29, to masz prawo być podjarany, ale zapewniam Cię, że GTS dupy nie urywa jeśli chodzi o obsługę kierownicy. Tu chyba za dużo powera idzie w grafikę i nie ma już z czego wyczarować porządnego FFB i całej fizyki. GTS ogólnie model jazdy ma spoko, ale pod warunkiem, że jedziemy czystą linią jazdy. Natomiast jak zaczyna się atakować wysokie tarki, to jest już zdecydowanie gorzej i do simów pokroju PC2 jest meeeega daleko. Tam cała fizyka związana z pracą zawieszenia i opon jest o klasę albo i dwie lepsza. 1 Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 10 października 2017 Opublikowano 10 października 2017 PC2 obecnie na rynku symulatorow ma najbardziej zaawansowana fizyke przynajmniej na papierze. Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 10 października 2017 Opublikowano 10 października 2017 Pograłem w demko i jestem nieco rozczarowany, serio ta gra stoi za Driveclub jeżeli chodzi o grafikę, felgi wyglądają jak z ps2, jedynie oświetlenie daje radę i 4K. Contentu wydaje się być całkiem sporo ale jednak mnie odrzucają te kartonowe pudła i grafika :/ miałem brać w premierę ale chyba PC2 wydaje się lepszym rozwiązaniem do zakupu :/ 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.