Andżej 2 268 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 "Kaz przeciera tutaj szlaki, jest pionierem, wprowadza nas w przyszłość" Zadzwonimy do pana. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Oświetlenie miażdży każdą konkurencję, cieniowanie, shadery lakieru czy roślinności, ogólnie to jak materiały reagują na światło, to jest zupełnie inna liga niż PC i wszystkie inne racery. Kaz przeciera tutaj nowe szlaki, jest pionierem, wprowadza nas w przyszłość. stary co ty bierzesz xDDDDD Kaz zabiera nas w przyszlosc ale taka chyba po wybuchu wojny jadrowej gdzie ludzie zapomnieli technologii i znowu ps3 jest na szczycie Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 (edytowane) No ale masz direct-feed filmik wyżej. Może do niego się odniesiesz? A że są niedoróbki i cięcia to już pisałem, teraz każdy to widzi, jak mu internet to wetknął pod sam nos. Edit:https://youtu.be/d4cCKz1u1nQ Proszę o komentarz specjalistów. Edytowane 21 maja 2016 przez Masamune 1 Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 stary ale co mam ci pisac jak jestes fanbojem i i tak cie nie przekonam - cieniowanie przeciera nowe szklaki - chyba w ilosci zabkow, slabej rozdzielczosci i pop-upie, roslinosc przeciera nowe szlaki - wow, drzewa w pierwszej linii od trasy nie sa juz 2d, za to dalej jedna tekstrura imitujaca las lub drzewa 2d, jakies gadanie o reagowaniu materialow na swiatlo itp - stary serio mi sie nie chce z Toba wojenki prowadzic, zyj w swoim swiecie Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 @Masamune Co z tego, że gra próbuje wyglądać i działać płynnie, skoro jej się to nie udaje? Dzięki temu jest lepsza niż płynna konkurencja? To tak, jakbyś podrasował silnik w swoim samochodzie i teoretycznie miałby on mieć 500KM, ale że jednak nie da rady tyle z niego wykrzesać i grozi to eksplozją obetniesz mu paliwo na 2 garach i niech ma tylko połowę z tego chodząc przy tym jak radziecki traktor. Piszesz, że GT jest simem (co jest totalną bzdurą, bo to tylko gra o zabarwieniu sim i zawsze tak było), więc kwestie płynności powinny być dla Ciebie priorytetem. Co mi po pięknych odbiciach na karoserii, jeśli kosztem tego gra dostaje czkawki i walcząc o setne części sekundy mogę przez to zepsuć okrążenie? Sama fizyka w porównaniu do PC też jest kartonowa i siedzi jeszcze w zamierzchłych czasach. Konkurencja poszła bardzo do przodu, ale jak widać twórcy GT stoją w miejscu i maja wszystko w (pipi)e. Wystarczy, że maja na pudełku napis real driving simulator i jest sztos 1 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Przecież to co Ficek wrzucił jest z oficjalnego gameplay trailer. Ogólnie od odsłon na PS3 mam wywalone na serię, ale żal patrzeć co oni wyrabiają, gdzie inne teamy dostarczają lepiej dopracowane produkty i to częściej. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 stary ale co mam ci pisac jak jestes fanbojem i i tak cie nie przekonam - cieniowanie przeciera nowe szklaki - chyba w ilosci zabkow, slabej rozdzielczosci i pop-upie, roslinosc przeciera nowe szlaki - wow, drzewa w pierwszej linii od trasy nie sa juz 2d, za to dalej jedna tekstrura imitujaca las lub drzewa 2d, jakies gadanie o reagowaniu materialow na swiatlo itp - stary serio mi sie nie chce z Toba wojenki prowadzic, zyj w swoim swiecie K... no jak ty nawet nie rozróżniasz podstawowych pojęć w rozmowie o grafice, to o czym ty chcesz dyskutować? Cieniowanie... cieniowanie =/= cienie. Cieniowanie od ang. 'Shading', czyli bardziej właśnie chodzi o to jak świat, obiekty 3d i 2d reagują na światło w scenie... Może faktycznie, lepiej będzie jak ja zostanę w swoim, ty w swoim świecie, jak nie masz pojęcia o czym ja tutaj mówię to nie ma sensu żebyś się produkował próbując mi udowodnić, że technologia jest słaba i że PC wygląda lepiej. Ogólnie jakbyś miał mocniejszą konsolę to i drugi plan drzew miałbyś już 'nie 2d' i ten popup byłby mniejszy i cienie gładkie a nie ząbkowane. No ale czekamy, zobaczymy co tam magicy z Sony wymyślą na swoją biedną skrzynkę. Z U4 przecież jakoś sobie poradzili. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 GT6 vs GTS znajdz 3 roznice, technologia z przyszlosci, kazda trasa pisana od nowa tutaj znowu lepiej niz zycie, pewnie zetta robil te zdjecie Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Na usprawiedliwienie Masamune - mądrale z Polyphony tak pięknie edytowali oficjalny (!!!) trailer, że wrzucili placeholder (ta ściana z drzew w 2D xDDD) zamiast faktycznej części trasy - kto oglądał ten nieszczęsny stream, albo dłuższe gameplaye (których trochę już jest) te wie, że to tak nie wygląda, Muszę przyznać - nawet jak na PD to ciekawy fuck-up.Dyskutować o samej grze nie zamierzam, bo i poziom dyskusji to szambo najczęściej. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 (edytowane) @Masamune Co z tego, że gra próbuje wyglądać i działać płynnie, skoro jej się to nie udaje? Dzięki temu jest lepsza niż płynna konkurencja? To tak, jakbyś podrasował silnik w swoim samochodzie i teoretycznie miałby on mieć 500KM, ale że jednak nie da rady tyle z niego wykrzesać i grozi to eksplozją obetniesz mu paliwo na 2 garach i niech ma tylko połowę z tego chodząc przy tym jak radziecki traktor. Piszesz, że GT jest simem (co jest totalną bzdurą, bo to tylko gra o zabarwieniu sim i zawsze tak było), więc kwestie płynności powinny być dla Ciebie priorytetem. Co mi po pięknych odbiciach na karoserii, jeśli kosztem tego gra dostaje czkawki i walcząc o setne części sekundy mogę przez to zepsuć okrążenie? Sama fizyka w porównaniu do PC też jest kartonowa i siedzi jeszcze w zamierzchłych czasach. Konkurencja poszła bardzo do przodu, ale jak widać twórcy GT stoją w miejscu i maja wszystko w (pipi)e. Wystarczy, że maja na pudełku napis real driving simulator i jest sztos Masz 100% racji. Płynność przede wszystkim. Z wyglądu gry jestem w miarę zadowolony, problemy z płynnością to wina sprzętu, który nie wyrabia z taką technologią jaką sobie upodobał Kaz. GT powinno tak wyglądać jak wyglada, albo nawet lepiej, w końcu mamy next-gen, a nie PS 3.5 +/- 0.25. Project CARS nie sili się na jakiś mega next-gen w grafice, rozwija znane od lat technologie w celu wyniesienia na nowy poziom takich elementów jak ilość aut i warunki atmosferyczne. Jako fan marki PS jak i GT, oczekuję progresu w grze na obydwu poletkach, czyli nie tylko w grafice, ale i w tym, co taki PC robi najlepiej. Info o braku dynamicznej pogody to dla mnie porażka, to że konsola ma czkawkę przy takim poziomie grafiki to też porażka. Kij z tysiącem aut, gdyby chociaż przy tych 130 autach zaoferowali porządny poziom wizualny, mocną fizykę i ficzery z PC, GTS byłoby dla mnie na prawdę porządną grą. Na GTPlanet ludzie w sumie chwalą fizykę, mówią że jest progres, więc nie jest tragicznie. Jeśli natomiast gra zawiedzie i nie zaoferuje ficzerów godnych next-gen simów, to bedę zwyczajnie zawiedziony, bo ja nie czekam na GT6.3FHD edition, tylko na next-gen Gran Turismo. Jeśli tego nie dostanę, to będę w(pipi)iony przede wszystkim na Sony, bo wizja Kaza do mnie przemawia. Trzeba było zrobić mocniejszą konsolę, a nie bawić się w bujający plastik i pękające gumy. Jak im konsola nie wyrabia, to niech obniżają rozdzielczość jak konkurencjia w swoich grach. Płynnośc i ficzery mają być i kropka. Na usprawiedliwienie Masamune - mądrale z Polyphony tak pięknie edytowali oficjalny (!!!) trailer, że wrzucili placeholder (ta ściana z drzew w 2D xDDD) zamiast faktycznej części trasy - kto oglądał ten nieszczęsny stream, albo dłuższe gameplaye (których trochę już jest) te wie, że to tak nie wygląda, Muszę przyznać - nawet jak na PD to ciekawy fuck-up. Dyskutować o samej grze nie zamierzam, bo i poziom dyskusji to szambo najczęściej. Ta ściana to problem z LOD, w trailerze przed tym momentem jest inny moment z tym samym miejscem i drzewa wyglądają normalnie. Problem w tym, że widok jest przełączany z samochodu na samochód i tą ścianę kartonowych drzew widzimy zaraz po przełączeniu kamery na innego zawodnika. Normalnie jest tak jak piszesz, ta ściana jest nieco zgrabniej zamaskowana. Edytowane 21 maja 2016 przez Masamune Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Ostatnie GT w jakie grałem to GT5 i już wtedy nie była to najlepiej wyglądająca gra. To było 6 lat temu i teraz na nowej generacji oni chcą wypuścić grę, która wygląda jeszcze gorzej? A Evolution Studios zamykają. Sony... Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Kaz zabrał by nas w międzygwiezdną podróż w przyszłość, gdyby nie tylko te ograniczenia obecnych sprzętów! Ehhhh Już znam takiego jednego magika, co każda konsola go ograniczała i nie mógł rosnących w real-time włosów na klacie dorzucić do gry. Po ostatniej odsłonie jego serii wszyscy już tylko mówią, że wystarczy. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Proszę o komentarz specjalistów. Które to z GTS a GT5/6? Przypominam że jedna z tych gier jest na konsoli 8-10x mocniejszej z taką samą ilością klatek, podobnej rozdzielczości i nowsza wersja jest bez dynamicznej pogody. Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 PS4 jest również przeszkodą w wprowadzeniu normalnych dźwięków silnika. Kaz przed premierą GT6 wspominał o paczu poprawiającym dźwięki i jak zwykle nic z tego nie wyszło. Gran Turismo znowu będzie najlepiej wyglądało na replayach i zdjęciach z uber photo moda. Jak chcesz pokazać komuś tą grafikę na żywo to nawet nie ma normalnej kamery z tyłu samochodu i trzeba oglądać wyścigi resoraków. W każdej grze wyścigowej mamy normalna kamerę z tyłu a tylko polyphony nie potrafi takiej wprowadzić. 1 Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Dźwięki to zboczenie Kaza. On robi je tak jak uważa, wg GTPlanet jest ponoć lekka poprawa, ale większość i tak pewnie nie będzie zadowolona. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 ja nie rozumiem jednej rzeczy, jest ten photomode, zaje,biście wymodelowane samochody i otoczenia, wiec dlaczego tego nie wrzuca do gry? ew ciut mniej polygonow, zeby konsola to udzwignela? tylko zamiast tego pokazuja gre z poprzedniej generacji Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Ujecia z wyścigu z aut wygladają całkiem niezle w porównaniu z tymi z replay mode, czy jeszcze przez zaspany oczy widze? Wydaje mi sie, że taki Project Cars wcale nie wyglądał lepiej? 1 Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 akurat aut bym sie nie czepial, problemem tej serii od czasow ps3 i teraz ps4 jest otoczenie, tu jest badziewnie, kurcze jak sobie wspomne ps2 - jak tam te trasy robily wrazenie, orgia dla oczow to byla Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Kaz chyba pomyślał że taka orgia jaką zaserwował na ps2 wystarczy spokojnie na kolejne 20 lat Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Tu jest właśnie sedno sprawy. GT przyzwyczaiło nas do grafiki i płynności na najwyższym poziomie (jak sobie przypomnę gdy po raz pierwszy zobaczyłem GT3, to... ehhh, wspaniałe czasy), a teraz wciska nam jakieś archaizmy z minionej epoki. Ja od GT nie wymagam jakiegoś uber symulatora, ale chcę dopracowane, ładne i płynne wyścigi przy, których będę się świetnie bawił przez setki godzin. T10 swoim fanom dało taki tytuł i jak widać chcieć, znaczy móc. X1 podobno jest konsolą znacznie słabszą od PS4 i jakoś sobie tam poradzili by w ogólnym rozrachunku gra wyglądała solidnie. Może nie ma tam ficzerów rodem z kosmosu, ale gra jest równa i nie straszy archaizmami... ma świetną grafikę, betonowy framerate, dużą liczbę tras i samochodów, świetne dźwięki i fizykę - to jest właśnie to, czego potrzebuje dobra konsolowa gra. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Ja się czasem zastanawiam co PD musiałoby zrobić żeby tacy psychofani przyznali, że jest tragedia z tą serią. Jak widać wydawanie na oko 1/3 gry za pełną cenę 3 lata po starcie PS4 to wciąż za mało. Wystarczy powiedzieć"przecież to nie 7" i już wszystko gra Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 ale kto tak mówi? nie widzę za wiele pozytywnej opinii na temat gts Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Mimo wszystko większość drzew wygląda bardzo dobrze, nie są to po prostu tekstury 2D jak w pcars czy fm6. Dziwnie za to wyglądają ujęcia z trybu foto, modele aut trochę nie pasują do fotorealistycznego tła. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 Walić te drzewa... 2d, 3d... kogo to w wyścigach obchodzi. Jeśli chodzi o wizualia, to bardziej rzuca się w oczy to nagłe przejście w zacienioną strefę na torze... auto nagle dostaje inne oświetlenie, jak za sprawą magicznej różdżki Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 21 maja 2016 Opublikowano 21 maja 2016 wlasnie do konca nie wiem czy to blad oswietlenia czy tak chamsko i blisko zmienil sie LOD pojazdu, w kazdym badz razie oczywiscie o to chodzilo w tym gifie, a nie o drzewa Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.