Opublikowano 21 maja 20168 l "Kaz przeciera tutaj szlaki, jest pionierem, wprowadza nas w przyszłość" Zadzwonimy do pana.
Opublikowano 21 maja 20168 l Oświetlenie miażdży każdą konkurencję, cieniowanie, shadery lakieru czy roślinności, ogólnie to jak materiały reagują na światło, to jest zupełnie inna liga niż PC i wszystkie inne racery. Kaz przeciera tutaj nowe szlaki, jest pionierem, wprowadza nas w przyszłość. stary co ty bierzesz xDDDDD Kaz zabiera nas w przyszlosc ale taka chyba po wybuchu wojny jadrowej gdzie ludzie zapomnieli technologii i znowu ps3 jest na szczycie
Opublikowano 21 maja 20168 l No ale masz direct-feed filmik wyżej. Może do niego się odniesiesz? A że są niedoróbki i cięcia to już pisałem, teraz każdy to widzi, jak mu internet to wetknął pod sam nos. Edit:https://youtu.be/d4cCKz1u1nQ Proszę o komentarz specjalistów. Edytowane 21 maja 20168 l przez Masamune
Opublikowano 21 maja 20168 l stary ale co mam ci pisac jak jestes fanbojem i i tak cie nie przekonam - cieniowanie przeciera nowe szklaki - chyba w ilosci zabkow, slabej rozdzielczosci i pop-upie, roslinosc przeciera nowe szlaki - wow, drzewa w pierwszej linii od trasy nie sa juz 2d, za to dalej jedna tekstrura imitujaca las lub drzewa 2d, jakies gadanie o reagowaniu materialow na swiatlo itp - stary serio mi sie nie chce z Toba wojenki prowadzic, zyj w swoim swiecie
Opublikowano 21 maja 20168 l @Masamune Co z tego, że gra próbuje wyglądać i działać płynnie, skoro jej się to nie udaje? Dzięki temu jest lepsza niż płynna konkurencja? To tak, jakbyś podrasował silnik w swoim samochodzie i teoretycznie miałby on mieć 500KM, ale że jednak nie da rady tyle z niego wykrzesać i grozi to eksplozją obetniesz mu paliwo na 2 garach i niech ma tylko połowę z tego chodząc przy tym jak radziecki traktor. Piszesz, że GT jest simem (co jest totalną bzdurą, bo to tylko gra o zabarwieniu sim i zawsze tak było), więc kwestie płynności powinny być dla Ciebie priorytetem. Co mi po pięknych odbiciach na karoserii, jeśli kosztem tego gra dostaje czkawki i walcząc o setne części sekundy mogę przez to zepsuć okrążenie? Sama fizyka w porównaniu do PC też jest kartonowa i siedzi jeszcze w zamierzchłych czasach. Konkurencja poszła bardzo do przodu, ale jak widać twórcy GT stoją w miejscu i maja wszystko w (pipi)e. Wystarczy, że maja na pudełku napis real driving simulator i jest sztos
Opublikowano 21 maja 20168 l Przecież to co Ficek wrzucił jest z oficjalnego gameplay trailer. Ogólnie od odsłon na PS3 mam wywalone na serię, ale żal patrzeć co oni wyrabiają, gdzie inne teamy dostarczają lepiej dopracowane produkty i to częściej.
Opublikowano 21 maja 20168 l stary ale co mam ci pisac jak jestes fanbojem i i tak cie nie przekonam - cieniowanie przeciera nowe szklaki - chyba w ilosci zabkow, slabej rozdzielczosci i pop-upie, roslinosc przeciera nowe szlaki - wow, drzewa w pierwszej linii od trasy nie sa juz 2d, za to dalej jedna tekstrura imitujaca las lub drzewa 2d, jakies gadanie o reagowaniu materialow na swiatlo itp - stary serio mi sie nie chce z Toba wojenki prowadzic, zyj w swoim swiecie K... no jak ty nawet nie rozróżniasz podstawowych pojęć w rozmowie o grafice, to o czym ty chcesz dyskutować? Cieniowanie... cieniowanie =/= cienie. Cieniowanie od ang. 'Shading', czyli bardziej właśnie chodzi o to jak świat, obiekty 3d i 2d reagują na światło w scenie... Może faktycznie, lepiej będzie jak ja zostanę w swoim, ty w swoim świecie, jak nie masz pojęcia o czym ja tutaj mówię to nie ma sensu żebyś się produkował próbując mi udowodnić, że technologia jest słaba i że PC wygląda lepiej. Ogólnie jakbyś miał mocniejszą konsolę to i drugi plan drzew miałbyś już 'nie 2d' i ten popup byłby mniejszy i cienie gładkie a nie ząbkowane. No ale czekamy, zobaczymy co tam magicy z Sony wymyślą na swoją biedną skrzynkę. Z U4 przecież jakoś sobie poradzili.
Opublikowano 21 maja 20168 l GT6 vs GTS znajdz 3 roznice, technologia z przyszlosci, kazda trasa pisana od nowa tutaj znowu lepiej niz zycie, pewnie zetta robil te zdjecie
Opublikowano 21 maja 20168 l Na usprawiedliwienie Masamune - mądrale z Polyphony tak pięknie edytowali oficjalny (!!!) trailer, że wrzucili placeholder (ta ściana z drzew w 2D xDDD) zamiast faktycznej części trasy - kto oglądał ten nieszczęsny stream, albo dłuższe gameplaye (których trochę już jest) te wie, że to tak nie wygląda, Muszę przyznać - nawet jak na PD to ciekawy fuck-up.Dyskutować o samej grze nie zamierzam, bo i poziom dyskusji to szambo najczęściej.
Opublikowano 21 maja 20168 l @Masamune Co z tego, że gra próbuje wyglądać i działać płynnie, skoro jej się to nie udaje? Dzięki temu jest lepsza niż płynna konkurencja? To tak, jakbyś podrasował silnik w swoim samochodzie i teoretycznie miałby on mieć 500KM, ale że jednak nie da rady tyle z niego wykrzesać i grozi to eksplozją obetniesz mu paliwo na 2 garach i niech ma tylko połowę z tego chodząc przy tym jak radziecki traktor. Piszesz, że GT jest simem (co jest totalną bzdurą, bo to tylko gra o zabarwieniu sim i zawsze tak było), więc kwestie płynności powinny być dla Ciebie priorytetem. Co mi po pięknych odbiciach na karoserii, jeśli kosztem tego gra dostaje czkawki i walcząc o setne części sekundy mogę przez to zepsuć okrążenie? Sama fizyka w porównaniu do PC też jest kartonowa i siedzi jeszcze w zamierzchłych czasach. Konkurencja poszła bardzo do przodu, ale jak widać twórcy GT stoją w miejscu i maja wszystko w (pipi)e. Wystarczy, że maja na pudełku napis real driving simulator i jest sztos Masz 100% racji. Płynność przede wszystkim. Z wyglądu gry jestem w miarę zadowolony, problemy z płynnością to wina sprzętu, który nie wyrabia z taką technologią jaką sobie upodobał Kaz. GT powinno tak wyglądać jak wyglada, albo nawet lepiej, w końcu mamy next-gen, a nie PS 3.5 +/- 0.25. Project CARS nie sili się na jakiś mega next-gen w grafice, rozwija znane od lat technologie w celu wyniesienia na nowy poziom takich elementów jak ilość aut i warunki atmosferyczne. Jako fan marki PS jak i GT, oczekuję progresu w grze na obydwu poletkach, czyli nie tylko w grafice, ale i w tym, co taki PC robi najlepiej. Info o braku dynamicznej pogody to dla mnie porażka, to że konsola ma czkawkę przy takim poziomie grafiki to też porażka. Kij z tysiącem aut, gdyby chociaż przy tych 130 autach zaoferowali porządny poziom wizualny, mocną fizykę i ficzery z PC, GTS byłoby dla mnie na prawdę porządną grą. Na GTPlanet ludzie w sumie chwalą fizykę, mówią że jest progres, więc nie jest tragicznie. Jeśli natomiast gra zawiedzie i nie zaoferuje ficzerów godnych next-gen simów, to bedę zwyczajnie zawiedziony, bo ja nie czekam na GT6.3FHD edition, tylko na next-gen Gran Turismo. Jeśli tego nie dostanę, to będę w(pipi)iony przede wszystkim na Sony, bo wizja Kaza do mnie przemawia. Trzeba było zrobić mocniejszą konsolę, a nie bawić się w bujający plastik i pękające gumy. Jak im konsola nie wyrabia, to niech obniżają rozdzielczość jak konkurencjia w swoich grach. Płynnośc i ficzery mają być i kropka. Na usprawiedliwienie Masamune - mądrale z Polyphony tak pięknie edytowali oficjalny (!!!) trailer, że wrzucili placeholder (ta ściana z drzew w 2D xDDD) zamiast faktycznej części trasy - kto oglądał ten nieszczęsny stream, albo dłuższe gameplaye (których trochę już jest) te wie, że to tak nie wygląda, Muszę przyznać - nawet jak na PD to ciekawy fuck-up. Dyskutować o samej grze nie zamierzam, bo i poziom dyskusji to szambo najczęściej. Ta ściana to problem z LOD, w trailerze przed tym momentem jest inny moment z tym samym miejscem i drzewa wyglądają normalnie. Problem w tym, że widok jest przełączany z samochodu na samochód i tą ścianę kartonowych drzew widzimy zaraz po przełączeniu kamery na innego zawodnika. Normalnie jest tak jak piszesz, ta ściana jest nieco zgrabniej zamaskowana. Edytowane 21 maja 20168 l przez Masamune
Opublikowano 21 maja 20168 l Ostatnie GT w jakie grałem to GT5 i już wtedy nie była to najlepiej wyglądająca gra. To było 6 lat temu i teraz na nowej generacji oni chcą wypuścić grę, która wygląda jeszcze gorzej? A Evolution Studios zamykają. Sony...
Opublikowano 21 maja 20168 l Kaz zabrał by nas w międzygwiezdną podróż w przyszłość, gdyby nie tylko te ograniczenia obecnych sprzętów! Ehhhh Już znam takiego jednego magika, co każda konsola go ograniczała i nie mógł rosnących w real-time włosów na klacie dorzucić do gry. Po ostatniej odsłonie jego serii wszyscy już tylko mówią, że wystarczy.
Opublikowano 21 maja 20168 l Proszę o komentarz specjalistów. Które to z GTS a GT5/6? Przypominam że jedna z tych gier jest na konsoli 8-10x mocniejszej z taką samą ilością klatek, podobnej rozdzielczości i nowsza wersja jest bez dynamicznej pogody.
Opublikowano 21 maja 20168 l PS4 jest również przeszkodą w wprowadzeniu normalnych dźwięków silnika. Kaz przed premierą GT6 wspominał o paczu poprawiającym dźwięki i jak zwykle nic z tego nie wyszło. Gran Turismo znowu będzie najlepiej wyglądało na replayach i zdjęciach z uber photo moda. Jak chcesz pokazać komuś tą grafikę na żywo to nawet nie ma normalnej kamery z tyłu samochodu i trzeba oglądać wyścigi resoraków. W każdej grze wyścigowej mamy normalna kamerę z tyłu a tylko polyphony nie potrafi takiej wprowadzić.
Opublikowano 21 maja 20168 l Dźwięki to zboczenie Kaza. On robi je tak jak uważa, wg GTPlanet jest ponoć lekka poprawa, ale większość i tak pewnie nie będzie zadowolona.
Opublikowano 21 maja 20168 l ja nie rozumiem jednej rzeczy, jest ten photomode, zaje,biście wymodelowane samochody i otoczenia, wiec dlaczego tego nie wrzuca do gry? ew ciut mniej polygonow, zeby konsola to udzwignela? tylko zamiast tego pokazuja gre z poprzedniej generacji
Opublikowano 21 maja 20168 l Ujecia z wyścigu z aut wygladają całkiem niezle w porównaniu z tymi z replay mode, czy jeszcze przez zaspany oczy widze? Wydaje mi sie, że taki Project Cars wcale nie wyglądał lepiej?
Opublikowano 21 maja 20168 l akurat aut bym sie nie czepial, problemem tej serii od czasow ps3 i teraz ps4 jest otoczenie, tu jest badziewnie, kurcze jak sobie wspomne ps2 - jak tam te trasy robily wrazenie, orgia dla oczow to byla
Opublikowano 21 maja 20168 l Kaz chyba pomyślał że taka orgia jaką zaserwował na ps2 wystarczy spokojnie na kolejne 20 lat
Opublikowano 21 maja 20168 l Tu jest właśnie sedno sprawy. GT przyzwyczaiło nas do grafiki i płynności na najwyższym poziomie (jak sobie przypomnę gdy po raz pierwszy zobaczyłem GT3, to... ehhh, wspaniałe czasy), a teraz wciska nam jakieś archaizmy z minionej epoki. Ja od GT nie wymagam jakiegoś uber symulatora, ale chcę dopracowane, ładne i płynne wyścigi przy, których będę się świetnie bawił przez setki godzin. T10 swoim fanom dało taki tytuł i jak widać chcieć, znaczy móc. X1 podobno jest konsolą znacznie słabszą od PS4 i jakoś sobie tam poradzili by w ogólnym rozrachunku gra wyglądała solidnie. Może nie ma tam ficzerów rodem z kosmosu, ale gra jest równa i nie straszy archaizmami... ma świetną grafikę, betonowy framerate, dużą liczbę tras i samochodów, świetne dźwięki i fizykę - to jest właśnie to, czego potrzebuje dobra konsolowa gra.
Opublikowano 21 maja 20168 l Ja się czasem zastanawiam co PD musiałoby zrobić żeby tacy psychofani przyznali, że jest tragedia z tą serią. Jak widać wydawanie na oko 1/3 gry za pełną cenę 3 lata po starcie PS4 to wciąż za mało. Wystarczy powiedzieć"przecież to nie 7" i już wszystko gra
Opublikowano 21 maja 20168 l Mimo wszystko większość drzew wygląda bardzo dobrze, nie są to po prostu tekstury 2D jak w pcars czy fm6. Dziwnie za to wyglądają ujęcia z trybu foto, modele aut trochę nie pasują do fotorealistycznego tła.
Opublikowano 21 maja 20168 l Walić te drzewa... 2d, 3d... kogo to w wyścigach obchodzi. Jeśli chodzi o wizualia, to bardziej rzuca się w oczy to nagłe przejście w zacienioną strefę na torze... auto nagle dostaje inne oświetlenie, jak za sprawą magicznej różdżki
Opublikowano 21 maja 20168 l wlasnie do konca nie wiem czy to blad oswietlenia czy tak chamsko i blisko zmienil sie LOD pojazdu, w kazdym badz razie oczywiscie o to chodzilo w tym gifie, a nie o drzewa
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.