Opublikowano 11 października 20177 l Ja sądziłem, że własnie ogarnęli samochody wyścigowe a olali cywilne. Odwrotnie jest? :) No to jest właśnie najśmieszniejsze, bo gra opierać się będzie właśnie głównie na autach wyścigowych od klasy GT3 w górę.
Opublikowano 11 października 20177 l Jeżeli ktoś zastanawiał się jak "działa" roślinność w GT:Sport Jest kulturalna i obraca się w naszym kierunku, nie mogli zrobić świetnych drzew, świetnego menu i świetnego gameplayu... oh waittttt to nie tak
Opublikowano 11 października 20177 l Jeżeli ktoś zastanawiał się jak "działa" roślinność w GT:Sport Duke Nukem byłby dumny
Opublikowano 11 października 20177 l Strasznych czasów doczekaliśmy, gdzie dla graczy bardziej liczy się wygląd menu i tryby typu photo mode, niż to co tu powinno być na pierwszym miejscu, czyli model jazdy i ogólny fun ze ścigania. Ten event z GTRem gdzie wyprzedzamy inne auta, to jakaś kpina. Bez kitu, ale już w DC takie auto prowadzi się bardziej naturalnie :P Kolejny rodzyn, to klasa LMP1... istny wipeout, hehe. Najśmieszniejsze jest to, że sam Kaz przecież czasem bierze udział w prawdziwych wyścigach. Sam najlepiej wie jak wygląda zachowanie samochodu typowo wyścigowego, a robi takiego babola. Oni tam nie grają w gry konkurencji ot tak dla porównania? Gdyby Kaz pograł w Project Cars 2, to chyba by usunął z tytułu gry "the real driving simulator", hehe. Auta drogowe ogarnęli jeszcze całkiem fajnie, ale czym dalej w las, tym tym bardziej pi.ździ :/ Ciekawe rzeczy wypisujesz. Bardzo dużo grałem w PC1, własnie Gr.3. Po kilku dniach dłubania w setupie auto z gr.3 trzymało się drogi i skręcało dokładnie tak jak w GTS bez żadnego setupu. Czy to dobrze? IMO bardzo dobrze, bo to jest gra TYLKO na jedną konsolę, to nie ma być sim racing jak Project Cars 2. To ma być i dobra gra (nie wspaniała) z przystępnym modelem jazdy i ma się dobrze sprzedać. W tej chwili PC2 (multiplatforma) sprzedaje się bardzo słabo, w dodatku bug fest absolutny. Sam dlatego gry nie kupiłem, nie mam zamiaru wspierać partactwa i grać w betę za full preis. Pozostaje jeszcze jedna kwestia, wszystkie odczucia modelu jazdy są subiektywne, raczej nikt z nas nie jeździł autami LMP1, czy gr.3, więc dla jednego model jazdy z GTS będzie tym wspaniałym naturalnym, dla drugiego model z AC, a dla trzeciego z PC2. Wniosek prosty, im więcej ścigałek na rynku tym lepiej, dla każdego coś miłego.
Opublikowano 11 października 20177 l Piękna grafa Jeżeli to auto AI, to nic nadzwyczajnego. Forza i Pcars korzystają z takich samych uproszczeń. Konsola by sobie nie dała rady z ponad 20 autami w super jakości i do tego z wymodelowanym wnętrzem.
Opublikowano 11 października 20177 l ale wy wycie ze w driveclub drzewa tak samo sie obracaja wzgledem nas jak na tym gifie z gts?
Opublikowano 11 października 20177 l E tam, Forza nie korzysta z uproszczeń, w Forzie wszystko jest w realtime. Cienie, odbicia, particle, xbox generuje wnętrza wszystkich samochodów, nawet tych w alei serwisowej.
Opublikowano 11 października 20177 l asax nie pierwszy raz robi wojenkę w temacie, ale oczywiście zero konsekwencji :-) Napisałbym o drzewach w Forzie 7 ale od tego mam CW. Edytowane 11 października 20177 l przez eX4cT_PL
Opublikowano 11 października 20177 l Ale gdzie ty widzisz CW? wstawiłem tylko gifa informacyjnego i w ogóle nie uczestniczę w dyskusji. Widzę, że dotknęła Cię lekka paranoja
Opublikowano 11 października 20177 l Tak tak, gdybym wstawił „uproszczenia” graficzne w Forzie w temacie Forzy to byś pierwszy raportował.
Opublikowano 11 października 20177 l Przecież jadąc 200 km/h i skupiając się na drodze czy tam przeciwnikach, najważniejsze jest to czy drzewa są w 3D czy może znowu jakaś partanina. Oczywiście trochę to śmieszne w 2017, ale powiedzmy sobie szczerze - otoczenie w takich grach to kwestia pomijalna, ważne by na pierwszy rzut oka było względnie schludne a tu jest.
Opublikowano 11 października 20177 l Dokładnie. Gra ogólnie wygląda bdb i tu nie ma co czepiać się pierdół. Ja ani razu nie zwróciłem tam uwagi na jakieś drzewka czy przytorowe toi toie.
Opublikowano 11 października 20177 l Ile trzeba mieć czasu w życiu, żeby zatrzymywać się na torze i podziwiać drzewa? Albo co gorsza co trzeba mieć w głowie, żeby w ogóle o tym pomyśleć? To ja zapytam - to są wyścigi samochodowe czy kolekcjonowanie liści do klasera?
Opublikowano 11 października 20177 l To jest walka o tytuł najlepszej gry wyścigowej. Jednak jak taki typowy klap od sony czy inny debil nie ma pojęcia o jeździe samochodem wyścigowym, o pracy zawieszenia, nawet nie potrafi przejechać toru optymalną linią jazdy, nie wie jak porównać jedną grę do drugiej, bo w żadną nie grał, to jak on ma dyskutować, który symulator lepszy, w którym jest lepiej odwzorowana praca opon czy ustawienia aerodynamiczne - wtedy pozostaje wstawianie screenów z neogafa czy gifów z drzewami i robienie wojenek albo porównywanie GT do Drivecluba.
Opublikowano 11 października 20177 l To są wyścigi next genowe które został wydane PRAWIE w 2018 roku i takie rzeczy jak na powyższych obrazkach nie powinny mieć miejsca. Gorsza sprawa że oprócz tych drzewek i wnętrz są inne niedopatrzenia w postaci braku modelu jazdy który patrząc na resztę powinien być mega dopracowany a jest porównywalny z tym z psx.
Opublikowano 11 października 20177 l Ja nie mówię, że akceptuję jazdę kartonem po teksturze, która nawet nie przypomina toru, ale mimo wszystko nie dostaję orgazmu ani też załamania nerwowego widząc takie babole :D
Opublikowano 11 października 20177 l Bekę miałem jak planowałem kupić pCARS 2 i czytałem recenzje w internecie czy oglądałem na YT. Ludzie porównują z Assetto, z iRacing, analizują model jazdy, narzekają, że w niektórych momentach na mokrym torze samochód łapie przyczepność tam gdzie nie powinien, że zawieszenie nieodpowiednio pracuje jak się zaatakuje tarkę, że nie da się momentami dogrzać opon, że czasami ciśnienia opon się resetują po tym jak je ustawiamy. A potem wchodzę na forum FPE, temat pCARS i czytam ŻE FORZA LEPSZA GRAFIKA KROPLE DESZCZU FAJNIE PRACUJĄ OGÓLNIE ZAORAĆ PROJECT CARS TYLKO FORZA HALO GEARSY GRAFIKA GRAFIKA GRAFIKA.
Opublikowano 11 października 20177 l PlastikowySmalec na jakiej kierownicy testowałeś GTS? Manta MM632TT Twin Turbo
Opublikowano 11 października 20177 l Gdzie ktoś tak napisał? Cytaty proszę :). To ja się pokuszę :D link @Up Ale Twin Turbo to ja szanuję Edytowane 11 października 20177 l przez Matriks_1111
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.