Starh 3 174 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 12h to normalny czas przejścia story w obecnych czasach. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 Czyli Sony kontynuuje praktykę dłuższych gier SP niż te 8-10h. Piknie! Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 IMO 12 godzin to sporo jak na tego typu grę. Na pewno da sie to przedłużyć zależnie od wyborów bo jak przejrzałem schematy to widzę że mam kilka nieodkrytych etapów. Teraz zaczynam drugie podejście. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 w grze jest podobno ponad 30 zakończeń więc spokojnie mozna mówić o 360 godzinach zabawy 1 Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 Ta liczba na pewno jest zawyżona, tak jak w przypadku Heavy Rain, gdzie to były po prostu różne wariacje tego samego endingu, z jedną zmienioną scenką itp. Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 Ogrywam gierkę od piątku i póki co najbardziej podobają mi się w niej... - muzyka - babeczka z menu głównego (żartownisia z niej, kto testował ten wie o co chodzi) - graficzka oczywiście Historia spoko póki co, ale bez miażdżącej podniety. Na tym etapie mogę chyba stwierdzić, że mocniej wkręciłem się w Until Dawn swego czasu. No ale liczę że Detroit jeszcze pokaże pazur i potężnie mnie zaskoczy. 1 Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 (edytowane) Gra generalnie skończona, właśnie sobie piszę jej recenzje, wiec na większą rozprawkę trzeba poczekać. Może niektórzy wiedzą, że jestem wielkim "fanem" bełkotu Davida i jego podejścia do gier, łudziłem się że coś zmieni w swoim podejściu, aczkolwiek widzę że dalej próbuje żerować na najniższych instynktach ogrywając swoje produkcje zgranymi chwytami. Realizacyjnie - muzycznie i wizualnie to absolutnie majstersztyk, design świata też robi wrażenie. Jednakże scenariusz znowu pełen sprzeczności, daleko idące rozważania gdzie nasze Andki odczuwają A lub B bez faz przejściowych, gdzie wszystko jest potraktowane po łebkach powoduje, iż całość znowu się rozlatuje. Tutaj mamy kilka fajnych scen, kilka ciekawych rozwiązań, ale naprawdę - tytuł nie jest niczym szczególnym. Gra jest zupą do której napchano mnóstwo oczywistych inspiracji. Mamy Matrixa, Blade Runnera czy biblie. Zresztą, całość jest taką "księgą wyjścia" androidów. Jest nawet groteskowe nawiązanie do Toy Story: Gameplay nie różni się jakoś specjalnie od poprzednich gier QD, aczkolwiek jego formy nie będę się już tak bardzo czepiał. Na pewno przyczepie się fatalnych decyzji w temacie interfejsu i faktu, że nie dano tutaj wzorem God of War trybu immersji, przez co gra uderza do nas ogromnymi komunikatami i traktuje nas jak idiotów. Fajnie jakby pomyślano o tym, że ktoś chce trochę pomyśleć i samemu dojść do pewnych wniosków bez podawania mu wszystkiego na tacy. Detroit jak na tytuł w który mamy się wczuć, wyjątkowo mocno nas ogranicza. Edytowane 27 maja 2018 przez Graczdari Cytuj
PiPoLiNiO 743 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 W jakiejś recenzji pisali o 20h. Ale faktycznie max to 15 liżąc ściany. Osobiście nie kumam jak można grać to samo drugi raz, tylko aby zobaczyć inne zakończenie. Dla mnie to ma być jednorazowa przygoda, jak zagram tak będzie. A nie takie granie na siłę i wybory które nam nie pasują, specjalnie aby sprawdzić inne wersje. 3 Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 45 minut temu, PiPoLiNiO napisał: W jakiejś recenzji pisali o 20h. Ale faktycznie max to 15 liżąc ściany. Osobiście nie kumam jak można grać to samo drugi raz, tylko aby zobaczyć inne zakończenie. Dla mnie to ma być jednorazowa przygoda, jak zagram tak będzie. A nie takie granie na siłę i wybory które nam nie pasują, specjalnie aby sprawdzić inne wersje. Ja generalnie całą historie zagrałem jeden raz, bo ma być to moim zdaniem jednorazowa przygoda, natomiast niektóre elementy sprawdziłem na parę sposobów by poddać analizie spójność wszystkich tych wyborów. Jedna rzecz rzuciła mi się w oczy już w demonstracyjnej wersji gry, a chodzi o: Kwestie broni. W czasie gry uzyskujemy informacje iż "Androids are strictly forbidden to carry or use any type of weapon". Niestety w samym scenariuszu jest to zapis totalnie martwy. Nie wiem po co budować świat przedstawiony z takich szczegółów, skoro nie ma to potem odzwierciedlenia w samej historii. Otóż użycie broni w 1 rozdziale opowieści nie niesie ze sobą żadnych konsekwencji z tytułu tego zapisu. Oczywiście jest nawet w samym świecie gry rozróżnienie na androidy do zastosowań militarnych a te cywilne, ale Connor jest przedstawicielem tych drugich, tak więc powinien zostać ten szczegół ograny w dalszej części zabawy. I takich kwiatków jest naprawdę mnóstwo. Cytuj
PiPoLiNiO 743 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 Koniec. Chyba nie umiem grać bo finał smutny, same ofiary Cytuj
BasteKSG 42 Opublikowano 29 maja 2018 Opublikowano 29 maja 2018 Skończyłem i ja. Kapitalny tytuł. Jeśli komuś podobał się HR i Beyond to tutaj będzie zachwycony. Obawiałem się trochę po tym co pokazali w trailerach, ale niepotrzebnie. Jak będę miał więcej czasu to napiszę więcej. Na teraz to kawał zaje... gry/filmu! 1 Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 30 maja 2018 Opublikowano 30 maja 2018 Mam podobnie ale jestem dopiero jakoś w połowie. Najlepszy wątek imo należy do Connora Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 2 czerwca 2018 Autor Opublikowano 2 czerwca 2018 DF przygląda się najnowszej grze QD. W skrócie, nowa jakość na konsoli Sony. https://www.eurogamer.pl/articles/2018-06-01-detroit-become-human-to-nowa-jakosc-pokazu-mozliwosci-ps4 Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 3 czerwca 2018 Opublikowano 3 czerwca 2018 Detroit: Become Human ukończone. Jeżeli komuś Heavy Rain się podobało, to śmiało może sięgać po najnowszą pozycję Quantic Dream. To bardzo dobra gra. Fabularnie nie jest niczym wybitnym, ale przedstawiona historia jest na tyle ciekawa, że śledzi się ją z zainteresowaniem. Przyznam jednak, że brakowało mi jakiegoś potężnego uderzenia (zaskakujący zwrot fabularny, bądź jakaś mocna, zapadająca na długo w pamięci scena). Być możne wynikało to z mojego podejścia do przygody - starałem się ją zgrabnie poprowadzić ku jak najlepszemu zakończeniu. Z drugiej strony taka Gra o Tron od Telltale, czy Life is Strange potrafią zaskoczyć bez tego. Niemniej całość i tak wypada więcej niż dobrze nawet pomimo kilku luk i nieścisłości fabularnych. Pochwalić wypada schemat historii, który umożliwia grającemu powtórzenie przygody od wybranego momentu bez konieczności rozpoczynania całego etapu od początku (przydatne podczas nieoczekiwanej śmierci). Wówczas możemy też kontynuować rozgrywkę w inny sposób. Bez specjalnego bawienia się w powtarzanie sekwencji i dokonywania innych wyborów ukończenie gry zajęło mi nieco ponad 14 godzin. Detroit kapitalnie wypada pod względem sfery A/V. Graficznie to jedna z najlepiej prezentujących się gier na sprzęcie Sony i zdecydowanie będzie jedną z najładniejszych produkcji 2018r. Ot taki wyraźnie lepszy wizualnie Until Dawn. Nie tylko twarze postaci wyglądają fantastycznie, ale też wszelakie efekty pogodowe, jak i miejscówki, które odwiedzimy (szczególnie w późniejszych etapach). Muzyka jest cudowna i wprost wybornie podkreśla ton zabawy i znakomicie współgra z wydarzeniami na ekranie. Jeżeli chodzi o polską wersję językową, to ta wypadła całkiem dobrze, choć oczywiście można język zmienić na kombo angielski + napisy pol/ang, albo całkowicie je wyłączyć. Nie ma co ukrywać, Become Human, to kolejny bardzo dobry tytuł na wyłączność dla konsoli PS4(Pro). A jako, że Heavy Rain mam na 100% zaliczone, to i tutaj czeka mnie jeszcze 16 godzin zabawy. Gorąco polecam. 9/10 - grafika; 9/10 - audio; 8/10 - grywalność; 8/10 - ocena końcowa; 5 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 3 czerwca 2018 Opublikowano 3 czerwca 2018 (edytowane) A jakie miałeś zakończenie? ja: Marcus odpalił bombe, ludzie wynieśli się z Detroit i zamieszkały tam tylko androidy Kara z Alice i ogrem szczęśliwie zamieszkali w Kanadzie Connor stał się defektem i zostali z Hankiem kumplami Tych zakończeń jest ponoć 30, wszystkich na pewno nie będę sprawdzał, podawajcie po przejściu kto jakie miał Moja ocena gry także 8/10 Edytowane 3 czerwca 2018 przez Fanek 1 Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 3 czerwca 2018 Opublikowano 3 czerwca 2018 Ktoś wie ile jest unikatowych zakończeń? W HR było ok 8-9, oczywiście nie licząc tych z nieco zmienionymi wariacjami. Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 3 czerwca 2018 Opublikowano 3 czerwca 2018 @Fanek jeżeli chodzi o moje zakończenie, to: Marcus wybrał pacyfistyczne rozwiązanie i został w mieście z najbliższymi. Pocałował swoja wybrankę na końcu i władza im odpuściła przez wzgląd na wysokie poparcie opinii publicznej. Conor i Hank zostali przyjaciółmi i zapewne do Edenu będą jeździć teraz Niestety w rozdziale "Na rozdrożu" uciekałem dziewczynami zamiast udawać martwych, przez co mnie złapali i w obozie wylądowałem - mocna sprawa - a tam by uciec trzeba poświecić towarzysza przez co nie wpada dzban za przeżycie wszystkich, a Kara, Alicja i Luter uciekli i wylądowali na wysypisku. Poniekąd zgadzam się z tym, co na tej stronie chłopaki napisali (jednorazowość przygodny, niesienie na swoich barkach brzemienia wyborów), ale tego ostatniego motywu na pewno tak nie zostawię, zresztą zaraz po zakończeniu gry zacząłem poprawiać co zepsułem. Poza tym, ja gier nie sprzedaję, więc jeżeli Detroit zapewni mi dodatkowe godziny zabawy, wcale się nie obrażę, no i dodatkowo trud twórców nie pójdzie na marne i zobaczę co tam ciekawego pozmieniali.@SlimShady ta liczba będzie zbliżona, ponieważ każda z trzech postaci ma przynajmniej dwie diametralnie różniące się ścieżki (plus jedna dodatkowa). Dodatkowo dochodzą różne modyfikacje w zależności od dokonanych wyborów. Właśnie sprawdzam ostatni segment jednego z bohaterów i na schemacie historii widnieje 4 głównych wyborów i każdy ma przynajmniej kilka wariacji poprzedzających. 1 Cytuj
karmaster 363 Opublikowano 4 czerwca 2018 Opublikowano 4 czerwca 2018 (edytowane) Skończone. W sumie takiej gry się spodziewałem i było bardzo dobrze. Platyny pewnie nie wbije, bo zwykle gry od QD przechodzę raz i nie zmieniam decyzji Moje zakończenie: Spoiler Markus i ekipa z Jerycha robią pokojową demonstrację, policja do nich strzela i zostaje kilka niedobitków (Markus, Josh, North). Androidy spiewają pieśn pokoju: Po tym myślałem, że wszystkich rozstrzelają ale skończyło się pozytywnie i wojsko odpuściło Connor i Hank zostali kumplami i spotkali się pod budką z burgerami. Kara i Alice dotarły łodzią do Kanady ale Alice nie przeżyła (Luther zginął wcześniej w Jerychu, bo postanowiłęm go poświęcić myśląc że przy próbie ratowania go zginą pozostali ) Edytowane 4 czerwca 2018 przez karmaster zły filmik z yt Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 4 czerwca 2018 Opublikowano 4 czerwca 2018 Karmaster pytanie o Twoje zakończenie: Alice oczywiście okazała się androidem tak? jak zginęła? Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 4 czerwca 2018 Opublikowano 4 czerwca 2018 (edytowane) Typowa Cage’owa gra, czyli bardzo fajna odskocznia na wieczór. Wg mnie najlepsza gra Quantic Dream. Zaimponowało mi mnigość rozwoązań każdej ze scen. Po przejściu pewnej sceny na wykresie ładnie pokazało jak zyebałem i skróciłem sobie gre o połowe, robi wrażenie. Oczywiście grałem w sposób „Androidy nie są ludźmi” i tym samym miałem chyba najchoojowsze zakończenie z możliwych. Rozpoczęła się wojna domowa w Detroit Markus zabity przez Connora Connor podczas walki na dachu zrzuca Hanka i tym samym go zabija Connor zabija North Luther ginie na łodzi od ostrzału straży przybrzeżnej Alice wykrwawia się na brzegu, zarobiła kulke w tej samej sytuacji co Luther Kara samotnie idzie żyć dalej w Kanadzie Connor w nagrode za wykonanie misji zostaje wyłączony oraz oddany do Cyberlife i zastąpiony najnowszym prototypem najlepszy twist fabularny - Alice okazuje się Androidem. Starałem się uratować to dziecko bo ludzkie (niech android yebany znajdzie normalny dom temu dziecku) no a okazało się, że to robodziecko. Spore wtf. [\spoiler] Edytowane 4 czerwca 2018 przez Mikołaj Cytuj
karmaster 363 Opublikowano 4 czerwca 2018 Opublikowano 4 czerwca 2018 (edytowane) @Fanek Spoiler Tak, miała niebieską krew. Ale w mojej wersji historii to było już wyjaśnione wcześniej. Zginęła tak, że w czasie przeprawy przez rzekę napotkali z karą na patrol policji i oberwała kulkę (albo kilka) i po dopłynięciu na brzeg się 'wyłączyła'. Na koniec była jeszcze decyzja czy Kara się ma poddać i umrzeć razem z nią czy żyć dalej. (wybrałem dalsze życie) Edytowane 4 czerwca 2018 przez karmaster . Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 4 czerwca 2018 Opublikowano 4 czerwca 2018 (edytowane) Jeśli chodzi o moje zakończenia: Marcus - Zdecydowałem się na pokojową demonstracje, były śpiewy i finalnie wojsko odpuszcza na rozkaz Pani Prezydent. Kara - razem z Alice i gościem z zielonej mili dotarli szczęśliwie do Kanady. Poświęciłem innego zioma na lotnisku, który przy odprawie zaczął uciekać i go zabili. Facet przy okienku (przypomina Troya Bakera) nie sprawdzał temperatury, przejął się dziewczynką i nas puścił. Connor - poległem na pytaniu o syna i niestety Hank mi strzelił w łeb. Tam była kwestia, że było dwóch Connorów a Hank miał wybierać, który jest ten prawilny Generalnie - 6/10 tak ostatecznie Edytowane 4 czerwca 2018 przez Graczdari Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 4 czerwca 2018 Opublikowano 4 czerwca 2018 (edytowane) Muszę trochę przycisnąć i skończyć bo czytając wasze posty jestem ciekawy swojego zakończenia. Btw. to co do tej pory widziałem niesamowicie mi się podoba. HR szybko mnie znudził; Detroit trzyma w napięciu od samego początku a niektóre sceny zwalają z nóg. Świadomość ze postacie którymi sterujemy nie są ludźmi tylko androidami i próba wejścia w ich skórę tak działa na wyobraźnie ze nawet głupie qte jak sprzątanie czy mycie naczyń nie nudzą. Jasne że gra nie jest wolna od klasycznych klisz w tej tematyce ale dla kogoś kto lubi takie klimaty i jeszcze mu się nie przejadły nowa gra qd będzie nie lada gratką. ps. gra wyglada wręcz obłędnie ale mam wrażenie ze mimika twarzy postaci pobocznych jest lepiej zrobiona niż głównych. Edytowane 4 czerwca 2018 przez kes Cytuj
mersi 804 Opublikowano 5 czerwca 2018 Opublikowano 5 czerwca 2018 (edytowane) też skończyłem i Spoiler - hank kazał mi wypierdyalać z domu i sobie strzelił w łeb - laska markusa zginęła na statku z całą resztą ekipy z którą napadliśmy stację telewizyjną - carl żył dalej gdy go odwiedziłem markusem drugi raz - kara, alice i luther szczęśliwie przeżyli i udało im się uciec do kanady przez przejście graniczne, wcześniej nie przyznałem się że znalazłem zgubiony bilet, bo i tak by nie zrobili nic tym ludziom z gówniakiem, nie byli adroidami poświęciłem tylko tego typka co zaczął uciekać przy odprawie bo się zesrałem że jak tego nie zrobie to się skminią że jesteśmy androidami - pomimo uległości i pokojowych protestów ciągle do markusa i reszty strzelali, więc na koniec się wku,rwiłem i wysadziłem w powietrze radioaktywną bombę, androidy teraz będą mieć chociaż jedno miasto dla siebie XD a u connora mi się pokazała po prostu misja nieudana no i duży mindfuck to gdy się okazuje, że alice to też android ogólnie zayebista gierka jak na samograja, dobry ost, historia, graficznie to wypala oczy i też emocjonuje co najważniejsze, czas gry też dobry bo ani mnie nic nie nużyło ani też nie miałem wrażenia, że jest za krótko, jedynie to kamera czasami mnie wkurzała, 9/10 i pewnie jeszcze kiedyś wrócę do detroit Edytowane 5 czerwca 2018 przez mersi 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.