YETI 11 045 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 Nowa gra twórców Dead Nation i Alienation, które jeszcze nie wyszło, ale co tam, zapowiedzmy kolejny tytuł Nie wiadomo, czy to będzie duża gra, czy cyfrówka. Trailer kojarzy mi się z Vanquish. Cytuj
Daffy 10 629 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 uwielabiam te studio bo to mistrzowie arcade strzelanek ale na milosc boska mogli darowac sobie ten nic nie mowiacy renderek Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 26 sierpnia 2016 Opublikowano 26 sierpnia 2016 Daję całość tutaj, aby odkopać temat. MATTERFALL AND JARVIS PROJECT: GAMESCOM UPDATE Hi there and greetings from Gamescom! It’s been a while since we’ve had the possibility to say anything regarding Matterfall, so here goes: Some of you might have guessed from the trailer, but today we are officially letting the info out that Matterfall is indeed a “side scrolling shooter!” New concept art here reveals our main character in action in a different surrounding. Things are also progressing steadily with the Jarvis Project, and we have the honor to first time ever show you a glimpse of our main character! We are aiming to have the first reveal trailer with the name and gameplay coming at one of the next big gaming events, so stay tuned! That’s all for now folks! Let’s hope that these two concept art pieces shed some light to dark and keep you motivated. I dwa starsze arty. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 2 lutego 2017 Opublikowano 2 lutego 2017 Wpis z oficjalnego forum Housemarque w odpowiedzi na pytanie o premierę w 2017. Nex Machina and Matterfall are being developed by two different teams in the company. Both have their own style of doing things, including the way they give info to the media / public. Both projects are under development and progressing at their own pace :-) Cytuj
Figuś 21 258 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 (edytowane) Premiera 15 sierpnia :) Edytowane 13 czerwca 2017 przez Figuś 1 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Nie spodziewałem się, że tak szybko wyjdzie, szykuje się intensywny sierpień. Cytuj
Figuś 21 258 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Patrząc na ostatnie premiery od housemarqe to obstawiam miesiąc obsówy ;) Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 (edytowane) Patrząc na ostatnie premiery od housemarqe to obstawiam miesiąc obsówy ;) Serio? Tak ciężko sprawdzić pisownie jednego słowa? Edytowane 13 czerwca 2017 przez Rozi Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 (edytowane) Nareszcie, pierwszy i ostatni raz pokazano grę na Paris Games Week 2015. Housemarque zasłużył sobie na więcej miłości od Sony - spokojnie można było pokazać ten minutowy zwiastun na konferencji, a nie na pre-show. To może być ostatni ex od tego studia, bo jego szef mówił ostatnio, że mniejsze gry coraz gorzej sprzedają się na konsolach, głównie przez usługi PS Plus i Games with Gold. Edytowane 13 czerwca 2017 przez Kasias Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Preorder w cenie 79 PLN, na chwilę obecną bez zniżek dla plusowiczów, więc nie biorę, ale będzie grane day one. Premiera w EU jest 16 sierpnia (chyba, że się opóźni, ale oby nie). https://store.playstation.com/#!/pl-pl/gry/matterfall/cid=EP9000-CUSA02475_00-MATTERFPREORDPSN Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 13 sierpnia 2017 Opublikowano 13 sierpnia 2017 Lista pucharków - https://psnprofiles.com/trophies/6485-matterfall Jeżeli gra pod względem poziomu trudności będziemy podobna do Nex to szykuje się najtrudniejsza platyna od Housemarque, ale jako, że grę wydaje Sony to obstawiam, że tak nie będzie Okaże się za 3 dni. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 19 sierpnia 2017 Opublikowano 19 sierpnia 2017 Trochę pograłem i jak każdy tytuł od Housemarque, ten też jest świetny, ale niestety wyszedł za wcześnie w stosunku do Nex Machiny. W Matterfall mamy trzy levele rozbite na trzy sekcje + poziom z bossem, co daje nam 12 poziomów do masterowania. Pierwsze przejście każdego zajmuje od kilku do kilkunastu minut, więc jest bardzo znośnie. Ogólnie gra nie jest trudna, ale do sterowania trzeba się przyzwyczaić, co może trochę zająć zanim zaczniemy wykręcać dobre wyniki. Ostatni boss za to jest znacznie trudniejszy, co trochę odbiega od pozostałych poziomów. Poziomy trudności różnią się ilością naszego zdrowia i odpornością wrogów. Na najwyższym poziomie czyli Master jesteśmy na jednego hita i koniec, trzeba zaczynać od checkpointa. Do tego dochodzą jak zawsze revenge bullets, żeby nie było za łatwo. Na Veteranie możemy przyjąć dwa uderzenia zanim zginiemy, więc miejscami też nie ma lekko. Dwa pierwsze poziomy to raczej spokojna gra, bez większych stresów (poza ostatnim bossem). Nex Machina jest ogólnie lepiej zbalansowana pod tym względem. Matterfall natomiast oferuje najtrudniejszą platynę w grach od HMQ co mnie trochę zaskoczyło. Graficznie nie ma jakiegoś szału, ale elementy cząsteczkowe jak to w grach HMQ dają bardzo radę. Muzyka jak zawsze na najwyższym poziomie. Jeżeli ktoś ma ochotę na twin-stick shootera to mimo wszystko polecam teraz zakupić NM, a MF jak trafi się promocja, albo jak komuś bardziej pasuje design. Dla referencji zapodaje mój filmik z poziomu 1-2 na Veteranie (początek się nie załapał). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.