adi 189 Opublikowano 9 kwietnia 2016 Opublikowano 9 kwietnia 2016 Obszyta skórą kierownica i gałka zmiany biegów, dystanse czekają na założenie-wszystko żeby moja kochana Alfinka GT byłą jeszcze ładniejsza Cytuj
Mustang 1 775 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 Oddałem do lokalnego serwisu na niewielki przegląd z wymianą oleju. Zgodnie z przewidywaniami, niebawem, bo za około 5 tysięcy km (przy aktualnym przebiegu 109k), czeka mnie wymiana tarcz z przodu. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 20 maja 2016 Opublikowano 20 maja 2016 Z ciekawosci ile tam oleju wchodzi? Cytuj
D.B. Cooper 3 068 Opublikowano 20 maja 2016 Autor Opublikowano 20 maja 2016 ja dziś umyłem i wysprzątałem auto, kupiłem nowe dedykowane dywaniki gumowe w kolorze tapicerki(czarne można dostać po 40 zł, a szare już 80 ;/ ) oraz zamówiłem osłonę pod silnik. W sumie to odkurzam wnętrze i czyszczę plastiki raz w miesiącu, a myje raz na tydzień, czasem częściej. 1 Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 Ja podobnie. Umyłem kaszlakowi silnik specjalnym płynem (nie wiem czy warto to w ogóle robić) i teraz błyszczy się jak psu jajca, potem zlałem go wodą wyszorowałem gąbką z płynem i wygląda całkiem znośnie. W środku też odkurzone i odwszawione konkretnie. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 ja do tej pory też myłem silniki w samochodach, ale przy sprzedawaniu było cmokanie ludzi, że pewnie coś kombinowane... Nawet po ponad 1,5 roku widać, że silnik umyty i od razu ludzie myśla, że chce ich oszukać. Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 LoL, typowe myślenie szprotek biznesu No to myślę, że jednak warto było go umyć w środku . Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 Zaczynam trochę dopieszczać mojego focus, pierwsze co idzie na warsztat to regeneracja skórzanej kierownicy jak tylko przyjdzie do mnie zestaw środków a efekt będzie zadowalający to wrzucę efekt pracy. Kolejnym elementem za który chce się zabrać to obudowa plastikowych lusterek, niestety ale plastik przez ostre środki chemiczne jest wytarty i słabo to wygląda. Raczej nie chce tego malować i zastanawiam się folię 3m termokurczliwą tylko nie bawiłem się tym i nie wiem jaki będzie efekt finalny. Cytuj
Grze(pipi) 521 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Filtr kabinowy se wymieniłem. Byłem także zrobić klimę, bo trzy lata nie była odgrzybiana. Nabicie (350 g jeszcze miał (pipi)any) z olejem i tym czynnikiem UV, test szczelności, ultradźwięki. 9,5 stopnia zmierzono, ponoć nowe auta mają 8. No i ta świeżość z kratek... Ogólnie kozak. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Ja sobie naprawiłem czujnik świateł stopu. Wystarczyło nim poruszać i już działa. Od razu się lepiej jeździ. Cytuj
Grze(pipi) 521 Opublikowano 7 sierpnia 2016 Opublikowano 7 sierpnia 2016 Styki pewnie zaśniedziałe, przeczyść jakimś kontaktem do mycia PCB. Uszczelki se nasmarowałem silikonem w spreju renomowanej włoskiej marki Plak. Cytuj
WisnieR 2 773 Opublikowano 14 sierpnia 2016 Opublikowano 14 sierpnia 2016 (edytowane) Wymieniłem dziś też czujnik świateł stopu. Już miał zwarcia po 19 latach. Edytowane 14 sierpnia 2016 przez WisnieR Cytuj
Grze(pipi) 521 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 (edytowane) Wymieniłem ostatnio olej i filtry (w tym paliwa, na szczęście jest pod maską). Za dużo oleju wlałem, ze 2 mm powyżej maksimum. Na szczęście pomógł trik znaleziony na forum Passata (tam to dopiero na olejach się znają): rurka od plaka do nawiewów podłączona do tego psikadełka od płynu do szyb. Psik, psik i pięćset minilitry zlane. Bez bagnet, nie. Edytowane 28 sierpnia 2016 przez Grzaewoo Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Do czego doprowadziłaby 2mm nadwyżka oleju? pytam poważnie, laik jestem. Cytuj
Grze(pipi) 521 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 W skrajnych przypadkach silnik może wyrzygać olej. Albo gdzieś uszczelką, albo przez korek (ekstremalne przypadki), może przez bagnet. Najgorzej jak przez uszczelkę poleci (pod głowicą lub pod pokrywą zaworów) - wtedy będzie sączyło się ciągle i pomoże tylko wymiana uszczelek. Ogólnie 2 mm powyżej maksimum to nie tragedia i jeśli silnik jest zdrowy, to nic się nie stanie. 16-zaworowe motory GM - a taki posiadam - nie lubią jednak stanu powyżej połowy, więc dla spokoju sumienia wolałem odlać. 2 Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 września 2016 Opublikowano 6 września 2016 Naprawa przetwornicy od zenonów - oczywiście umiejscowiona pod reflektorem Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 13 września 2016 Opublikowano 13 września 2016 stare chinskie przyslowie mówi: " jesli do czegos jest kiepski dostep - to nikt tam nie zaglada" Cytuj
WisnieR 2 773 Opublikowano 13 września 2016 Opublikowano 13 września 2016 Instrukcja użytkowania mówi jednak o cyklicznej wymianie. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 8 października 2016 Opublikowano 8 października 2016 (edytowane) Obie Alfy ida pod mlotek, wiec wypadalo je wypucowac. Konsolomaniaki oczywiscie maja prawo pierwokupu! O dziwo po Gtv rozdzwonily sie telefony i na kolejne 3 dni mam umowione ogledziny. http://allegro.pl/alfa-romeo-gtv-od-alfaholika-i6539238350.html ....czyli znowu zbyt niska cene dalem ;( Edytowane 8 października 2016 przez Pajda Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 (edytowane) Karwasz twarz wziąłem się w weekend za wymianę sprężyn w Skodzie, ale ni ch,uja, nie dość, że zimno, deszczowo to jeszcze brak narzędzi odpowiednich. Chciałem odkręcić końcówkę drążka ale niestety śruba postanowiła, że nie będzie się kręcić. Musiałem mieć to od ręki załatwione, więc oddałem do warsztatu i zawołali sobie ode mnie 350PLN za wymianę sprężyn, końcówek drążków oraz ustawienie zbieżności. Za to Octavia na sprężynach +30mm wreszcie zachowuje się jak normalny samochód i nie trze osłoną silnika o asfalt, więc jestem w miarę zadowolony. Edytowane 2 listopada 2016 przez _S_ Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 Zaparkowałem na rezerwie seiczaka na parkingu przed robotą a jak z niej wróciłem to już nie odpalił. Wlałem 4l paliwa z pojemnika i dalej nie odpalał. Brat radził kręcić stacyjką aż odpali xD nic nie pomogło, więc szwagier powiedział co zrobić: zalać trochę gaźnik paliwem. Odpalił od razu Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 Najlepszy gadzet do odpalania to zmywacz do hamulcy ( benzyna ekstrakcyjna w spreju) lub plak <ok> Ja dzisiaj wzialem sie za obesrane i zniszczone felgi Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 9 listopada 2016 Opublikowano 9 listopada 2016 Szyby przyciemnilem, ale zabraklo mi folii na tylne drzwi, jutro znowu trzeba bedzie sie z tym bawić Oprocz tego pomalowalem ostatnia felgę, zmieniłem gumy stabilizatorów i chciałem wymienić olej, ale nie mogłem znaleźć korka spustowego :magic: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.