Skocz do zawartości

HALO 5 - Multiplayer: ARENA (ustawki, customy, dyskusje itp.)


Raptor

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Wytłumaczenie tego o czym pisze MaZZ jest banalnie proste i nie wynika IMHO z tego, że nagle coś się miało stać z MM. Z początku poziom był bardziej zróżnicowany bo rzucili się wszyscy do gry - z czasem jednak "się okazało", że to nie COŁD gdzie się zabija 3 strzałami w stopę albo killstrajkiem i 90% januszy, którzy stanowią dzisiaj przeważającą większość graczy FPS na konsolach uciekła do COŁDA. I tu pojawia się klasyczne rozwarstwienie, zostali w większości sami dobrzy i bardzo dobrzy gracze (przez co poziom "skoczył"), a do niskich rang przypisuje już wyłącznie plankton jak z tego filmiku powyżej.

 

Niestety tłuszcz zawsze będzie uciekać do najmniej wymagających gier. A jak jakaś gra na konsoli jest rzeczywiście wymagająca jak Halo 5 to już w ogóle nie ma dla niej szans. Nie bez powodu co roku na X360/PS3 schodziło po kilkadziesiąt mln cod'a i trend ten w ogóle nie słabnie.

 

343 już tu niczego nie jest w stanie wymyślić, chyba że całkowicie bez rang, ale to wtedy będzie się grało z takimi co się potykają o własne stopy.

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 1
Opublikowano

Jest na to bardzo proste rozwiązanie.

 

Social playlist!

 

Bez zbędnych rang, wyszukiwania według skilla tylko typowy 100% random. 

 

Także uważam że w większości jest to wina społeczności. Po tym jak to gracze zaczęli marudzić że Halo 4 jest nie skillowe to teraz 343i zrobili aż za bardzo skillowe H5. Gdzie to nawet starzy wyjadacze mają problemy z ogarnięciem wszystkiego i przenoszą się na tasiemce typu CoD, Destiny czy SW:BF itd...Bo już nie chcą się spinać ani przegrywać.

Opublikowano

co się odku.rwia na tym filmie to ja nawet nie :pawel:

 

no generalnie pewnie jest tak jak pisze don, żeby nie było, nie mam nic przeciwko arenie bo fajnie jest jak się ma 4 osobowy team pograć z głową i teamplayowo (na breakout szczególnie), ale ku.rwa nie non stop. Byłoby dobrze jakby social koegzystował z areną, ale pewnie nie chcą dzielić i tak już małej społeczności. W czasach Halo Reach była oddzielna playlista zwana arena a reszta to był randomowy social, ale to była era przed blackopsowa...

Opublikowano (edytowane)

feb-cu-req-poster-preview-08ff438949f24a

 

będa też zmiany w interfejsie, głównie chodzi o kolorystyke pancerzy/emblemów, ludzie narzekali że nie mogli zrobić spartana podobnego do tych z singleplayera.

 

True Colors

banner5-240f0cb984eb448d8025a51c3aa3bc07

In addition to the above content, Hammer Storm also brings with it a number of game improvements across Forge, fixes for issues with player warping and game de-sync in some rare cases, UI (user interface) improvements, and more. This week, we'll preview some of the work that the latter team has been doing.

In each meeting I attend around the new building, it always seems like teams around the studio are grabbing me to let me know about something they just finished that is slotted for a future update. I then get very excited, and ask when I can tell all of you about it. The most recent example comes this week, when our UI team said “Hey, by the way, we’ve got some cool stuff coming in this month’s update!” So I then got the details.

Like many teams at 343, the UI team is one that is generally well aware of community feedback before the community team can even send it to them. Here’s a summary of feedback we had seen after launch on colors as it pertained to Spartan customization, and some context from the UI team:

Kevin McGinnis, UI Art Lead

In an effort to give players more choice and control over the look of the Spartan and Emblem the UI team worked to expand the color palette. For Armor, we now allow individual selection of Primary and Secondary colors, and for Emblems, individual selection Primary, Secondary, and Tertiary colors. There are no restrictions, so players can choose 2 of the same color to create a totally different looking emblem.

  • Players couldn’t make their armor color similar to the Master Chief or other major character
  • There was no brown, orange, purple, or black
  • There were not enough greens, and too many blues and pinks
  • Emblem “harmonies” (pre-set combinations) restricted player choice

So, then team has made the following changes in the February update.

Changes in February Update:

  • Expanded the color palette for armor and emblems from 32 to 60 colors
  • Replaced the emblem harmonies with simple, primary, secondary and tertiary color options (see below)
  • These new options have no restrictions – you can make any 2 of them the same color and get a completely different looking emblem shape
  • These new colors carry over to Waypoint as well

Here's a look at the new Primary, Secondary, and Tertiary color selection for emblems:

colors_emblem-f76d72b699644c50bd1be8318f

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano

przed premierą gry cały pomysł Areny z rangami, dywizjami, sezonami uważałem za świetny, będący odpowiedzą na to czego oczekiwali fani. 3 miesiące po premierze stwierdzam że cała arena to chyba największy minus gry.

 

Arena i dopasowywanie graczy jest świetne, nie grałem w grę która miałaby lepszy matchmaking (np. gram FFA i bardzo często mecz kończy się tak, że pierwszy gracz ma 25 fragów, a ostatni około 18-20), pojedynki są bardzo wyrównane, generalnie nic nie mam do zarzucenia poza samym przypisywaniem rang

 

- dostaje wprld na slayerze potem mnie przypisuje do diamonda

- idzie mi całkiem dobrze na swat i dostaje gold 6, czemu?

 

To co mnie najbardziej boli  to fakt że jak ktoś chce grać klasyczne 4v4 to ma TYLKO arenę. Nie wiem, może już nie mam cierpliwości i szkoda mi nerwów, moze wyrosłem juz z grania na poważnie, ale nie mam ochoty spinać się na każdy mecz, trenować co dzień i tryhardować. Jeżeli w arenie nie grasz na 100% możliwości to cie wszyscy zgniotą, zadepczą i jeszcze zteabagują zwłoki. Nie ma juz grania 4fun, jest tylko spina i bluzganie co chwilę. A jak ktoś jest lone wolfem to już w ogóle nie ma czego szukać w arenie...

 

Nie wiem, może sam sobie jestem winny że po skillu gra mnie przypisuje głównie do rywalizowania z onyxami i diamondami, za którymi czasami nie nadążam. Nie dziwię się że populacja w multi spada, bo ludzie albo przechodzą do warzone albo do innych gier (np. blopsa 3), bo jeżeli gra ma relaksować a zamiast tego wyłączasz konsolę wkur.wiony to coś jest nie tak. Ewidentnie brakuje social slayera (którego akurat wrzucili na weekend), gdzie jest w ogóle inny klimat i gdzie można samemu pograć i pofragować względnie bez stresu.

 

Gierka nie dość że pod względem mechaniki jest piekielnie trudna i kompletnie nie noob-friendly, skillgap jest duży, to jeszcze tworzą matchmaking tak, że bez regularnej gry nie ma co liczyć na dobry wynik, bo pro playery cię zjedzą. IMO gra będzie umierać, bo dla przeciętnego konsolomaniaka jest zbyt wymagająca, a nierankingowy warzone i big team slayer nie jest alternatywą dla kogoś kto woli klasyczne halo.

 

Nie do pomyślenia, że klasyczne, hardkorowe MCC będzie będzie bardziej 4fun niż nowe Halo.

 

 

panowie z 343bola mnie posłuchali :cool:

Opublikowano (edytowane)

Mazz, czy Twój TiVik ma jakiś szczególny input lag? Grając z platinumami ciągle obskakuję wpyerdol w bezpośredniej wymianie ognia, jakby goście byli klatka przede mną. Strzelam im w okolicę głowy/klatę, a często padam na dwa-trzy strzały z magnuma :/

 

edyta: odkryłem, że TV ma "tryb gry". Sprawdzę kilka meczy i zobaczę czy coś zmienił.

Edytowane przez WezyrBiałegostoku
Gość DonSterydo
Opublikowano

Przecież Magnum dobrze przycelowany w głowę kładzie chyba na 3 strzały, więc nie ma w tym nic nadzwyczajnego, że efekt jest jaki jest ;)

Opublikowano

Przecież Magnum dobrze przycelowany w głowę kładzie chyba na 3 strzały, więc nie ma w tym nic nadzwyczajnego, że efekt jest jaki jest ;)

 

Akurat chodzi o fakt bycia tę klatkę za przeciwnikiem. Moim problemem nie jest balans, ale czas reakcji mojego TVka. Włączyłem sobie tryb gry w telewizorze i chociaż jakość obrazu się pogorszyła (kontury i kolory) tak przeciwnicy chętniej przyjmują headshoty. Może to tylko efekt placebo, ale u mnie zadziałało. :)

Przecież Magnum dobrze przycelowany w głowę kładzie chyba na 3 strzały, więc nie ma w tym nic nadzwyczajnego, że efekt jest jaki jest ;)

 

Akurat chodzi o fakt bycia tę klatkę za przeciwnikiem. Moim problemem nie jest balans, ale czas reakcji mojego TVka. Włączyłem sobie tryb gry w telewizorze i chociaż jakość obrazu się pogorszyła (kontury i kolory) tak przeciwnicy chętniej przyjmują headshoty. Może to tylko efekt placebo, ale u mnie zadziałało. :)

Gość DonSterydo
Opublikowano

Jak miałeś włączone polepszacze obrazu to na 100% miałeś sporego laga.

Opublikowano

Przecież Magnum dobrze przycelowany w głowę kładzie chyba na 3 strzały, więc nie ma w tym nic nadzwyczajnego, że efekt jest jaki jest ;)

 

Nie 3 tylko 5 strzałów z muga trzeba oddać. Po updejcie serwerów a raczej wyszukiwania według regonu często trafia się kolesi drewnianych. Takich którym strzela się w plecy a oni się odwracają i Ciebie nima. W skrócie mówiąc jest to lag :]

Opublikowano

 

Przecież Magnum dobrze przycelowany w głowę kładzie chyba na 3 strzały, więc nie ma w tym nic nadzwyczajnego, że efekt jest jaki jest ;)

Nie 3 tylko 5 strzałów z muga trzeba oddać. Po updejcie serwerów a raczej wyszukiwania według regonu często trafia się kolesi drewnianych. Takich którym strzela się w plecy a oni się odwracają i Ciebie nima. W skrócie mówiąc jest to lag :]

Btw. 4 strzały w głowę...

Opublikowano (edytowane)

 

 

Przecież Magnum dobrze przycelowany w głowę kładzie chyba na 3 strzały, więc nie ma w tym nic nadzwyczajnego, że efekt jest jaki jest ;)

Nie 3 tylko 5 strzałów z muga trzeba oddać. Po updejcie serwerów a raczej wyszukiwania według regonu często trafia się kolesi drewnianych. Takich którym strzela się w plecy a oni się odwracają i Ciebie nima. W skrócie mówiąc jest to lag :]

Btw. 4 strzały w głowę...

 

 

Karczoch....no nie mów mi że grając tak dużo nie wiesz iloma strzałami się kładzie kolesia pistolem w H5? :D

Niechce mi się robić specjalnie filmiku tylko po to aby pokazać ale możesz tutaj śmiało zobaczyć od 1:37s z tym że włącz filmik w zwolnionym tempie. A tak swoją drogą to polecam obejrzeć całość :)

 

Edytowane przez Salwador
Gość DonSterydo
Opublikowano

To odpal grę i zobaczysz :P Ostatnio zagrałem na chwilę 3 mecze i żadnych lagów nie było.

Opublikowano

To odpal grę i zobaczysz :P Ostatnio zagrałem na chwilę 3 mecze i żadnych lagów nie było.

 

Żeby odpalić, musiałbym znowu kupić. W grudniu pożegnałem się z Halo 5, a że można kupić za 100 zł, to się zastanawiam nad powrotem.

Opublikowano

Nabyłem Halo jakieś trzy tygodnie temu, przez ten czas nabiłem 30 godzin. Gram tylko na Arenie i lagi przytrafiły mi się gdzieś 5 razy? Jak już były to takie konkretne, że teleportowało przeciwników. Jednak to tylko pięć raz na 30 godzin grania, to tyle co nic i czytając czasami posty o lagach, zastanawiam się czy aby na pewno mówicie o Halo 5. 

Opublikowano

Lagi o których niektórzy mówią bardziej odnoszą się do minimalnych opóźnień, które się zdarzają w kontaktach z hamburgerami. W podbramkowych sytuacjach jest to czasem zauważalne i to wku.rwia biorąc pod uwagę tempo gry. Nie ma jednak mowy o jakiś większych lagach, ja na 800 bodajże meczy takich serio zlagowanych miałem może 5-10.

Opublikowano

pomijając lagi itp. Pobawiłem się Magnumem z H1 na forgeu i jest identyczny z wyglądu i w obsłudze, jak wycięty z H:CE. Wiecie czy ma być na jakiejś z map czy tylko na WZ? Nowa mapa tez bardzo OK, ponoć firefight miał być..nie widzę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...