MaZZeo 14 190 Opublikowano 27 listopada 2016 Opublikowano 27 listopada 2016 No właśnie już się na nie przestawiam ;]. Uniki, sprint - czy jest więcej umiejętności? Ostatnio grałem w Reach więc chciałbym się dowiedzieć, czy są tutaj też jetpacki, tarcze itd. polecam obejrzeć 1 Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 27 listopada 2016 Opublikowano 27 listopada 2016 (edytowane) nie jestem przekonany nadal co do sensu "uczenia się" celowania tylko w głowę pistoletem w Halo 5 -tak pokazuje to powyższy materiałsam mam taki (dobry?/słaby?) nawyk ze wszystkich części Halo i ciężko się go pozbyć, ale w ogólnym rozrachunku gra zdaje się mieć bardziej ograniczone hitboxy niż H4/H3.w piątce coś znacznie się różni od poprzednich częścinie do końca to rozumiem od premiery, ale mówiąc krótko - trafia się trudniej Edytowane 27 listopada 2016 przez II Noxx II Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 27 listopada 2016 Opublikowano 27 listopada 2016 Mnie się śmiac chce jak kolesie gibają się na wszystkie strony w 1 na 1 jak małpy na lianach. Może to i skuteczne ale czy ja tam gram o milion dolarów żeby się tak spinać żeby nie zginąć. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 27 listopada 2016 Opublikowano 27 listopada 2016 (edytowane) Powiem Ci, że na pewnym poziomie zaawansowania to naturalny odruch. Czasem o Twoim zwycięstwie zdecyduje kucnięcie w ostatnim ułamku sekundy i nie wymaga to żadnej spiny. To jest to co mi się w Halo podoba, potrzebne jest opanowanie i jednocześnie natychmiastowy czas reakcji. Niesamowity online Edytowane 27 listopada 2016 przez WezyrBiałegostoku 1 Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 27 listopada 2016 Opublikowano 27 listopada 2016 (edytowane) A tam jakby to było kucanie to nic bym nie pisał. Niektórzy to robią kucanie, skakanie, strafowanie i używanie packa niemal jednocześnie. Aż oczopląsu można dostać. Nie rozumiem działania skakania w tej grze tzn. może mi się tylko tak wydaje ale mam wrażenie że gdy ktoś zaczyna skakać to w jakiś dziwny sposób część pocisków która powinna go trafić w jakiś dziwny sposób tego nie robi. Po prostu nie raz ktoś miał końcówkę energii i zaczynał skakać a ja mimo że cały czas strzelałem i wg mnie trafiałem to i tak nie mogłem go powalić. Ale pomijając to najbardziej lubię typa trochę ostrzlać a potem mu przywalić. Niestety w tym gra kuleje tj. w detekcji kolizji przy szybkim poruszaniu się gdzie teoretycznie uderzenie powinno wejść a jednak tak się nie dzieje. Edytowane 27 listopada 2016 przez bloody_gipsy Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 28 listopada 2016 Opublikowano 28 listopada 2016 Miej na uwadze, że gra ma 60 klatek i w tym przypadku input lat ma ogromne znaczenie. Osobiście gram w Halo w trybie gry (jedyna gra z tego korzystam) i w miarę możliwości na kablu (dzięki VeSD). Skakanie bywa pomocne, ale niekiedy jesteś na otwartym terenie, w powietrzu łatwiej Cię ściągnąć. No i jeśli coś jest zawarte w grze to można z tego korzystać, tylko spryt pozwala rozwiązywać to inaczej. Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 28 listopada 2016 Opublikowano 28 listopada 2016 (edytowane) Też gram w tym trybie. Jestem zresztą wyznawcą kościoła niskiego laga więc dla mnie tv nie może mieć więcej niż 30 ms. Po prostu odnoszę takie wrażenie że te kule w magiczny sposób przechodzą jakoś obok kiedy powinny podziurawić danego zawodnika a są sytuacje że zdąży jeszcze 3 kulki posłać mi łeb. Piszę tu przede wszystkim o broni automatycznej i półdystansie gdzie to skakanie nie powinno robić żadnej różnicy bo z takiej odległości rozrzut nie powinien być duży. No ale może to tylko takie moje odczucie i wszystko z grą jest ok. Może faktycznie powinienem podłączyć kabel. Edytowane 28 listopada 2016 przez bloody_gipsy Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 30 listopada 2016 Opublikowano 30 listopada 2016 (edytowane) Na jakiej czułości gracie? dziwnie mi się celuje, narazie gram na 4 i przyspieszenie na 1 btw to teraz chyba mają jakieś problemy z serwerami, długo szuka i wywala jakieś błędy. Edytowane 30 listopada 2016 przez bartiz Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 30 listopada 2016 Opublikowano 30 listopada 2016 (edytowane) Na maksymalnych:) Edytowane 30 listopada 2016 przez bloody_gipsy Cytuj
VeSD 29 Opublikowano 30 listopada 2016 Opublikowano 30 listopada 2016 Ja gram na 4 i przyspieszenie na 4. Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 30 listopada 2016 Opublikowano 30 listopada 2016 Dziś był chyba rekord na 9 meczy w slayerze 7 kończyłem w niepełnym składzie z czego 4 sam. Super gra. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 30 listopada 2016 Opublikowano 30 listopada 2016 (edytowane) Ja takie problemy miałem na samym początku jak większość pękała psychika xD terazpraktycznie w ogóle nie zauważyłem masowego uciekania, raz na jakiś czas jedna osoba odpadnie ale to i tak zazwyczaj w trybie swat Edytowane 30 listopada 2016 przez kubson Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 30 listopada 2016 Opublikowano 30 listopada 2016 (edytowane) Możesz przegrać bo jesteś gorszy. Ale granie 4 na 3 lub 2 itd. jest mocno wku****ce. Rozumiem że niektórzy lubią łatwą i przyjemną rozrywkę no ale to może lepiej jakby pograli w warcaby albo coś takiego. Eh takiej passy quitów jeszcze nie miałem. Szkoda że nie w drugą stronę. Uważam też że system rankingowy w takich sytuacjach jest skrajnie niesprawiedliwy tzn. albo nie powinien uwzględniać takich przypadków gdzie np. 2 osoby quitują albo dawać za to minimalną karę w przypadku przegranej czyli prawie zawsze. Edytowane 1 grudnia 2016 przez bloody_gipsy Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 grudnia 2016 Opublikowano 6 grudnia 2016 (edytowane) Podobno w tym miesiącu ma być największy update do Halo 5 z dotychczasowych. Na Gafie znalazłem temat i tam są opisane niby już potwierdzone ficzery i plotki. Wychodzi na to, że rzeczy które znaleziono jakiś czas temu w Forge na PC mogą faktycznie trafić do gry: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1322517 Oby jakaś nowa zawartość do Firefight. Edytowane 6 grudnia 2016 przez DonSterydo Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 6 grudnia 2016 Opublikowano 6 grudnia 2016 Jest info o extensive aim improvements, hmmm... Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 grudnia 2016 Opublikowano 6 grudnia 2016 Dzisiaj w nocy ujawnią pierwszą porcję nowości. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 grudnia 2016 Opublikowano 7 grudnia 2016 (edytowane) Pierwsza partia: https://www.halowaypoint.com/en-us/news/monitor-s-bounty-preview Edytowane 7 grudnia 2016 przez DonSterydo 2 Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 10 grudnia 2016 Opublikowano 10 grudnia 2016 Po tym ostatnim updacie czasami ciężko cokolwiek zagrać przez te ciągłe błędy z serwerami. Znowu będą to naprawiali z miesiąc. Na odnowionym orionie i pegasusie wydaje mi się że czasami spada liczba klatek animacji przy większej zadymie. No i ten pierwszy to najnudniejsza mapa w halo. Nic dziwnego że go kiedyś wywalili ze slayera. Na plus na pewno to że trochę poprawili celowanie. Dla mnie jest teraz bardziej precyzyjne. Cytuj
MaZZeo 14 190 Opublikowano 12 grudnia 2016 Opublikowano 12 grudnia 2016 (edytowane) parę tygodni przerwy, wszedłem na ranked i znowu czuję się jak (pipi). Irytuje mnie ten system rankingowy, za onyxami to może nadążałem przez pierwsze trzy miesiące od premiery a nie teraz. Chyba został mi jedynie BTB, Warzone i Super fiesta, żeby się nie irytować. Edytowane 12 grudnia 2016 przez MaZZeo Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 12 grudnia 2016 Opublikowano 12 grudnia 2016 Halo 5 jest w pewnym sensie "kanonem" - a to znaczy nie grasz dużo= dostajesz wpier.ol prędkość gameplayu i elementy typowo kłejkowe tylko utrudniają 'nowym' zabawę.sam jest dosłownie wychowany na trójce z 360tki i miewam momenty gdzie zdenerwowany wchodzę na TMCC i Halo2 Remaster, bo tam lepiej ogarniam...ze szklanką rudej czy browarkiem.niestety (??) Halo pozostaje hardcore'owe, a przez to totalnie niszowe - ale jeśli oddadzą mi splita w 6 części to mogę z kumplem na kanapie grać nawet na ratio 1.0, byle była dobra zabawa Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 12 grudnia 2016 Opublikowano 12 grudnia 2016 Nie wiem czy grę, która sprzedała się w liczbie ok. 5 mln sztuk w rok z hakiem na konsoli w liczbie 2X mln, można nazwać niszową. Dzienny peak to podobno ok. 50 tys. graczy jednocześnie. Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 12 grudnia 2016 Opublikowano 12 grudnia 2016 acziwmenciarze i ci co raz włączyli multi liczą się do tych 5mln, ale nie liczą się w comunity serii Halo...ciekawe jest to, że Halo3 miało na 360tce aktywny counter i pamiętam czasy gdzie online było 500.000 osób, pamiętam też że nawet 5 lat po premierze było ich łikendami po 30koła.czy 50 to teraz dużo ? moim zdaniem - średnio. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 12 grudnia 2016 Opublikowano 12 grudnia 2016 5 mln sprzedanych kopii gry się nie liczy? Pamiętaj, że w czasach Halo 3 konkurencja na polu FPS na konsolach była tak naprawdę w powijakach. Dzisiaj obok Halo są już dwie mocno zakorzenione serie. Nie mówiąc już o tym, że Halo 3 sprzedało się finalnie w nakładzie ok. 12 mln sztuk. Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 12 grudnia 2016 Opublikowano 12 grudnia 2016 Tego co zrobiło Halo 3 na Xboxie 360 pobić się nie daten tytuł wygrał absolutnie wszystko, nie mając nawet przyzwoitej oprawy wizualneja ja w niego tłukłem latami bo mi się podobał.Halo 5 jest naprawdę bliskie perfekcji, ale brak balansu w doborze składów, czy forge'owe KOSZMARNE mapy -mogli sobie darować.serio, czar często pryska, mimo iż gameplay jest najlepszy w serii (imo) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.