Czezare 1 454 Opublikowano 19 listopada 2016 Opublikowano 19 listopada 2016 Jakieś weekendowe napyrtalanko w Arenę lub Slayera? Cytuj
MaZZeo 14 246 Opublikowano 19 listopada 2016 Opublikowano 19 listopada 2016 (edytowane) ja jutro mogę pograć, ewentualnie dzisiaj ale do 20 tylko Edytowane 19 listopada 2016 przez MaZZeo Cytuj
zloto 737 Opublikowano 19 listopada 2016 Opublikowano 19 listopada 2016 No jak się określicie do do jakiejś godziny to można, można. Cytuj
Hiczniak 1 Opublikowano 21 listopada 2016 Opublikowano 21 listopada 2016 Hej. Gram dosyć regularnie. Gt: Hiczniak pzdr. Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 21 listopada 2016 Opublikowano 21 listopada 2016 (edytowane) Gracie w playlistę anniversary throwback ? jest spoko, strzela się mega-miodnie, tylko jedna rzecz mnie boli... tam są same mapy z Forge'a, od których aż oczy bolą - i jest to Xbox One...5 la temu na 360tce było to : swoją drogą to jedyna moim zdaniem grywalna playlista w Riczuuwiera mnie fakt, że gra miejscami tak śliczna jak H5 dostaje takie kasztany w postaci Forgeowych mapek, to jest lekkie przegięcie. ... Edytowane 21 listopada 2016 przez II Noxx II Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 21 listopada 2016 Opublikowano 21 listopada 2016 Tak te mapy to tragedia. Jak z minecrafta. Nie wiem po co katują tym ludzi tzn. jak ktoś sobie chce na tym pograć to spoko no ale żeby to dobrowolne było. Cytuj
MaZZeo 14 246 Opublikowano 21 listopada 2016 Opublikowano 21 listopada 2016 forge od początku swojego istnienia to dramat, może i jest rozbudowany i pozwala na dużo ale brak grafiki wypala oczy. Na tej playliście anniversary zagrałem 2 mecze i mi wystarczy, przecież to jest poziom Halo CE jak nie gorzej. Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 21 listopada 2016 Opublikowano 21 listopada 2016 Forge w Halo3 (2007) było kilka razy ładniejsze..... Cytuj
zloto 737 Opublikowano 21 listopada 2016 Opublikowano 21 listopada 2016 Ale przecież to jest tylko anniversary throwback, wrzucony z okazji 15 lecia Halo. 343 wciąż pracuje nad klasyczną playlistą, a to wrzucili "4 fun". Pewnie zniknie za jakiś czas i każdy o tym zapomni, a postrzelać z Magnuma można całkiem przyjemnie. Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 21 listopada 2016 Opublikowano 21 listopada 2016 spoko - tylko czemu oni psują moje oczy tym Forgem.....Halo5 naprawdę potrafi wyglądać za(pipi)i.ście... Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 21 listopada 2016 Opublikowano 21 listopada 2016 Jak kiedys w prehistorycznych czasach, gdzies tak w erze mezozoicznej gralo sie na blasze w Quake`a 2 lub 3 CELOWO obnizalo sie jakosc grafy dla lepszej plynnosci. Znałem też takich, którzy w Q1 grali w ogóle bez akceleratora grafiki (sic!). Piksele byly wielkosci trampka! Widac, ze wielu z Was zapomnialo o tym Mi w H5 takie mapy jak np White Cell, czy jak w filmiku kompletnie nie przeszkadzaja, bo gigantyczny, przemocarny gameplay, skupienie na grze, movemencie, strzelaniu, pilnowaniu wyniku sprawia, ze na wyglad mapy w ogole nie zwracam uwagi Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 21 listopada 2016 Opublikowano 21 listopada 2016 Daj spokój ja też kiedyś zaczynałem od atari ale wracać do tego bym już nie chciał nawet w formie retro. Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 21 listopada 2016 Opublikowano 21 listopada 2016 Przy okazjiii. wazna zmiana personalna w 343i: http://ithardware.pl/aktualnosci/dyrektor_kreatywny_serii_halo_odchodzi_ze_studia_343_industries-1206.html Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 21 listopada 2016 Opublikowano 21 listopada 2016 Znam tego Pana z wielu ViDoc'ów. szkoda, że nie będzie go przy pracach nad 6 częścią.. /eotja podtrzymuję to co napisałem: nie bawi mnie szczególnie oglądanie całych map złożonych z 10polygonów.piątka ma baaardzo dużo aren do multi i większość z nich wygląda rewelacyjnie - na nie chcę patrzeć, natomiast gdy ładuje się coś z Forge to ulatuje chęć dalszej rozgrywkinapatrzyłem się 3lata na Halo, bo grałem dla gameplayu już mi styknie... Cytuj
Gość ragus Opublikowano 22 listopada 2016 Opublikowano 22 listopada 2016 Jeżeli szukam dobrego i aktywnego multiplayera na XO, to H5 nadal jest najlepszym wyborem? Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 22 listopada 2016 Opublikowano 22 listopada 2016 Dokładnie tak, nie ma nic lepszego 1 Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 22 listopada 2016 Opublikowano 22 listopada 2016 Dokładnie tak, nie ma nic lepszego Nic dodać, nic ująć. Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 22 listopada 2016 Opublikowano 22 listopada 2016 Co do samego white cell to oprócz kaszaniastej grafiki większe zastrzeżenie mam do doboru broni na tak małej mapie tzn. shotgun i oczywiście moja ulubiona wyrzutnia rakiet. Kiedyś podobne były na overgrowth ale ktoś poszedł po rozum do głowy i je zmienił. Cytuj
creatinfreak 3 860 Opublikowano 24 listopada 2016 Opublikowano 24 listopada 2016 Jak będziecie grać to Cytuj
Gość ragus Opublikowano 27 listopada 2016 Opublikowano 27 listopada 2016 Jestem po moim pierwszym team slayerze. Po 20 sekundach od włączenia gry, już mogłem grać. Płynnie, bez zbędnych pierdół, z fantastyczną fizyką granatów, z satysfakcjonującymi jak to zwykle bywa w broniami na małej mapie i w 60 fps. Tylko coś mam problem z doborem schematu sterowania. W H3 zawsze grałem tak, że melee miałem na B i szukam czegoś podobnego. Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 27 listopada 2016 Opublikowano 27 listopada 2016 wiem, że ciężko się przyzwyczaić, ale to ustawienie jest niezbędne żeby sprawnie robić uniki i korzystać z opcji skakania po całej mapie Cytuj
Gość ragus Opublikowano 27 listopada 2016 Opublikowano 27 listopada 2016 No właśnie już się na nie przestawiam ;]. Uniki, sprint - czy jest więcej umiejętności? Ostatnio grałem w Reach więc chciałbym się dowiedzieć, czy są tutaj też jetpacki, tarcze itd. Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 27 listopada 2016 Opublikowano 27 listopada 2016 jest jeszcze możliwość zawieszenia Spartana w czasie skoku i beatdown z góry - ale to raczej dla burgerów.warto wiedzieć, że podczas np. scope'owania bronią wykonanie podskoku spowoduje też tego typu "zawieszenie" w powietrzu. tzn będziesz opadał, ale powoli. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 27 listopada 2016 Opublikowano 27 listopada 2016 - uderzenie przeciwnika w plecy odpali animację egzekucji - zoomując będąc w powietrzu sprawisz, że Twoja postać zawiśnie w miejscu na krótką chwilę - będąc w powietrzu i przytrzymując przycisk uderzenia wykonasz ground pound - możesz wspinać się po krawędziach naciskając skok Na mapie możesz znaleźć, regenerujące się w 2 minuty od zebrania, overshield i niewidzialność. Nie ma żadnego presetu jeśli chodzi o arenę: każdy zaczyna tak samo, różnią się ewentualnie skórki broni i postaci. Takie bajery możesz sobie odpalać w WarZone, czyli multi na ogromnych mapach z określonymi zadaniami do wykonania: odbicie bazy, zniszczenie NPC-ów zabijając przy okazji przeciwną drużynę etc. W moim odczuciu chaos i osobiście gram tylko w arenę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.