estel 806 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 (edytowane) @Dahaka Remixy daja rade? Sam jestem zainteresowany zeby lyknac paczke wszystkich remixow gdzies w cyfrze. Czekam tylko na przecene Jedyny KH jaki gralem to KH2. Edytowane 20 grudnia 2018 przez estel Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 W cyfrowym preorderze KH3 masz wszystie remixy, które można pobrać od razu. Cytuj
estel 806 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 Nie bede placic 400 zl za gierke. Poczekam az remastery spadna do 100-150 zl. Az tak mi sie nie spieszy. KH3 tez chce kupic duzo po premierze. Nie ma sie co napalac. 1 Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 Nadal nie rozumiem dlaczego nie ma tego w Europie, $40 za wszystko https://store.na.square-enix-games.com/en_US/product/501506/kingdom-hearts-the-story-so-far-ps4 Cytuj
mcp 2 023 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 Oooo, wersja numer dwa i pińć szóstych, no jednak (pipi)j SE Mam mega sentyment do pierwszej części ale za zrobienie z tej serii takiego mindfucka fabularnego i rozpieprzenie na 20 gier Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 9 godzin temu, estel napisał: @Dahaka Remixy daja rade? Sam jestem zainteresowany zeby lyknac paczke wszystkich remixow gdzies w cyfrze. Czekam tylko na przecene Jedyny KH jaki gralem to KH2. Dają, zwłaszcza, że to final mixy, które nigdy nie ukazały się na zachodzie, więc to pierwsza okazja, żeby ograć tę serię z wszystkimi dodatkowymi bajerami. Remaster 1.5 + 2.5 już chodzi po 120zl nówka w pudełku, wiec można brać. Najgorszy ból to ten KH 2.8, którego trzeba dokupić osobno, bo SE nie wydało pełnej kolekcji w europie ;/ Ale no cóż, jeśli za coś mogę dać się ogolić, to jest to ta seria. Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 21 grudnia 2018 Opublikowano 21 grudnia 2018 9 godzin temu, estel napisał: Nie bede placic 400 zl za gierke. Poczekam az remastery spadna do 100-150 zl. Az tak mi sie nie spieszy. KH3 tez chce kupic duzo po premierze. Nie ma sie co napalac. Gdyby nie to że remastery miałem na ps3 to ta oferta nie jest taka zła na premierę. Pewnie, że za rok wychaczysz taniej wszystko, ale to się tyczy praktycznie każdej gry. Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 3 stycznia 2019 Opublikowano 3 stycznia 2019 "Żadnych światów niespodzianek" No pieknie Nawciskali tych Pixarów i generalnie komputerowo animowanych bajek jak opętani a teraz takie info. Pewnie jeszcze się okaże, że Traverse Twon ani Hollow Bastion nie bedzie bo jest mało medialne na trailerze wiec nie robili... Gameplay da radę, na fabułę licze też ale przesadzili z Pixarowymi pozycjami. Cytuj
Strife 228 Opublikowano 3 stycznia 2019 Opublikowano 3 stycznia 2019 Będą w dlc square sobie nie odpuści kury znoszącej złote jaja. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 stycznia 2019 Opublikowano 4 stycznia 2019 Koleś wyraża obawy co do systemu walki zaprezentowanego w 0.2 BBS. W skrócie gry teamu odpowiedzialnego za ostatnie odsłony rozgrzebali animacje i kontrole nad postaciami tak, że granie na wyższych poziomach wymaga ścisłej taktyki rezygnując z multum umiejętności. Osobiście zgadzam się z tym też, że KH2 źle nagradzał gracza nowymi skillami. Pamiętam, że sporo odblokowywanych umiejętności jak np jakieś transformacje z goofym i dolanem olewałem skupiając się na najprostszych sposobach i to na proud mode. Pomyśleć jak wiele osób dalej myśli jaka to prosta seria action rpg z mashowaniem x'a. Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 4 stycznia 2019 Opublikowano 4 stycznia 2019 (edytowane) 45 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Pamiętam, że sporo odblokowywanych umiejętności jak np jakieś transformacje z goofym i dolanem olewałem skupiając się na najprostszych sposobach i to na proud mode. Pomyśleć jak wiele osób dalej myśli jaka to prosta seria action rpg z mashowaniem x'a. Jak łącza się te oba zdania? Generalnie zawszem gram na Proud i te transformacje farmiłem tylko po to aby mieć wszystkie formy Maxowane a nie po to aby poradzić sobie z trudniejszymi przeciwnikami. Atak, unik, leczenie. Nic więcej nie było potrzeba. Edit: Dobra troche nabujałem. I dopiero po oglądnięciu filmiku załapałem o co chodzi. KH2 nie miało przypisywania umiejętności które znamy z BBS czy DDD. W „dwójce” faktycznie się gralo na te finiszery i rzeczywiście gdyby w KH2 była mechanika jak w Fragmentary Passage, byłoby ciężko. Należy pamiętać, że KH2 nie miało trybu Critical a tylko Proud Mode i nie było zbyt wiele problemów aby go przejść. Dla mnie mechanika po BBS opiera się na umiejętnościach i to co koleś „nazwał” kampieniem z dystasnu magią jest teraz istotą gry. Masz grać widowiskowo umiejętnościami które samemu przypisujesz postaci, a nie liczyć na przewagę nieśmiertelności która daje finiszer. W KH2 Sora szybko stawał się terminatorem nie do zatrzymania. Teraz trzeba bardziej kombinować, uciekać z kill zonów, aby po chwili strelić tam obszarową umiejetnością. Nie wiem jak to wyjdzie na Criticalu ale na Proud będzie, patrząc FP – OK. Edytowane 4 stycznia 2019 przez szczudel Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 stycznia 2019 Opublikowano 4 stycznia 2019 Nie łączą. Ostatnie zdanie to luźne przemyślenie przelane z telefonu Generalnie fajnie jakby te wszystkie duperele którym dopakowują Sorę miały jednak jakieś sensowne zastosowanie i balans niż pierdyliard następnych przycisków do wklepania żeby gracz myślał jaki nie jest fajny. Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 4 stycznia 2019 Opublikowano 4 stycznia 2019 (edytowane) Nie ukrywam, że mashowałem ( ratujac się dobrym timingiem na blok i unikiem) do czasu KH2 jak szalony, i to dopiero przy drugim przejściu BBS nauczyłem się grać na te umiejętności i stałem się istnym Mistrzem Keyblade'a (przynajmniej tak się czuje grając na Proudzie :P). Edytowane 4 stycznia 2019 przez szczudel Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 stycznia 2019 Opublikowano 4 stycznia 2019 W KH2 miałem tak samo do połowy gry. Zdarzały się walki z bossami gdzie miałem problemy i trzeba było kombinować (o opcjonalnych nawet nie mówie). Chyba najbardziej zależy mi żeby KH3 miał przemyślany system walki, nie miał narąbanych dupereli, żeby z tego wszystkiego faktycznie był sens korzystać. Chcę wyzwanie gdzie faktycznie dużo zależy od umiejętności gracza i ciekawych ukrytych bossów. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 4 stycznia 2019 Opublikowano 4 stycznia 2019 KH 2 to faktycznie prosta gra, gdzie mashowanie wystarczy w 95% przypadków nawet na Proudzie. Wersja Final Mix dostępna w kolekcji trochę podreperowała to dodając nowy poziom trudności Critical, gdzie zarówno dostajemy mocniej, jak i mocniej bijemy, więc trzeba być bardziej uważnym, bo jedno combo bossa możne nas zniszczyć zanim będziemy w ogóle mieli okazję się podleczyć. No i dodatkowe walki z opcjonalnymi bossami w tej wersji są świetne. Można walczyć ze wszystkimi członkami organizacji, z którymi nie dane nam było walczyć podczas fabuły. Wszystkie te walki są fajnie zrobione, poziomem trudności oscylują między final bossem a sephirothem, i o ile nie jesteśmy zbyt mocno przelevelowani, to bez uczenia się ruchów przeciwnika i blokowania/reflect ciężko jest ich pokonać. Dodatkowo mają one unikalne mechaniki, które zmieniają trochę nasze podejście do walki. Widać, że twórcy zdawali sobie sprawę z prostoty gry i chcieli stworzyć więcej ciekawych wyzwań, których masherką się nie przejdzie i udało im się to zrobić zaskakująco dobrze, bez uciekania do tanich sztuczek typu "zabija cie na hita". Jest też dodatkowy quest, gdzie musimy ubić 12 heartlessow w określony sposób i tutaj też trzeba pokombinować ze skillami i formami, żeby znaleźć optymalny sposób na pokonanie ich. No ogólnie KH2 zyskało sporo w tej reedycji, polecam. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 16 stycznia 2019 Opublikowano 16 stycznia 2019 Premiera na dniach a tutaj kolejna historia sexual harrasment w naszej kochanej branży. Ofiarą był facet a sprawcą babka z ustawionymi "plecami". Szefostwo wyjaśniło "skoro dopiero o tym mówisz musiałeś to lubić". Z innej beczki skończyłem dzisiaj DDD i całą zawartość krążka 2.8. Pomimo przerwy jaką miałem między pierwszą kompilacją na ps4 a drugą ciężko było mi skończyć już Dream Drop, chyba wymęczyły mnie te wszystkie spin offy ale warto było czekać na końcówkę. Kuriozalnie najbardziej na płycie przypasił mi film Back Cover, postać Mastera i cała otoczka fabularna tylko bardzie chcę teraz zagrać w trójkę 1 Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 16 stycznia 2019 Opublikowano 16 stycznia 2019 Własnie sobie uświadomiłem, że w KH3 może się okazać, ze jak już Ventus wyjdzie z Sory to może byc od niego młodszy. Ventus gdy trafił do Sory był taki jak Sora mniej więcej w KH CoM. A teraz Sora będzie dużo starszy. Jak wiemy Ciało Ventusa było w jakiejś formie stazy a KH2 zwracało uwagę na "rośnięcie dzieci", także scenariusz nie wydaje się nieprawdopodobny. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 stycznia 2019 Opublikowano 19 stycznia 2019 W tym uniwersum nie warto kierować się logiką. Po matrixach i podróżach w czasie jestem gotów przyjąć każdy bullshit tłumaczący dalsze plot story. Gdyby ktoś nie wiedział a miał ochotę można odblokować specjalny keyblade w KH3 przed premierą robiąc highscore we wszystkich 5ciu minigierkach w mobilniaku KH. Żadnej filozofii szybka, prosta sprawa. https://gamerant.com/kingdom-hearts-3-starlight-keyblade-union-cross/ Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 22 stycznia 2019 Opublikowano 22 stycznia 2019 Dla tych, co grali - dobre streszczenie? Ja osobiście po obejrzeniu nie mam więcej pytań. 1 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 22 stycznia 2019 Opublikowano 22 stycznia 2019 4 minuty? Streszczenie w skrócie powinno trwac z dziesiec razy wiecej, bo oni tak zamotali sie sami sie chyba pozniej w tym pogubili. Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 23 stycznia 2019 Opublikowano 23 stycznia 2019 (edytowane) Aż sobie oglądałem porządne 40 minutowe podsumowanie i powiem szczerze zapowiada się znowu fabularna jazda bez trzymanki. O ile fabułę do DDD (nie wychwyciłem np. tego, że Lea i Kairi będą przez Yen Sida uczeni na mistrzów, a Sora w tym samym celu musi odblokować swoją umiejętnośc „otwierania serc” w koloseum) ogarniam to Ci dodatkowi Xeanorthowie, skrzynia na 13 zamków i całe wydarzenia z tej pierdółki na telefony ostro mieszają. Nie powiem, to czemu kto, kogo i kiedy dotknął przez co aktywował coś nie wymienię z pamięci ale rozumiem Z drugiej strony Chain of Memories i 358/2 też mieszały jak oszalałe, a przecież dało się bez tego spokojnie grać i rozumieć KH2. Także liczę, standardowo jak w KH, na lekka z początku ale rozkręcająca się i samodzielną fabułę (chociaż powrót trio z BBS może być wyjątkowo ciężkostrawne), która okazuje się kosmicznie pogmatwaną ale dopiero w kilkudziesięciu minutowych analizach na YT. Czyli dokładnie tak jak lubię! Edytowane 23 stycznia 2019 przez szczudel Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 23 stycznia 2019 Opublikowano 23 stycznia 2019 14 godzin temu, Ma_niek napisał: 4 minuty? Streszczenie w skrócie powinno trwac z dziesiec razy wiecej, bo oni tak zamotali sie sami sie chyba pozniej w tym pogubili. Może wpierw obejrzyj Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 24 stycznia 2019 Opublikowano 24 stycznia 2019 Panowie jest dobrze recki wyszły na razie 89 %. Co za styczeń. Japonia wstała z kolan. Wpierw ace combat teraz re 2 a we wtorek kingdom hearts 3. Cytuj
Figaro 8 228 Opublikowano 24 stycznia 2019 Autor Opublikowano 24 stycznia 2019 Ano, Japonia ratuję tę generację. Cytuj
PlastikowySmalec 60 Opublikowano 24 stycznia 2019 Opublikowano 24 stycznia 2019 Panowie jak ktoś nigdy nie grał w poprzednie części to warto w ogóle myśleć o kupnie ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.