Opublikowano 29 czerwca 20186 l Jest już dostępny,ale nie u nas.Zmień lokalizacje konsoli np. na USA, a sam zakup to już inna historia .
Opublikowano 4 lipca 20186 l Kiuuurwa, jakim kasztanem był ten Ghost Recon to się w głowie nie mieści. Kupiłem go jakoś rok po premierze i wyglądał jak gra z poprzedniej generacji.
Opublikowano 4 lipca 20186 l W dniu 27.06.2018 o 15:20, _Be_ napisał: A ten drugi Grid tez był spoko? Bo grałem w tego pierwszego i był świetny, ale potem czytałem o tym, że ten autosport to średniak. Drugi był arcade bardziej od pierwszego, który starał się być trochę symulacyjny, ale tak trochę. W dwójce pizgasz zakręty praktycznie bokiem. Nie powiem, nawet fajne było jak grałem swego czasu, ale coś było dziwnego też, że na konsoli w 30fps praktycznie nie mogłem ogarnąć gierki, chwyciłem się za nią na PC w 60fps i dobrych kilka godzin się bawiłem w sumie. Ale spróbować można, zła gra to nie była.
Opublikowano 4 lipca 20186 l 32 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Kiuuurwa, jakim kasztanem był ten Ghost Recon to się w głowie nie mieści. Kupiłem go jakoś rok po premierze i wyglądał jak gra z poprzedniej generacji. Chyba pier.dolisz jakie bzdury albo nie wiem co. Jak gra wyszła to kosiła grafą
Opublikowano 4 lipca 20186 l 32 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Kiuuurwa, jakim kasztanem był ten Ghost Recon to się w głowie nie mieści. Kupiłem go jakoś rok po premierze i wyglądał jak gra z poprzedniej generacji. Serio? Ja to pamiętam, że jak kupiłem i zagrałem, to byłem w szoku jak gra może wyglądać.. Z pewnością mówimy o tej samej grze?
Opublikowano 4 lipca 20186 l Moze faktycznie grał w wersję na ps2, na x360 swego czasu wyglądało to super.
Opublikowano 4 lipca 20186 l no wizir za duzo proszku do prania graw kosilo, jedna z tych pierwszych gierek co mowila ze x360 to jest mocarz
Opublikowano 4 lipca 20186 l 3 minuty temu, Moldar napisał: Moze faktycznie grał w wersję na ps2, na x360 swego czasu wyglądało to super. Warto dodać, że wersja na X360 była swojego rodzaju superior w stosunku do wersji na PC i PS2/Xbox graficznie a także różniła się tym, że można było się przełączać między widokiem TPP i FPP i każdą wersja robiła inna firma wersje na x360 robiło studio Red Storm twórcy pierwszych Ghost Reaconów i pierwszej części Rainbow Six.
Opublikowano 4 lipca 20186 l No w ch,uj robiła ta plastikowa grafika rodem z Perfect Dark Zero. Zwłaszcza po tym jak ogrywałem wtedy Gears of War. Jeszcze te bugi. Boże, co to był za kasztan. 33 minuty temu, _Be_ napisał: Chyba pier.dolisz jakie bzdury albo nie wiem co. Jak gra wyszła to kosiła grafą Dlatego napisałem ROK PO PREMIERZE. Czytajcie oczami, a nie ch.jami.
Opublikowano 4 lipca 20186 l Ty chyba nie mialeś oczu wtedy NIESAMOWITA RÓZNICA GRAFICZNA Edytowane 4 lipca 20186 l przez _Be_
Opublikowano 4 lipca 20186 l GRAW to był swego czasu prawdziwy masakrator graficzny. Tyle. Do tej pory mam tą grę na półce, aż chyba ponownie przejdę, skoro jest taka możliwość
Opublikowano 4 lipca 20186 l GoW to był kop w ryj, Ghost Recon po nim już niekoniecznie. Resztę tłumacz sobie jak chcesz. Edytowane 4 lipca 20186 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 4 lipca 20186 l Ja kumam o co Vesir'owi chodzi. Odniosłem podobne wrażenia, bo odpaliłem GRAW daleko po premierze. Jasne, że postacie są dopracowane, ale ten design lokacji jest taki prosty/minimalistyczny. W momencie, gdy w tej grze coś się dzieje - wybuchy, akcja - wtedy jest lepiej. Gears of War dla przykładu nawet w przestojach wyglądał miażdżąco. Podobnie było z R6 Vegas - pusto i tereny miejskie jakieś takie kwadratowe. Kwestia perspektywy. Edytowane 4 lipca 20186 l przez MierzejX
Opublikowano 4 lipca 20186 l Teraz ciężko przestawić się na to co bylo kiedyś, jak patrze na Gearsy, które grałem jeszcze kilka lat temu w multi to i tak gra sie zestarzała przeokrutnie bo kiedyś myślałem, że grafika lepsza niż życie tam była. Pamięc jest zawodna ale z tego co widzę po YT to GRAW wyglada gorzej od Gearsów przez to, że ma inną kolorystykę i większe, sporo większe lokacje ale generalnie w życiu bym nie napisał, że to paździerz, no ale Wezyr niech pisze co chce ale widzę, że jest w mniejszości i to nie mnie pamięc płata figle
Opublikowano 4 lipca 20186 l Pamietam do dzis jak pierwszy raz odpalilem na 360 dwie czesci Ghostów. To bylo jak fotorealizm wtedy. Boje sie odpalać teraz.
Opublikowano 4 lipca 20186 l 55 minut temu, MLeKSk napisał: Dante's Inferno wreszcie trafi do wstecznej :-D Gra będzie dostępna w EA Access :-) Wolałbym remastera, ale jak się niema co się lubi... Dałem plusa, ale cofnąłem, bo nie mogę znaleźć potwierdzenia.. Pewne na 100%?
Opublikowano 4 lipca 20186 l 1 minutę temu, Shagohad napisał: Dałem plusa, ale cofnąłem, bo nie mogę znaleźć potwierdzenia.. Pewne na 100%? https://www.ea.com/ea-access/news/find-out-what-is-coming-soon-to-ea-access?utm_campaign=sims4_hd_ww_ic_soco_fb_eaa-quarterly-fb-07021 Cytat Our first prediction? Your controller's going to get a great workout in the next three months. Five awesome new titles are coming soon to The Vault. You'll get creative with The Sims™ 4, explore an amazing world in Fe, hit the pitch in EA SPORTS™ FIFA 18, take on the underworld in Dante’s Inferno and step on the gas in Burnout™ Paradise Remastered!
Opublikowano 4 lipca 20186 l zawsze chciałem zagrać w Dantego więc będę miał okazję w końcu Fajnie też, że już wrzucają Burnouta
Opublikowano 10 lipca 20186 l Ah. Mogliby wypuscic Remember Me i jeszcze podkrecone pod Xa. Mam nadzieję ze sie pojawi.
Opublikowano 10 lipca 20186 l 1 godzinę temu, kubson napisał: Ja bym poprosił o Max Payne trylogie oraz Castlevania Biurwa. Trojeczka podciagnieta tak za(pipi)iscie jak RDR i gruche mecze jak poebany. Najlepszy szuter poprzedniej generacji. I ten soundtrack Edytowane 10 lipca 20186 l przez II KoBik II
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.