Skocz do zawartości

Xbox Game Pass - gry w abonamencie


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

Dużo dobra zapowiedzieli do XGP i drugie tyle z premierą na Xa. Świetnie, że Japończycy, spoza wielkich devów, przekonują się do Xa.

duża w tym zasługa programu ID@Xbox, który oferuje wsparcie niezależnym devom w wydawaniu swoich gier na Xboxie, 

 

Opublikowano
14 minut temu, ASX napisał:

duża w tym zasługa programu ID@Xbox, który oferuje wsparcie niezależnym devom w wydawaniu swoich gier na Xboxie, 

 

Zdecydowanie. Zwłaszcza, że często te indory faktycznie wyglądają na coś nowego (widać w nich wschodnią rękę), a nie kolejną metroidvanię i/lub soulslike. Czekam jeszcze co wykombinuje MS w sprawie japońskich devów, bo mówi się przecież o jakimś przejęciu (lub współpracy) z dużym devem z KKW.

Opublikowano

Deva nie przejmą japońskiego raczej, bo tam z tego co kiedyś czytałem jest jakaś jazda biurokratyczna jeśli chodzi o przejmowanie jp firm przez "zachodni" kapitał. SONY czy nintendo mają na tym polu z górki w porównaniu do ms. Tak szczerze to jp to przegrany dla xboxa rynek i chyba jedynie jakby Spencer załatwił nowego mon huna jako exa to by mogli coś zwojować co w sumie nie jest takie niemożliwe patrząc jak capcom kisił serie na 3dsie długi czas zanim powrócił na szerszy rynek z mh world. Rise jest na switch i pc, wiec ms ogarniajac mon huna ma xbox + pc co zle dla capcomu nie brzmi.

Opublikowano

Deva z  KKW spokojnie mogą przejąć, co innego gdyby to był duży wydawca jak np: Sega/Capcom/SE

Zresztą MS już ma Tango w pakiecie Bethesdy, wiadomo że 1-2 lata temu chcieli przygarnąć Platinum Games.

 

Pytanie czy MSowi potrzebny jest dev z KKW.

Opublikowano

oczywiście Xbox nigdy prawdopobnie nie podbije japonii, ale warto zaznaczyć że nowa generacja Xboxów sprzedaje się w kraju kwitnącej wiśni o wiele lepiej niż Xbox One, w lipcu Famitsu raportowało że XSX i XSS w ciągu 50 tygodni przebił granicę 100 000 sprzedanych sztuk, dla porównania Xbox One potrzebował aż 50 miesięcy żeby osiągnąć taki wynik. 

 

Ale sprzedane konsole to tylko część obrazu, bo w japonii rynek konsolowy jest wypierany na rzecz grania mobilnego na telefonach i tu pojawia się szansa dla dzisiaj ogłoszonego w Japonii Xclouda i gdybym był na miejscu Spencera to tutaj upatrywałbym głównego pola do rozwoju marki na dalekim wschodzie.

 

Koniec końców fajnie że się starają, nie olewają TGS, wspierają japońskich devów i inwestują w japońskie lokalizacje (pod tym względem japończycy są gorsi niż Czezare i jeśli gra nie ma japońskiej to nie ma szans by się tam sprzedała), fajnie byłoby gdyby w podobny sposób w Polski rynek.... ale na to pewnie trochę poczekamy

 

 

Opublikowano
30 minut temu, Soban napisał:

Deva nie przejmą japońskiego raczej, bo tam z tego co kiedyś czytałem jest jakaś jazda biurokratyczna jeśli chodzi o przejmowanie jp firm przez "zachodni" kapitał. SONY czy nintendo mają na tym polu z górki w porównaniu do ms. Tak szczerze to jp to przegrany dla xboxa rynek i chyba jedynie jakby Spencer załatwił nowego mon huna jako exa to by mogli coś zwojować co w sumie nie jest takie niemożliwe patrząc jak capcom kisił serie na 3dsie długi czas zanim powrócił na szerszy rynek z mh world. Rise jest na switch i pc, wiec ms ogarniajac mon huna ma xbox + pc co zle dla capcomu nie brzmi.

 

Czytałem dzisiaj, że ten zapis ma rzemomo dotyczyć spółek skarbu państwa, a prywaciarze mogą bez problemu (Tango w Bethesdzie). Tylko, że nie ma na rynku dużego deva który chciałby sprzedać się MSowi (nieudane próby przy Platinum i SEGA).

 

@ASX nie podbiją Japonii nigdy, ale mocno zachodnie produkcje mają jakąś tam popularność u nas (Nier, MonHun, Residenty). Marzy mi się coś dużego za pieniądze MSu, ale dużego - mówię tu o kalibrze From Software lub Capcom aniżeli jakiś niszowy noname dostarczający żółtko na meta.

Opublikowano

Ja po ściągnięciu ok. 30-40gb miałem komunikat że mogę ograć, odpaliłem grę i tez pojawił się komunikat że jeszcze coś tam się ściąga, ale normalnie mogłem grać w prolog, ale którzy wyłączyłem go po kilku minutach, bo nasączanie AAA gamizmow było dla mnie zbyt duże

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...