Skocz do zawartości

Xbox Game Pass - gry w abonamencie


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Chewie napisał(a):

Tak wypadły już. Tego bramble chyba dawali na prime więc i tak się obada. Kiedyś.

 

Teraz 30 wypadają:

 

Na szczęście udało się skończyć, kapitalna gra.

 

Na FIST muszę rzucić okiem.

Odnośnik do komentarza
20 godzin temu, ASX napisał(a):

Zapowiada się kolejny dobry tytuł do Game Passa. Premierą jutro

 

 

 

W grze mówią chyba z irlandzkim akcentem, co jest dość kiepskim wyborem bo ze słuchu ciężko cokolwiek zrozumieć (zamiast słuchać dialogów, to człowiek czyta napisy).

 

Dobrze od razu wyłączyć film grain, motion blur i przełączyć na tryb wydajności.

 

EDYTA: Szkocki... jeszcze "lepiej"...

Edytowane przez SnoD
Odnośnik do komentarza

A nie wiem nawet, mam angielskie, tylko problem taki, że oni w tym swoim bełkotanym dialekcie mówią dość szybko, bo "zjadają" wiele głosek, to i napisy szybko lecą. No nie wiem kto tam wpadł na taki genialny pomysł żeby postacie mówiły w jednym z najbardziej niezrozumiałych akcentów języka angielskiego :reggie:

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, SnoD napisał(a):

 

W grze mówią chyba z irlandzkim akcentem, co jest dość kiepskim wyborem bo ze słuchu ciężko cokolwiek zrozumieć (zamiast słuchać dialogów, to człowiek czyta napisy).

 

Dobrze od razu wyłączyć film grain, motion blur i przełączyć na tryb wydajności.

 

EDYTA: Szkocki... jeszcze "lepiej"...

Co to w ogóle jest? Walking sim? Horror jak Amnesja? 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, SnoD napisał(a):

A nie wiem nawet, mam angielskie, tylko problem taki, że oni w tym swoim bełkotanym dialekcie mówią dość szybko, bo "zjadają" wiele głosek, to i napisy szybko lecą. No nie wiem kto tam wpadł na taki genialny pomysł żeby postacie mówiły w jednym z najbardziej niezrozumiałych akcentów języka angielskiego :reggie:

 

Zgaduję, że to dlatego, że jesteś w grze Szkotem na szkockiej platformie wiertniczej ;)

Odnośnik do komentarza

Kontynuacja MyTime At Portia troszkę mnie jara. W Portie włożyłem dobre 30 - 40h i mimo że to średniak robiony przez Chińczyków, no cóż, to fajna lekko chillująca zabawa. Takie Stardew Valley w 3D może nie tak przesycone sekretami i bez tej uroczej grafiki, mnie się podobało.

Jeśli Sandrock okaże się gra w tym stylu nawet na 7 to chętnie wrócę do tego uniwersum

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 17.06.2024 o 17:16, ASX napisał(a):

Zapowiada się kolejny dobry tytuł do Game Passa. Premierą jutro

 

 

Na XSX średnia 84/100

 

Pograłem godzinę i bardzo przyjemny symulator chodzenia który wyróżnia się świetnym klimatem i ładną oprawa graficzna na plus że gra pęka w 4-5h co jest dla mnie w takich filmowych grach plusem.

 

 

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Włączyłem Szkotów. Średnia podjara. Fakt, że nie jestem fanem chowanek ogólnie. Ale też nie za wiele na razie wyróżnia. Jasne, setting, ale jest pokazany bez wielkiej głębi. Rozgrywka poza potworami to głównie zidentyfikowanie żółtego elementu (wszelkie poręcze, krawędzie do złapania itd. są naprawdę żółte, nawet jak na dzisiejsze standardy), trzymanie spustu że trzymasz się i gałka do przodu. Liczne mapy platformy niespecjalnie coś wnoszą, bo praktycznie wszystko poza korytarzem naszej ścieżki jest po prostu zamknięte, wciskasz klamkę i nic się nie dzieje, więc uczucie jest mocno filmowe, ale i mocno sterowane. Nie widzę tu niesamowitych postaci, widoków i aktorstwa.


Potwory zaś, cóż, jak to w chowance - góvno widać, chuj wie kiedy masz się chować i kiedy możesz wyjść, coś cię pewnie goni ale chuj wie skąd i dokąd, jak dla mnie standard gatunku, mimo niby wyjątkowego settingu nie różni się w praktyce tak wiele, jak się spodziewałem.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli piszesz o Still Wakes the Deep to trochę nakłamane, szczególnie w ostatnim zdaniu. Wszystko zajebiście widać, trasa jest widoczna, nawet jest przycisk gdzie możesz sobie odpalić punkt gdzie masz iść. Na ekranie masz nawet efekty wizualne które pokazują z której strony jest przeciwnik i im bardziej intensywne efekty tym jest bliżej. Ciągle słychać ich głos, gra jest mega liniowa i intuicyjna, nawet jak uciekasz to są to sekwencje bardzo krótkie do czasu aż nie dobiegniesz do przejścia gdzie przeciwnik już nie może cię dopaść. To nie jest jakaś Amnesia, Penumbra czy Outlast gdzie musisz sam wykombinować gdzie uciekać, gdzie się schować czy rozkminiać kiedy jest bezpiecznie wyjść. Podejrzewam że grane to było ale na youtube. :boomer:

Edytowane przez suteq
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

YouTube ma reklamy w trakcie tego samego, więc jest dosłownie wolniejszy niż granie w to na Xboksie, nie wiem na czym ma polegać ten pojazd. O, specjalnie włączyłeś jak ktoś inny wciska gałkę do przodu, żeby... nie wiedzieć co się dzieje w grze?

 

Ja takie miałem wrażenie, tyle... tak jak mówiłem nie jestem wyjadaczem gatunku. Nie wiem, czy w grze da się zginąć i w jaki sposób (pomijając zaskakująco łatwe jak na filmówkę skoczenie nierówno w przepaść, które widziałem nieraz na yt). Po prostu jak gra mi daje szafkę (mocno oznaczoną na żółto koniecznie) w danym miejscu to zakładam, że pewnie w jakichś okolicznościach muszę się w niej chować, nawet jeśli w praktyce kończy się tak że wychodzę z niej bo nie wiem czy to teraz, idę do przodu po żółtym szlaku przez długi czas aż do drzwi i w sumie nie wiem, w którym momencie tej ciemności coś miałem zrobić specjalnego.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...