Figaro 8 302 Opublikowano 5 grudnia 2015 Opublikowano 5 grudnia 2015 (edytowane) Gdzie temat do największej megatony? Re-enter the magical world of Ni no Kuni in the sequel to the role-playing masterpiece developed by LEVEL-5. Explore a beautifully animated world and experience the gripping story in an all-new RPG adventure. LEVEL-5 reunites with Yoshiyuki Momose on character design and Music created by Joe Hisaishi in the production of the next Ni no Kuni tale. Edytowane 5 grudnia 2015 przez Figaro Cytuj
mikepointdotty 25 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 NEWS DNIA! Kiedy premiera? Gdzie można składać preorder?! Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Megatona Tylko jedna prośba panowie z L5 , zmiencie system walki. Cytuj
mikepointdotty 25 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Megatona Tylko jedna prośba panowie z L5 , zmiencie system walki. Na jaki? Przecież ten w NNK to najlepszy system walki. Żadne FFType-0, Tales of, czy FF12 - żaden z tych systemów nie umywa się do systemu walki z NNK. Cytuj
Daffy 10 629 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 a mnie znowu system walki az tak odrzucil od NNK, ze nigdy go nie kupilem i nie skonczylem Cytuj
Strife 228 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Mike.... to chyba nie grałes w pozostałe wymienione przez siebie tytuły, bo każdy z nich ma lepszy system walki od Ni No Kuni. 1 1 Cytuj
mikepointdotty 25 Opublikowano 6 grudnia 2015 Opublikowano 6 grudnia 2015 Strife, Wręcz przeciwnie! Ograłem większość jrpgów (te największe na pewno) na PSX, PS2 i PS3. Dla mnie właśnie najlepszy jest system walk, taki jak ma NNK lub jego delikatne odmiany, jak np. w Persona (i ogólnie w Shin Megami Tensei), FF7, FF9, FFX, Grandia 2, Grandia3. Nawet Suikodeny, czy Disgaea mają lepsze systemy walki, niż nawalanki typu Tales of, czy pseudo-MMO FF12. No ale to kwestia gustu, wiadomo. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Mnie w demie Ni no Kuni odrzucił właśnie system walki. Całość wyglądała bajecznie, wydawała się intrygująca, ale raptem te kilka potyczek wydawały mi się męczące. Może po prostu grając w pełną wersję będę grał na easy, żeby jak najmniej skupiać się na walkach, a jak najwięcej na opowieści. Cytuj
okens 541 Opublikowano 16 grudnia 2015 Opublikowano 16 grudnia 2015 A ja z kolei bylem prawie wniebowziety. Bo cala otoczka.... klimat, zroznicowanie typowe dla jrpegow i styl graficzny i nawet walki mi zupelnie nie przeszkadzaly. Po prostu ogrywalem sobie swietna bajke pod postacia rgp. Aha i ten maly stworek z latarnia jakkolwiek mu tam leci.... jego glos i dialekt jakim sie posluguje... mistrz. I to cudo bylo opakowane w niskobudzetowe zagrywki typu... w kazdym miescie ci sami sprzedawcy w o ile dobrze pamietam tak samo wygladajaych( albo prawie) sklepach. Te same schematy i uprostrzenia.... tak jakby autorom sie nie chcialo i poszli na latwizne( albo nie mieli kasy, zeby dopicowac projekt). Sam nie wiem, ale gdyby nie to to mielibysmy byc moze jednego z najlepszych jrpgow na ps3. Zagrac bylo za(pipi)iscie warto( chociaz nie ukonczylem.... przyznaje. Dobilem do portowego miasteczka i w sumie chcialem grac dalej ale cos innego mnie porwalo i odstawilem na jakis czas) i mysle, ze jesli nad druga czescia podlubia troche dluzej to bedze ro-spier-dol. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 16 grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 grudnia 2015 I to cudo bylo opakowane w niskobudzetowe zagrywki typu... w kazdym miescie ci sami sprzedawcy w o ile dobrze pamietam tak samo wygladajaych( albo prawie) sklepach. Nie skończyłem jeszcze gry, ale to kompletna bzdura. Właśnie bardzo się różnią. Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 16 grudnia 2015 Opublikowano 16 grudnia 2015 W odniesieniu do tego co napisałeś o pójściu na łatwiznę - taka sama konwencja była w wychwalanym pod niebiosa Dragon Quest VIII, tam też powtarzały się modele nie tylko sprzedawców, ale również wszelkich NPC-ów. Myślę, że to trochę wynika z konwencji, aniżeli konkretnych oszczędności. Z tym, że w DQVIII dużo szybciej wkradała się dla mnie monotonia za sprawą mocno powtarzalnej ścieżki dźwiękowej. Ni no Kuni prawie ukończyłem, dotarłem do połowy zadań z tej lodowej krainy i moja konsola pokazała mi faka za sprawą YLOD ale niedawno odzyskałem PS3 pod postacią slima, sejwy mam więc czas zakończyć przygodę i czekać na dwójeczkę Cytuj
okens 541 Opublikowano 16 grudnia 2015 Opublikowano 16 grudnia 2015 (edytowane) Miasta i owszem ale sklepy.... przypominam sobie, ze powtarzaly sie jak cholera Figaro. I bylo duzo wiecej takich motywow ale nie jestem w stanie teraz siegnac do nich pamiecia. Koniec koncow gra wspaniala. Edytowane 16 grudnia 2015 przez okens Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 16 grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 grudnia 2015 No ja mówię o sprzedawcach. W każdym mieście jest kto inny Cytuj
okens 541 Opublikowano 16 grudnia 2015 Opublikowano 16 grudnia 2015 No ok, wiec sorra bo jak tez mowie, gre robilem jakis czas temu. I na pewno do niej jeszcze wroce przed dwojka, na to z kolei czekam z zapartym tchem i jedyne czego bym sobie zyczyl to jeszcze wiecej miodu i dopracowania. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 16 grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 grudnia 2015 Ano Ważne, że obiecali, że poprawią system walki. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 22 grudnia 2015 Opublikowano 22 grudnia 2015 Dopisek w nazwie tematu "(ps4)" jest trochę na wyrost gra trafi też na inne platformy Yoshida pisał na twiterze, że console debut na ps4 Swoją drogą koleś od FOX engine trafił do namco i ma pracować na technologią w ich nadchodzących grach Cytuj
Myriu 76 Opublikowano 29 marca 2016 Opublikowano 29 marca 2016 Grałem w Ni no kuni ale nie ukończyłem niestety bo na prawdę zjada dużo czasu co uważam za plus Świetnie zrobiona gra i fabuła która wciąga od samego początku . @okens ten stworek to chyba Drippy ?? Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 4 grudnia 2016 Opublikowano 4 grudnia 2016 Kierwa kocham te wykręcone baśniowe kolorowe światy, to jest gierka a nie ten szaro bury Final Fantasy(bez fantasy xD ) Jaram się,do tego premiera juz w przyszłym roku. No cudeńko się zapowiada co tu dużo mówić, bajka . 1 1 Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 4 grudnia 2016 Opublikowano 4 grudnia 2016 Czekam na jęczenie o braku turowego systemu walki.Gierka wygląda B O S K O. Jeśli budowanie zamku będzie przypominać Suikodena to Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 4 grudnia 2016 Opublikowano 4 grudnia 2016 Zmiana system akurat wyjdzie na plus, jedynka byla slamazarna moim zdaniem. 1 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 26 stycznia 2017 Opublikowano 26 stycznia 2017 Nowe gameplay i premiera na PC. Na filmiku wygląda na to, że gra będzie trochę bardziej zręcznościowa niż jedynka. Jak dla mnie - dobre info. Dokładnie takie odczucia miałem po skończeniu pierwszej części. 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 26 stycznia 2017 Opublikowano 26 stycznia 2017 (edytowane) No od początku tytuł był zapowiadany jako console exclusive, teraz tylko formalnie potwierdzili wersję na PC. Racja, bardziej zręcznościowy tryb walki akurat tylko na dobre może wyjść NNKII, musieli zmienić to co było w pierwszej części :vEdit:Gra wyjdzie jednocześnie na zachodzie i w JP w tym roku, wersja PC tylko cyfrowa (duh). Edytowane 26 stycznia 2017 przez Hendrix Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.