Hum 3 699 Opublikowano 11 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2016 (edytowane) Tak było w SzK więc i w tym przypadku powinna być ta opcja, ale chyba nigdzie o tym nie mówili. W wywiadzie mówili, że podchodząc do dodatku założyli, że duża większość gracz podstawę ma za sobą. Jednakże pozbawienie tej opcji rozpoczęcia dodatku byłby idiotyzmem. Edytowane 11 maja 2016 przez Hum Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 11 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2016 W sercach tak było więc tutaj też pewnie to zrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 11 maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 maja 2016 (edytowane) Składaliście już pre-order? Cena jest średnio powyżej stu zeta. Ale będzie warto jak nic. Dodatek już kupiony. Teraz tylko czekać na ostatni dzień maja. Będzie grane Edytowane 11 maja 2016 przez Nemesis Cytuj Odnośnik do komentarza
pawelgr5 1 460 Opublikowano 11 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2016 Pre-order złozony w empiku za 112zł. Gierka z pierwszym dodatkiem ukonczona. Zostawiłem sobie tylko Skellige do wyczyszczenia ze znaków zapytania więc w ramach przpomnienia sobie wszystkiego popoływam trochę i ubije kilka potworów. Jaram się mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza
dee 8 808 Opublikowano 11 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2016 (edytowane) Szczegóły mechaniki Krwi i Wina oraz prorok Lebioda – wywiad z Marcinem Janiszewskim, projektantem rozgrywkihttp://polygamia.pl/szczegoly-mechaniki-krwi-i-wina-oraz-prorok-lebioda-wywiad-z-marcinem-janiszewskim-projektantem-rozgrywki/ Brzmi to wszystko niesamowicie Edytowane 11 maja 2016 przez dee 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 200 Opublikowano 11 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2016 http://abload.de/img/1vpo54.gif 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 11 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2016 Szczegółowe porównanie starego i nowego interfejsu po wydaniu dodatku: http://www.gamepressure.com/e.asp?ID=695 Ten nowy prezentuje się o wiele bardziej czytelnie i intuicyjnie, zobaczymy jak wyjdzie w praniu, ale zmiany według mnie tylko na plus Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 11 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2016 czcionka wydaje się większa, nareszcie :exact: Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 11 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2016 (edytowane) jaką macie wersje gry? odpaliłem wieśka pierwszy raz od grudnia (jak kur.va sex z ex <3 ) i nie pamiętam zeby mi sie jakis patch sciągał, a dostrzegam pewne różnice, wydaje mi się. pozaliczalo nagle kilka jakiś pier dołowatych questow, które mialem zbugowane, troche zbalansowały się statystyki itd. edit: eee, poyebalem tematy troche, no ale co tam - trza szykować builda pod krew i wino Edytowane 11 maja 2016 przez Andżej Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 11 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2016 Build to się zmieni po dodaniu tych nowych mutacji oraz dodatkowych slotów na talenty. Z którym lvlem startujesz Andrzej? Fajnie wymyślili ze zbroją, odpowiednio 3 i 6 części seta będzie dawało konkretne bonusy. Set kota będzie teraz stricte pod miecze, niedźwiedź pod defensywę, gryf znaki. Dojdzie też chyba jakiś pod alchemię. Ja tam na pewno zostaje przy kocie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 11 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 maja 2016 pod alchemie będzie mantikora startuje z 70 lvl Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 12 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2016 Lvl limit mam nadzieję zwiększony w NG+? Wspominali coś o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 12 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2016 (edytowane) Max to 100 w ng+. W wywiadzie na polygamii bylo. Edytowane 12 maja 2016 przez suteq Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość kufir Opublikowano 12 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2016 czcionka wydaje się większa, nareszcie :exact: No !!! Oby faktycznie tak było Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 12 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2016 Jeszcze nie kupiłeś okularów? Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 12 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2016 no wlasnie. trzeba było się naprawdę uprzeć w patchu 1.2 zeby czegoś niedowidzieć. chyba ze grasz na crt 13" z obozu dla syryjczyków. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 12 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2016 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 12 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 maja 2016 Cudowne! I tylko żałuję, że w grze nie ma sterowania jak w Bloodborne, po ten drewniany system walki mnie czasem wkufia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 13 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2016 (edytowane) sterowanie nie jest takie złe, dopóki nie pojawią się utrudnienia terenu jak wąskie przesmyki górskie (w kaer morhen nie raz się spier.doliłem z samej krawędzi bo geralt wykonal nieadekwatnie gwałtowny ruch do wychylenia gałki), płoty nie płoty (zwlaszcza w battle stance, który powinien być bardziej dynamiczny przy większym oddaleni od wroga) czy też w koncu tereny nabrzeżne, łódka i ogolnie przemieszczanie się na linii woda-powierzchnia, potrafi nieźle wkur.wić, niektórych mechanizmów nie rozumiem. czasami chce się wejsc na wysepke, która sięga geraltowi do pasa, ale się nie da, bo jestesmy zanurzeni do kolan, bzdura. Edytowane 13 maja 2016 przez Andżej Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 074 Opublikowano 13 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2016 Cudowne! I tylko żałuję, że w grze nie ma sterowania jak w Bloodborne, po ten drewniany system walki mnie czasem wkufia. Jeśli miałbym wskazać najmniej udany element gry, to podpisuję się pod powyższą opinią. Szczególnie ciężko jest świeżo po zabawie z DarkSouls3/Bloodborne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 13 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2016 Systeam walki z Soulsów nie pasuje do W3. Tak samo jak realistyczny model jazdy nie pasuje do GTA V, a pasuje do GTA 4. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 13 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2016 A kto mówi o systemie z soulsów żeby był implementowany w Wiedzminie? Raczej chodzi o to, że jest ciulowo responsywny, ma zje.bane hitboxy, battle stance się czasem po prostu wyłącza do tego ciosów nie czuć (wyłączcie dzwiek na chwile i zobaczysz, że będziesz miał wrażenie walenia w wate). Może w dodatku będzie to wszystko lepiej smigać. Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 13 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2016 sterowanie nie jest takie złe, dopóki nie pojawią się utrudnienia terenu jak wąskie przesmyki górskie (w kaer morhen nie raz się spier.doliłem z samej krawędzi bo geralt wykonal nieadekwatnie gwałtowny ruch do wychylenia gałki), płoty nie płoty (zwlaszcza w battle stance, który powinien być bardziej dynamiczny przy większym oddaleni od wroga) czy też w koncu tereny nabrzeżne, łódka i ogolnie przemieszczanie się na linii woda-powierzchnia, potrafi nieźle wkur.wić, niektórych mechanizmów nie rozumiem. czasami chce się wejsc na wysepke, która sięga geraltowi do pasa, ale się nie da, bo jestesmy zanurzeni do kolan, bzdura.Czyli musiałbyś walczyć tylko na polu. Jak sobie przypomnę walki w ciasnych pomieszczeniach z kilkoma przeciwnikami... Kilka razy pada bym zeżarł. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 13 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2016 (edytowane) no nie ma gier idealnych, ale po tym co odwalilo cdp red w przypadku w3, az nie wiem, co będzie jak cyberpunk wyjdzie. scena growa rozpier.dolona i zamachy na irwinskiego organizowane przez ea, ubi i inne raki branzy. Edytowane 13 maja 2016 przez Andżej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 13 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2016 (edytowane) delete Edytowane 13 maja 2016 przez Hum Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.