Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Krew i Wino


Nemesis

Rekomendowane odpowiedzi

Wielka szkoda, że to ostatni dodatek do W3. 

Przecież fani gry na pewno masowo by polecieli do sklepu po każdy kolejny epizod skoncentrowany na fabule w mniejszej skali niż podstawa gry. Choć z drugiej strony zrozumiałe też jest, że chcą teraz całą siłę roboczą władować w Cyberpunk. I w sumie jeżeli utrzymają poziom Wiedźmina, to się na to też piszę. 

Odnośnik do komentarza

Wielka szkoda, że to ostatni dodatek do W3. 

Przecież fani gry na pewno masowo by polecieli do sklepu po każdy kolejny epizod skoncentrowany na fabule w mniejszej skali niż podstawa gry. Choć z drugiej strony zrozumiałe też jest, że chcą teraz całą siłę roboczą władować w Cyberpunk. I w sumie jeżeli utrzymają poziom Wiedźmina, to się na to też piszę. 

tylko ze na cyberpunk sobie troche poczekamy jeszcze  :D

 

z drugiej strony mogliby stworzyć poddział składający się tak powiedzmy z 50 osób i jeszcze przez 2 lata trzaskać dodatki :D tylko jesli miałoby to wplynąc na ich jakość, to niech ich lepiej nie robią, bo ze sceny najlepiej schodzic niepokonanym. Chociaż mnie by wystarczylo gdyby raz na jakis czas wydali jakieś mniejsze dlc z nowym niewielkim rejonem paroma questami itemami i nowymi potworami do ubicia to tez byłym content. takie powiedzmy 3-4 godziny gameplayu z zarysem fabularnym ale nie tak ambitnym i znaczącym jak w podstawce i dodatkach

Odnośnik do komentarza

 

Wielka szkoda, że to ostatni dodatek do W3. 

Przecież fani gry na pewno masowo by polecieli do sklepu po każdy kolejny epizod skoncentrowany na fabule w mniejszej skali niż podstawa gry. Choć z drugiej strony zrozumiałe też jest, że chcą teraz całą siłę roboczą władować w Cyberpunk. I w sumie jeżeli utrzymają poziom Wiedźmina, to się na to też piszę. 

tylko ze na cyberpunk sobie troche poczekamy jeszcze   :D

 

z drugiej strony mogliby stworzyć poddział składający się tak powiedzmy z 50 osób i jeszcze przez 2 lata trzaskać dodatki :D tylko jesli miałoby to wplynąc na ich jakość, to niech ich lepiej nie robią, bo ze sceny najlepiej schodzic niepokonanym.

Trochę tak będzie i zobaczymy co z tego wyjdzie. Krew i Wino tworzy krakowski oddział, a Warszawa skupia się na nowych IP. Podobno tworzą 2, z czego jeden to Cyberpunk.

Odnośnik do komentarza

taka ciekawostka, z racji tego ze w dodatku będą 4 dodatkowe sloty, wspomnę tylko, w jakie skille nie inwestować

crippling strikes - nie pamiętam nazwy polskiej (kaleczące ciosy czy cus), jest to skill 4 tieru w szybkich ciosach powodujący krwawienie. jest ono niestety tak małe że nie warto sobie nim zaprzątać głowy, o ng+ nie wspominam nawet

skupienie - skill, który powoduje że adrenalina zwiększa dmg DODATKOWO do znaków, więc jak robicie melee build, to w to nie inwestujcie. opis jest na tyle skopany, ze można wywnioskowac, iz ten skill zwiększa rowniez obrazenia od broni, a tak nie jest. adrenalina zwiększa co prawda dmg z miecza, ale jest to baza, więc ten skill tutaj nic nie zmienia w materii czysto melee.

praca nóg - tajemnica od momentu wydania gry. nikt nic nie wie, czy to działa czy nie. Z moich obserwacji i testów wynika, ze ten skill w ogole nie działa. Jest bezużyteczny od samego początku, uniki działają zupełnie tak samo, niezaleznie czy mamy czy nie mamy tego skilla. 

Jasnośc umysłu - powoduje efekt spowolnienia czasu, w momencie gdy geralt jest zatruty eliksirami,a przeciwnik kontratakuje. niby byłoby super, gdyby ten kontratak spolawniał wszystko, poza geraltem, a niestety on spowalnia i równiez geralta, więc nie ma mowy o jakimś błyskawicznym uniku czy cuś - jedynie bezwartościowy efekt bullet time, który pokazuje nam w zwolnionym tęmpie, czy dostaniemy w morde, czy tez nie. innymi słowy, nie przyspiesza reakcji geralta.

 

 

dodatkowo, gdyby ktoś chciał to odradzam używania run przebicie pancerza w meczu srebrnym z prostego powodu - każdy potwór w tej grze ma pancerz równy 0. istnieją jedynie odporności potworów na dane rodzaje ataków, także miecz z tymi kamieniami w walce z potworami zachowuje się tak samo, jak gdyby ich nie miał.

 

polecam również olać petardy czysto ofensywne na ng plus, ponieważ do tej pory tego nie wyskalowali i petardy typu kartacz nie potrafią zabić bandyty lvl 37, choćbysmy wyrzucili w niego wszystkie jakie mamy.

 

 

jest jeszcze ten żólty skill, który przyspiesza generowanie punktów adrenaliny o 5 procent. polecam go olac w melee buildzie, skoro każdy czerwony skill na 5 poziomie również zwiększa o tyle samo generowanie adrenaliny, a dodatkowo daje bonus z czerwonego mutagenu.

Edytowane przez Andżej
  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

co do krwawienia się nie zgodzę, sam go mam i praktycznie zawsze wpada krwawienie, które skutecznie mi pomaga w walkach, życie ucieka szybko z przeciwnika ;)

na ng plus? na ng plus ściąga 0,8 procent hp przeciwnika na sekunde. nie wspominam o tym, ze ten skill nie nakłada się z buffami do krawienia z np statystyk miecza czy z kamienia, co juz czyni go bezużytecznym. 

 

w tej materii zdecydowanie wygrywa tutaj skill zatrucie z pierwszego tieru olejów z alchemii bo nakłada się z innymi buffami i jego procent sciągania hp u przeciwnika jest znaczny, nawet w przypadku ng plus

Edytowane przez Andżej
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Tak. Będzie częścią nowego patcha, który pojawi się jeszcze przed premierą KiW.

 

@Andżej - dzięki za sporo dobrego info. Mam już przygotowane save'a pod dodatek, ale chętnie skorzystam z resetu skilli i zastosuje kilka z tych porad.

Edytowane przez Bigby
Odnośnik do komentarza

 

co do krwawienia się nie zgodzę, sam go mam i praktycznie zawsze wpada krwawienie, które skutecznie mi pomaga w walkach, życie ucieka szybko z przeciwnika ;)

na ng plus? na ng plus ściąga 0,8 procent hp przeciwnika na sekunde. nie wspominam o tym, ze ten skill nie nakłada się z buffami do krawienia z np statystyk miecza czy z kamienia, co juz czyni go bezużytecznym. 

 

w tej materii zdecydowanie wygrywa tutaj skill zatrucie z pierwszego tieru olejów z alchemii bo nakłada się z innymi buffami i jego procent sciągania hp u przeciwnika jest znaczny, nawet w przypadku ng plus

 

 

na NG, powoli kończę główny wątek :) pewnie masz rację, bo jesteś dużo bardziej obeznany w świecie W3 niż ja, także Ci uwierzę ;) I tak mam zamiar 2x użyć resetu statystyk (raz dla aczka, a drugi raz do poprawy niektórych skilli), to poprawie co trzeba.

Odnośnik do komentarza

BYĆ MOŻE coś poprawili w patchu 1.12 ale wątpie, jesli chodzi o crippling strikes, z mojego doświadczenia ten skill zawsze ssał. jeśli jednak jesteś zwolennikiem krwawienia, to zdecydowanie polecam kamienie. scalling jest znacznie lepszy niż ten ze skilla :) natomiast ja obecnie smigam ze skillem "instynkt łowcy" jest to ostatni skillz drzewka olejów, który gwarantuje plus 100 procent crit dmg przy 3 punktach adrenaliny przeciwko potworowi, na który mamy nałozony olej. mój obecny build powoduje mega buff do generowania adrenaliny (zbroja niedzwiedzia zaklęta w lekki pancerz, kilka czerwonych skilli plus las mariborski), co powoduje ze juz na starcie mam 2 punkty adrenaliny, a dobicie do 3 to jest kwestia dosłownie 2-3 ciosów. no i skill instynkt łowcy powoduje, ze zadaje obrazenia krytyczne około 8 tysięcy teraz xd większośc mobów pada po 1-2 hitach. dodatkowo mam jeszcze skilla (tego żółtego) który powoduje, ze gdy wiedzmin jest zatruty eliksirami, zabicie kazdego przeciwnika zwiększa szanse na krytyka w uderzeniu następnego o 50 procent, także potyczki z utopcami kończe z 365 procent szansy na crit, więc te 8 tysięcy wchodzi praktycznie co każdy cios :D do tego 932 obrony, 78 procent absorbcji obrażen od potworów, odwar z trolla zwiększający regenracje zycia, ekima wysysająca zycie po trafieniu i echidna uzupełniająca zycie przy każdym zużyciu staminy. w połączeniu z bonusami z alchemii w postaci odborność na ból i przeobrażenie tkanek, mam tanka z 12000 hp z zaklętą lekką zbroją niedzwiedzia na szybkie ciosy, który sama sie leczy i wali krytyki co drugi cios po 8 tysięcy dmg. brakuje mi tylko dwóch slotów zeby w pełni zrealizować swój build ( dla instynktu łowcy musiałem zrezygnować z młynka), ale jak wyjdzie krew i wino, to dopełnie dzieła i stworze prawdziwego rzeźnika z blaviken ;) death march to jest spacer tutaj.

 

 

zrobie fote może dzisiaj i wrzuce. polecam takiego geralta :P

 

 

ps. a, zapomniałbym - nieodłącznym elementem każdego użytkownika miecza powinny być rękawice nilfgaardzkiego gwardzisty. dodają plus 50 procent obrażeń do crit i mają dużo defa :)

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza

Ja aktualnie latam na mistrzowskim wilku, choć wszystkie wiedźmińskie sety mają swój urok. Nie licząc gryfa, który na pierwszym poziomie zapowiadał się co najmniej dobrze, a później to już imo tragedia.

 

Na pewno też nie będę oryginalny i w KiW jak tylko dorwę set z W1, to do końca rozgrywki go nie zmienię. ;)

Odnośnik do komentarza

taka ciekawostka, z racji tego ze w dodatku będą 4 dodatkowe sloty, wspomnę tylko, w jakie skille nie inwestować

 

crippling strikes - nie pamiętam nazwy polskiej (kaleczące ciosy czy cus), jest to skill 4 tieru w szybkich ciosach powodujący krwawienie. jest ono niestety tak małe że nie warto sobie nim zaprzątać głowy, o ng+ nie wspominam nawet

skupienie - skill, który powoduje że adrenalina zwiększa dmg DODATKOWO do znaków, więc jak robicie melee build, to w to nie inwestujcie. opis jest na tyle skopany, ze można wywnioskowac, iz ten skill zwiększa rowniez obrazenia od broni, a tak nie jest. adrenalina zwiększa co prawda dmg z miecza, ale jest to baza, więc ten skill tutaj nic nie zmienia w materii czysto melee.

praca nóg - tajemnica od momentu wydania gry. nikt nic nie wie, czy to działa czy nie. Z moich obserwacji i testów wynika, ze ten skill w ogole nie działa. Jest bezużyteczny od samego początku, uniki działają zupełnie tak samo, niezaleznie czy mamy czy nie mamy tego skilla. 

Jasnośc umysłu - powoduje efekt spowolnienia czasu, w momencie gdy geralt jest zatruty eliksirami,a przeciwnik kontratakuje. niby byłoby super, gdyby ten kontratak spolawniał wszystko, poza geraltem, a niestety on spowalnia i równiez geralta, więc nie ma mowy o jakimś błyskawicznym uniku czy cuś - jedynie bezwartościowy efekt bullet time, który pokazuje nam w zwolnionym tęmpie, czy dostaniemy w morde, czy tez nie. innymi słowy, nie przyspiesza reakcji geralta.

 

 

dodatkowo, gdyby ktoś chciał to odradzam używania run przebicie pancerza w meczu srebrnym z prostego powodu - każdy potwór w tej grze ma pancerz równy 0. istnieją jedynie odporności potworów na dane rodzaje ataków, także miecz z tymi kamieniami w walce z potworami zachowuje się tak samo, jak gdyby ich nie miał.

 

polecam również olać petardy czysto ofensywne na ng plus, ponieważ do tej pory tego nie wyskalowali i petardy typu kartacz nie potrafią zabić bandyty lvl 37, choćbysmy wyrzucili w niego wszystkie jakie mamy.

 

 

jest jeszcze ten żólty skill, który przyspiesza generowanie punktów adrenaliny o 5 procent. polecam go olac w melee buildzie, skoro każdy czerwony skill na 5 poziomie również zwiększa o tyle samo generowanie adrenaliny, a dodatkowo daje bonus z czerwonego mutagenu.

jeszcze pare rzeczy mi sie przypomniało 

 

- fiksatywa = powoduje ze oleje na mieczach się nie wyczerpują. ALE jak masz wysmienity olej nalozony, to masz 60 hitów bazowo, więc więcej niz trzeba

 

- instynkt przetrwania - te 500 hp to jest za mało, nawet w białym sadzie

 odbijanie strzał - zupełnie niepraktyczny styl, niesprawdzający się w walce bo strzaly mozna spokojnie unikać piruetami albo odbijac quenem

 

- wszystkie skille dot kuszy - w ogole ten przedmiot w grze uwazam za bezuzyteczny, jedyne, do czego tego uzywam, to do ubijania utopców pod wodą albo do sprowadzania latających mobów na ziemie

 

 - rozładowanie quen - to 25 procent odbitych obrazen to jest zupełne nic w porównaniu do dmg z miecza. testowalem kiedys tego skilla i utopiec lvl 64 musiał mnie trafic az 23 razy, zeby skonał 

 

- efekt uboczny - powoduje ze wypicie eliksiru ładuje nam dodatkowo losowy eliksir bez zatrucia - niby fajnie, ale jak wiesz, jakich eliksirów chcesz uzywac, to ten skill jest niepotrzebny albo czasami nawet przeszkadza, bo wrzuca ci eliksir niewspółpracujący z jakims innym eliksirem albo odwarem (np wrzuci ci zamieć, która przy 3 punktach adrenaliny powoduje, ze masz nieskonczonosc wytrzymalosci i wtedy odwar z echidny cię nie leczy), albo wrzuci kota, który powoduje ze przez następne 10 minut masz wszystko czarno białe. To by zdawało egzamin, gdybys mial tylko 3 najistotniejsze eliksiry w ekwipunku, ale jest to niemozliwe, bo podczas ekslopracji są potrzebne czasami te, których nie uzywasz w walce, np orka, 

 

- celny rzut - spowalnia czas podczas celowania petardą. ten bazowy jest wystarczający, no chyba że trzymasz pada kutasem

 

 - adaptacja - przedłuza dzialanie odwarów. - przy srednio rozwiniętej alchemii, kazdy odwar dziala około 60 minut, a 30 minut z bazy (niektóre nawet dluzej) więc skill jest niepotrzebny

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość kufir
zrobie fote może dzisiaj i wrzuce. polecam takiego geralta :P

 

 

 

Andrzej zrób tą fotkę, jestem  sam ciekaw bo dopiero teraz bede kombinowac z umiejetnosciami, po ukonczeniu 26 poziomu gdy sloty wszystkie wolne.

 

Interesuje mnie włąśnie Wedzmin oparty na mieczach i olejach, wspomagany znakiem obronnym Queen.

 

Inna kwestia jest taka że gram pierwszy raz na najtrudniejszym stopniu, umiejetniosci przyznawalem bez wiekszego analizowania no i nie mam wiekszych trudnosci. Jak się zrobi jakis kosmiczny bulid to juz wogóle chyba nie będzie wyzwania podczas walki z czymkolwiek ;)

Edytowane przez kufir
Odnośnik do komentarza

właściwie to nie ma sensu pokazywać tego obecnego, bo go będe dzisiaj zmieniał - wyczaiłem pare nowych rzeczy  ;)

tutaj masz mój build sprzed kilku miesięcy, właściwie niczym się nie różni od tego, który mam teraz poza tym, że wywaliłem prace nóg, a wrzuciłem opanowanie, bo ide maksymalnie w adrenaline (no i mam obydwa miecze żmiji obecnie z zaklętym przygotowaniem, zamist przecięcia)

 

 

 

obecne odwary: troll, echidna ekima - bede zmieniał echidne na alghula (maxymalny bust adrenaliny) lub babe cmentarną (tutaj to zależy od tego, czy przy dużym poziomie zatrucia będe miał w walce hp regen większy niż jego spadek z toksyn, żeby utrzymać max hp i mieć profity z baby cmentarnej)

 

używane mikstury - grom, las mariborski puszczyk, dekokt raffalda - mam zamiar puszczyka zamienić na zamieć - spowolnienie czasu w walce zwiększy skutecznośc, a bonus spowoduje, ze przy 3 pkt adrenaliny bede miał nieskonczoną staminę

 

dodatkowe 4 skille, jakie wrzuce w 4 dodatkowe sloty w dodatku - instynkt łowcy (z olejem i 3 pkt adrenaliny dodaje 100 proc dmg crit) - skupienie (zapobiega spadkowi adrenaliny przy otrzymaniu obrazen), odstraszenie (z olejem zwiększa defa o 25 proc) i mordercza precyzja (kazdy pkt adrenaliny daje 2 proc szans na instant killa)

 

dodatkowo w dodatku mam zamiar wrzucić grandmaster set niedzwiedzia wraz z grandmaster mieczami niedzwiedzia (tzn bedzie nowy poziom ulepszen) rękawice gwardzisty pozostają, chyba ze bedą jakieś nowe, lepsze pod dmg do crit.

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...