Mathiu 180 Opublikowano 10 kwietnia 2016 Opublikowano 10 kwietnia 2016 Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale Legendary/"Ironman" ukończone. Dlaczego "Ironman" w cudzysłowie? Bo jednak kilka razy zrobiłem kopię sejwu i wczytywałem, gdy coś poszło zupełnie nie tak jak powinno. Niestety nadal gra odwala czasem dziwne akcje - aktywuje teoretycznie niewidocznych przeciwników, pokazuje widoczność (Line of Sight) tam gdzie jej nie ma, granaty rozwalają osłony, których teoretycznie nie powinny itd. Podziwiam jeśli ktoś skończył Legendary/Ironman bez "sejwowania". Mnie po prostu szkoda nerwów na niezawinione z mojej strony błędy gry i jeśli będę robił kolejne podejście (a będę robił na pewno), to na poziomie Legendary, już bez Ironman. Co do składu, to grę kończyłem z: - 2 grenadierami - jeden lekko w stronę materiałów wybuchowych, ale dostał najlepszą możliwą zdolność z AWC, Szybkostrzelność od Łowcy, więc co turę zadawał 16-20 dmg. Zwiększenie celności poprzez lunetę, PSB i amunicję dawało mu 100% celności niemal w każdym przypadku - 2 łowców - a miałem nawet 4 wyszkolonych na max. Shotguny są zabójcze, ulepszenie ich kosztuje grosze, plus dodatkowy dmg z flankowania i jeszcze dwa strzały na turę na ostatnim poziomie wyszkolenia. No nie ma mocnych na tę klasę. - 1 psi-op wyszkolony na max - typowe wsparcie, zawsze nosił 2 wabiki - 1 haker wyszkolony na leadera (mod ze studia LongWar), który przejmował wszystkie roboty jak leciało Tym razem obyło się bez snajpera/gunslingera i jakoś nie odczułem jego braku. Grenadierzy nadrabiali z nawiązką. To przejście było z kilkunastoma modami, choć głównie wprowadzającymi zmiany kosmetyczne w grze (więcej map, malowań, tatuaże itp.) i UI (niezastąpione 'Gotcha', czy ułatwiające życie 'Cost Based Ability Colors'). Następne podejście planuję jeszcze bardziej zmodyfikować, ale zachować balans. Prawdopodobnie dodam nowe klasy, nowych przeciwników, losowe statystyki żołnierzy... Ogólnie staram się być na bieżąco z ciekawymi modami, ale możliwe że coś umknęło mojej uwadze. Polecalibyście coś szczególnego ze steamowego Warsztatu? 1 Cytuj
Ryuk 1 505 Opublikowano 7 czerwca 2016 Opublikowano 7 czerwca 2016 Premiere 6 wrzesnia na xbone i ps4 mozna przeniesc do multiplatform Cytuj
django 549 Opublikowano 7 czerwca 2016 Opublikowano 7 czerwca 2016 Sam sie przenies do multiplatform. Zrob nowy temat i tyle. Cytuj
Ryuk 1 505 Opublikowano 7 czerwca 2016 Opublikowano 7 czerwca 2016 (edytowane) Sam sie przenies do multiplatform. Zrob nowy temat i tyle.Django,to moze modzi by sie zdecydowali. Raz temat idzie do multiplatform a raz maja byc osobne ostatnio Raptor zamknal temat doom 4 w dziale pc.http://www.psxextreme.info/topic/112703-doom-4/?do=findComment&comment=3678243 Edytowane 7 czerwca 2016 przez Wolfie_ 1 Cytuj
Shen 9 672 Opublikowano 7 czerwca 2016 Opublikowano 7 czerwca 2016 Dobra wiadomosc, chociaz zaskoczenie zadne. Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 7 czerwca 2016 Opublikowano 7 czerwca 2016 pysznie, oby dwojka dorownala jedynce z amigi/pc, jedynka niestety choc byla fajna to przy pierwowzorze nie stala Cytuj
Marcin_wawa 452 Opublikowano 7 czerwca 2016 Opublikowano 7 czerwca 2016 Sam sie przenies do multiplatform. Zrob nowy temat i tyle.Django,to moze modzi by sie zdecydowali. Raz temat idzie do multiplatform a raz maja byc osobne ostatnio Raptor zamknal temat doom 4 w dziale pc.http://www.psxextreme.info/topic/112703-doom-4/?do=findComment&comment=3678243 A jak gra po czasie okazuje się ps4/pc, to od razu przenoszona jest do multiplatform. Niezła schizofrenia wśród modów. Pomijam już te chamskie odzywki niczym z elektrody. Co do gry, to cieszę się ogromnie i było to w sumie do przewidzenia. 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 czerwca 2016 Autor Opublikowano 7 czerwca 2016 hehehehe aż odpale w wakacje i sprawdzę czy zoptymalizowali wersje na pc bo jak nie to cienko to widzę na laptopowych bebechach Cytuj
Gość suteq Opublikowano 7 czerwca 2016 Opublikowano 7 czerwca 2016 Może im się po prostu nie chciało optymalizować gry na PC gdzie jest masę konfiguracji. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 czerwca 2016 Autor Opublikowano 7 czerwca 2016 tak sobie wmawiałeś grając w fallouta 4 na xbox one ? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 7 czerwca 2016 Opublikowano 7 czerwca 2016 Dlaczego wyjeżdżasz z jakimś falloutem skoro jest mowa o XCOM 2? Boisz się prawdy, że twórcom nie chce się optymalizować gier na PC? Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 8 czerwca 2016 Opublikowano 8 czerwca 2016 Szkoda tylko, ze i na konsolach czesto wykazuja brak checi do optymalizacji... Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 14 lipca 2016 Opublikowano 14 lipca 2016 Przecież optymalizacja XCOM2 to jakaś tragedia. Specjalnie wstrzymałem się z zakupem aż to poprawią w patch'ach, ale po trzech łatkach gra dalej w tym względzie mocno kuleje. Na moim sprzęcie (GTX970, i5-4690K, 16GB) wszystko musi być ustawione na minimum i to jeszcze w najniższej możliwej rozdzielczości (720p) aby gra ledwo osiągała te 30fps. Przecież to są jakieś żarty. Tym bardziej, że gra działa na tym samym silniku co część pierwsza i jakiś znaczących ulepszeń w grafice nie widać. Ostatni Batman dostał za takie coś mocno po uszach, a tutaj twórcom się upiekło i widać, że przez to olali sprawę. Dodatkowo Rocksteady jednak pracowało nad trzema platformami i po patchach Batek na pecetach działa jak należy, a Firaxis miało do ogarnięcia "tylko" pc, a nie wiedzieć czemu strasznie spie.przyli sprawę. I teraz jak już wydali wszystkie dlc i zajęli się wersją konsolową (ciekawe jak im tutaj pójdzie), to pewnie na poprawę nie ma co liczyć Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 14 lipca 2016 Opublikowano 14 lipca 2016 (edytowane) Rocksteady robiło tylko wersja na PS4&XO, port na PC tworzyli jacyś studenci polibudy i dlatego wyszlo jak wyszło. Co do konsolowej wersji drugiego XCOM to wiadomo kiedy co i jak? edit. dobra według internetów 6 września premiera Edytowane 14 lipca 2016 przez _Be_ Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 14 lipca 2016 Opublikowano 14 lipca 2016 Rocksteady robiło tylko wersja na PS4&XO, port na PC tworzyli jacyś studenci polibudy i dlatego wyszlo jak wyszło. Racja, ale potem właśnie Rocksteady po nich poprawiało. Dodatkowo oferowali zwrot lub w ramach przeprosin wszystkie gry i dlc z Batmanem. A tutaj po kilku patchach dalej jest fatalnie, a jedyne wytłumaczenie twórców było takie, że u nich przecież działało (typowe wytłumaczenie informatyków - "dziwne, u mnie działa"). Żenada. Zgłosiłem się do muve o zwrot (mogą mi wziąć tego bubla z biblioteki steama), bo według informacji na stronie mój komputer przewyższa zalecane wymagania sprzętowe, a w grę nie da się grać (w bazie gra schodzi często poniżej 15fps). Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 14 lipca 2016 Opublikowano 14 lipca 2016 (edytowane) Bo ta gra chodzi u kazdego inaczej - jedni wylaczaja AA i pisza ze maja 50-60, innym to nie pomaga, na budzetowych Radeonach gra chodzi w 40 fpsach, a ktos z I7 i 980 na pokladzie skarzyl sie ze nie moze utrzymac plynnosci w grze - typowy PC gameing. https://steamcommunity.com/app/268500/discussions/0/412446292760584129/?ctp=2 Sprobuj moze powylaczac niektore opcje jak oni. Edytowane 14 lipca 2016 przez easye Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 14 lipca 2016 Opublikowano 14 lipca 2016 @easye, gra mi proponuje najniższe możliwe ustawienia w 720p i tylko wtedy osiąga maks 30fps. Już nie mam nawet co wyłączać . Jak chcę sobie chociaż podwyższyć trochę rozdzielczość, aby oczy nie bolały, to już to odbija się mocno na wydajności. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 14 lipca 2016 Opublikowano 14 lipca 2016 U mnie na GTX 950, 12 GB RAM i i5 3570k gra działa w 30-40 fpsach w 1080p. Wszystkie opcje pozaznaczane, AA na najniższym poziomie, tekstury max, reszta mniej więcej średni poziom. Miałem obawy przed zakupem, ale jednak nie jest tak źle. Choć optymalizacja i tak powinna być znacznie lepsza. Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 14 lipca 2016 Opublikowano 14 lipca 2016 Najwiekszy lolek, ze ta gra przeciez wyglada jak jedynka, ktora chodzi w 100fpsach. Pierwszy raz od lat naszla mnie ochota na strategie - moze w takim razie pierwsza czesc nadrobie. Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 28 września 2016 Opublikowano 28 września 2016 Temat chyba mozna do multiplatfor przenieść. Jak by ktos ograł wersję na PS4 (premiera 30 wrzesnia) to dajcie znać jak to sie rusza. O gameplay jestem spokojny ale jezeli port został z(pipi)any to szkoda kasy. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 28 września 2016 Autor Opublikowano 28 września 2016 no ja na pc w pewnym momencie przerwałem granie bo po jednorazowym ukończeniu (tzn przegrałem ale to też liczy się jako koniec) trochę gubienie klatek zaczeło mnie wkurzać. Ktoś może powiedzieć czy na pc juz połatali ? chętnie bym wrócił Cytuj
BasteKSG 42 Opublikowano 28 września 2016 Opublikowano 28 września 2016 Też podbijam pytanie, jak gra obecnie działa na PC? Bo zastanawiam się nad zakupem i nie wiem, czy brać PC czy PS4. Cytuj
kristoff_mk 54 Opublikowano 28 września 2016 Opublikowano 28 września 2016 Temat chyba mozna do multiplatfor przenieść. Jak by ktos ograł wersję na PS4 (premiera 30 wrzesnia) to dajcie znać jak to sie rusza. O gameplay jestem spokojny ale jezeli port został z(pipi)any to szkoda kasy. złożyłem preorder, więc jak wszystko dobrze pójdzie to w piątek pogram i dam znać Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 29 września 2016 Autor Opublikowano 29 września 2016 Też podbijam pytanie, jak gra obecnie działa na PC? Bo zastanawiam się nad zakupem i nie wiem, czy brać PC czy PS4. Stary to akurat proste bierz na PC'ta Jeżeli na premiere działała źle na piecu to pomyśl co będzie na konsolach Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 Jeżeli na premiere działała źle na piecu to pomyśl co będzie na konsolach akurat pelno gier na premiere dziala zle na piecu, a dobrze na konsolach Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.